quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
quote:
Geil.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:01 schreef Dingest het volgende:
En de 121 wordt nu stevig aan de onderkant bijgewerkt![]()
Toch niet zo geilquote:
Gast, het is 5 a 6 weken droog geweestquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:01 schreef Dingest het volgende:
Dat geregen/gemiezer de hele tijd, ik kan nou al een aantal dagen niet met de 96 verder. Koppen zijn inmiddels wel gevlakt.
En de 121 wordt nu stevig aan de onderkant bijgewerkt![]()
Lees anders de eerste zin nog eens een keer zou ik zeggenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:34 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Gast, het is 5 a 6 weken droog geweest
quote:
Ik ken het gevoel; remplaceren is best hard werkenquote:
quote:
Mjah, wel grappig, erg veelzijdig; ik wordt bedrijfsbreed ingewerkt, dus ik doe momenteel van alles en nog wat, gisteren, vandaag en morgen iig nog remplace werk, maar dat moet niet al te lang duren, want dat gaat rap vervelen ben ik bang, en die pijn in mijn poot maakt me ook niet echt vrolijker natuurlijkquote:
Ik hoop iig niet als typist.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:49 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, wel grappig, erg veelzijdig; ik wordt bedrijfsbreed ingewerkt, dus ik doe momenteel van alles en nog wat, gisteren, vandaag en morgen iig nog remplace werk, maar dat moet niet al te lang duren, want dat gaat rap vervelen ben ik bang, en die pijn in mijn poot maakt me ook niet echt vrolijker natuurlijk
een werkwoord wat op jezelf van toepassing is?quote:
Nah, mijn behandelwijze (schoen strak en pillen slikken) werpt zijn vruchten af; het paarse is inmiddels bijna allemaal al weg, en 70 - 80% van de zwelling ook, en ik heb denk ik 60% functionaliteit terug; dwz dat ik redelijk normaal kan lopen, maar in- en uitstappen moet nog een beetje voorzichtig (ongeveer 80 - 100 keer per dag met dit werkquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik hoop iig niet als typist.
Ahja, die poot... Dat zal nog wel even duren voor het weer helemaal goed is, niet?
Fuckquote:
Bek dichtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef densmee het volgende:
[..]
een werkwoord wat op jezelf van toepassing is?
kun je rare dingen over denken hoor wat jij met een worst moet
Jij wel, maar ik heb knopjesquote:
quote:Editgeschiedenis van dit bericht:
Revisie #0 (origineel bericht) - ingevoerd op 17-05-2011 19:52
Haha, ik worst!!
Nee, ik zit in Kuuk, en zij in de bios, geen idee waar die worszdt vandaan komtquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:57 schreef Barcaconia het volgende:
Worst, wordt, zijn jullie met andere dingen bezig Anne en SD ofzo?
ik had hem eerder al geqoutequote:
Vergeet mijn vorige postquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Kuuk, en zijn in de bios, geen idee waar die worszdt vandaan komt![]()
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef densmee het volgende:
[..]
ik had hem eerder al geqoute
maar SD valt het mee om gooische vrouwen te kijken?
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Nee, ik zit in Kuuk, en zij in de bios, geen idee waar die worszdt vandaan komt![]()
quote:
Waarom heb je Tim meegenomen dan?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:58 schreef Anne het volgende:
Ik zit in de bios bij Gooische vrouwen (kippenhok niet normaal). Ik zie welgeteld 1 man. En die zit, jawel, naast mij.
Ze is trouwens niet alleenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef Barcaconia het volgende:
Een echte fokker: Alleen naar de bios en dan gaan posten over kansloze mensen die je ziet ipv ze aan te spreken.
Ik zou even een topic in KLB openen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |