hahaha, dat idee heb ik ook altijd..zoiets van "zonde van mijn tijd om voor een 5km wedstrijd mijn loopschoenen aan te trekken..."quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:04 schreef Fallen het volgende:
Ik krijg altijd zo'n "ah gossie, een loopje voor de kids" idee bij de 5km, hoewel dat verre van terecht is. Maarja....
Gewoon doen, je loopt de laatste km op karakter, vooral tijdens zo'n wedstrijd. Gewoon rustig beginnen en je niet laten gek maken door anderen en te hard willen gaan lopen. En als je een pijntje voelt ook niet gelijk stoppen, maar doorgaan. Tenzij het echt een serieuze pijn is. Eventueel tempo verlagen, maar vooral blijven lopen!! Tis echt tof. Mijn eerste 5km was vooral afzien in de laatste km. Daar kwam ik mezelf tegen (was iets te hard begonnen en versnelde ook nog eens na de eerste km). Maar uiteindelijk wel goede race gelopen. Dus, vooral doen!!quote:Op zaterdag 18 juni 2011 18:30 schreef Vitapientje het volgende:
@ Thrilled, YEAH goed bezig! Volgende week heb ik mijn eerste 5 km (ja Fallen, ik doe mee met de kinderloop) en ik hoop dat ik hem in ieder geval uit kan lopen
Vanochtend door de zeikende regen gelopen. Hoewel het er soms wel heel hard aan toe ging (het leek af en toe of ik gewoon onder een kraan stond) was het wel heerlijk.
Morgen ff naar het Amsterdamse Bos om de 5 km-route te lopen om te kijken of het wel zin heeft om volgende week naar Utrecht te gaan
2 dagen achter elkaar? Intensief hoor!quote:Op zondag 19 juni 2011 07:34 schreef rechtsedirecte het volgende:
net terug van een klein rondje..kon de 9km die ik gister gedaan heb nog aardig in mijn benen voelen.
Toch maar geprobeert om een aardig tempo er in te houden (5.27min/km)...kortom, het ging redelijk zwaar maar na afloop toch tevreden.
Mij doel is om 4-5 keer ter week te lopen.quote:Op zondag 19 juni 2011 08:52 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
2 dagen achter elkaar? Intensief hoor!
Zit je bij de brandweer toevallig?quote:Op zondag 19 juni 2011 22:09 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
Mij doel is om 4-5 keer ter week te lopen.
Wil niet alleen zo snel mogelijk terug zijn op mijn oude nivo van 10 jaar terug maar ik ben ook van plan om hier aan mee te doen volgend jaar http://www.firefightersclimb.org.nz/
Ja je moet letten op hoe de gegevens over gedragen worden tussen sensor en horloge.quote:Op zondag 19 juni 2011 19:44 schreef Vlindertjelief het volgende:
Ben van plan om een hartslagmeter (horloge) aan te schaffen. Iemand tips?
Dat gaat lekker op schema dan. Waar mik je op? 16 in 1:25?quote:Op maandag 20 juni 2011 09:57 schreef abraham het volgende:
Was zo te lezen voor de lopers een goed weekeindHet weer was wel niet best maar met de koelere temperaturen kon er prima gelopen worden.
Heb zelf zondagmiddag langer en sneller gelopen dan bij de vorige trainingen dus ben ook een blije loper. Op naar de Dam tot Damloop.
resultaat: 11 km in 57 minuten
Negeer je horloge en volg Evy. De totale tijd van de lessen kloppen wel, als een tussenperiode een minuutje langer of korter duurt maakt niet uitquote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef Alrac4 het volgende:
Ik heb nog een vraagje over de lessen van Evy:
soms als ik op mijn horloge de minuten nakijk klopt het gewoon niet.
vandaag les 19 gedaan, oftewel beginnen met 5 minuten rennen, maar toen Evy zei dat ik mocht stoppen waren er op mijn horloge pas 3 minuten voorbij.
weet iemand of dit aan mijn dowload ligt of dat Evy het gewoon niet zo nauw neemt met die minuten?
Okeyquote:Op dinsdag 21 juni 2011 13:58 schreef Vitapientje het volgende:
SjaakVilleneuve, volgens mij is het het best om 2 dagen rust te nemen, maar ik heb me er nog geen een keer aangehouden. Tot nu toe heb ik ook geen blessures, dus ik zou zeggen: als het goed voelt, gewoon doen.
quote:Op dinsdag 21 juni 2011 19:26 schreef DeZoektocht het volgende:
Goed bezig weer mensen![]()
Ik ga zo beginnen aan Evy les 3.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja dat viel mij ook wle eens opquote:Op maandag 20 juni 2011 20:07 schreef Alrac4 het volgende:
Ik heb nog een vraagje over de lessen van Evy:
soms als ik op mijn horloge de minuten nakijk klopt het gewoon niet.
vandaag les 19 gedaan, oftewel beginnen met 5 minuten rennen, maar toen Evy zei dat ik mocht stoppen waren er op mijn horloge pas 3 minuten voorbij.
weet iemand of dit aan mijn dowload ligt of dat Evy het gewoon niet zo nauw neemt met die minuten?! of "nog 1 minuut!" en dan na 10 seconden "nu mag je weer wandelen", maar ik dacht altijd dat het aan mij lag..
We zullen zien, zei de blinde.
bij deze term krijg ik altijd visioenen van mensen die in het holst van de nacht uit schaamte voor hun lichaam aan het rennen zijn...quote:
haha, nee...ik woon zo afgelgen dat ik kilometers kan lopen zonder ook maar iemand tegen te komenquote:Op woensdag 22 juni 2011 01:00 schreef Doodloper het volgende:
Haha, geen visioenen van mensen die langs een drukke weg wonen en savonds lekker rustig kunnen rennen zonder continu opzij te moeten springen voor langsracende autos?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |