bezem samenvattingquote:
Je krijgt er altijd wel een paar punten voor als je er bepaalde dingen in noemt, hoe heb je de andere vragen gemaakt?quote:
wel goed, ik ga alleen echt geen antwoorden controleren op Inetquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Je krijgt er altijd wel een paar punten voor als je er bepaalde dingen in noemt, hoe heb je de andere vragen gemaakt?
supquote:
das mooijquote:
baasquote:
8 milequote:
joa, daar zit de beat ook in jaquote:
nopequote:
Volgens mij had ik D-B. De eerste was in ieder geval die van de resultaten aan de hand van een voorbeeld, en de tweede was veronderstellingquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:34 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Nederlands ging gelukkig best goed, volgens mij.
Weten jullie je antwoord op vraag 1 en 2 nog? Begonnen jullie met D - B of met B - B ?
Ik had ook D - B, maar de meesten die ik sprak hadden B - B. Iemand had zelfs C - C.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:37 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Volgens mij had ik D-B. De eerste was in ieder geval die van de resultaten aan de hand van een voorbeeld, en de tweede was veronderstelling
Ik weet niet meer welke letter wat wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:37 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik had ook D - B, maar de meesten die ik sprak hadden B - B. Iemand had zelfs C - C.
Ik weet ook niet meer waar ze voor stonden, heb ik alleen onthouden omdat het mijn initialen zijn.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:38 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik weet niet meer welke letter wat was
Mooi!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Trollface. het volgende:
Deze man is terug van scheikunde, en het ging goed.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 16:39 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Ik weet ook niet meer waar ze voor stonden, heb ik alleen onthouden omdat het mijn initialen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |