quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, daarna zoek je namelijk niet verder
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Das meestal, want als je hem hebt gevonden, zoek je niet verder...
Zo te zien met zijn 4enquote:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef MPG het volgende:
[..]
Das meestal, want als je hem hebt gevonden, zoek je niet verder...
Even kijken hoe wakker jullie nog waren...quote:
weet je al wat poes heeftquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan niet![]()
dan mis ik geld, en dat heb ik nou net nodig om poes op te lappen...
[..]
kan niet![]()
I'm way past my bedtime.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Hoe later de avond, hoe schoner het volk.
dat doet me eraan herinneren te douchenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik meestal wel vrij snel zodra ik thuis kom hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Is er niemand die even bij poes kan kijken af en toe dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan niet![]()
Ik ben idd fris gedouchtquote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nou, niet meer nadat ik net mijn computer even naar voren haaldequote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Koud was ook na het douchenquote:
* MPG knuffelt je warmquote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koud was ook na het douchenen eigenlijk is, want nog steeds
Wat heb je omgestoten?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, niet meer nadat ik net mijn computer even naar voren haalde.
epileptische aanvallen, en dat schijnt bij katten altijd ergens anders vandaan te komen..waar weten we nog niet...quote:
wanneer komt de uitslag van het bloedonderzoek?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
epileptische aanvallen, en dat schijnt bij katten altijd ergens anders vandaan te komen..waar weten we nog niet...
* Trevland geeft Yuki een warme lange knuffelquote:Op maandag 16 mei 2011 22:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Koud was ook na het douchenen eigenlijk is, want nog steeds
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
epileptische aanvallen, en dat schijnt bij katten altijd ergens anders vandaan te komen..waar weten we nog niet...
Jaquote:
neequote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er niemand die even bij poes kan kijken af en toe dan?
morgen of woensdag..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wanneer komt de uitslag van het bloedonderzoek?
Dat zijn altijd de meest vervelende dingen om omver te stoten.quote:
Hoop dat er snel iets duidelijk is, zodat het opgelost kan wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ookquote:Op maandag 16 mei 2011 23:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoop dat er snel iets duidelijk is, zodat het opgelost kan worden
GMTAquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Slaap lekkerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
slaap ze barretjequote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:03 schreef wel.o.k het volgende:
even iets vrolijks posten?GordijnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
even iets vrolijks posten?je hebt de stoelen al in gebruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
even iets vrolijks posten?De Serre!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
even iets vrolijks posten?Dat is niet dezelfde serre, je houd ons voor de gek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
even iets vrolijks posten?en gfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat is niet dezelfde serre, je houd ons voor de gek.
Wok kraakt ook panden, hij kan dat!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
quote:
Juist.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef Gulmez het volgende:
ik para nu van die joint gewnt heb ik normaal nooit
Ze vlucht voor je!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zie Bar altijd alleen maar gaan![]()
truste![]()
En dat blijft ook zo. Hopelijk hebben ze woensdag een antwoord voor je en kunnen ze de behandeling vlug beginnen. *knuffel*quote:
dat heb ik net zitten lezenquote:
Dat zei je moeder ook!quote:Op maandag 16 mei 2011 23:06 schreef Gulmez het volgende:
ik para nu van die joint gewnt heb ik normaal nooit
quote:Op maandag 16 mei 2011 23:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dat blijft ook zo. Hopelijk hebben ze woensdag een antwoord voor je en kunnen ze de behandeling vlug beginnen. *knuffel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |