Fipo en sepo stelenquote:
ga ik ook doen, maar moest toenet even voor lapo gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:57 schreef Etsu het volgende:
Tim, ga leren ofsooo, doe iets nuttigs met je leven
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:57 schreef Etsu het volgende:
Tim, ga leren ofzo, doe iets nuttigs met je leven
Over een maand pasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:59 schreef Snuf. het volgende:
Wanneer wordt die N term van Nl eigenlijk bekend?
vorige topic gechecked?quote:
ik doe er 6 :wquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:39 schreef ThaTim het volgende:
ik ga me even lunchen, 4 bammetjes met hagelslag
Chilllllllquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:39 schreef ThaTim het volgende:
ik ga me even lunchen, 4 bammetjes met hagelslag
niet voor bazen en goden like mequote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:41 schreef ThaTim het volgende:
calm down bro is voor mensen met caps lock aan
Beasty boysquote:
quote:
laggen. ik deed hetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:44 schreef ThaTim het volgende:
http://lolpics.se/19197-t-stone-da-man-ya
handig voor bij economie
joaquote:
vieze patserquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
ik heb de jeugd van tegenwoordig 2 keer gezien
ik een keerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
meet me in m'n pik van de kut van je moederquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:47 schreef Snuf. het volgende:
[..]
weer park city live?quote:
doe de stofzuigerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:48 schreef ThaTim het volgende:
[..]
meet me in m'n pik van de kut van je moeder
aldiedingenquote:
vielleicht, als ik kan, had vorig jaar niet zo'n zin, maar scheen vorig jaar echt vet geweest te zijnquote:
de jeugd is baasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:50 schreef ThaTim het volgende:
[..]
vielleicht, als ik kan, had vorig jaar niet zo'n zin, maar scheen vorig jaar echt vet geweest te zijn
in belgie?quote:
leeellquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:51 schreef ThaTim het volgende:
nu lunchen dus, als ik terug ben is leeell ook terug!
jaquote:Op dinsdag 17 mei 2011 14:54 schreef Koffiebeaun. het volgende:
[..]
Oke en dan? Weer een nieuwe? Die ook weer vol moet?
nog steeds?quote:
10 dagen leeell in exa dusquote:
hoe ging hetquote:
nicequote:
yepquote:
Heb je nog wel verbeterd uiteindelijk dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:00 schreef leeell het volgende:
mwoah, alleen de samenvatting
had kk 300 woorden
nee geen voorbeelden, gewoon al die punten uitgeschrevenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:01 schreef Chai het volgende:
[..]
Heb je nog wel verbeterd uiteindelijk dan?
Ik had 195 en eerst had ik juist nog iets te weinig.Maar als je 300 hebt, heb je er sws toch wel voorbeelden in zitten?
= 220 idd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:03 schreef leeell het volgende:
had er uiteindelijk 240 ofzo
je mag toch 200 +10%
Lol.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:04 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
= 220 idd.
Ik had 200 woorden precieswel knap trouwens want ik heb nog nooit een samenvatting gemaakt, die sloeg ik altijd over
zou het niet wetenquote:
Ik denk het eerste, ik vond hem ook echt absurd makkelijkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:08 schreef Chai het volgende:
Ik had wel het idee dat Nederlands makkelijker was dan de oefenexamens die ik gemaakt heb. Of ik ben er door die oefenexamens gewoon beter in geworden doordat ik nu goed weet wat ze willen horen.
Nee natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:14 schreef Kaasrol het volgende:
Verschillen van vroeger.. Ik dacht dat de man sterk was en de vrouw verzorgend of zoiets dergelijks. Je hebt het toch niet in een opsomming staan hoop ik?
Die zit waarschijnlijk te huilen achter zijn tafelquote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:16 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die zit waarschijnlijk te huilen achter zijn tafel
nooit meerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:18 schreef ThaTim het volgende:
leeell, doe je best voor die 1200 posts op een dag
quote:
Hij ging dus niet zo goed?quote:
zwakquote:
tabon kahba weet jij hoe zwaarquote:
doet de rest welquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:19 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, allemaal niet vergeten te klagen bij LAKS he
gewoon doenquote:
okequote:
niet terechtquote:
bezem samenvattingquote:
Je krijgt er altijd wel een paar punten voor als je er bepaalde dingen in noemt, hoe heb je de andere vragen gemaakt?quote:
wel goed, ik ga alleen echt geen antwoorden controleren op Inetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je krijgt er altijd wel een paar punten voor als je er bepaalde dingen in noemt, hoe heb je de andere vragen gemaakt?
supquote:
das mooijquote:
baasquote:
8 milequote:
joa, daar zit de beat ook in jaquote:
nopequote:
Volgens mij had ik D-B. De eerste was in ieder geval die van de resultaten aan de hand van een voorbeeld, en de tweede was veronderstellingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nederlands ging gelukkig best goed, volgens mij.
Weten jullie je antwoord op vraag 1 en 2 nog? Begonnen jullie met D - B of met B - B ?
Ik had ook D - B, maar de meesten die ik sprak hadden B - B. Iemand had zelfs C - C.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens mij had ik D-B. De eerste was in ieder geval die van de resultaten aan de hand van een voorbeeld, en de tweede was veronderstelling
Ik weet niet meer welke letter wat wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik had ook D - B, maar de meesten die ik sprak hadden B - B. Iemand had zelfs C - C.
Ik weet ook niet meer waar ze voor stonden, heb ik alleen onthouden omdat het mijn initialen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke letter wat was
Mooi!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Trollface. het volgende:
Deze man is terug van scheikunde, en het ging goed.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waar ze voor stonden, heb ik alleen onthouden omdat het mijn initialen zijn.
Absoluut. Ik wist dingen. Ik weet nooit dingen bij scheikunde. Meer bewijs dat mijn SE's godenmodus waren.quote:
Ik vond die van vorig jaar vrij makkelijk ten opzichte van dit jaar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:40 schreef Trollface. het volgende:
Voor diegene die het proefwerk van vorig jaar geoefend hebben: hoe staat dit jaar daartoe in verhouding?
Mooi, want die had een N-term van 1.8, toch?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:40 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik vond die van vorig jaar vrij makkelijk ten opzichte van dit jaar.
Plemp het dan vooral maar neerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:40 schreef 9611Niels het volgende:
Niet klikken als je nog moet leren (ik zou om 4 uur beginnen):
http://chrome.angrybirds.com/
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Mooi, want die had een N-term van 1.8, toch?
1.9 voor scheikunde1, 1.6 voor scheikunde1,2.quote:
Jezus, wat hoog.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:41 schreef Trollface. het volgende:
[..]
1.9 voor scheikunde1, 1.6 voor scheikunde1,2.
Wat was de vraag?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:45 schreef Trollface. het volgende:
Wat hadden jullie trouwens bij vraag 19? Ik kwam er totaal niet uit.
Uitleggen hoe je HS- kon bewerken tot een vast zout.quote:
Nog 13 minuten.quote:
Ik heb maar wat gedaan. Eerst met OH- omzetten naar S2- + H2O om de S2- vervolgens met een ijzeroplossing tot FeS te brengen. Geen idee of dat mag of kan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Uitleggen hoe je HS- kon bewerken tot een vast zout.
Ik voel me zo dom als ik dit zie, haha.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb maar wat gedaan. Eerst met OH- omzetten naar S2- + H2O om de S2- vervolgens met een ijzeroplossing tot FeS te brengen. Geen idee of dat mag of kan. :")
Ja, zoiets had ik ook. Maar het probleem was dat de Na in NaOH al reageerde met S.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb maar wat gedaan. Eerst met OH- omzetten naar S2- + H2O om de S2- vervolgens met een ijzeroplossing tot FeS te brengen.
Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar ja, beter dan niets.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook. Maar het probleem was dat de Na in NaOH al reageerde met S.
AJquote:
Bron.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef Internepper het volgende:
Zo net terug van Nederlands. Wat een kuttekst bij die samenvatting.
eenschquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef Internepper het volgende:
quote:
Mwoah.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef Internepper het volgende:
ik had er 215quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:52 schreef Trollface. het volgende:
Als je 80 woorden over de samenvattingslimiet heen zit kun je al geen punten meer krijgen.
24 overheenquote:
Gebruik maximaal 200 woordenquote:
Da's al 10 minpunten.quote:
Ik had in mijn samenvatting eerst 260 woorden, en alles was zo'n mooi vloeiend geheel. Met moeite pijn in mijn hart heb ik enkele woorden weg kunnen halen.quote:
ja maar er is altijd gezegd, zorg dat je bij het aantal zit, als je te weinig hebt heb je waarschijnlijk iets nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gebruik maximaal 200 woorden
Eronder mag altijd.
achquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
meen je da?
had je beter laatste 22 woorden weg kunne strepen, had je nog meer punten gehad
Maar je krijgt geen puntenaftrek voor het aantal woorden zelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ja maar er is altijd gezegd, zorg dat je bij het aantal zit, als je te weinig hebt heb je waarschijnlijk iets niet
Voor zover ik weet heb ik alles. Zo niet, dan zie ik dat later wel in en is dat jammer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ja maar er is altijd gezegd, zorg dat je bij het aantal zit, als je te weinig hebt heb je waarschijnlijk iets niet
Heb je dan wel in de gaten dat je gewoon heel veel dingen mist? De max is niet voor niks 220 woorden. Als je daaronder zit, heb je niet alle kerngegevens in jouw samenvatting gezet. Waarom heb je niet meer opgeschreven? Wie weet had je nog wat meer punten kunnen krijgen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |