waarom dan preciesquote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik hoop echt dat je aan het trollen bent.
Wel in je rol blijven he!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom dan precies
nu word ik wel nieuwsgierig
oh ik heb niet iemand die zo vurig is "Ik ben Tegen Diefstal!!"quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh ik heb niet iemand die zo vurig is "Ik ben Tegen Diefstal!!"
ik heb wel diefstal gepleegd ook in het verleden
ik ben er niet zozeer tegen
Zie je wel!! Oh jezus. Ik pas helemaal in het beeld van De Dief.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb heel lang in een winkel gewerkt, en ik vatte er elke week minimaal 2 in de kraag.
Waar ik altijd op lette (en dat word iets heel natuurlijks) is afwijkend gedrag.
Van de 100 mensen in de winkel merk je niets bijzonders op. Ze pakken hun spullen en doen wat ze moeten doen.
Maar er loopt altijd wel iemand verdacht door de winkel.
Als jij al bang bent om voor dief aangezien te worden op het moment dat je door de deur naar binnen loopt, dan zal dat zeker ook gebeuren.
Je kijkt dan waarschijnlijk om je heen ( reden genoeg om je in de gaten te houden ) en je kijkt hun angstig recht in de ogen aan (waarschijnlijk onbewust). Dan word je zenuwachtig, en dan hebben die medewerkers echt genoeg informatie om je in de gaten te houden.
Probeer eens met een boodschappenlijstje naar binnen te gaan. Focus je op dat lijstje en pak wat je nodig hebt. Kijk niet naar personeel. Als je aan het afrekenen bent, kijk dan eens naar achteren of er personeel staat te kijken als je dat doet. Gegarandeerd dat er niets aan de hand is
Volgens mij doet mijn troll detector het niet meer....quote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zie je wel!! Oh jezus. Ik pas helemaal in het beeld van De Dief.
nee aan lijstjes doe ik nooit. Dan moet ik ook nog eens in mijn tas gaan graaien ( tas openen is verdachter--> dan lijkt het alsof je producten gaat wegstoppen).
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
Christus ik besef nu pas hoe diefachtig ze mij zullen beschouwen. Het is nog ernstiger dan ik dacht.
Aan de winkelmedewerker:
Stel. Er komt een persoon met een redelijk gehaaste pas de winkel in, checkt één vitrine ( bijvoorbeeld met shampoo), keert binnen 10 seconden om ( zonder iets te nemen) en loopt met dezelfde gehaaste pas naar buiten. Zie je zo iemand ook aan voor dief?
( dat doe ik namelijk zelden)
Geef het maar toe, elke keer als je in een winkel komt heb je de neiging om iets te jatten, lekkere kleptomaan die je er bent!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
WAT moet je met die smiley
serieuss
Neenee ik geef nu juist niet meer om materiële zaken.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geef het maar toe, elke keer als je in een winkel komt heb je de neiging om iets te jatten, lekkere kleptomaan die je er bent!
Ja dat met de politie heb ik ook! Ik heb ook echt het idee dat ze mij dan eigenlijk willen pakken, terwijl ik niets 'doe'.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef Golden_Pauper het volgende:
haha ik heb dat ook. maar dat komt door de algehele paranoia, als ik popo zie rijden bedenk ik ook meteen of ik niet iets illegaals aan t doen ben.
Ben altijd bang dat ze mijn gestolen fiets herkennenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dat met de politie heb ik ook! Ik heb ook echt het idee dat ze mij dan eigenlijk willen pakken, terwijl ik niets 'doe'.
Klopt klopt.. Maar ik krijg ook echt de neiging om te roepen: KIJK DAN, IK HEB NIKS!!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Golden_Pauper het volgende:
Maar je kan beter zo denken: Als ze jouw verdacht vinden fijn voor hun, ze mogen je fouilleren en dan blijkt toch dat je niks hebt.
nee dat maakt je niet verdachtquote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klopt klopt.. Maar ik krijg ook echt de neiging om te roepen: KIJK DAN, IK HEB NIKS!!
Of al gelijk bij het binnenstappen: IK BEN GEEN DIEF!!
Dan is het klaar met al dat gezeik.
Ik denk dat ze je dan juist extra in de gaten zullen houden.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klopt klopt.. Maar ik krijg ook echt de neiging om te roepen: KIJK DAN, IK HEB NIKS!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mannen willen jou altijd wel pakkenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dat met de politie heb ik ook! Ik heb ook echt het idee dat ze mij dan eigenlijk willen pakken, terwijl ik niets 'doe'.
Hahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Weet je, ik heb ook echt zo van die blonde haren en blauwe ogen, zo zogenaamd "Onschuldig". En ik draag rokjes. Dan heb ik het idee dat ze denken: "Kijk, dat meisje doet expres zo onschuldig met dat stomme engelenhoofd en dat kutrokje, maar wij weten wel beter!!"
Als ik een broek draag, voel ik me al wat meer berustend in de situatie. Een broek staat crimineler dan een rok, dan ziet het er tenminste uit alsof ik geen dingen loop te camoufleren of te verbergen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Weet je, ik heb ook echt zo van die blonde haren en blauwe ogen, zo zogenaamd "Onschuldig". En ik draag rokjes. Dan heb ik het idee dat ze denken: "Kijk, dat meisje doet expres zo onschuldig met dat stomme engelenhoofd en dat kutrokje, maar wij weten wel beter!!"
Als ik een broek draag, voel ik me al wat meer berustend in de situatie. Een broek staat crimineler dan een rok, dan ziet het er tenminste uit alsof ik geen dingen loop te camoufleren of te verbergen.
Ik doe meestal effe m'n bivak af voordat ik een winkel inloop. Ziet er weer wat minder verdacht uit enzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ja, jij hebt duidelijk ervaring met deze situatie. Bedankt voor jouw oplossingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef Golden_Pauper het volgende:
Of denk zo, dat ze blij mogen zijn dat jij die pauperzaak van ze inloopt en wat aandacht aan hun textiel besteedt.
graag gedaan, ik hoop dat je voortaan naar hartelust kunt shoppen zonder het gevoel te hebben vuig aangekeken te worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ja, jij hebt duidelijk ervaring met deze situatie. Bedankt voor jouw oplossingen.
wanneer het echt zo ver is ( als in: je slaat me)quote:
ja dat had ik ook al getypt. maar wel onschuldig hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef Golden_Pauper het volgende:
Heb je in het verleden winkeldiefstal gepleegd? Dan komt daar de angst vandaan
TS is crimineel. Geef jezelf aan TS, je bent een kleptomaan zonder dat je het weet!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wanneer het echt zo ver is ( als in: je slaat me)
dan durf ik je wel heel hard terug te slaan en uit te schelden hoor.
lol neequote:Op maandag 16 mei 2011 17:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TS is crimineel. Geef jezelf aan TS, je bent een kleptomaan zonder dat je het weet!
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Zeg netjes gedag als je binnenkomt & wanneer je weggaat. En lach vriendelijk wanneer een medewerker naar je kijkt ipv angstig terug te kijken. (vaak lachen ze dan ook wel terug en dat geeft je misschien een gerust gevoel). Of je nou in de winkel rondloopt of gelijk iets koopt maakt geen verschil zolang je gewoon 'normaal' doet. Ik heb het ook wel eens gehad, dat ik me erg aangekeken voelde etc. Dan keek ik terug en lachte ik vriendelijk of vroeg iets aan de medewerker en ging die spanning en dat gevoel snel weg..quote:Kijken jullie bijvoorbeeld de medewerkers aan? Groeten jullie hen juist wel of niet? Lopen jullie recht op jullie doel af in de winkel?
Klopt. Als je gewoon doet, wordt je niet voor dief aangezien. Maar als je denkt dat je voor dief wordt aangezien, en je gaat je dan raar gedragen ....quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Ik ga weleens naar de winkels. Ik zie er wel alledaags uit. Wel van de make-up en de lange haren, maar niet van dat bontkraaggedoe.
Ik ga weleens naar de winkels.
Ik stap dan een winkel binnen. Ik voel me daar wat ongemakkelijk.
Er zijn medewerkers aanwezig in de winkel. Zij letten op mij. Ook als je de medewerkers niet ziet, letten ze op je. Er zijn camera's aanwezig.
Ik heb altijd angst voor dief te worden aangezien. Ik heb ook het idee dat ze denken dat ik een dief ben, wanneer ze mij in de gaten houden. Ik ga dan heel onhandig met spulletjes staan rommelen en dat ziet er dan heel geheimzinnig uit. Echt als een dief.
Dus niet op een rare manier gaan lopen dralen en twijfelen.quote:Al wanneer ik de winkel binnenstap, zien ze mij als dief. Hoe kom ik hier vanaf.
Nee, alleen bij het afrekenen of als ik iets te vragen heb.quote:Kijken jullie bijvoorbeeld de medewerkers aan?
Neequote:Groeten jullie hen juist wel of niet?
Ja, als ik de winkel ken.quote:Lopen jullie recht op jullie doel af in de winkel?
Overkomt mij nooitquote:Ik ben het nu spuugzat om telkens voor dief te worden aangezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 16-05-2011 17:36:49 ]The view from nowhere.
Waarom kom je dan überhaupt nog in een winkel?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:37 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Neenee ik geef nu juist niet meer om materiële zaken.
ik geef niet zo veel meer om die zaken dat ik ze zou gaan stelenquote:Op maandag 16 mei 2011 17:54 schreef thabit het volgende:
[..]
Waarom kom je dan überhaupt nog in een winkel?
Communistische sympathiëen?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
al vind ik diefstal wel best oke
maarja
je bent apathisch en vindt diefstal ok. Trouw met mijquote:Op maandag 16 mei 2011 17:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
al vind ik diefstal wel best oke
maarja
lijk je een beetje op de mannen uit mijn fotoboek?quote:Op maandag 16 mei 2011 18:00 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
je bent apathisch en vindt diefstal ok. Trouw met mij
zien ze er dan uit alsof ze aan de crack zittenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:13 schreef Golden_Pauper het volgende:
bruine ogen - check
half lang donker haar - check
aan de crack - check
Dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef Knofje. het volgende:
trouwens.. toen ik begon met lezen dacht ik even dat het een gedichtje was.
die eerste twee welquote:Op maandag 16 mei 2011 18:16 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
zien ze er dan uit alsof ze aan de crack zitten
maar je klinkt wel lekker hoor zo
ja hoor dat lijkt me best lekkerquote:Op maandag 16 mei 2011 18:23 schreef Golden_Pauper het volgende:
[..]
die eerste twee wel![]()
dusse trouwen?hoeft niet meteen hoor.
Het is de hoogste tijd dat ze eens serieus genomen wordt.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:08 schreef Godtje het volgende:
Ja posthis door genomen. Ook niet serieus te nemen.
/ontopic
je normaal gedragen
Maar niet door jou.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:59 schreef Halcon het volgende:
[..]
Het is de hoogste tijd dat ze eens serieus genomen wordt.
Wat voor winkel? Kleding? Overal kun je gezellig tegen mensen aankletsen. Ik liep eens door de regen en ineens stopte een auto (een onbekende dame) en ze vroeg: "Kan ik je ergens afzetten". Nu woonde ik slechts een paar honderd meter verderop, maar ik stapte toch in en liet me thuisbrengen. Een spontane actie. Misschien had ze een PUA boekje gelezen, of iets esoterisch over liefde, of had ze net een goed bericht ontvangen. Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vandaag ging het trouwens wel
Ik had gezelschap tijdens het winkelen. Gewoon een kwestie van tegen het gezelschap heel uitbundig "aanlullen", producten aan elkaar laten zien, met elkaar bespreken wat je zoekt
ja
Het is de oude dag Re. Snap er zelf ook niets van.quote:
lol ik ben nog heel onervaren met uitgaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:09 schreef keste010 het volgende:
Ach TS, je moet maar net denken alsof het uitgaan isJij stapt die tent binnen, je kijkt goed rond, zij kijken allemaal terug, maar als ze je mee willen nemen zullen ze eerst maar eens goed bewijs moeten leveren. Jij bent de baas dus
Haha, zou je toch eens moeten proberen: als je dan als dief aangekeken wordt kan je in ieder geval met een semi-verontwaardigde blik zeggen "Het is toch ONS bier?!"quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
lol ik ben nog heel onervaren met uitgaan
Lijkt me heerlijk om eens samen met jou boodschappen te doen.. Gaan we lekker uitbundig rommelen in de schappen, en als er een medewerker op ons af komt vragen we naar een zelf verzonnen product, en als de medewerker dan naar achter loopt, rennen we al schaterend de winkel uit!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Ik ga weleens naar de winkels. Ik zie er wel alledaags uit. Wel van de make-up en de lange haren, maar niet van dat bontkraaggedoe.
Er zijn medewerkers aanwezig in de winkel. Zij letten op mij. Ook als je de medewerkers niet ziet, letten ze op je. Er zijn camera's aanwezig.
Ik heb altijd angst voor dief te worden aangezien. Ik heb ook het idee dat ze denken dat ik een dief ben, wanneer ze mij in de gaten houden. Ik ga dan heel onhandig met spulletjes staan rommelen en dat ziet er dan heel geheimzinnig uit. Echt als een dief.
Al wanneer ik de winkel binnenstap, zien ze mij als dief. Hoe kom ik hier vanaf.
Kijken jullie bijvoorbeeld de medewerkers aan? Groeten jullie hen juist wel of niet? Lopen jullie recht op jullie doel af in de winkel?
Ik ben het nu spuugzat om telkens voor dief te worden aangezien.
Oh boodschappen doe ik nog niet zo vaak. Daar lopen altijd van die jonge puberknaapjes met grote vakkenvulkarren. Die lopen ook zo te loeren naar me. Al gaat dat wel beter, ik kijk een beetje op ze neer.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:04 schreef Retronix het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om eens samen met jou boodschappen te doen.. Gaan we lekker uitbundig rommelen in de schappen, en als er een medewerker op ons af komt vragen we naar een zelf verzonnen product, en als de medewerker dan naar achter loopt, rennen we al schaterend de winkel uit!
Die vakkenvullende puberknaapjes zien zo'n onzekere meid als seksmateriaal..quote:Op maandag 23 mei 2011 16:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh boodschappen doe ik nog niet zo vaak. Daar lopen altijd van die jonge puberknaapjes met grote vakkenvulkarren. Die lopen ook zo te loeren naar me. Al gaat dat wel beter, ik kijk een beetje op ze neer.
En dat terwijl ik tijdens het boodschappen doen een nog makkelijkere prooi ben. Ik heb moeite om producten te vinden ( loop verdwaald rond) en ga vervolgens letterlijk minutenlang voor een schap/ vitrine staan. Ik kan dan niet kiezen tussen chipszakken bijvoorbeeld.
Zij denken dan natuurlijk dat ik op dat moment plannen sta te smeden om te jatten.
Dus toch vriendelijk groeten..quote:Op maandag 23 mei 2011 16:41 schreef IndianRose87 het volgende:
Wat wel kan helpen, is als je een winkel binnen stapt, even glimlachen naar het personeel en groeten. Dat maakt je minder verdacht dan wanneer je het personeel geheimzinnig aankijkt of ze jouw in de gaten houden.
Ik heb zelf vaak in een winkel gewerkt, en als klanten je vriendelijk groeten heb je er toch een veiliger gevoel bij.
En die jonge vakkenvulknulletjes, kijken altijd naar jonge meiden.
ik geef niet zo om materie, geld..quote:Op maandag 23 mei 2011 18:09 schreef -EindBaasTurk het volgende:
Ga hard werken voor je shit luie, vieze, vette wijfKoop je shit met je zuurverdiende geld.
Wat voor handelingen moet ik dan aan denken, L.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik geef niet zo om materie, geld..
handelingen verrichten is mijn n0. 1
Dus je pijpt voor een LV tasje?quote:Op maandag 23 mei 2011 19:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik geef niet zo om materie, geld..
handelingen verrichten is mijn n0. 1
Ik heb het ook wel eens gehad, gewoon over iets anders ( leuks ) denken.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Al wanneer ik de winkel binnenstap, zien ze mij als dief. Hoe kom ik hier vanaf.
Kijken jullie bijvoorbeeld de medewerkers aan? Groeten jullie hen juist wel of niet? Lopen jullie recht op jullie doel af in de winkel?
Ik ben het nu spuugzat om telkens voor dief te worden aangezien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |