Nu is het duidelijkquote:
Dit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef 045represent het volgende:
Wat was er dan met de Telegraaf aan de hand? Ik lees hier allemaal dingen over de Telegraaf maar ik heb niks meegekregen....?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:56 schreef franklop het volgende:
We hoeven niet meer te kijken;
http://www.telegraaf.nl/t(...)toe__.html?cid=short
[..]
Krijgen ze wat hulp? van Lampre bvb? (ik heb alleen text coverage)quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:07 schreef Bombvis het volgende:
38 km te gaan, 2.10 voorsprong en weinig Saxo Bank meer op kop volgens mij
http://tvnz.co.nz/othersp(...)iro-d-italia-4178916quote:Henderson wears yellow in Giro d'Italia
Greg Henderson leading the Tour of California -
New Zealand's Greg Henderson has taken out the third stage of the Giro d'Italia, Tour of California today.
ah, astana dus. Ze gunnen het kruijswijk niet.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:08 schreef Zelva het volgende:
Astana gaat meerijden. Wat een ongelooflijke sukkels.
Bang dat Kruijswijk die witte trui weer van Kreuziger afsnoept.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:08 schreef Zelva het volgende:
Astana gaat meerijden. Wat een ongelooflijke sukkels.
't Is maar wat je belangrijk vindt hè.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:09 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Bang dat Kruijswijk die witte trui weer van Kreuziger afsnoept.
als ze kruijswijk op de Etna zagen, kunnen ze zelf toch ook wel bedenken dat hij 'm bij de volgende zware etappe weer inlevertquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:09 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Bang dat Kruijswijk die witte trui weer van Kreuziger afsnoept.
Dat zal dan voor Gatto zijnquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:08 schreef DutchSL het volgende:
Farnese gaat rijden voor Visconti / Gatto.
Met andere woorden: de eerste plaats doet er niet meer toe.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:14 schreef DutchSL het volgende:
Ze zullen vooral Le Mevel geen tijd willen geven, stel je voor dat die zo goed blijft rijden en door vandaag 3 minuten cadeau te krijgen net 1 minuut voor Kreuziger eindigt in het eindklassement.
Het zou wel heel teleurstellend zijn als met nog zes aankomsten bergop te gaan de renners nu al bezig zijn om hun zesde plekje te verdedigen, maar het lijkt er wel op ja. Jammer, het was een mooie kans om de ploeg van Contador een jasje uit te laten doen.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:14 schreef DutchSL het volgende:
Ze zullen vooral Le Mevel geen tijd willen geven, stel je voor dat die zo goed blijft rijden en door vandaag 3 minuten cadeau te krijgen net 1 minuut voor Kreuziger eindigt in het eindklassement.
De tweede plaats zou natuurlijk wel eens belangrijker kunnen zijn in de toekomstquote:Op woensdag 18 mei 2011 16:15 schreef Zelva het volgende:
[..]
Met andere woorden: de eerste plaats doet er niet meer toe.
Ik hoop van harte dat het niet zo ver komt (eig hoop ik vooral dat contador niet wint, niet dat hij vrijgesproken wordt), maar de kans lijkt me idd reëel.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
De tweede plaats zou natuurlijk wel eens belangrijker kunnen zijn in de toekomst
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |