Als Cav vandaag wint eet ik een biefstuk vol Clenbuterol.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:33 schreef Pino112 het volgende:
Telegraaf heeft het artikel maar verwijderd, dan moet deze kopgroep dus wel voorblijven.
Even quoten, je weet maar nooit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als Cav vandaag wint eet ik een biefstuk vol Clenbuterol.
Voorsprong 2.09, Kruijswijk zit voorin de kopgroep, nog 56.5km te gaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:35 schreef ThaTim het volgende:
iemand even tussenstandje geven? hoeveel km/hoeveel voorsprong, hoe doet kruijs het
oke, dus ze zullen waarschijnlijk bijgehaald worden?quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:38 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Voorsprong 2.09, Kruijswijk zit voorin de kopgroep, nog 56.5km te gaan
Ik twitter Contador wel ff waar hij ze altijd koopt.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:36 schreef Sheepcidus het volgende:
[..]
Als Cav vandaag wint eet ik een biefstuk vol Clenbuterol.
Is nog niet te zeggen, voorsprong blijft intact op 2.10. Contador laat de kopgroep niet gaan, maar mocht een andere ploeg gaan doorrijden is het gat zo dicht.quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:39 schreef ThaTim het volgende:
[..]
oke, dus ze zullen waarschijnlijk bijgehaald worden?
ok, dank voor infoquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:41 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Is nog niet te zeggen, voorsprong blijft intact op 2.10. Contador laat de kopgroep niet gaan, maar mocht een andere ploeg gaan doorrijden is het gat zo dicht.
die heeft nog een hoop vorm te vinden en wat kilo's te verliezen richting de Tour, anders wint ie maar 4 etappes ipv 7quote:
Of hij leest de telegraaf nietquote:Op woensdag 18 mei 2011 15:48 schreef knep het volgende:
Of hij spaart zich omdat ie weet dat ie toch niet kan winnen.
Of hij leest de telegraaf wel, en denkt als ik toch ga winnen kan ik net zo goed rustig aan doen.quote:
quote:Op woensdag 18 mei 2011 15:51 schreef Drebbelman het volgende:
[..]
Of hij leest de telegraaf wel, en denkt als ik toch ga winnen kan ik net zo goed rustig aan doen.
Nu is het duidelijkquote:
Dit.quote:Op woensdag 18 mei 2011 16:00 schreef 045represent het volgende:
Wat was er dan met de Telegraaf aan de hand? Ik lees hier allemaal dingen over de Telegraaf maar ik heb niks meegekregen....?
quote:Op woensdag 18 mei 2011 14:56 schreef franklop het volgende:
We hoeven niet meer te kijken;
http://www.telegraaf.nl/t(...)toe__.html?cid=short
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |