Het is de oude dag Re. Snap er zelf ook niets van.quote:
lol ik ben nog heel onervaren met uitgaanquote:Op woensdag 18 mei 2011 00:09 schreef keste010 het volgende:
Ach TS, je moet maar net denken alsof het uitgaan isJij stapt die tent binnen, je kijkt goed rond, zij kijken allemaal terug, maar als ze je mee willen nemen zullen ze eerst maar eens goed bewijs moeten leveren. Jij bent de baas dus
Haha, zou je toch eens moeten proberen: als je dan als dief aangekeken wordt kan je in ieder geval met een semi-verontwaardigde blik zeggen "Het is toch ONS bier?!"quote:Op woensdag 18 mei 2011 00:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
lol ik ben nog heel onervaren met uitgaan
Lijkt me heerlijk om eens samen met jou boodschappen te doen.. Gaan we lekker uitbundig rommelen in de schappen, en als er een medewerker op ons af komt vragen we naar een zelf verzonnen product, en als de medewerker dan naar achter loopt, rennen we al schaterend de winkel uit!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hallo
Ik ga weleens naar de winkels. Ik zie er wel alledaags uit. Wel van de make-up en de lange haren, maar niet van dat bontkraaggedoe.
Ik ga weleens naar de winkels.
Ik stap dan een winkel binnen. Ik voel me daar wat ongemakkelijk.
Er zijn medewerkers aanwezig in de winkel. Zij letten op mij. Ook als je de medewerkers niet ziet, letten ze op je. Er zijn camera's aanwezig.
Ik heb altijd angst voor dief te worden aangezien. Ik heb ook het idee dat ze denken dat ik een dief ben, wanneer ze mij in de gaten houden. Ik ga dan heel onhandig met spulletjes staan rommelen en dat ziet er dan heel geheimzinnig uit. Echt als een dief.
Al wanneer ik de winkel binnenstap, zien ze mij als dief. Hoe kom ik hier vanaf.
Kijken jullie bijvoorbeeld de medewerkers aan? Groeten jullie hen juist wel of niet? Lopen jullie recht op jullie doel af in de winkel?
Ik ben het nu spuugzat om telkens voor dief te worden aangezien.
Oh boodschappen doe ik nog niet zo vaak. Daar lopen altijd van die jonge puberknaapjes met grote vakkenvulkarren. Die lopen ook zo te loeren naar me. Al gaat dat wel beter, ik kijk een beetje op ze neer.quote:Op maandag 23 mei 2011 15:04 schreef Retronix het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk om eens samen met jou boodschappen te doen.. Gaan we lekker uitbundig rommelen in de schappen, en als er een medewerker op ons af komt vragen we naar een zelf verzonnen product, en als de medewerker dan naar achter loopt, rennen we al schaterend de winkel uit!
Die vakkenvullende puberknaapjes zien zo'n onzekere meid als seksmateriaal..quote:Op maandag 23 mei 2011 16:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh boodschappen doe ik nog niet zo vaak. Daar lopen altijd van die jonge puberknaapjes met grote vakkenvulkarren. Die lopen ook zo te loeren naar me. Al gaat dat wel beter, ik kijk een beetje op ze neer.
En dat terwijl ik tijdens het boodschappen doen een nog makkelijkere prooi ben. Ik heb moeite om producten te vinden ( loop verdwaald rond) en ga vervolgens letterlijk minutenlang voor een schap/ vitrine staan. Ik kan dan niet kiezen tussen chipszakken bijvoorbeeld.
Zij denken dan natuurlijk dat ik op dat moment plannen sta te smeden om te jatten.
Dus toch vriendelijk groeten..quote:Op maandag 23 mei 2011 16:41 schreef IndianRose87 het volgende:
Wat wel kan helpen, is als je een winkel binnen stapt, even glimlachen naar het personeel en groeten. Dat maakt je minder verdacht dan wanneer je het personeel geheimzinnig aankijkt of ze jouw in de gaten houden.
Ik heb zelf vaak in een winkel gewerkt, en als klanten je vriendelijk groeten heb je er toch een veiliger gevoel bij.
En die jonge vakkenvulknulletjes, kijken altijd naar jonge meiden.
ik geef niet zo om materie, geld..quote:Op maandag 23 mei 2011 18:09 schreef -EindBaasTurk het volgende:
Ga hard werken voor je shit luie, vieze, vette wijfKoop je shit met je zuurverdiende geld.
Wat voor handelingen moet ik dan aan denken, L.quote:Op maandag 23 mei 2011 19:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ik geef niet zo om materie, geld..
handelingen verrichten is mijn n0. 1
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |