Ik hoop hetquote:
Nou ja, als ze genoeg geld betalen komen er genoeg hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:51 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat er voor komt, je wilt toch niet naar Vitesse man
Onsamenhangend verhaal maar ik zei je net nog dat Abramovich Vitesse in handen heeft, dus daar kunnen we nog wat van verwachten.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:50 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
God, straks gaat vitesse om de top 3 mee doen, dat moeten we niet krijgen
Lire denk ik?!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Haha, adriaanse voor 2 miljoen per jaar. wat?
Ik zie een mooi bruggetje: Adriaanse naar Vitesse.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Klomp, jij ging toch at5 kijken?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:53 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Nee holland sport, maar dat was al helemaal dramatisch.quote:
Hij lult wel meer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zou me niet eens verbazen eigenlijk.quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij lult wel meer.Ach, zolang ik maar geen successupporter ben vind ik alles bestSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
8 ton en gratis tatoeages op kosten van Vitesse.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:54 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Zou me niet eens verbazen eigenlijk.
Misschien kan Jordania Theo wel 1,5 miljoen aan salaris bieden ofzoiets
Aldus een Ajacied.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:55 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Ach, zolang ik maar geen successupporter ben vind ik alles best
Dat maakt me nog niet gelijk een succes supporter, in tegenstelling tot barcelona/man uquote:
Heb er nu al zin in.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef HenkieVdV het volgende:
Improvisatieles van Tijl Beckand.
DWHN!!!
Ik ben al jaren voor Manchester United, niet sinds ze in 2008 de CL wonnen daarnaast ben ik tegen Real Madrid, niet zozeer vóór Barcelona.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat maakt me nog niet gelijk een succes supporter, in tegenstelling tot barcelona/man u
Oh oké, dan mag het. Dat heb ik ook, alleen dan omgekeerd. Maar vind het altijd een beetje apart als je niet voor een nl club bent maar wel een buitenlandse club die veel succes boekt, maar goed ieder wat wilsquote:Op maandag 16 mei 2011 20:57 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik ben al jaren voor Manchester United, niet sinds ze in 2008 de CL wonnen daarnaast ben ik tegen Real Madrid, niet zozeer vóór Barcelona.
Tja niet veel keusquote:Op maandag 16 mei 2011 21:00 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Theo bij Ajax, alsjeblieft niet zeg.
Ben ik het mee eens, ook al ben ik Ajacied. Jammer dat dat weer zo moet.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef HenkieVdV het volgende:
Fluiten bij huldiging kan echt niet..Hoe slecht zijn gedrag ook geweet is.
En over die 3 ton vind ik ook normaal, hij is topscorer.
Sowieso, jijquote:Op maandag 16 mei 2011 21:02 schreef inZanity het volgende:
Je eigen speler uitfluiten
Sowieso dat publiek van Ajax
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |