Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat weet ik niet maar ik zie gewoon niet wat de F ik fout doequote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. dus in dat geval is 85% van de nederlandse bevolking dyslectiesch
Ja, dat is platquote:
de d/t danquote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef Yuki het volgende:
Holp is trouwens volgens mij wel een veelgemaakte fout
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:07 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
das toch geen dicletie?!?!
jhet is het verneuken van een werkwoordsvervoeging...
quote:Dyslexie heeft voornamelijk invloed op leesvaardigheid, spelling en woordenschat. Verder kan dyslexie ook invloed hebben op gehoor, spraak, schrijven en handschrift.
Jamaar, dat komt omdat het volgens mij in meerdere dialecten voorkomt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef Yuki het volgende:
Beetje spreektaal soms.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef Yuki het volgende:
Ik heb heul geen lakens..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Ik hoef mijn lakens niet te zoeken, die liggen op bed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Make that 99,85 %.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:09 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hmm.. dus in dat geval is 85% van de nederlandse bevolking dyslectiesch
High five!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Make that 99,85 %.
Ik hoor bij die andere 0,15 % in ieder geval
Serieus?? ik heb het nog nooooit gehoord!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef Yuki het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Hoe noem je een zielig meisje omringd door 7 kleine etterbakjes?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
nja, ik weet hoe vervelend je het vindt en je voelt je al zo kutquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef Symphonic het volgende:
Hoe noem je een zielig meisje omringd door 7 kleine etterbakjes?Dat duurde even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat zijn twee homofiele agenten op een tandem?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dabedoelik.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb heul geen lakens..
Ja, hoes-
met wat??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Oh, die heb ik ook op bed jaquote:
Allemaal? Bij mij ligt er maar 1 laken op bed (en daaronder een molton), de rest van de lakens ligt in de kastquote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Ik hoef mijn lakens niet te zoeken, die liggen op bed.
Betweter.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef DaMart het volgende:
[..]
Allemaal? Bij mij ligt er maar 1 laken op bed (en daaronder een molton), de rest van de lakens ligt in de kast.
Hey Bosquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met wat??Maar om nou zo fing vaak over van alles gaan te lopen zeiken is ook niet nodigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee mens. Er is geen enkele reden om "holp" te gebruiken. Hong (van hangen) wordt vaker gebruikt. Ook lomp trouwens. Maar er is geen enkele andere werkwoordsvorm in de buurt waar je mee in de war zou kunnen zijn, om zodoende op "holp" uit te komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:10 schreef Yuki het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:13 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
met wat??met Trev zich vervelend laten voelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dank jequote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met Trev zich vervelend laten voelen
Of een taalprobleem.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee mens. Er is geen enkele reden om "holp" te gebruiken. Hong (van hangen) wordt vaker gebruikt. Ook lomp trouwens. Maar er is geen enkele andere werkwoordsvorm in de buurt waar je mee in de war zou kunnen zijn, om zodoende op "holp" uit te komen.
Helpen - hielp - geholpen, en verder schiet me zo alleen stelpen - stelpte - gestelpt te binnen. Maar als er iemand is die een werkwoord weet wat wel het patroon ~elpen - ~olp volgt, houd ik me aanbevolen. Until then is het gewoon kakdommigheid.
quote:
Ik heb het wel meer gehoord. Ik wist dat het fout was, en toch ging ik twijfelen omdat het zeker niet de eerste keer is dat ik het hoor/lees.quote:Er is geen enkele reden om "holp" te gebruiken. Hong (van hangen) wordt vaker gebruikt. Ook lomp trouwens. Maar er is geen enkele andere werkwoordsvorm in de buurt waar je mee in de war zou kunnen zijn, om zodoende op "holp" uit te komen.
Helpen - hielp - geholpen, en verder schiet me zo alleen stelpen - stelpte - gestelpt te binnen. Maar als er iemand is die een werkwoord weet wat wel het patroon ~elpen - ~olp volgt, houd ik me aanbevolen. Until then is het gewoon kakdommigheid.
Ik heb twee hoeslakens hoor, want twee matrassenquote:
pfff..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:14 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Bos
[..]
Maar om nou zo fing vaak over van alles gaan te lopen zeiken is ook niet nodig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Hoe noem je een zilig meisje omringd door 7 kleine etterbakjes?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je een mop 5 keer per dag kan vertellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
Je eigen paaseieren kunnen verstoppenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat je een mop 5 keer per dag kan vertellen
Dan nog. Kun je dat minstens WILLEN wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:15 schreef suikertaartje het volgende:
we zijn niet allemaal zo briljant als jij
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je eigen paaseieren kunnen verstoppen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
pfff..
20 posts.. nou dan heb je het moeilijk gehad hoor..
en het is de zeik KSC.. iedereen is ziek zwak en ongelukkig..Het zijn dus niet alleen die 20 van vandaag maar zo vaakSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en dan ook niet alleen hier waar ik er dus last van heb
Dat kan ookquote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je eigen paaseieren kunnen verstoppen![]()
Zwolle.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Morgen Marijke uit Zwolle halen, dan kan ik haar even goed vertroetelen
Je kunt ook meteen erkennen dat dat een onbegonnen zaak isquote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan nog. Kun je dat minstens WILLEN worden
Ik heb ook twee matrassen, maar daar een tweepersoons hoeslaken omheenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb twee hoeslakens hoor, want twee matrassen
Waarom?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Morgen Marijke uit Zwolle halen, dan kan ik haar even goed vertroetelen
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe noem je een zilig meisje omringd door 7 kleine etterbakjes?Hoe noem je het zusje van roodkapje dat prostitue isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik denk dat Symp de sympjes niet alleen kan latenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan r ook gewoon in Zwolle laten. EN goed vertroetelen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe noem je het zusje van roodkapje dat prostitue isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
[..]
Hoe noem je het zusje van roodkapje dat prostitue isEn als roodkapje ongesteld is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sympjes verzorgen... Wok kan hetquote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat Symp de sympjes niet alleen kan laten
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste dan:
Waarom opent een dom blondje een pak melk in de winkel?ik hou helemaal niet van melkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongetwijfeld. Maar denk je niet dat de meiden even genoeg gehad hebben met rare thuissituaties?quote:
Die heeft verder ook helemaal geen rust nodigquote:
Dat dusquote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die gaat gewoon door.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heeft verder ook helemaal geen rust nodig
[..]
Hoe noem je het zusje van roodkapje dat prostitue isIk zie 6 dwergen door het bos lopen, vrolijk en zingent: wij hebben toverkracht, wij hebben toverkracht. Even later zie ik weer een dwerg lopen, snikkend en huilend dus ik vraag wat er is. Hij antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook dat.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar denk je niet dat de meiden even genoeg gehad hebben met rare thuissituaties?
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan ie ook niet naar Zwolle toe natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
En als roodkapje ongesteld is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
En dus moet iemand hem afremmen en met een biertje op de bank zetten.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan ie ook niet naar Zwolle toe natuurlijk![]()
Moet ie maar Hopen dat Marijke naar Hwd komt
Iets met schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Port doet wonderenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En dus moet iemand hem afremmen en met een biertje op de bank zetten.
Juist, want zelf doet ie dat niet snel denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En dus moet iemand hem afremmen en met een biertje op de bank zetten.
Dan komt ie hier zat postenquote:
Je lijkt wel een vent.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Nu nog even lekkere wijven kijken en dan ga ik naar bed
Geniet er van en niet al het moois er vanaf kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Nu nog even lekkere wijven kijken en dan ga ik naar bed
Zelf doet hij dat niet. Ik ook niet, overigens, daar niet vanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Juist, want zelf doet ie dat niet snel denk ik
Doorrijdenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
1 dop, 2 doppen, 3 doppen, 4 doppen, 5 doppen, voor groen licht moet je....
Gas gevenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Doorrijden.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet een, gewoon mijn mondquote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Doorrijden.
Ork ork ork, soep eet he met een...
Het is ook best moeilijk om dat te overrulen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iedereen trapte erin en zei stoppen_!
Vooral niet stoppen!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
whutquote:Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef Toekito het volgende:
Bar ff voor de goede orde met mij is niks mis. Ga nu naar huis eten en dan lekker slapen!
het is wel eindig hoorquote:
quote:
quote:
Ik ken nog wel meer van die flauwe dingenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Het is ook best moeilijk om dat te overrulen.
Toenlaatst nog een keer, toen je LL irl zagquote:
Beetje rust nemen, mopquote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is wel eindig hoordat doorgaan
en ik ben over de helft
[..]
dank je
[..]maar het was wel gezellig
En jou zeker niet vergetenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toenlaatst nog een keer, toen je LL irl zag![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Toenlaatst nog een keer, toen je LL irl zag![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:24 schreef Ajacied422 het volgende:
dan over de witte koelkast:
1 witte koelkast
2 witte koelkasten
3 witte koelkasten
4 witte koelkasten
5 witte koelkasten
wat drinkt een koe?
WaterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 witte koelkast
2 witte koelkasten
3 witte koelkasten
4 witte koelkasten
5 witte koelkasten
wat drinkt een koe?
Die is kutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Hoeveel heb je nodig?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet er iets van multivariate statistiek?
je scheerde weer eens iedereen over 1 kam ;¤quote:
1 witte koelkast
2 witte koelkasten
3 witte koelkasten
4 witte koelkasten
5 witte koelkasten
wat drinkt een koe?
Of wat is de kleur van een brandweerauto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
statistiek...quote:Op maandag 16 mei 2011 22:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Wie weet er iets van multivariate statistiek?
QFTquote:
nee hoor 85 %quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef Toekito het volgende:
[..]
je scheerde weer eens iedereen over 1 kam ;¤
Feestje dusquote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Morgen post ik 2 maanden in de ksc *newbie*
Ik ga maar naar bed....
Ik ook zoiets denk ik. Ik weet niet vanaf wanneer precies, heb het niet onthouden.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga maar naar bed....
nuuutquote:
ik had het niet eens over bijstandtrekkers!quote:
quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nuuutwehel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Trusten PGquote:Op maandag 16 mei 2011 22:26 schreef PriemGirl het volgende:
Ik ga maar naar bed....
quote:
Aj ut doe't, doe't dan goedquote:
[..]
nuuutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wehel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Vriendje zwerft nog ergens rond.. Ahja...
Trustje lieve mensjes
Extra knuf voor ST en jorisEn lieve knuf voor LL want rothumeur
Hoho, we hebben allemaal verschillende dialecten hequote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef Trevland het volgende:
[..]
Trusten PG![]()
[..]
[..]
Aj ut doe't, doe't dan goed
Stom vriendjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]![]()
Vriendje zwerft nog ergens rond.. Ahja...
Trustje lieve mensjes
Extra knuf voor ST en jorisEn lieve knuf voor LL want rothumeur
[..]
nuuutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wehel!Ik zie het alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hey GFquote:Trusten LLquote:
Moar ik kom nie ut twentequote:Op maandag 16 mei 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoho, we hebben allemaal verschillende dialecten he![]()
![]()
![]()
brandblusserquote:
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.![]()
Thijs vandaag: ohoh, daar komen de meisjes weer..ik begrijp ze niet!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles![]()
* Barretje80 pikt er stiekem ook eentje meequote:
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
praatjesmakers!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous![]()
Hij leert echt snelquote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Thijs vandaag: ohoh, daar komen de meisjes weer..ik begrijp ze niet!![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Waar ging het over?![]()
![]()
symquote:
Geen ideeeeeeeeeeeeeeeeee, zomaar uit het niets, hij stond nog in zijn bedjequote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Hoi..quote:
neuken??
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Geen ideeeeeeeeeeeeeeeeee, zomaar uit het niets, hij stond nog in zijn bedje![]()
![]()
mijn meiden spreken prima ABNquote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
Ik ga volgende keer high 5 doen met Thijsquote:Op maandag 16 mei 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
Juin uit Eigen Tuin!![]()
quote:
Slaap lekker mopquote:
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties![]()
Dan gebruik je alleen even mijn schouderquote:. O ja, en ik ben eigenwijs dus ik knuffel je toch
.
En alle andere mensen met rothumeur, eenzaamheid, ziekgevoel, en andere negatieve dingen, die krijgen gewoon een hele dikke, lange, stevige knuffel tegen de ellende van me.... want dat kan ik![]()
.
![]()
verstaan is wat anders dan begrijpenquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Tot morge Lieve LLquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
En ik hoef ook niet te janken...
maar jullie zijn wel lief
tot morgen![]()
![]()
![]()
Hij kan datquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ga volgende keer high 5 doen met Thijs
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
tot morgenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
tot morgen
Juin uit Eigen Tuin!![]()
Nou ja ik weet er zelf ook wel het eea van, al is het een beetje weggezaktquote:![]()
Maar stel he. Als je nou eens kijkt naar het Eurovisie Songfestival.
Als je dan eens gaat kijken naar de beoordelingsmatrices van de afgelopen decennia. Welk land hoeveel punten gaf aan welk ander land. Dan moet er op één of andere manier een mogelijkheid zijn om de beoordelingen te scheiden in aan de ene kant "stemmen op kwaliteit" en aan de andere kant "vriendjespolitiek".
Want het is natuurlijk zonneklaar dat er clustertjes zijn die alleen maar op elkaar stemmen. Oostblok, Scandinavië, Voormalige sovjetrepublieken, de Mediterrane Alliantie (Italië, Frankrijk, Spanje, Portugal) met daarbinnen weer het tandempje Spanje - Portugal bijvoorbeeld.
Zo abstract als mutivariate statistiek is (want dat is het). Is dan het Eurovisie Songfestival niet een IDEALE gelegenheid om zoiets onder de aandacht te brengen, en wat het nut ervan precies kan zijn?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
Slaap lekker topwiefquote:Op maandag 16 mei 2011 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet
tot morgen.
![]()
Hier dan:quote:
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Ik ga ook slapen, morgen kan wel eens een lange dag worden. In de avond naar Heeze, om de toekomstige familiereunie te organiseren/regelen samen met een oom en een neef
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"![]()
Ohjaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
I know
Deden we vorige week ook in de tuin![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
verstaan is wat anders dan begrijpenja dat heb ik ook wel eens (vaak)
Ik snap waar je heen wilt, maar het gaat me wel boven m'n petquote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik weet er zelf ook wel het eea van, al is het een beetje weggezakt![]()
Maar stel he. Als je nou eens kijkt naar het Eurovisie Songfestival.
Als je dan eens gaat kijken naar de beoordelingsmatrices van de afgelopen decennia. Welk land hoeveel punten gaf aan welk ander land. Dan moet er op één of andere manier een mogelijkheid zijn om de beoordelingen te scheiden in aan de ene kant "stemmen op kwaliteit" en aan de andere kant "vriendjespolitiek".
Want het is natuurlijk zonneklaar dat er clustertjes zijn die alleen maar op elkaar stemmen. Oostblok, Scandinavië, Voormalige sovjetrepublieken, de Mediterrane Alliate (Italië, Frankrijk, Spanje, Portugal) met daarbinnen weer het tandempje Spanje - Portugal bijvoorbeeld.
Zo abstract als mutivariate statistiek is (want dat is het). Is dan het Eurovisie Songfestival niet een IDEALE gelegenheid om zoiets onder de aandacht te brengen, en wat het nut ervan precies kan zijn?
♥ || Baby catcher in training || ♥![]()
Trusten Bosquote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen kan wel eens een lange dag worden. In de avond naar Heeze, om de toekomstige familiereunie te organiseren/regelen samen met een oom en een neef![]()
![]()
ja, de sportwas is hier bijna klaar. Maar ze mag mijn wielrennersbroek niet strijken. Daar wordt die zeem in de broek zo dun van, dan heb ik de volgende keer zadelpijn!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa![]()
Mja, mij dus ookquote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap waar je heen wilt, maar het gaat me wel boven m'n petJammer wel
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, de sportwas is hier bijna klaar. Maar ze mag mijn wielrennersbroek niet strijken. Daar wordt die zeem in de broek zo dun van, dan heb ik de volgende keer zadelpijn!
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Ik kan die time out speculaas niet meer zien: een hele doos van mijn pa gekregen die er weer een stuk of vijf kreeg van zo'n promomannetje die graag wil dat het op de club verkocht wordt. De vogels komen niet eens meer in de tuin kijken
Kussentje in je broek stoppen dan!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, de sportwas is hier bijna klaar. Maar ze mag mijn wielrennersbroek niet strijken. Daar wordt die zeem in de broek zo dun van, dan heb ik de volgende keer zadelpijn!![]()
Dat is het (nog) wel. Ik pak snel dat strijkijzer weer terug!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik het goed dat nu alleen maar die broek gestreken word en de rest niet?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Kun je je ook inleven in pennen? Een deel schoot weg daarstraks, en ik wil even weten waar de gemiddelde kamikazepen naartoe zou schieten, zodat ik het ding weer in elkaar kan zettenquote:.
![]()
Dat kun je gewoon berekenen met behulp van de wetten van Newton.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je je ook inleven in pennen? Een deel schoot weg daarstraks, en ik wil even weten waar de gemiddelde kamikazepen naartoe zou schieten, zodat ik het ding weer in elkaar kan zetten.
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Alleen als ik er bij ben wel anders nietquote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je je ook inleven in pennen? Een deel schoot weg daarstraks, en ik wil even weten waar de gemiddelde kamikazepen naartoe zou schieten, zodat ik het ding weer in elkaar kan zetten.
gewoon goed zoeken dus
![]()
![]()
Die staan niet in mijn wetboekquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon berekenen met behulp van de wetten van Newton.![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik denk dat ik hem sneller gevonden heb dan dat jij dat hebt gedaan door middel van de berekeningenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon berekenen met behulp van de wetten van Newton.![]()
![]()
Misschien moet je dat wetboek dan eens in de open haard stoppen en een natuurkundeboek pakken.quote:KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Weet je zeker dat je niet de wet van bedrog bedoelt?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook meer ervaring met andere wetten, die van Murphy bijvoorbeeld.![]()
Ik dacht dat hij in zuidoostelijke richting schoot, maar daar is niks te vindenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen als ik er bij ben wel anders nietgewoon goed zoeken dus
.
![]()
Iets met afketsenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in zuidoostelijke richting schoot, maar daar is niks te vinden.
![]()
![]()
Ik denk niet dat dat gaat helpenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet je dat wetboek dan eens in de open haard stoppen en een natuurkundeboek pakken..
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet de wet van bedrog bedoelt?
Nooit geweten.![]()
![]()
Het klikdingetje dat aan de bovenkant zit... dat schoot wegquote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook al niet, wat ben je dan nog kwijt?![]()
![]()
Dat is ook wel heel lastig te vinden jaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het klikdingetje dat aan de bovenkant zit... dat schoot weg![]()
![]()
duh.. daar ligt limburg..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in zuidoostelijke richting schoot, maar daar is niks te vinden.
maar ik heb hemquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel lastig te vinden ja.
![]()
ik wil echt niet moeten werken morgenquote:
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dan meld je je ziekquote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil echt niet moeten werken morgen.
Je baas begrijpt het vast wel, toch?.
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil echt niet moeten werken morgen
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Dat is altijd zo, daarna zoek je namelijk niet verderquote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij lag op de laatste plek waar ik zocht.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Das meestal, want als je hem hebt gevonden, zoek je niet verderquote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
...
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
GMTAquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, daarna zoek je namelijk niet verder
Dat snap ik, ik ook niet maar kan eigenlijk niet maken tegen over mijn baas om ziek te meldenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil echt niet moeten werken morgenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
dat is meestal zo
![]()
![]()
kan nietquote:![]()
dan mis ik geld, en dat heb ik nou net nodig om poes op te lappen...ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, daarna zoek je namelijk niet verderquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Das meestal, want als je hem hebt gevonden, zoek je niet verder...
Zo te zien met zijn 4enquote:![]()
![]()
[..]
Dat is altijd zo, daarna zoek je namelijk niet verderquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Das meestal, want als je hem hebt gevonden, zoek je niet verder...
Even kijken hoe wakker jullie nog waren...quote:
Hij lag dus achter de computer op de grond... ik moet daar nodig weer eens stofzuigen.
![]()
weet je al wat poes heeftquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan niet![]()
dan mis ik geld, en dat heb ik nou net nodig om poes op te lappen...
Same shit, different day
SC hopper present![]()
[..]
kan niet![]()
dan mis ik geld, en dat heb ik nou net nodig om poes op te lappen...
Lekker dubbel weer.![]()
Hoe later de avond, hoe schoner het volk.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië![]()
I'm way past my bedtime.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoe later de avond, hoe schoner het volk.![]()
![]()
dat doet me eraan herinneren te douchenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Ik meestal wel vrij snel zodra ik thuis kom hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoe later de avond, hoe schoner het volk.![]()
![]()
Is er niemand die even bij poes kan kijken af en toe dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan niet![]()
dan mis ik geld, en dat heb ik nou net nodig om poes op te lappen...![]()
![]()
Ik ben idd fris gedouchtquote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nou, niet meer nadat ik net mijn computer even naar voren haaldequote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoe later de avond, hoe schoner het volk..
![]()
Koud was ook na het douchenquote:en eigenlijk is, want nog steeds
* MPG knuffelt je warmquote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koud was ook na het douchenen eigenlijk is, want nog steeds
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
Wat heb je omgestoten?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, niet meer nadat ik net mijn computer even naar voren haalde.
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië![]()
epileptische aanvallen, en dat schijnt bij katten altijd ergens anders vandaan te komen..waar weten we nog niet...quote:ils qui sont décédés
ne sont pas partis
wanneer komt de uitslag van het bloedonderzoek?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
epileptische aanvallen, en dat schijnt bij katten altijd ergens anders vandaan te komen..waar weten we nog niet...nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
* Trevland geeft Yuki een warme lange knuffelquote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koud was ook na het douchenen eigenlijk is, want nog steeds
![]()
![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
epileptische aanvallen, en dat schijnt bij katten altijd ergens anders vandaan te komen..waar weten we nog niet...zielug
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jaquote:
neequote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er niemand die even bij poes kan kijken af en toe dan?
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
morgen of woensdag..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wanneer komt de uitslag van het bloedonderzoek?ils qui sont décédés
ne sont pas partis
Dat zijn altijd de meest vervelende dingen om omver te stoten.quote:
Hoop dat er snel iets duidelijk is, zodat het opgelost kan wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
epileptische aanvallen, en dat schijnt bij katten altijd ergens anders vandaan te komen..waar weten we nog niet...
ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoop dat er snel iets duidelijk is, zodat het opgelost kan worden![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
![]()
slapen!voor joris!
GMTAquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, daarna zoek je namelijk niet verder
Slaap lekkerquote:
KSC JUBILEUM topic
#TeamHumbug
even iets vrolijks posten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer![]()
slaap ze barretjequote:![]()
wie is joris
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:03 schreef wel.o.k het volgende:
even iets vrolijks posten?GordijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
![]()
even iets vrolijks posten?je hebt de stoelen al in gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even iets vrolijks posten?De Serre!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even iets vrolijks posten?Dat is niet dezelfde serre, je houd ons voor de gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
even iets vrolijks posten?en gfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde serre, je houd ons voor de gek.
Wok kraakt ook panden, hij kan dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:hoe kan ik die lekkere vent nou vergeten
sorry GF, ook namens jou natuurlijk
Juist.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef Gulmez het volgende:
ik para nu van die joint gewnt heb ik normaal nooit![]()
![]()
Ze vlucht voor je!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie Bar altijd alleen maar gaan![]()
truste
En dat blijft ook zo. Hopelijk hebben ze woensdag een antwoord voor je en kunnen ze de behandeling vlug beginnen. *knuffel*quote:"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië![]()
dat heb ik net zitten lezenquote:
Dat zei je moeder ook!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef Gulmez het volgende:
ik para nu van die joint gewnt heb ik normaal nooitOp dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat blijft ook zo. Hopelijk hebben ze woensdag een antwoord voor je en kunnen ze de behandeling vlug beginnen. *knuffel*![]()
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
zolang je me maar niet gaat kussenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
hoe kan ik die lekkere vent nou vergeten
sorry GF, ook namens jou natuurlijk
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: