quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:17 schreef Buitendam het volgende:
Hoe heette die belofte van ManUtd ook alweer, waar het in het vorige topic over ging?
Javier Hernandez! Speelt bij mijn Palermo nu. Net 32 geworden, maar nog steeds een goudhaantje voor het goal: 21 goals afgelopen seizoen 2019/2020. Heeft ook al 132 caps voor Mexico gespeeld waarin hij 117x gescoord heeftquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:17 schreef Buitendam het volgende:
Hoe heette die belofte van ManUtd ook alweer, waar het in het vorige topic over ging?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef VonHinten het volgende:
Positief nieuws: het nieuwe stadion is af! Bam bam bam een all-seater met dak, veldbewarming en 67.000 zitplaatsen! Het heeft de geweldige naam "Palermo Stadium" gekregen.
Klopt, Behalve als hij het zijn assistent laat doen, dan staat de optie er niet bij..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef Fuszy het volgende:
Is dat niet Match preparation? Als je naar je team gaat waar de opties: spelers, tactieken, wedstrijden gaat. Daar moet het ongeveer bij staan.
Bij mij zit ie bij Heerenveen volgens mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:14 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Javier Hernandez! Speelt bij mijn Palermo nu. Net 32 geworden, maar nog steeds een goudhaantje voor het goal: 21 goals afgelopen seizoen 2019/2020. Heeft ook al 132 caps voor Mexico gespeeld waarin hij 117x gescoord heeft
Tja, dan zit er niets anders op dan te wachten tot ze de bondscoach ontslaan, of je moet een 2e manager aanmaken als bondscoach..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wat moet je doen om bondscoach te worden van het Nederlands Elftal? Die positie komt maar niet vrij en ze spelen belabberd.
De assistent heeft ook echt al mijn handje vol spelers van het 2e en 3e team geselecteerdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn seizoen is verneukt, Heeft mijn assistent trainer dus mooi even andere spelers geselecteerd voor de spaanse competie tijdens mijn afwezigheid. Tegen de tijd dat ik terug was is natuurlijk de registratie periode verlopen. Ik sta nog wel eerste maar na deze stunt heb ik niet echt veel zin om verder te gaan.
Dat is eeh.. vervelendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De assistent heeft ook echt al mijn handje vol spelers van het 2e en 3e team geselecteerd![]()
kut actie.
Ik ben Real Madrid en ik sleep me er wel doorheen maar juist jongens die ik wat ervaring op wou laten doen zijn nu niet geselecteerd. Het vervelendste vind ik het nog voor mijn back positie hij heeft gewoon op 1 speler na al mijn reserve backs niet geselecteerd. Verder moet ik volgend seizoen echt eens gaan kiezen voor een vaste bassis elf want dat ik met twee spitsen speel en dat ik er vier heb lopen met meer dan 10 doelpunten dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat is eeh.. vervelend
Welke club ben je?
Heeft iemand hier al eens mee gedaan met zo'n scenario/challenge waarbij je geen spelers mag kopen? Lijkt me best moeilijk om alleen maar de huidige spelers en de regens die je rechtstreeks in je selectie krijgt te gebruiken..
Fixtures/wedstrijden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:00 schreef Creeg het volgende:
Ik ben nu bondscoach, maar hoe kan je nu een ander land om een vriendschappelijk duel vragen?
Heb 't. Bedankt!quote:
Roflquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef MMUFC het volgende:
Big Time
1e competitieronde:
Twente - Ajax 1-7
Met nota bene 3 goals van Eyong Enoh
Wat is je opstelling eigenlijk?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:41 schreef Moron het volgende:
Ik beleef tot nu toe een zeer leuk 1e seizoen met Leverkusen![]()
In de competitie sta ik 2e, 5 punten achter Bayern, maar met 1 wedstrijd minder gespeeld. Door een waar spektakel tegen Stuttgart (waar in na 80 minuten nog met 2-1 achter stond, win ik met 2-3!) sta ik nu 7 punten los van Stuttgart, de nummer 3.
Mijn doelstelling is europees voetbal, dus hoef ook geen kampioen te worden meteen. Ik ga eigenlijk voor een 3e plaats, maar met deze 2e ben ik tot nu toe ook blij.
In de EL heb ik Getafe verslagen met 5-2 over 2 wedstrijden. Nooit echt in problemen gekomen tegen hen. Daarna moest ik tegen Palermo. Eerste wedstrijd uit heb ik Palermo op een 0-0 gehouden. Adler hield ons prachtig in de wedstrijd, maar had zelf ook goede kansen om min. 1 goal te maken. Achja, nu moet ik het thuis gewoon afmaken!Heb niets meer te verliezen, want de doelstelling is al bereikt.
Na enige gekloot in het begin is dit mijn taktiek geworden:quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is je opstelling eigenlijk?
Heb mijn leukste game gehad met Leverkusen
Mooie selectiequote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef Moron het volgende:
[..]
Na enige gekloot in het begin is dit mijn taktiek geworden:
[ afbeelding ]
Tegen kleinere ploegen controleer ik, en tegen betere tegenstanders (Bayern bijv.) speel ik op de counter, wat zich goed uitbetaald. Bayern uit met 0-2 ingemaakt. Mijn verdediging staat erg goed, want krijg weinig tegendoelpunten
Dus je hebt nog 1 doel in deze game?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:25 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Yes eindelijk de Champions League weten te winnen, was de hele wedstrijd heer en meester tegen Atletico. Ze kwamen er af en toe uit via Aguero of Diego Costa. Zeer knappe prestatie al zeg ik zelf, als je na gaat dat ik in de poule twee keer van ze verloor een keer zelfs uit met 5-1
Barcelona, AC Milan, Manchester United in de vorige rondes uitgeschakeld dus dik verdiend gewonnen, als je over alle wedstrijden kijkt.
Enigste prijs die ik nu nog niet heb gewonnen met Leeds is de FA Cup, vlieg er constant op een rare manier uit.
Haha, leuk om te zienquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef Moron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegen kleinere ploegen controleer ik, en tegen betere tegenstanders (Bayern bijv.) speel ik op de counter, wat zich goed uitbetaald. Bayern uit met 0-2 ingemaakt. Mijn verdediging staat erg goed, want krijg weinig tegendoelpunten
Deze formatie werkt zeer goed. Al 18 wedstrijden niet meer verloren ondertussen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Haha, leuk om te zien
Ik speelde een stuk anders, maar jij hebt er zo te zien ook succes mee.
Mijn opstelling 1e seizoen:
....................Adler
Schwaab - Hyypia - Friedrich - Kadlec
....................Rolfes
.............Vidal - Ballack
Sam......................................Barnetta
..................KieBling
Ik had Renato Augusto op de bank omdat Sam echt een wereldseizoen speelde. Verder had ik o.a Derdiyok, Bender, Reinartz en Jorgensen op de bank.
hoe doe je dit dan? gewoon steeds een heel seizoen op vakantie gaan ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:47 schreef MMUFC het volgende:
Heb in de periodes dat ik niet thuis ben/in bed lig een holiday-game gestart met alleen de Nederlandse competitie(Ere + JL). Doel is kijken hoe het de clubs vergaat..
Het is nu 2055:
AZ(2011), Twente(2015) en NAC Breda(2048) zijn 1x landskampioen geweest.
PSV is 11x kampioen geweest, Feyenoord 15x en Ajax 16x(staan nu op 45 titels).
Eindhoven, Almere City en IJsselmeervogels spelen in de Eredivisie. AZ heeft meerdere periodes JL gespeeld, maar zitten nu al weer ruim 10 jaar in de Eredivisie.
Rijnsburgsche Boys(4x kampioen JL, hebben 32 jaar in de Ere gespeeld, 2x aan Europa League deelgenomen), AFC(1 jaar Eredivisie achter de rug) en Gemert(2e seizoen JL, geen Ere) spelen in de JL.
FC Dordrecht, MVV, sc Cambuur en FC Volendam zijn uit het betaalde voetbal verdwenen.
Ajax won 1x de CL(en verloor 1x de EL finale).
De CL finale is 1x in het nieuwe PSV Stadium gehouden, het Ajax Stadium is 1x organisator van de Europa League geweest.
Engeland is in 2046, 2050 en 2054 3x op rij wereldkampioen geworden.
De traditionele top 3 hebben allen een nieuw stadion. Ajax kan ruim 68k kwijt, PSV ruim 69k en Feyenoord ruim 77k. Gezien het gemiddelde aantal toeschouwers wat de 3 clubs hebben zijn ze alle 3 al aan een uitbreiding/nieuw stadion toen.
Speelde hetzelfde met mijn Leverkusen game. Derdiyok als Targetman aanvallend en Kiesling als complete aanvaller.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef Moron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de topscorers?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:47 schreef MMUFC het volgende:
Heb in de periodes dat ik niet thuis ben/in bed lig een holiday-game gestart met alleen de Nederlandse competitie(Ere + JL). Doel is kijken hoe het de clubs vergaat..
Het is nu 2055:
AZ(2011), Twente(2015) en NAC Breda(2048) zijn 1x landskampioen geweest.
PSV is 11x kampioen geweest, Feyenoord 15x en Ajax 16x(staan nu op 45 titels).
Eindhoven, Almere City en IJsselmeervogels spelen in de Eredivisie. AZ heeft meerdere periodes JL gespeeld, maar zitten nu al weer ruim 10 jaar in de Eredivisie.
Rijnsburgsche Boys(4x kampioen JL, hebben 32 jaar in de Ere gespeeld, 2x aan Europa League deelgenomen), AFC(1 jaar Eredivisie achter de rug) en Gemert(2e seizoen JL, geen Ere) spelen in de JL.
FC Dordrecht, MVV, sc Cambuur en FC Volendam zijn uit het betaalde voetbal verdwenen.
Ajax won 1x de CL(en verloor 1x de EL finale).
De CL finale is 1x in het nieuwe PSV Stadium gehouden, het Ajax Stadium is 1x organisator van de Europa League geweest.
Engeland is in 2046, 2050 en 2054 3x op rij wereldkampioen geworden.
De traditionele top 3 hebben allen een nieuw stadion. Ajax kan ruim 68k kwijt, PSV ruim 69k en Feyenoord ruim 77k. Gezien het gemiddelde aantal toeschouwers wat de 3 clubs hebben zijn ze alle 3 al aan een uitbreiding/nieuw stadion toen.
Game aanmaken -. Manager aanmaken(werkloos) -> Op vakantie gaan zonder einddatum en vervolgens naar bed/werk..quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:00 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
hoe doe je dit dan? gewoon steeds een heel seizoen op vakantie gaan ofzo?
Daar ga ik wel vanuit, maar ik zal vanavond of morgen eens kijken of er rare aantallen doelpunten zijn in een eredivisie seizoen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 15:34 schreef inZanity het volgende:
[..]
Voornamelijk regens, vermoed ik zo..
Wil mijn eigen aangekochte talenten nog groot zien worden en dan stap ik denk ik op naar een Spaanse, Duitse of Braziliaanse tweede klasse clubquote:
rd5, letter kleuren van de spelers eigenschappen kan je zelf aanpassenquote:
quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:27 schreef MMUFC het volgende:
Augustus 2066.
Ajax en PSV hebben een nieuw stadion waar ruim 91k in kan, Feyenoord zit nog steeds aan de 77k.
Ajax is 1,83 miljard waard en is daarmee de rijkste club ter wereld. PSV staat 10e met 394 miljoen.
Ajax heeft 102 miljoen op de bank staan. 26m transferbudget en 53m per jaar voor loon.
PSV heeft 133 miljoen op de bank staan en 41m transferbudget en 74m per jaar voor loon.
2066quote:Op donderdag 19 mei 2011 18:27 schreef MMUFC het volgende:
Augustus 2066.
Ajax en PSV hebben een nieuw stadion waar ruim 91k in kan, Feyenoord zit nog steeds aan de 77k.
Ajax is 1,83 miljard waard en is daarmee de rijkste club ter wereld. PSV staat 10e met 394 miljoen.
Ajax heeft 102 miljoen op de bank staan. 26m transferbudget en 53m per jaar voor loon.
PSV heeft 133 miljoen op de bank staan en 41m transferbudget en 74m per jaar voor loon.
Schiet niet echt op dus,quote:Op vrijdag 20 mei 2011 08:47 schreef DaMart het volgende:
[..]
2066.
Ik ben onlangs weer verder gegaan met mijn Cambuurspel, daarmee begon ik ook toen ik het spel net had gekocht... ik zit nu in het derde seizoen, duurt dus nog wel even voordat ik 2066 haal.
Oké, met vakanties lukt het mij ook welquote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:22 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Schiet niet echt op dus,Ik ben in ongeveer 48 uur in 2066
Hij staat nu weer op vakantie.. Dus denk dat ik vanavond ergens tussen 2080 en 2090 ben
Ik heb 2066 heel even bekeken, Ajax is inmiddels 59x kampioen geweest(dus 30x in game). Heerenveen heeft de titel 3x gepakt.
Twente en PSV hebben de Europa League gewonnen.
Een regen is recordinternational van Nederland met 173 goals, een 31 jarige spits van het huidige Nederland is recordhouder goals, 79 goals(maar dit kunnen er dus nog meer worden).
Nederland heeft in game al 2x de WK finale verloren, en staan dus op 5 verloren finalesZe zijn ook voor een 2e keer Europees Kampioen geworden..
Maar die gast op het andere forum was dus in 2300.. Dus die is 290 jaar op vakantie geweest
Maar ik denk dat ik sowieso doorga met op vakantie gaan totdat PSV voor de 100e keer kampioen is geworden..
Als ik overdag thuis ben speel ik het spel, en nu ben ik dan op het werk en staat de game thuis op vakantie.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 09:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oké, met vakanties lukt het mij ook wel.
Maar ik speel het spel gewoon even veel te weinig.
Waarom moet ik dat nou weer zeggen.. Wedstrijd 37 verlies ik met 3-2 van Dortmundquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:17 schreef Moron het volgende:
Ik ben al 36 wedstrijden ongeslagen met Bayer Leverkusen
Die Georgische rechtsback, toevallig Nika Kvekveskiri?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 21:57 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Die Enyeama is volgens mij wel een beest zeg!
Mijn eerste seizoen met FC Twente zit er bijna op. Moet alleen de bekerfinale nog tegen Ajax en een laatste competitiewedstrijd tegen Roda. Die doet er niet meer toe, want ik ben in de voorlaatste wedstrijd kampioen geworden. Psv volgt op een paar puntjes, vijf nu.
Topscorer is Ruiz, gevolgd door Chadli en Janssen. Alledrie hebben een beter contract gekregen van mij. Met name Chadli is erg gewild, maar nog uiterst tevreden bij mij. Ben bang dat ik Ruiz wel kwijt ga raken. Arsenal en Man Utd willen hem hebben namelijk.
In de CL ben ik door de groep gekomen, maar daarna door Real Madrid eruit geknikkerd. Waar ik thuis met 1-3 verloor (twee eigen doelpunten, joepie), verloor ik uit kansloos met 6-0. Maar ik was al tevreden dat ik mijn zware groep had overleefd.
Aanwinsten heb ik niet heel veel. Talent Boucher gekocht, Lucas Digne gehuurd (talentvolle DL die ik waarschijnlijk ga kopen), een Georgische DR gekocht (ook zeer talentvol), Odjidja uit België gehaald en Ogunjimi daar ook vandaan gehaald. De laatste heeft weinig goeds gedaan helaas, maar die raak ik wel kwijt. Ook gratis nog Yurchenko opgepikt, een prima stand in voor Ruiz. Daarnaast nog een erg groot Duits talent gekocht voor de DC positie, maar zijn naam is me even ontschoten. Tobelei ofzo :p.
Bengtsson, Bajrami, Buisse en Kuiper zijn vertrokken. Waren niet mijn type spelers en maakten weinig indruk. Met Bajrami heb ik het een half seizoen geprobeerd nog, maar het mocht niet baten.
Heel veel talentvolle jonge spelers heb ik helaas niet aan kunnen trekken, alle Europese topclubs waren mij te snel af. Of spelers wilde niet naar mij komen. Jammer, maar ik kan er niet echt mee zitten.
Ik zal morgen wat screens posten van mij team. Kan nu niet, want ik typ dit op mijn telefoon
Digne is de beste LB van het spel. Het is echt een standaardaankoop van me. Nu bij Liverpool ook weer vastgelegd voor het volgende seizoen (Konschelsky en Fabio Aurelio zijn allebei niet topclub waardigquote:Op vrijdag 20 mei 2011 23:38 schreef Peter_Aragorn het volgende:
@MMUFC: Jep, Nika Kvekveskiri bedoelde ikDie gaat nu de concurrentie met Rosales aan.
@inZanity: Die Digne wordt dus wel goed? Ha, had ik dat goed gezien. Had nog nooit van die gast gehoord :p Hij pakt bij mij wel veel gele kaarten. 9 in 29 wedstrijden. Mja, zonder mannen als hem win je de oorlog niet he
Ik vond het ook al apartquote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:25 schreef TJV het volgende:
Jij doet persconferenties?Die sla ik altijd over.
Hoe krijg je die mooie shirts? Bij mij zie ik dat niet, sommige shirts geeft ie helemaal niet weer ( alleen de kleur).quote:Op zaterdag 21 mei 2011 10:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Oke, hier wat plaatjes van mijn Twente game:
Stand na 33 wedstrijden:
[ afbeelding ]
Bekerfinale zojuist gewonnen:
[ afbeelding ]
Tactiek (ja, geconverteerd naar klassiek. Vind ik fijner):
[ afbeelding ]
Selectie met gemiddelde cijfers:
[ afbeelding ]
Manager, ruzie gehad met Mourinho :p :
[ afbeelding ]
Nu de laatste competitiewedstrijd uit tegen Roda. Doet er niet meer toe, dus ik ga met een B-elftal spelen. Op 1 juni sluiten sowieso aan: Matias Cahais (2 miljoen), WIllem Janssen van Roda (jammer genoeg, wat moet ik ermee?!) en David Vaughan (gratis van Blackpool). De laatste om wat meer mensen op het middenveld te hebben. Daarnaast wil ik Digne nog vastleggen, maar ik moet er eerst wat geld voor hebben. De huurovereenkomst heeft een afgesproken bedrag van 3,1 miljoen. Moet wel lukken denk ik.
Gedownload. Heb ooit van Usenet zo'n megapack gedownload met heel veel kits, foto's, logo's etc etc etc.quote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:10 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Hoe krijg je die mooie shirts? Bij mij zie ik dat niet, sommige shirts geeft ie helemaal niet weer ( alleen de kleur).
Hoe heb jij Putsila spelen? Zoek namelijk nog een back-up voor Gerrard die niet al te duur is, hij moet wel als spelmaker kunnen spelen.quote:Op zondag 22 mei 2011 13:56 schreef Doublepain het volgende:
Wauw gewoon een super seizoen gehad.. In mijn 2de seizoen met freiburg ben ik 5de geworden en de beker gewonnen van Schalke.. Die me daarvoor een mega contract aanbood.. Maar ik heb nee gezegd, ik ga niet nog een keer voor degradatie spelen.. Gelijk de stadion afgekocht en de Duitse super cup gewonnen dankzij Putsila..![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vaak op 10 of als het moet (Blessures etc) CM.. Spelmaker is hij zeker..quote:Op zondag 22 mei 2011 15:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hoe heb jij Putsila spelen? Zoek namelijk nog een back-up voor Gerrard die niet al te duur is, hij moet wel als spelmaker kunnen spelen.
Hij kan prima mee op het niveau speelt bij Engeland -21 en bij mij meestal goed.quote:Op zondag 22 mei 2011 17:00 schreef Doublepain het volgende:
Is Thome goed? Ik heb hem met advies van mijn scouts gratis benaderd.. Maar hij speelt nu bij de jeugd, zijn stats zijn niet bepaald goed?
Dat kreeg ik laatst ook te horen.. Toch had de nieuwe voorzitter vertrouwen in mij.. Zelfs zoveel vertrouwen, dat hij niks wil doneren aan Freiburg..quote:Op zondag 22 mei 2011 22:17 schreef GGMM het volgende:
Bij mij is er sprake van een boardtakeover (consortium). Er is al gezegd als het lukt wordt "Ken Adam" manager en bij m'n laatste wedstrijd zat hij al in het publiek (slijmbal).
Terwijl ik boven verwachting presteer.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik hem op vakantie voor onbepaalde tijd zet gaat hij tot het einde van het lopende seizoen.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:04 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
ik heb mijn computer ook even laten draaien terwijl ik op vakantie was gegaan.
Resultaat wat ik me nog uit mijn hoofd herinner is dat ik gestopt ben in 2023.
Nee hoor...gewoon op onbepaalde tijd zetten en door laten lopen. Geloof dat je 3 opties hebt om te kiezen. 1. is tot einde van seizoen, 2. tot een datum die je aangeeft, 3. voor onbepaalde tijd. Bij 3. blijft het spel doordraaien tot je m stopt.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:08 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik hem op vakantie voor onbepaalde tijd zet gaat hij tot het einde van het lopende seizoen.
Optie 1 is een aantal dagenquote:Op maandag 23 mei 2011 11:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nee hoor...gewoon op onbepaalde tijd zetten en door laten lopen. Geloof dat je 3 opties hebt om te kiezen. 1. is tot einde van seizoen, 2. tot een datum die je aangeeft, 3. voor onbepaalde tijd. Bij 3. blijft het spel doordraaien tot je m stopt.
Auch wat zuur zeg. Arsenal jou angstgegner?quote:Op maandag 23 mei 2011 12:45 schreef VonHinten het volgende:
De Champions League finale:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Vorig jaar schakelde Arsenal mij in de halve finale uit door een doelpunt in de 94e minuut. Dit jaar doen ze hetzelfde in de finale, maar dan in de extra tijd van de extra tijd. Met een penalty. Au.
Bij mij niet. Heb ook terugkeren bij contractvoorstel uitstaan.quote:Op maandag 23 mei 2011 11:26 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Nee hoor...gewoon op onbepaalde tijd zetten en door laten lopen. Geloof dat je 3 opties hebt om te kiezen. 1. is tot einde van seizoen, 2. tot een datum die je aangeeft, 3. voor onbepaalde tijd. Bij 3. blijft het spel doordraaien tot je m stopt.
Dat gaat wel van je salarisbudget af hequote:Op maandag 23 mei 2011 19:31 schreef Doublepain het volgende:
hehe, ja gezegd..
Maar wel 2,5 mil per jaar gevraagd..
Helaas kan ik niks doen met mijn geld..
Mag ik een screen met je tactiek/selectie?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:54 schreef MMUFC het volgende:
Wederom met 1-0 verlorenDit keer van Ajax.. Wat een verschrikkelijke wedstrijd..
Ajax had 19 schoten, waarvan 6 op doel. Ik had 2 schoten, waarvan 1 op doel. En dan te bedenken dat Mounir El Hamdaoui in de 35e en 38e minuut een aanvallende overtreding maakte(beide in mijn strafschopgebied) en daar beide keren geel voor kreeg.
Daarom vlak voor het duel met Juve van tactiek veranderd.. misschien niet het beste moment, maar ach..
Ging met 5-1 de boot in tegen Juve. Vooral mijn verdediging speelde slecht.. Van rechts naar links de punten: 4.5, 5.9, 6.1, 5.5
Niet goed dus.
Hopelijk komt er tegen Heerenveen verbetering en pak ik daar weer de winst.
Van de juve wedstrijd of daarvoor?quote:Op maandag 23 mei 2011 20:58 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Mag ik een screen met je tactiek/selectie?
Ik heb er een slechte ervaring mee. Ik moest en zou Honda hebben en kwam 2m tekort. Bestuur laten onderhandelen. Was direct al mijn transferbudget kwijt terwijl ze onderhandelden, nooit meer iets gehoord. Geen Honda, geen transferbudget meer.quote:Op maandag 23 mei 2011 21:32 schreef AppleBite het volgende:
Damn ;o , net 5-0 (eerste seizoen) gewonnen van Twente![]()
Even een nieuwe tactiek toegepast, en ik dacht nog hmm, misschien slaat de nieuwe tactiek niet meteen aan, maar het tegenovergestelde bleek![]()
Maar weet iemand hoe je ervoor kan zorgen dat je bestuur een transfer regelt? (Ik dacht dat ik ergens had gelezen dat dat kon als je zelf niet genoeg transferbudget had)
Ah okee, bedankt! Dan zal ik dat niet doen haha, (wat gebeurt er trouwens als je meer uitgeeft aan transfergeld , dan dat je beschikbaar hebt in je budget?)quote:Op maandag 23 mei 2011 21:34 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Ik heb er een slechte ervaring mee. Ik moest en zou Honda hebben en kwam 2m tekort. Bestuur laten onderhandelen. Was direct al mijn transferbudget kwijt terwijl ze onderhandelden, nooit meer iets gehoord. Geen Honda, geen transferbudget meer.
People management, Motiveren, Discipline en Doorzettingsvermogen.quote:Op maandag 23 mei 2011 20:41 schreef Kn0x het volgende:
Iemand nog tips voor fysio's waar ik op moet letten? Naast de fysio-eigenschap nog andere zaken?
Beetje. Maar dit seizoen in de voorbereiding met 2-0 verslagenquote:Op maandag 23 mei 2011 13:08 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Auch wat zuur zeg. Arsenal jou angstgegner?
Wat is je TB inmiddels? Ik kan er weinig uit opmaken waar het nou precies fout gaat. Let wel dat als je té verdedigend speelt dat je meer druk op je eigen helft krijgt.quote:Op maandag 23 mei 2011 22:08 schreef MMUFC het volgende:
Mijn selectie:
[ afbeelding ]
Let niet op de vermoeidheid van de spelers, deze screenshot is namelijk op de avond na een wedstrijd genomen.
Enyeama behoeft geen uitleg.
Rechtsback staat Nika Kvekveskiri een redelijk talentvolle Georgiër van 20 jaar.
Voor de linksback positie heb ik Pieters en Abidal. Daar komt over een week of 4 Digne bij.
Pieters heb ik, ondanks dat de screenshot anders doet vermoeden, centraal staan samen met de 19 jarige Argentijnse regen Leandro Milozzi(16-13-17 voor Tackling, marking en heading). Dan heb ik de 19 jarige Amerikaan Gary Atkinson achter de rug.
Op de verdedigende middenveld plaatsen staan Mark van Bommel en Funso Ojo. Ojo is nog niet super, maar groeit hopelijk nog wel. Als backup heb ik hier Stijn Wuytens en Timmy Simons. Maar dit is wel de positie waar ik versterking kan gebruiken.
Centraal op het middenveld staat Toivonen. Geen stats boven de 15, maar degelijk. Mateo Kovacic en Zakaria Labyad(lang geblesseerd geweest) heb ik daarvoor achter de hand. Die mogen uit gaan maken wie de opvolger zal worden, hij zal namelijk nog hooguit 1,5 seizoen basisspeler blijven.
Linksbuiten staat Balazs Dzsudzsak. Eindigde de eerste 2 seizoenen op 21 assists(en 9 en 12 goals) in de Eredivisie. Staat nu op 7 goals en 9 assists uit 15 duels.
Paul-José M'Poku staat rechtsbuiten. Gaat hopelijk nog groeien. Met 1 goal en geen assists in 8 duels blijft hij dit seizoen nog wat achter..
Garra Dembelé scoort ook niet zo veel als ik hoopte.9 goals uit 16 competitieduels, niet weinig maar had wat meer gehoopt, zeker gezien zijn reputatie bij Levski.
En hieronder de tactiek(let op! Opstelling is niet gelijk aan eerste screenshot)
[ afbeelding ]
Mijn TB is opquote:Op maandag 23 mei 2011 22:16 schreef MeneerBob het volgende:
[..]
Wat is je TB inmiddels? Ik kan er weinig uit opmaken waar het nou precies fout gaat. Let wel dat als je té verdedigend speelt dat je meer druk op je eigen helft krijgt.
Ik scout niet. Ik zoek alles zelf via player search. Anticipation, creativity, decisions en technique op minimaal 12-13-14 en dan zo jong mogelijk. Bi-winning.quote:Op maandag 23 mei 2011 23:42 schreef poiuytr het volgende:
MMUFC = Fred
Ben trouwens benieuwd hoe andere hier scouten na talent? Er van uitgaande dat je speelt met een topploeg!
Ik heb voor de grote landen (Frankrijk, italië, Spanje, Engeland, brazilie, argentinie, Portugal en Nederland) elk 3 scouts.
Nr 1: hoogste divisie
Nr 2: reserves
Nr 3: -18 competitie in dat land
Wat bedoel je met MMUFC = Fred?quote:Op maandag 23 mei 2011 23:42 schreef poiuytr het volgende:
MMUFC = Fred
Ben trouwens benieuwd hoe andere hier scouten na talent? Er van uitgaande dat je speelt met een topploeg!
Ik heb voor de grote landen (Frankrijk, italië, Spanje, Engeland, brazilie, argentinie, Portugal en Nederland) elk 3 scouts.
Nr 1: hoogste divisie
Nr 2: reserves
Nr 3: -18 competitie in dat land
Stel je die eisen ook aan een centrale verdediger? Ik vind een grote slager achterin met weinig creativity prima bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 00:17 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Ik scout niet. Ik zoek alles zelf via player search. Anticipation, creativity, decisions en technique op minimaal 12-13-14 en dan zo jong mogelijk. Bi-winning.
Nee DC's zijn een apart verhaal. Marking, tackling, positioning, jumping en strength. En dan het liefst een kerel van 190+ meter. Dat andere rijtje geldt voor alle andere posities (behalve keeper natuuwk).quote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:09 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Stel je die eisen ook aan een centrale verdediger? Ik vind een grote slager achterin met weinig creativity prima bijvoorbeeld.
Dacht alquote:Op dinsdag 24 mei 2011 10:17 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Nee DC's zijn een apart verhaal. Marking, tackling, positioning, jumping en strength. En dan het liefst een kerel van 190+ meter. Dat andere rijtje geldt voor alle andere posities (behalve keeper natuuwk).
Hoe staat het met je conditie/duelkracht training en fysiotherapeuten?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 11:37 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Kolere, nu zeven blessures in mijn Twente-game: Janssen, Janko (7 maanden), Odjidja, Vaughan, Chadli, Kvekveskiri en Digne. Nagenoeg allemaal basisspelers... Heel fijn.
Edit: Jeej, thuiswedstrijd tegen VVV: Saivet geblesseerd...
Welke tactiek?quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:56 schreef MeneerBob het volgende:
Doelsaldo na 13 wedstrijden met ajax, 58-1
Devasto aequilibrium. Dat is een defensieve variant op Il Devasto, maar met mijn spitsen en vleugelspelers scoor ik alsnog veel.quote:
Je speelt met Psv toch? En zag dat je met een verdedigende tactiek speelt zoals Fredje het laatste jaar ook vaak heeft gedaanquote:
Vier miljoen is veel te weinig voor Stekelenburg voor dat geld kan je nooit een goede vervanger halen. Gewoon weigeren en zeggen dat je hij je een belangrijk onderdeel uitmaakt van je teamquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:26 schreef AppleBite het volgende:
Pfff, Werder Bremen wil Stekelenburg kopen voor 4 miljoen, als ik het niet doe wordt hij unhappy, als ik het wel doe ben ik mijn onbetwiste nummer 1 op die positie kwijt, iemand advies ?
Verder doe ik het trouwens wel aardig, 4 punten voor op nummer 2 groningen, 8 punten op nummer 3 psv, en een doelsaldo van +30 (de hoogste na mij is +17).
Maar ik verlies wel van Roda JC (5e plek eredivisie) met 0-1, zij vanuit de enigste corner die ze hebben gehad, terwijl ik 3 ballen op de lat heb ;o
merk ook altijd dat het wel helpt om een vraagprijs in te stellen waardoor ze niet zo laag biedenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vier miljoen is veel te weinig voor Stekelenburg voor dat geld kan je nooit een goede vervanger halen. Gewoon weigeren en zeggen dat je hij je een belangrijk onderdeel uitmaakt van je team
Ah okee, harstikke bedankt, het is gelukt hahaquote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:28 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Vier miljoen is veel te weinig voor Stekelenburg voor dat geld kan je nooit een goede vervanger halen. Gewoon weigeren en zeggen dat je hij je een belangrijk onderdeel uitmaakt van je team
Dat laatste is vaak zo, zo lijkt het dat Vitesse of NEC kampioen wordt.. Maar aan het eind staat altijd, PSV, Twente of Ajax 1ste..quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:08 schreef Bow het volgende:
Van Persie is in mijn game op z'n 30e al gestopt met interland voetbal
Oh ja en Excelsior staat 3e (seizoen 4)
\quote:Op dinsdag 24 mei 2011 15:56 schreef MeneerBob het volgende:
Doelsaldo na 13 wedstrijden met ajax, 58-1
Maar ik werd wel kampioenquote:Op dinsdag 24 mei 2011 18:38 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Je speelt met Psv toch? En zag dat je met een verdedigende tactiek speelt zoals Fredje het laatste jaar ook vaak heeft gedaan
Feijenoord naar de absolute top brengen natuurlijk. Veel leuker dan Barca.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik doen, wat moet ik doen! Wil al een hele tijd eens met Barca spelen, eindelijk eens Messi onder m'n hoede, etc, maar wil ook wel met deze game verder gaan, met Feyenoord al flink wat poen in de bank...
Dubbel . Ik ga altijd wel naar dat soort clubs als ze het aanbieden maar in seizoen 2 ben ik het vaak al zat omdat ik echt zo goed als alles minimaal met 4-1 win . Aan de andere kant is het dan wel weer een uitdaging om te proberen om echt de meest succesvolle coach ooit te worden in je land van herkomst iets wat met een club als Barca natuurlijk veel gemakkelijker is.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:51 schreef Jorwol het volgende:
[ afbeelding ]
Wat moet ik doen, wat moet ik doen! Wil al een hele tijd eens met Barca spelen, eindelijk eens Messi onder m'n hoede, etc, maar wil ook wel met deze game verder gaan, met Feyenoord al flink wat poen in de bank...
Gago was in mijn game geen waardige opvolger voor Mark van Bommel, na een halfjaar verkocht met dikke winst had hem geloof ik transfervrij overgenomen van Madridquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:31 schreef MMUFC het volgende:
Het wil dit seizoen in de competitie nog niet echt lopen.. Zojuist in het 1e duel na de winterstop thuis 1-1 gespeeld tegen VVV
Mis door die pokke Africa Cup mijn 2 schakel spelers. De geen die voor de goals moet zorgen(Garra Dembelé, spits van beroep) en de persoon die ze tegen moet houden(Vincent Enyeama, keeper van beroep). Hopen dat ik het seizoen kan redden door de 2e plaats terug te pakken(door het gelijkspel liep ik 1 punt in op Ajax maar ging Groningen me voorbij..) en dan volgend seizoen op volle kracht "opnieuw beginnen"!
Voor volgend seizoen Sergio Romero vast gelegd als concurrent van Enyeama, voor de DMC positie heb ik Fernando Gago vast gelegd. Dit omdat Mark van Bommel al aardig op leeftijd begint te raken..
Conditie/duelkracht hebben beide vijf sterren. Vorig seizoen was dit zo'n 3, dus daar ligt het niet aan. Wel heb ik dit seizoen maar een fysio, althans aan het begin. Het eerste seizoen heeft Twente maar liefst 7 fysio's, maar dit zorgde er wel voor dat ik bijna geen blessures had. Dus heb inmiddels alweer drie fysio'squote:Op dinsdag 24 mei 2011 12:18 schreef Moron het volgende:
[..]
Hoe staat het met je conditie/duelkracht training en fysiotherapeuten?
Je moet bij je scouting je scouts op pad sturen naar andere landen. Zo word het aantal spelers uitgebreid als je gaat zoeken. Je krijgt dan ook het aantal sterren waarop ze beoordeeld zijn te zien. En langzamerhand bouw je zo dus een eigen database van buitenlandse spelers op.quote:Op dinsdag 24 mei 2011 20:44 schreef AppleBite het volgende:
[..]
Ah okee, harstikke bedankt, het is gelukt haha!
Ik had dit in het begin van het seizoen ook bij Verthongen geprobeerd (die wilde naar Valencia), en hij bleef vervolgens unhappy, toen heb ik hem maar uitgeleend aan Valencia, en ik kreeg in de winterstop een mailtje dat hij het weer bij had gelegd met mij, en hij graag volgende seizoen weer bij Ajax kwam spelen.
Sorry dat ik zoveel vragen stel, maar FM is zo uitgebreid in vergelijking met andere voetba lspellen die ik heb gespeeld (Osm en fifa).
Als ik bij het transfercentrum kijk, zie ik echt dat 95% van de spelers nederlands is, bijna alleen de wat grotere namen kan ik vinden via dat centrum. Ook als ik zoekopties instel vind hij haast alleen maar nederlandse spelers.
Ook vraag ik me af of mijn tactiek eigenlijk wel goed is want meestal speel mijn team wel goed, alleen soms hebben ze echt pruts wedstrijden,
Ik speel nu 4-1-2-1-2 maar dan niet helemaal standaard, want ik speel een soort van zonder rechtermiddenvelder, ipv daarvan staat lodeiro centraal op het middenveld, en ik speel niet met een speler achter de spits, maar met sulejmani links,schuin achter de spits, en ook in de spits is het wat anders, want suarez speelt gewoon als rechtsbuiten, en el ham als spits.
Bij mij komen zowel Romero als Gago transfervrij binnen, dus mocht een van de 2 niet bevallen kan ik ze ook met winst verkopenquote:Op woensdag 25 mei 2011 09:39 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Gago was in mijn game geen waardige opvolger voor Mark van Bommel, na een halfjaar verkocht met dikke winst had hem geloof ik transfervrij overgenomen van Madrid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In mijn tweede seizoen bij Valencia heb ik direct een lastige tegenstander gekregen in de vierde voorronde van de Champions Leaque. De tegenstander was Juventus.
Deze heb ik over twee wedstrijden twee maal verslagen al had ik zelf verwacht dat het heel lastig zou worden.
Gaat tot nu toe best goed. Ik sta momenteel tweede in de competitie, maar helaas derde in de Champions Leaque. Ondanks dat ik na 5 wedstrijden op 9 punten sta, denk ik toch dat ik Europa Leaque mag gaan spelen.
Mijn groep
Chelsea
FC Bayern
Grasshoppers
Valencia
Uitslagen wedstrijden tot nu toe
Helaas krijg ik bijna elke wedstrijd wel een doelpunt om mijn oren en hier ga ik dus zo snel mogelijks iets aan doen.
Tussenstand Champions Leaque
Ik heb tegen Bayern en Chelsea eenmaal verloren en ik denk niet dat ik uiteindelijk hoger uitkom dan Chelsea, dus het wordt gewoon Europa Leaque voor me.
Tussenstand competitie
Zoals je ziet is het best wel spannend bovenin en het gaat dus een onderlinge strijd worden.
Verder heb ik mijn bestuur nog laten onderhandelen voor een nieuwe spits. Het is een regen die bij mijn Feyenoord een aantal jaar geleden uit de jeugdopleiding kwam. Toen ik er zelf over onderhandelde wilde Feyenoord 15 miljoen hebben. Het bestuur heeft er uiteindelijk 23,5 miljoen voor neergelegd. Iets wat me niet echt logisch lijkt als je met zoveel schulden zit.Feyenoord Rotterdam
Ga eens snel soliciteren op managar-banenquote:Op woensdag 25 mei 2011 20:19 schreef DinkMonkey het volgende:
Hallo ik ben een werkloze manager. Nee ik heb geen ontslag genomen ben gewoon net begonnen met werkloze manager. Ik zie heel veel banen zoals scout,trainer maar ik kan nergens solliciteren. Hoe kan dat?
Beter presteren?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:39 schreef DinkMonkey het volgende:
Kan je de stand veranderen via een programma
quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:39 schreef DinkMonkey het volgende:
Waarom zou je dat willen? Dat is toch geen moer aan?quote:Op donderdag 26 mei 2011 15:39 schreef DinkMonkey het volgende:
Het kan wel hoor, Ik heb na 14 wedstrijden al 77 doelpunten gescoord ( Lukaku, Kramaric en Neymar). Heb wel 12 tegen. Het rare is dat mijn team soms kan gelijkspelen of verliezen tegen een AZ of de Graafschap, maar dan wel winnen met 6-1 van Liverpool en 11-1 van Fenerbahce.quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:27 schreef ValHallen het volgende:
125 doelpunten in 1 seizoen![]()
Dit zijn echt de meest indrukwekkende cijfers die ik ooit in een FM spel heb gezien. Hoe krijg je het in godsnaam voor elkaar?
Ik zou in huilen uitbarsten als die kerel geblesseerd zou raken
Maar 1 speler die 125 goals in 1 seizoen maakt? Dat is echt mega mega ultra veel. Ik ben al blij als Torres er 30 per seizoen inschiet over alle competities gezien. (wat hem het eerste seizoen niet is gelukt aangezien hij in Maart voor 4 maanden geblesseerd raakte en ik alleen die prutser van een N'Gog achter de hand hebquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Het kan wel hoor, Ik heb na 14 wedstrijden al 77 doelpunten gescoord ( Lukaku, Kramaric en Neymar). Heb wel 12 tegen. Het rare is dat mijn team soms kan gelijkspelen of verliezen tegen een AZ of de Graafschap, maar dan wel winnen met 6-1 van Liverpool en 11-1 van Fenerbahce.
Doet Babel het ook zo goed bij jouw?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:23 schreef Doublepain het volgende:
hehr kampioen geworden met liverpool.. Gelijk 40 mil geboden voor bale
Dat haalde Peter "de ultieme spits" Prospar zelfs niet.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
Maar 1 speler die 125 goals in 1 seizoen maakt?
Games opnieuw laden is wel leuk? Is na mijn mening precies hetzelfde, want dan goochel je ook met einduitslagen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 21:26 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen? Dat is toch geen moer aan?
Inderdaad.. De enige keer dat ik opnieuw laden doe is als ik door een crashdump 4 wedstrijden kwijt ben en voor die crashdump ze alle 4 win en na die crashdump 3 van de 4 niet winquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:26 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Games opnieuw laden is wel leuk? Is na mijn mening precies hetzelfde, want dan goochel je ook met einduitslagen.
En een speler die 125 goals maakt in 65 wedstrijden heb ik ook nog nooit gezien.
Die Santoni scoort wel een 16,6 (afmaker) in het excel sheetje
Tsja, in 2020 is er nu eenmaal veel veranderdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Maar 1 speler die 125 goals in 1 seizoen maakt? Dat is echt mega mega ultra veel. Ik ben al blij als Torres er 30 per seizoen inschiet over alle competities gezien. (wat hem het eerste seizoen niet is gelukt aangezien hij in Maart voor 4 maanden geblesseerd raakte en ik alleen die prutser van een N'Gog achter de hand hebSpeel vaker met Kuyt in de spits dan met N'Gog)
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:16 schreef Blistering het volgende:
Seizoen 2019/2020 met City, alle prijzen gewonnen![]()
[ afbeelding ]
Ik dank m'n spitsen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Doe daar eens screentje van. Je team en de wedstrijden. Ben ook wel benieuwd naar je tactiek.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:12 schreef AssyriskaFF het volgende:
[..]
Het kan wel hoor, Ik heb na 14 wedstrijden al 77 doelpunten gescoord ( Lukaku, Kramaric en Neymar). Heb wel 12 tegen. Het rare is dat mijn team soms kan gelijkspelen of verliezen tegen een AZ of de Graafschap, maar dan wel winnen met 6-1 van Liverpool en 11-1 van Fenerbahce.
Ik kan hem niet betalen.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:52 schreef Jester65 het volgende:
Zijn we hier ook spelers die Digne niet gebruiken?
Hij is goedkoop en ontzettend goed. Bovendien had ik met Konchelsky en Aurelio 2 matige backsquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:52 schreef Jester65 het volgende:
Ik zit nu in februari 2013 en sinds januari 2013 zit hij bij mijn psv.. heb nog niet een beeld of hij het echt goed doet of dat hij tegenvalt gezien de verhalen hierquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:52 schreef Jester65 het volgende:
Ik ook niet, ik heb Kuchnikov of iets dergelijks, Miquel Nelom en nog een regen. Zit pas in 2012/2013 ofzo, gaat prima zo.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:52 schreef Jester65 het volgende:
Hier op fm07 ( ja, ik speel die nog altijdquote:Op vrijdag 27 mei 2011 10:36 schreef MMUFC het volgende:
Wat is die Javier Hernandez een beest trouwensIk heb hem zelf niet, en ben ook geen bondscoach van Mexico, maar die heeft in 48 interlands 44 goals gemaakt..
Ik ben van plan enkel Eredivisie-spelers of degene die er gespeeld hebben (hoger niveau) aan te trekken, loopt genoeg talent in rond die ik natuurlijk wel al direct weg kaap in de hoop dat ze goed worden.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:52 schreef Jester65 het volgende:
Ikquote:Op vrijdag 27 mei 2011 13:52 schreef Jester65 het volgende:
Speelt bij Hoffenheim.. Maar speelt daar slecht, ze boden hem bij mij aan..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 00:53 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doet Babel het ook zo goed bij jouw?
Als je het gewoon goed doet trappen ze je er niet uit.quote:
Ja I know, maar juist nu gaat het even wat minder goed, dus ik hoop dat ik nog wel de kans kreeg, vorig seizoen nog kampioen geworden..quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Als je het gewoon goed doet trappen ze je er niet uit.
Oh okee dan is het echt 50/50, hoop voor je dat ze je laten zitten en een lading geld geven.quote:Op vrijdag 27 mei 2011 18:08 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Ja I know, maar juist nu gaat het even wat minder goed, dus ik hoop dat ik nog wel de kans kreeg, vorig seizoen nog kampioen geworden..
Van Bommel is echt super goed in FM jaquote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:41 schreef Lastpost het volgende:
Bij mij staat PSV 12e in de competitie en ik heb ze net met 9-0 in eigen huis op de klote gegeven, totaal geen kans ... letterlijk.![]()
Speelde voor de verandering eens in een soort 5-4-1 opstelling en ze kwamen echt de middenlijn niet over, Van Bommel als stofzuiger op het middenveld =
Opmerkelijk feitje, pas m'n 2e duel dit seizoen waarbij ik met meer dan 2 goals verschil won.
Veel te veel mensen die voor de bal spelen. Ik heb een boel geëxperimenteerd met opstellingen en ben erachter gekomen dat 4 spelers die verder naar voren staan dan de MC-positie echt de limiet is. (Dus: niet meer dan 4 spelers op AMR, AML, AMC en SC bij elkaar.)quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef poiuytr het volgende:
Na een paar jaar simpele tactieken te gebruiken heb ik dit jaar voor een onorthodoxe speelwijze gekozen:
[ afbeelding ]
Dacht dat het doelpunten ging regenen maar dat valt nog vies tegen.
Opbouwende kritiek is altijd goed en wordt je tactisch alleen maar sterker van. Heb ook wel is in jouw formaties gezien dat je aan het puzzelen bent naar de optimale opstelling voor je elftal en dit spelersmateriaal had ik voor handen omdat ik al buiten de transferperiode zat vandaar deze tactiek. Wat je zegt over de tweede bal op het middenveld klopt perfect met wat ik nu in de wedstrijden zie, er ligt voor mij gevoel constant zeeën van ruimtes tussen het middenveld en de verdedigers waardoor de tegenstander gevaarlijke kan counteren en een steekpass kan geven achter mijn vleugelverdedigers wat ik in sommige gevallen met een tegentreffer moet bekopen.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 13:41 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Veel te veel mensen die voor de bal spelen. Ik heb een boel geëxperimenteerd met opstellingen en ben erachter gekomen dat 4 spelers die verder naar voren staan dan de MC-positie echt de limiet is. (Dus: niet meer dan 4 spelers op AMR, AML, AMC en SC bij elkaar.)
Zet je er meer dan 4 neer, dan heeft je ploeg veel moeite om de bal te heroveren van de tegenstander (immers: iedereen loopt voor de bal). Daarom is je ploeg veel tijd kwijt met teruglopen en bal heroveren. En alle tijd die je ploeg daaraan kwijt is, kan het niet besteden aan aanvallen en kansen creëren. Ik zou je aanraden om met 3 of meer centrale middenvelders te spelen (MC's en DMC's) waarvan er 2 heel goed kunnen passen en minimaal 1 een erg goede balafpakker is. Een combinatie van die twee is natuurlijk helemaal geweldig. Ze kun je druk op de tegenstander blijven houden en zijn tweede ballen (bijna) altijd voor jou.
En daarnaast, waarom per flank 2 spelers? Dat betekent dat je elk seizoen 4 flankspelers nodig hebt, met reserveflankspelers zelfs 8. Dat kost A) klauwen met geld (transfer en salaris) en B) zijn er toch geen twee spelers nodig om een voorzet vanaf de zijkant te geven? Ik geef de voorkeur aan zo min mogelijk verschillende posities in een opstelling zodat je minder spelers nodig hebt voor een maximale bezetting. En minder spelers betekent dat je meer geld per speler kunt uitgeven. (Ik speel een 3-1-3-3 waarin ik alleen DC's, DMC's, MC's en SC's nodig heb.)
't Zijn maar zo mijn bedenkingen, zie maar of je er iets aan hebt. Ik zit je niet de les te lezen ofzo
Zozo.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 18:57 schreef Fuszy het volgende:
OMG!
wat een wedstrijd! Ik moest thuis tegen Real Madrid. Het was het duel tussen de nummer 1 (Valencia) en de nummer 2 (R.Madrid) waar ook maar 1 punt verschil in zat na 19 wedstrijden. Ik kwam al heel snel met 4 doelpunten achter te staan. Daarna heel boos geworden op mijn spelers en een aantal spelers gewisseld.
resultaat
[ afbeelding ]
Kon ik zoiets ook maar een keer bereiken.quote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:13 schreef VonHinten het volgende:
Mijn spelmaker, Diallo. Ex-wonderkid en schiet menig vrije trap binnen. Opvolger van Pastore die nu bijna 33 jaar is en komend seizoen reserve wordt.
[ afbeelding ]
Mijn beest voorin, Kaka. Geen familie van. Aan het begint van dit seizoen voor 55M gehaald en hij weet ze erin te leggen: hij loopt bijna 1 op 1. Every penny well spent.
[ afbeelding ]
Dit is een geweldig verhaal. Senor Garmendia. Aan het begin van dit seizoen overgenomen van Barca voor 5.75M. Scoort als een malle, speelt inmiddels voor het Spaanse nationale elftal en is gewoon 20M waard!
[ afbeelding ]
De nr. 2 spits: Vicenc. Scoort aan de lopende band. Tegenvallende attributes? Kijk goed, deze meneer is... tweebenig! Mauw!
[ afbeelding ]
Geduld is de keyquote:Op zaterdag 28 mei 2011 23:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Kon ik zoiets ook maar een keer bereiken.
Bevalt de tactiek een beetje? Zelf gemaakt of van internet geplukt?quote:Op vrijdag 27 mei 2011 19:26 schreef poiuytr het volgende:
Na acht seizoenen zonder ook maar één fatsoenlijke talent uit eigen jeugd te krijgen heb ik er nu opeens twee rondlopen![]()
Na een paar jaar simpele tactieken te gebruiken heb ik dit jaar voor een onorthodoxe speelwijze gekozen:
[ afbeelding ]
Dacht dat het doelpunten ging regenen maar dat valt nog vies tegen.
Ehm.. superieur voor welk niveau precies? PML?quote:Op zondag 29 mei 2011 01:03 schreef Doublepain het volgende:
Mijn eerste opgeleide (super)talent..
[ afbeelding ]
West Ham volgens mij.quote:Op zondag 29 mei 2011 01:22 schreef Doublepain het volgende:
Weet iemand een Engelse clubs dat ''goeie'' talenten opleid.. Ik bedoel niet Arsenal, Man Utd etc.. Maar gewoon een lagere club..![]()
Ik had ook een keer een game met zo'n database en ploegen als Man Utd, Arsenal, CHelsea en Liverpool moesten allemaal van dat soort regionale amateurtoernooitjes spelen. Zorgde voor enorme fixture congestion (ze moesten soms 4/5 wedstrijden per week spelen) en uiteindelijk zorgde dat ervoor dat de Premier League niet afgemaakt kon worden (Man Utd en Arsenal eindigden op 37 wedstrijden ipv 38). Daardoor begon het volgende seizoen nooit... Echt jammer dat er zo'n fout in de db zit, als de reserveteams voor die cup werden uitgenodigd snap ik het wel, maar van de eerste teams snap ik het niet...quote:Op zondag 29 mei 2011 09:19 schreef Happel het volgende:
Vooraf gedoemd tot de laatste plek in de competitie en uiteindelijk afgesloten met het kampioenschap.
[ afbeelding ]
Met onderstaande selectie is dat gelukt. Voornaamste reden van het kampioenschap is de reeks van 19 ongeslagen wedstrijden.
[ afbeelding ]
Zit ook nog in de finale van de Dorset Country FA Senior Cup, maar daar moet ik tegen Manchester United. Kleine kans dat ik die ga winnen.
Stand in de Premier League is overigens vaag. Man Utd 11de, Chelsea 15de en Liverpool 20ste.
[ afbeelding ]
Zal het zijn inderdaad. Seizoen wordt nu overigens wel afgemaakt in de Premier League.quote:Op zondag 29 mei 2011 10:10 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik had ook een keer een game met zo'n database en ploegen als Man Utd, Arsenal, CHelsea en Liverpool moesten allemaal van dat soort regionale amateurtoernooitjes spelen. Zorgde voor enorme fixture congestion (ze moesten soms 4/5 wedstrijden per week spelen) en uiteindelijk zorgde dat ervoor dat de Premier League niet afgemaakt kon worden (Man Utd en Arsenal eindigden op 37 wedstrijden ipv 38). Daardoor begon het volgende seizoen nooit... Echt jammer dat er zo'n fout in de db zit, als de reserveteams voor die cup werden uitgenodigd snap ik het wel, maar van de eerste teams snap ik het niet...
In het slechtste geval heb je 4 punten voorsprong met nog 3 wedstrijden te gaan. Dat moet lukken, succesquote:Op zondag 29 mei 2011 15:30 schreef inZanity het volgende:
Met deze stand:
Feyenoord 30 - 73
Groningen 30 - 64
Ajax 29 - 63
Moet ik nu uit naar Ajax. Bij winst zet ik wel een hele grote stap naar de eerste titel, Groningen moet 2 dagen later uit naar PSV.
Hoezo overnieuw beginnen? Kun je je laatst gesavede game niet gewoon oppakken?quote:Op zondag 29 mei 2011 16:29 schreef Doublepain het volgende:
Dat meen je niet..
Mijn eerste Crashdump..
Was net zo'n lekkere game, nu helemaal opnieuw beginnen..
Nou, toen ik met die game begon.. Dacht ik, het is me nooit overkomen en neemt onnodig ruimte in.. Dus heb het uitgeschakeld en ja hoor, het gebeurd..quote:Op zondag 29 mei 2011 16:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoezo overnieuw beginnen? Kun je je laatst gesavede game niet gewoon oppakken?
Een dure les.quote:Op zondag 29 mei 2011 16:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou, toen ik met die game begon.. Dacht ik, het is me nooit overkomen en neemt onnodig ruimte in.. Dus heb het uitgeschakeld en ja hoor, het gebeurd..![]()
![]()
_!
vragen aan je bestuur,quote:Op zondag 29 mei 2011 17:04 schreef Creeg het volgende:
Hoe kan je een samenwerkingsverband met een andere club aangaan?
ay, je kan zelf geen club kiezenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |