Nooit van gehoord, maar me dunkt van niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, dat merk ik aan de lopende band. Stelletje conservatievelingen
Zelfs Vs durft niet in een gaykroeg à la "The Blue Oyster" te komen
Die dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:54 schreef Friek_ het volgende:
Tijd voor een Grolsch Lentebok. 25% korting bij de AH.
Ja, ik dacht ook dat je ouder was, maar je bent van VS, erik's, Koos' en mijn leeftijd.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:55 schreef von_Preussen het volgende:
Ok, dan vallen wij in dezelfde categorie.
Nooit Police Academy gezien?quote:Op maandag 16 mei 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, maar me dunkt van niet.
Enige in Nederland waar ik ooit voet in heb gezet is Montmatre in Amsterdam, en dat is gewoon een bruin cafe.
Spaar me de woordspelingen.
Van Erik wist ik dat hij "onze" leeftijd was, maar VS had ik midden 30 en Koos in de 40 geschat.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:57 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat je ouder was, maar je bent van VS, erik's, Koos' en mijn leeftijd.
Ah, dat herken ik wel inderdaad.quote:
O nee, heb gewoon een enorm goed traject doorlopen en een netwerk opgebouwd van jewelste.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Van Erik wist ik dat hij "onze" leeftijd was, maar VS had ik midden 30 en Koos in de 40 geschat.
Ow ja bedankt, jij mag binnenkortquote:Op maandag 16 mei 2011 23:55 schreef Voorschrift het volgende:
En gefeliciteerd met je geboortejaar SC nummer ouwe rakker.
Dat zijn meestal de ergste.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef remlof het volgende:
Ze heeft toch rechten gedaan en geen medicijnen?
Tussen de jouwe en de mijne, gok ik.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:05 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat zijn meestal de ergste.
Overigens, tot welke generatie moet ik Whiskers rekenen?
Ja maar dan zien ze hoe belachelijk jong ik ben.quote:
Dan doe je gewoon alsof je uit het jaar van YMCA bentquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:05 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja maar dan zien ze hoe belachelijk jong ik ben.
Ja laten we dat maar doen, bespaart me weer een uitleg van mijn persoontje.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Dan doe je gewoon alsof je uit het jaar van YMCA bent
Wijsheid komt met de jarenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik schat ook iedereen verkeerd qua leeftijd in.
Dan heb je nog acht delen te gaanquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ja laten we dat maar doen, bespaart me weer een uitleg van mijn persoontje.
Met dit tempo waarschijnlijk ergens overmorgen dus.quote:
Ik weet van velen de leeftijd wel ongeveer, maar schat jou eerlijk gezegd op 25 a 26 van wat ik zo meekrijg hier in de SC.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik schat ook iedereen qua leeftijd verkeerd in.
Onderschat het niet, afhankelijk van de personen die opduiken kan dat wel heel erg snel gaan.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Met dit tempo waarschijnlijk ergens overmorgen dus.
Daarmee zit je ook redelijk goed.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:10 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik weet van velen de leeftijd wel ongeveer, maar schat jou eerlijk gezegd op 25 a 26 van wat ik zo meekrijg hier in de SC.
Ah oke.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:11 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daarmee zit je ook redelijk goed.
Heb ik het mis of zijn er ook bovengemiddeld veel (voormalig) universitaire studenten hier aanwezig?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:12 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ah oke.
Volgens mij is de gemiddelde leeftijd hier op POL ook ongeveer 23 a 24, met uitschieters richting 40 en 15/16.
Volgens mij bijna uitsluitend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:13 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Heb ik het mis of zijn er ook bovengemiddeld veel (voormalig) universitaire studenten hier aanwezig?
Gaan we Geenstijl taal gebruiken, linkse rakkerquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:12 schreef remlof het volgende:
Ow kut, geen P&W meer, maar die gristenfundamentalisten
Nou ja, toch maar even kijken zo.
Bijna uitsluitend.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:16 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Men zou bijna het vermoeden krijgen dat er een bepaalde ban-politiek heerst binnen POL.
Ik denk dat niet zozeer de opleidingen hier heel hoog zijn, maar het intellect. Alhoewel het in de meeste gevallen wel met elkaar is verbondenquote:
Nee, de taal van m'n hart.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Gaan we Geenstijl taal gebruiken, linkse rakker?
Dat wil ik niet automatisch zeggen, toen ik richting uni vertrok had ik gehoopt dat mijn intellect daar aan zijn trekken zou komen, dat is echter behoorlijk tegen gevallen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:17 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik denk dat niet zozeer de opleidingen hier heel hoog zijn, maar het intellect. Alhoewel het in de meeste gevallen wel met elkaar is verbonden
In de les opletten en voor elk tentamen het boek eens doorbladeren, alleen voor wiskunde moest ik echt werken omdat het vak mij totaal niet ligt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:21 schreef robin007bond het volgende:
Preussen, hoe kreeg jij het eigenlijk in hemelsnaam voor elkaar om van MAVO naar VWO te gaan?
Een ware verademing om naar te kijken. Ik mis Jeroen Pauw als kiespijnquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:12 schreef remlof het volgende:
Ow kut, geen P&W meer, maar die gristenfundamentalisten
Nou ja, toch maar even kijken zo.
Hey, ik ben geen phpquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:21 schreef Voorschrift het volgende:
WTF, Remlof, je bent me toch niet op het spoor he?
Krijg ineens een vraag of ik te huur ben, van een oudje.
Ja maar hij vroeg me niet om betaalde seks.quote:
Goed! Mijn motivatie is helemaal prut, overmorgen mijn eerste examen en heb geen eens geleerdquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de les opletten en voor elk tentamen het boek eens doorbladeren, alleen voor wiskunde moest ik echt werken omdat het vak mij totaal niet ligt.
Probeer het wel te halenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed! Mijn motivatie is helemaal prut, overmorgen mijn eerste examen en heb geen eens geleerd
Mijn examens waren redelijk makkelijk, ik had een hoog gemiddelde voor de SE's en wist dat ik de stof goed onder de knie had, daardoor was ik totaal niet nerveus en ben er zo doorheen gefietst.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Goed! Mijn motivatie is helemaal prut, overmorgen mijn eerste examen en heb geen eens geleerd
Nou krijg ik het niet meer uit m'n kopquote:
Thanksquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:29 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Probeer het wel te halen
Je bent te slim om zonder diploma te blijven.
Welk examen moet je doen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanks![]()
In het ergste geval doe ik een toelatingsexamen voor de uni zonder vooropleiding. Dat wordt dan wel echt studeren.
Ondanks dat ik het met je eens ben is het zo nu en dan wel lekker meekrijsenquote:
Jij kan uni op je sloffen halen qua capaciteiten. Maar studievaardigheden en inzet zijn wel nodigquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:45 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanks![]()
In het ergste geval doe ik een toelatingsexamen voor de uni zonder vooropleiding. Dat wordt dan wel echt studeren.
Nou is het ook wel zo dat een beetje uitdaging enorm motiverend kan werken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:48 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Jij kan uni op je sloffen halen qua capaciteiten. Maar studievaardigheden en inzet zijn wel nodig
Een studierichting kiezen begin met interesse. Daar staat of valt motivatie mee. Passie is belangrijk om motivatie te kweken.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:50 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Nou is het ook wel zo dat een beetje uitdaging enorm motiverend kan werken.
Ik was zelf iig altijd een extreem luie scholier maar nu ik eindelijk iets doe dat ik leuk en interessant vind heb ik nog maar weinig problemen met mijn inzet. (behalve dan papers schrijven, die doe ik nog steeds om 5 uur snachts een dag te laat :/ )
Dat hangt af van welke opleiding je op de uni kiest. Overmorgen heb ik Nederlands voor als je dat examen bedoelde.quote:
Prettige nachtrustquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:53 schreef von_Preussen het volgende:
Nou mensen, ik begin erg moe te worden, ik wens u allen een prettige nachtrust toe!
Ja dat bedoelde ik want voor zo'n uni toets moet je toch 21+ zijn?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dat hangt af van welke opleiding je op de uni kiest. Overmorgen heb ik Nederlands voor als je dat examen bedoelde.
"OOOOOOOOOOOOOH OOOH OOHHH SWIET TJAILD OF MAAAAAAAAAAINNNNNNN"quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:46 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Ondanks dat ik het met je eens ben is het zo nu en dan wel lekker meekrijsen
nee die ene hele lange aaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHquote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:06 schreef Friek_ het volgende:
[..]
"OOOOOOOOOOOOOH OOOH OOHHH SWIET TJAILD OF MAAAAAAAAAAINNNNNNN"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |