quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:17 schreef Buitendam het volgende:
Hoe heette die belofte van ManUtd ook alweer, waar het in het vorige topic over ging?
Javier Hernandez! Speelt bij mijn Palermo nu. Net 32 geworden, maar nog steeds een goudhaantje voor het goal: 21 goals afgelopen seizoen 2019/2020. Heeft ook al 132 caps voor Mexico gespeeld waarin hij 117x gescoord heeftquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:17 schreef Buitendam het volgende:
Hoe heette die belofte van ManUtd ook alweer, waar het in het vorige topic over ging?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:18 schreef VonHinten het volgende:
Positief nieuws: het nieuwe stadion is af! Bam bam bam een all-seater met dak, veldbewarming en 67.000 zitplaatsen! Het heeft de geweldige naam "Palermo Stadium" gekregen.
Klopt, Behalve als hij het zijn assistent laat doen, dan staat de optie er niet bij..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 15:46 schreef Fuszy het volgende:
Is dat niet Match preparation? Als je naar je team gaat waar de opties: spelers, tactieken, wedstrijden gaat. Daar moet het ongeveer bij staan.
Bij mij zit ie bij Heerenveen volgens mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:14 schreef VonHinten het volgende:
[..]
Javier Hernandez! Speelt bij mijn Palermo nu. Net 32 geworden, maar nog steeds een goudhaantje voor het goal: 21 goals afgelopen seizoen 2019/2020. Heeft ook al 132 caps voor Mexico gespeeld waarin hij 117x gescoord heeft
Tja, dan zit er niets anders op dan te wachten tot ze de bondscoach ontslaan, of je moet een 2e manager aanmaken als bondscoach..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:49 schreef AssyriskaFF het volgende:
Wat moet je doen om bondscoach te worden van het Nederlands Elftal? Die positie komt maar niet vrij en ze spelen belabberd.
De assistent heeft ook echt al mijn handje vol spelers van het 2e en 3e team geselecteerdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Mijn seizoen is verneukt, Heeft mijn assistent trainer dus mooi even andere spelers geselecteerd voor de spaanse competie tijdens mijn afwezigheid. Tegen de tijd dat ik terug was is natuurlijk de registratie periode verlopen. Ik sta nog wel eerste maar na deze stunt heb ik niet echt veel zin om verder te gaan.
Dat is eeh.. vervelendquote:Op dinsdag 17 mei 2011 23:56 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De assistent heeft ook echt al mijn handje vol spelers van het 2e en 3e team geselecteerd![]()
kut actie.
Ik ben Real Madrid en ik sleep me er wel doorheen maar juist jongens die ik wat ervaring op wou laten doen zijn nu niet geselecteerd. Het vervelendste vind ik het nog voor mijn back positie hij heeft gewoon op 1 speler na al mijn reserve backs niet geselecteerd. Verder moet ik volgend seizoen echt eens gaan kiezen voor een vaste bassis elf want dat ik met twee spitsen speel en dat ik er vier heb lopen met meer dan 10 doelpunten dat kan natuurlijk niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 12:53 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Dat is eeh.. vervelend
Welke club ben je?
Heeft iemand hier al eens mee gedaan met zo'n scenario/challenge waarbij je geen spelers mag kopen? Lijkt me best moeilijk om alleen maar de huidige spelers en de regens die je rechtstreeks in je selectie krijgt te gebruiken..
Fixtures/wedstrijden.quote:Op donderdag 19 mei 2011 02:00 schreef Creeg het volgende:
Ik ben nu bondscoach, maar hoe kan je nu een ander land om een vriendschappelijk duel vragen?
Heb 't. Bedankt!quote:
Roflquote:Op woensdag 18 mei 2011 21:32 schreef MMUFC het volgende:
Big Time
1e competitieronde:
Twente - Ajax 1-7
Met nota bene 3 goals van Eyong Enoh
Wat is je opstelling eigenlijk?quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:41 schreef Moron het volgende:
Ik beleef tot nu toe een zeer leuk 1e seizoen met Leverkusen![]()
In de competitie sta ik 2e, 5 punten achter Bayern, maar met 1 wedstrijd minder gespeeld. Door een waar spektakel tegen Stuttgart (waar in na 80 minuten nog met 2-1 achter stond, win ik met 2-3!) sta ik nu 7 punten los van Stuttgart, de nummer 3.
Mijn doelstelling is europees voetbal, dus hoef ook geen kampioen te worden meteen. Ik ga eigenlijk voor een 3e plaats, maar met deze 2e ben ik tot nu toe ook blij.
In de EL heb ik Getafe verslagen met 5-2 over 2 wedstrijden. Nooit echt in problemen gekomen tegen hen. Daarna moest ik tegen Palermo. Eerste wedstrijd uit heb ik Palermo op een 0-0 gehouden. Adler hield ons prachtig in de wedstrijd, maar had zelf ook goede kansen om min. 1 goal te maken. Achja, nu moet ik het thuis gewoon afmaken!Heb niets meer te verliezen, want de doelstelling is al bereikt.
Na enige gekloot in het begin is dit mijn taktiek geworden:quote:Op donderdag 19 mei 2011 09:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wat is je opstelling eigenlijk?
Heb mijn leukste game gehad met Leverkusen
Mooie selectiequote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef Moron het volgende:
[..]
Na enige gekloot in het begin is dit mijn taktiek geworden:
[ afbeelding ]
Tegen kleinere ploegen controleer ik, en tegen betere tegenstanders (Bayern bijv.) speel ik op de counter, wat zich goed uitbetaald. Bayern uit met 0-2 ingemaakt. Mijn verdediging staat erg goed, want krijg weinig tegendoelpunten
Dus je hebt nog 1 doel in deze game?quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:25 schreef poiuytr het volgende:
[ afbeelding ]
Yes eindelijk de Champions League weten te winnen, was de hele wedstrijd heer en meester tegen Atletico. Ze kwamen er af en toe uit via Aguero of Diego Costa. Zeer knappe prestatie al zeg ik zelf, als je na gaat dat ik in de poule twee keer van ze verloor een keer zelfs uit met 5-1
Barcelona, AC Milan, Manchester United in de vorige rondes uitgeschakeld dus dik verdiend gewonnen, als je over alle wedstrijden kijkt.
Enigste prijs die ik nu nog niet heb gewonnen met Leeds is de FA Cup, vlieg er constant op een rare manier uit.
Haha, leuk om te zienquote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef Moron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Tegen kleinere ploegen controleer ik, en tegen betere tegenstanders (Bayern bijv.) speel ik op de counter, wat zich goed uitbetaald. Bayern uit met 0-2 ingemaakt. Mijn verdediging staat erg goed, want krijg weinig tegendoelpunten
Deze formatie werkt zeer goed. Al 18 wedstrijden niet meer verloren ondertussen.quote:Op donderdag 19 mei 2011 13:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Haha, leuk om te zien
Ik speelde een stuk anders, maar jij hebt er zo te zien ook succes mee.
Mijn opstelling 1e seizoen:
....................Adler
Schwaab - Hyypia - Friedrich - Kadlec
....................Rolfes
.............Vidal - Ballack
Sam......................................Barnetta
..................KieBling
Ik had Renato Augusto op de bank omdat Sam echt een wereldseizoen speelde. Verder had ik o.a Derdiyok, Bender, Reinartz en Jorgensen op de bank.
hoe doe je dit dan? gewoon steeds een heel seizoen op vakantie gaan ofzo?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:47 schreef MMUFC het volgende:
Heb in de periodes dat ik niet thuis ben/in bed lig een holiday-game gestart met alleen de Nederlandse competitie(Ere + JL). Doel is kijken hoe het de clubs vergaat..
Het is nu 2055:
AZ(2011), Twente(2015) en NAC Breda(2048) zijn 1x landskampioen geweest.
PSV is 11x kampioen geweest, Feyenoord 15x en Ajax 16x(staan nu op 45 titels).
Eindhoven, Almere City en IJsselmeervogels spelen in de Eredivisie. AZ heeft meerdere periodes JL gespeeld, maar zitten nu al weer ruim 10 jaar in de Eredivisie.
Rijnsburgsche Boys(4x kampioen JL, hebben 32 jaar in de Ere gespeeld, 2x aan Europa League deelgenomen), AFC(1 jaar Eredivisie achter de rug) en Gemert(2e seizoen JL, geen Ere) spelen in de JL.
FC Dordrecht, MVV, sc Cambuur en FC Volendam zijn uit het betaalde voetbal verdwenen.
Ajax won 1x de CL(en verloor 1x de EL finale).
De CL finale is 1x in het nieuwe PSV Stadium gehouden, het Ajax Stadium is 1x organisator van de Europa League geweest.
Engeland is in 2046, 2050 en 2054 3x op rij wereldkampioen geworden.
De traditionele top 3 hebben allen een nieuw stadion. Ajax kan ruim 68k kwijt, PSV ruim 69k en Feyenoord ruim 77k. Gezien het gemiddelde aantal toeschouwers wat de 3 clubs hebben zijn ze alle 3 al aan een uitbreiding/nieuw stadion toen.
Speelde hetzelfde met mijn Leverkusen game. Derdiyok als Targetman aanvallend en Kiesling als complete aanvaller.quote:Op donderdag 19 mei 2011 11:49 schreef Moron het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En de topscorers?quote:Op donderdag 19 mei 2011 14:47 schreef MMUFC het volgende:
Heb in de periodes dat ik niet thuis ben/in bed lig een holiday-game gestart met alleen de Nederlandse competitie(Ere + JL). Doel is kijken hoe het de clubs vergaat..
Het is nu 2055:
AZ(2011), Twente(2015) en NAC Breda(2048) zijn 1x landskampioen geweest.
PSV is 11x kampioen geweest, Feyenoord 15x en Ajax 16x(staan nu op 45 titels).
Eindhoven, Almere City en IJsselmeervogels spelen in de Eredivisie. AZ heeft meerdere periodes JL gespeeld, maar zitten nu al weer ruim 10 jaar in de Eredivisie.
Rijnsburgsche Boys(4x kampioen JL, hebben 32 jaar in de Ere gespeeld, 2x aan Europa League deelgenomen), AFC(1 jaar Eredivisie achter de rug) en Gemert(2e seizoen JL, geen Ere) spelen in de JL.
FC Dordrecht, MVV, sc Cambuur en FC Volendam zijn uit het betaalde voetbal verdwenen.
Ajax won 1x de CL(en verloor 1x de EL finale).
De CL finale is 1x in het nieuwe PSV Stadium gehouden, het Ajax Stadium is 1x organisator van de Europa League geweest.
Engeland is in 2046, 2050 en 2054 3x op rij wereldkampioen geworden.
De traditionele top 3 hebben allen een nieuw stadion. Ajax kan ruim 68k kwijt, PSV ruim 69k en Feyenoord ruim 77k. Gezien het gemiddelde aantal toeschouwers wat de 3 clubs hebben zijn ze alle 3 al aan een uitbreiding/nieuw stadion toen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |