Ben altijd bang dat ze mijn gestolen fiets herkennenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dat met de politie heb ik ook! Ik heb ook echt het idee dat ze mij dan eigenlijk willen pakken, terwijl ik niets 'doe'.
Klopt klopt.. Maar ik krijg ook echt de neiging om te roepen: KIJK DAN, IK HEB NIKS!!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Golden_Pauper het volgende:
Maar je kan beter zo denken: Als ze jouw verdacht vinden fijn voor hun, ze mogen je fouilleren en dan blijkt toch dat je niks hebt.
nee dat maakt je niet verdachtquote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klopt klopt.. Maar ik krijg ook echt de neiging om te roepen: KIJK DAN, IK HEB NIKS!!
Of al gelijk bij het binnenstappen: IK BEN GEEN DIEF!!
Dan is het klaar met al dat gezeik.
Ik denk dat ze je dan juist extra in de gaten zullen houden.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klopt klopt.. Maar ik krijg ook echt de neiging om te roepen: KIJK DAN, IK HEB NIKS!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mannen willen jou altijd wel pakkenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dat met de politie heb ik ook! Ik heb ook echt het idee dat ze mij dan eigenlijk willen pakken, terwijl ik niets 'doe'.
Hahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Weet je, ik heb ook echt zo van die blonde haren en blauwe ogen, zo zogenaamd "Onschuldig". En ik draag rokjes. Dan heb ik het idee dat ze denken: "Kijk, dat meisje doet expres zo onschuldig met dat stomme engelenhoofd en dat kutrokje, maar wij weten wel beter!!"
Als ik een broek draag, voel ik me al wat meer berustend in de situatie. Een broek staat crimineler dan een rok, dan ziet het er tenminste uit alsof ik geen dingen loop te camoufleren of te verbergen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Weet je, ik heb ook echt zo van die blonde haren en blauwe ogen, zo zogenaamd "Onschuldig". En ik draag rokjes. Dan heb ik het idee dat ze denken: "Kijk, dat meisje doet expres zo onschuldig met dat stomme engelenhoofd en dat kutrokje, maar wij weten wel beter!!"
Als ik een broek draag, voel ik me al wat meer berustend in de situatie. Een broek staat crimineler dan een rok, dan ziet het er tenminste uit alsof ik geen dingen loop te camoufleren of te verbergen.
Ik doe meestal effe m'n bivak af voordat ik een winkel inloop. Ziet er weer wat minder verdacht uit enzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ja, jij hebt duidelijk ervaring met deze situatie. Bedankt voor jouw oplossingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef Golden_Pauper het volgende:
Of denk zo, dat ze blij mogen zijn dat jij die pauperzaak van ze inloopt en wat aandacht aan hun textiel besteedt.
graag gedaan, ik hoop dat je voortaan naar hartelust kunt shoppen zonder het gevoel te hebben vuig aangekeken te worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ja, jij hebt duidelijk ervaring met deze situatie. Bedankt voor jouw oplossingen.
wanneer het echt zo ver is ( als in: je slaat me)quote:
ja dat had ik ook al getypt. maar wel onschuldig hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef Golden_Pauper het volgende:
Heb je in het verleden winkeldiefstal gepleegd? Dan komt daar de angst vandaan
TS is crimineel. Geef jezelf aan TS, je bent een kleptomaan zonder dat je het weet!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wanneer het echt zo ver is ( als in: je slaat me)
dan durf ik je wel heel hard terug te slaan en uit te schelden hoor.
lol neequote:Op maandag 16 mei 2011 17:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TS is crimineel. Geef jezelf aan TS, je bent een kleptomaan zonder dat je het weet!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |