Hee psssst, zuurtje... kom eens kijken wat ik thuis in mijn koelkast heb...quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:44 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Jawel in huishoudkoelkasten zit al jaren propaan of een HFK
Dat klopt, mijn oom is ook ouder dan 10.quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:44 schreef Censuur-152 het volgende:
[..]
Jawel in huishoudkoelkasten zit al jaren propaan of een HFK
Dat heeft daar toch niks mee te makenquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:51 schreef pberends het volgende:
Vastgoedsector fraudeert voor miljoenen
En verlaag nu die overdrachtsbelasting!
Heeft zo'n ding nog een andere functie danquote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
en van mijn koelkast weet ik alleen dat ie het bier goed koel houdt.
quote:wo 18 mei 2011, 13:52
Rabo: geen herstel op huizenmarkt
AMSTERDAM (AFN) - De huizenmarkt in ons land vertoont nog altijd geen tekenen van herstel. Dat maakte Rabobank, de grootste hypotheekverstrekker van Nederland, woensdag bekend in een woningmarktrapport dat elk kwartaal wordt uitgegeven.
Rabobank verwacht dat de prijzen van koopwoningen dit en volgend jaar verder zullen dalen, met respectievelijk 2 procent en 2,5 procent. In het eerste kwartaal van dit jaar daalde de gemiddelde huizenprijs in Nederland met 0,5 procent ten opzichte van het kwartaal ervoor.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:52 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
ow, en mijn bak is 13 jaar oud, ik heb geen laminaat op de vloer maar Italiaans marmer (met dank aan de vorige eigenaar die jarenlang in Italie heeft gewoond en dus wist waar ie de marmer moest halen), en van mijn koelkast weet ik alleen dat ie het bier goed koel houdt.
Welnee joh, dat hoeft helemaal niet. Als je een huis koopt en je vind het helemaal prima zoals de woning is, dan is het toch perfect? Maar de meeste mensen veranderen wel wat, niet vanwege het veranderen zelf, maar vanwege dat iets hun smaak niet is.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:08 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
,
dan kijken de snobs hier, ondanks het marmer, nog steeds op je neer. Een koopwoning aanschaffen en niet alles nieuw erin dat is natuurlijk totaal uit de tijd. Je moet de woning altijd geheel verbouwen om te voldoen aan jouw woongenot
Het ziet er altijd overtuigend uit, met zo'n grafiekje.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef weetgeennick het volgende:
Nee hoor, de Rabobank is nog heel positief... tenminste als je dit artikel leest.
Plaatje wat erbij hoort:
[ afbeelding ]
Lol. Een plaatje dat bij "earnings" slechts één inkomen als basis rekent terwijl de grootste (en blijvende) opdrijvende factor nu juist het baseren van je huis op twee inkomens is.quote:
Ik heb het ook niet zo op grafieken. Wie zegt bijvoorbeeld dat er de prijzen/verdiensten altijd stijgen?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef weetgeennick het volgende:
Nee hoor, de Rabobank is nog heel positief... tenminste als je dit artikel leest.
Plaatje wat erbij hoort:
[ afbeelding ]
En als je dat afzet tegen de jaarlijkse huursverhoging zou je vrij simpel aan moeten kunnen tonen dat elke procent verhoging gewoon een straf is voor het geklaag.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:25 schreef Scorpie het volgende:
Ik ga ook wel eens een grafiekje in elkaar plempen over huurkneuzen en het aantal regels bullshit dat per jaar gegenereerd wordt tellend vanaf 2005, over het uitblijven van de 'crash'.
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:27 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
...gewoon een straf is voor het geklaag.
of naar RTL Z luistert:quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:16 schreef weetgeennick het volgende:
Plaatje wat erbij hoort:
[ afbeelding ]
Nee.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:06 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
Is een integratiecursus wat voor je?
Er staat niet indruk maken, maar een fatsoenlijke indruk maken. Daar zit verschil tussen!quote:(Overigens zal het mij me reet roesten of ik 'indruk' maak. Ik richt mijn huis in zoals ik dat prettig vind, zonder rekening te houden of dat wel genoeg 'indruk' maakt op wie dan ook.)
32" en 37" zijn voor een kleine woonkamer prima formaten.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:07 schreef xenobinol het volgende:
Wat heet vandaag nog een joekel? Volgens mij is 32" de standaard maat tegenwoordig, voor ¤400,- heb je een prima toestel...
Precies. Dat is ook wat ik zeg.quote:voor de meeste Nederlanders is de kwaliteit van je beeldscherm belangrijker als de kwaliteit van de vloer
Duur en stijl staat los van elkaar. Abramovic (en overigens vrijwel alle Oosteuropeanen) laat dagelijks zien dat je stijlloos kan zijn met dure kleding.quote:Op woensdag 18 mei 2011 10:07 schreef Boris_Karloff het volgende:
Stijl? Ohh, dat is zo'n door mensen geïntroduceerd begrip om goedkope spullen duur aan mensen te kunnen verkopen. Dan heb je ineens stijl.
Ja, heel Nederlands om in zo'n ongezellig hok te leven en daar niets om te geven. Net zoals men zich kleedt op een wijze die alles uitstraalt behalve dat er over is nagedacht, laat staan goed nagedacht.quote:Persoonlijk maal ik niet zoveel om de inrichting van mijn huis en de indruk die ik daarmee maak. Ik weet betere manieren om indruk te maken dan uiterlijk vertoon met een granieten vloer. Het interesseert me totaal niet en als vrienden van mij zich storen aan de vloerbedekking dan weten ze waar het gat van de deur is.
Waarom zou ik in vredesnaam indruk moeten maken op vrienden die bij mij over de vloer komen?
Dat zou dan voor het eerst zijn, ik heb Donner nog nooit iets zien presterenquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:34 schreef Whuzz het volgende:
Dat gaat straks nog wel stijgen als Donner op de één of andere manier zijn plannetjes er door wurmt. Waarvan we allemaal weten dat dat gaat gebeuren...
Ga even zitten want het is misschien een schok voor je....: Niet iedereen heeft dezelfde smaak.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:44 schreef DS4 het volgende:
Ja, heel Nederlands om in zo'n ongezellig hok te leven en daar niets om te geven.
Mooi dat Donner slechts een van de 150 isquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:34 schreef Whuzz het volgende:
Dat gaat straks nog wel stijgen als Donner op de één of andere manier zijn plannetjes er door wurmt. Waarvan we allemaal weten dat dat gaat gebeuren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |