Nog 13 minuten.quote:
Ik heb maar wat gedaan. Eerst met OH- omzetten naar S2- + H2O om de S2- vervolgens met een ijzeroplossing tot FeS te brengen. Geen idee of dat mag of kan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:47 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Uitleggen hoe je HS- kon bewerken tot een vast zout.
Ik voel me zo dom als ik dit zie, haha.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb maar wat gedaan. Eerst met OH- omzetten naar S2- + H2O om de S2- vervolgens met een ijzeroplossing tot FeS te brengen. Geen idee of dat mag of kan. :")
Ja, zoiets had ik ook. Maar het probleem was dat de Na in NaOH al reageerde met S.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik heb maar wat gedaan. Eerst met OH- omzetten naar S2- + H2O om de S2- vervolgens met een ijzeroplossing tot FeS te brengen.
Ja, daar dacht ik ook al aan. Maar ja, beter dan niets.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:50 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ja, zoiets had ik ook. Maar het probleem was dat de Na in NaOH al reageerde met S.
AJquote:
Bron.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef Internepper het volgende:
Zo net terug van Nederlands. Wat een kuttekst bij die samenvatting.
eenschquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef Internepper het volgende:
quote:
Mwoah.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:51 schreef Internepper het volgende:
ik had er 215quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:52 schreef Trollface. het volgende:
Als je 80 woorden over de samenvattingslimiet heen zit kun je al geen punten meer krijgen.
24 overheenquote:
Gebruik maximaal 200 woordenquote:
Da's al 10 minpunten.quote:
Ik had in mijn samenvatting eerst 260 woorden, en alles was zo'n mooi vloeiend geheel. Met moeite pijn in mijn hart heb ik enkele woorden weg kunnen halen.quote:
ja maar er is altijd gezegd, zorg dat je bij het aantal zit, als je te weinig hebt heb je waarschijnlijk iets nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Gebruik maximaal 200 woorden
Eronder mag altijd.
achquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
meen je da?
had je beter laatste 22 woorden weg kunne strepen, had je nog meer punten gehad
Maar je krijgt geen puntenaftrek voor het aantal woorden zelf.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ja maar er is altijd gezegd, zorg dat je bij het aantal zit, als je te weinig hebt heb je waarschijnlijk iets niet
Voor zover ik weet heb ik alles. Zo niet, dan zie ik dat later wel in en is dat jammer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:56 schreef AchmedJan het volgende:
[..]
ja maar er is altijd gezegd, zorg dat je bij het aantal zit, als je te weinig hebt heb je waarschijnlijk iets niet
Heb je dan wel in de gaten dat je gewoon heel veel dingen mist? De max is niet voor niks 220 woorden. Als je daaronder zit, heb je niet alle kerngegevens in jouw samenvatting gezet. Waarom heb je niet meer opgeschreven? Wie weet had je nog wat meer punten kunnen krijgen..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |