Ik snap waar je heen wilt, maar het gaat me wel boven m'n petquote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja ik weet er zelf ook wel het eea van, al is het een beetje weggezakt![]()
Maar stel he. Als je nou eens kijkt naar het Eurovisie Songfestival.
Als je dan eens gaat kijken naar de beoordelingsmatrices van de afgelopen decennia. Welk land hoeveel punten gaf aan welk ander land. Dan moet er op één of andere manier een mogelijkheid zijn om de beoordelingen te scheiden in aan de ene kant "stemmen op kwaliteit" en aan de andere kant "vriendjespolitiek".
Want het is natuurlijk zonneklaar dat er clustertjes zijn die alleen maar op elkaar stemmen. Oostblok, Scandinavië, Voormalige sovjetrepublieken, de Mediterrane Alliate (Italië, Frankrijk, Spanje, Portugal) met daarbinnen weer het tandempje Spanje - Portugal bijvoorbeeld.
Zo abstract als mutivariate statistiek is (want dat is het). Is dan het Eurovisie Songfestival niet een IDEALE gelegenheid om zoiets onder de aandacht te brengen, en wat het nut ervan precies kan zijn?
Trusten Bosquote:Op maandag 16 mei 2011 22:34 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga ook slapen, morgen kan wel eens een lange dag worden. In de avond naar Heeze, om de toekomstige familiereunie te organiseren/regelen samen met een oom en een neef
ja, de sportwas is hier bijna klaar. Maar ze mag mijn wielrennersbroek niet strijken. Daar wordt die zeem in de broek zo dun van, dan heb ik de volgende keer zadelpijn!quote:
Mja, mij dus ookquote:Op maandag 16 mei 2011 22:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap waar je heen wilt, maar het gaat me wel boven m'n pet
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, de sportwas is hier bijna klaar. Maar ze mag mijn wielrennersbroek niet strijken. Daar wordt die zeem in de broek zo dun van, dan heb ik de volgende keer zadelpijn!
Kussentje in je broek stoppen dan!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:36 schreef Pheno het volgende:
[..]
ja, de sportwas is hier bijna klaar. Maar ze mag mijn wielrennersbroek niet strijken. Daar wordt die zeem in de broek zo dun van, dan heb ik de volgende keer zadelpijn!
Dat is het (nog) wel. Ik pak snel dat strijkijzer weer terug!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik het goed dat nu alleen maar die broek gestreken word en de rest niet?
Kun je je ook inleven in pennen? Een deel schoot weg daarstraks, en ik wil even weten waar de gemiddelde kamikazepen naartoe zou schieten, zodat ik het ding weer in elkaar kan zettenquote:
Dat kun je gewoon berekenen met behulp van de wetten van Newton.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je je ook inleven in pennen? Een deel schoot weg daarstraks, en ik wil even weten waar de gemiddelde kamikazepen naartoe zou schieten, zodat ik het ding weer in elkaar kan zetten.
Alleen als ik er bij ben wel anders nietquote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kun je je ook inleven in pennen? Een deel schoot weg daarstraks, en ik wil even weten waar de gemiddelde kamikazepen naartoe zou schieten, zodat ik het ding weer in elkaar kan zetten.
Die staan niet in mijn wetboekquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon berekenen met behulp van de wetten van Newton.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik hem sneller gevonden heb dan dat jij dat hebt gedaan door middel van de berekeningenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat kun je gewoon berekenen met behulp van de wetten van Newton.
Misschien moet je dat wetboek dan eens in de open haard stoppen en een natuurkundeboek pakken.quote:
Weet je zeker dat je niet de wet van bedrog bedoelt?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb ook meer ervaring met andere wetten, die van Murphy bijvoorbeeld.
Ik dacht dat hij in zuidoostelijke richting schoot, maar daar is niks te vindenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Alleen als ik er bij ben wel anders nietgewoon goed zoeken dus
Iets met afketsenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in zuidoostelijke richting schoot, maar daar is niks te vinden.
Ik denk niet dat dat gaat helpenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Misschien moet je dat wetboek dan eens in de open haard stoppen en een natuurkundeboek pakken.
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet de wet van bedrog bedoelt?
Het klikdingetje dat aan de bovenkant zit... dat schoot wegquote:Op maandag 16 mei 2011 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ook al niet, wat ben je dan nog kwijt?
Dat is ook wel heel lastig te vinden jaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het klikdingetje dat aan de bovenkant zit... dat schoot weg
duh.. daar ligt limburg..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij in zuidoostelijke richting schoot, maar daar is niks te vinden.
maar ik heb hemquote:Op maandag 16 mei 2011 22:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel lastig te vinden ja
ik wil echt niet moeten werken morgenquote:
Dan meld je je ziekquote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik wil echt niet moeten werken morgen
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, daarna zoek je namelijk niet verderquote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hij lag op de laatste plek waar ik zocht.
Das meestal, want als je hem hebt gevonden, zoek je niet verderquote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
GMTAquote:Op maandag 16 mei 2011 22:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat is altijd zo, daarna zoek je namelijk niet verder
Dat snap ik, ik ook niet maar kan eigenlijk niet maken tegen over mijn baas om ziek te meldenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 mei 2011 22:51 schreef DaMart het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |