Ik heb ook twee matrassen, maar daar een tweepersoons hoeslaken omheenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik heb twee hoeslakens hoor, want twee matrassen
Waarom?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:17 schreef Symphonic het volgende:
Morgen Marijke uit Zwolle halen, dan kan ik haar even goed vertroetelen
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Hoe noem je een zilig meisje omringd door 7 kleine etterbakjes?Hoe noem je het zusje van roodkapje dat prostitue isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Ik denk dat Symp de sympjes niet alleen kan latenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Je kan r ook gewoon in Zwolle laten. EN goed vertroetelen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hoe noem je het zusje van roodkapje dat prostitue isSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Hoe noem je het zusje van roodkapje dat prostitue isEn als roodkapje ongesteld is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De sympjes verzorgen... Wok kan hetquote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat Symp de sympjes niet alleen kan laten
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
De laatste dan:
Waarom opent een dom blondje een pak melk in de winkel?ik hou helemaal niet van melkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Ongetwijfeld. Maar denk je niet dat de meiden even genoeg gehad hebben met rare thuissituaties?quote:
Die heeft verder ook helemaal geen rust nodigquote:
Dat dusquote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
Die gaat gewoon door.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die heeft verder ook helemaal geen rust nodig
[..]
Hoe noem je het zusje van roodkapje dat prostitue isIk zie 6 dwergen door het bos lopen, vrolijk en zingent: wij hebben toverkracht, wij hebben toverkracht. Even later zie ik weer een dwerg lopen, snikkend en huilend dus ik vraag wat er is. Hij antwoord:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ook dat.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ongetwijfeld. Maar denk je niet dat de meiden even genoeg gehad hebben met rare thuissituaties?
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan ie ook niet naar Zwolle toe natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 22:18 schreef Yuki het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:19 schreef JJH het volgende:
[..]
En als roodkapje ongesteld is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
En dus moet iemand hem afremmen en met een biertje op de bank zetten.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja, dan kan ie ook niet naar Zwolle toe natuurlijk![]()
Moet ie maar Hopen dat Marijke naar Hwd komt
Iets met schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
Port doet wonderenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En dus moet iemand hem afremmen en met een biertje op de bank zetten.
Juist, want zelf doet ie dat niet snel denk ikquote:Op maandag 16 mei 2011 22:20 schreef MPG het volgende:
[..]
En dus moet iemand hem afremmen en met een biertje op de bank zetten.
Dan komt ie hier zat postenquote:
Je lijkt wel een vent.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Nu nog even lekkere wijven kijken en dan ga ik naar bed
Geniet er van en niet al het moois er vanaf kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef LovelyLady het volgende:
Nu nog even lekkere wijven kijken en dan ga ik naar bed
Zelf doet hij dat niet. Ik ook niet, overigens, daar niet vanquote:Op maandag 16 mei 2011 22:21 schreef Yuki het volgende:
[..]
Juist, want zelf doet ie dat niet snel denk ik
Doorrijdenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
1 dop, 2 doppen, 3 doppen, 4 doppen, 5 doppen, voor groen licht moet je....
Gas gevenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Doorrijden.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet een, gewoon mijn mondquote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Doorrijden.
Ork ork ork, soep eet he met een...
Het is ook best moeilijk om dat te overrulen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
iedereen trapte erin en zei stoppen_!
Vooral niet stoppen!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |