waarom dan preciesquote:Op maandag 16 mei 2011 16:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik hoop echt dat je aan het trollen bent.
Wel in je rol blijven he!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
waarom dan precies
nu word ik wel nieuwsgierig
oh ik heb niet iemand die zo vurig is "Ik ben Tegen Diefstal!!"quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh ik heb niet iemand die zo vurig is "Ik ben Tegen Diefstal!!"
ik heb wel diefstal gepleegd ook in het verleden
ik ben er niet zozeer tegen
Zie je wel!! Oh jezus. Ik pas helemaal in het beeld van De Dief.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb heel lang in een winkel gewerkt, en ik vatte er elke week minimaal 2 in de kraag.
Waar ik altijd op lette (en dat word iets heel natuurlijks) is afwijkend gedrag.
Van de 100 mensen in de winkel merk je niets bijzonders op. Ze pakken hun spullen en doen wat ze moeten doen.
Maar er loopt altijd wel iemand verdacht door de winkel.
Als jij al bang bent om voor dief aangezien te worden op het moment dat je door de deur naar binnen loopt, dan zal dat zeker ook gebeuren.
Je kijkt dan waarschijnlijk om je heen ( reden genoeg om je in de gaten te houden ) en je kijkt hun angstig recht in de ogen aan (waarschijnlijk onbewust). Dan word je zenuwachtig, en dan hebben die medewerkers echt genoeg informatie om je in de gaten te houden.
Probeer eens met een boodschappenlijstje naar binnen te gaan. Focus je op dat lijstje en pak wat je nodig hebt. Kijk niet naar personeel. Als je aan het afrekenen bent, kijk dan eens naar achteren of er personeel staat te kijken als je dat doet. Gegarandeerd dat er niets aan de hand is
Volgens mij doet mijn troll detector het niet meer....quote:Op maandag 16 mei 2011 16:23 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Zie je wel!! Oh jezus. Ik pas helemaal in het beeld van De Dief.
nee aan lijstjes doe ik nooit. Dan moet ik ook nog eens in mijn tas gaan graaien ( tas openen is verdachter--> dan lijkt het alsof je producten gaat wegstoppen).
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
Christus ik besef nu pas hoe diefachtig ze mij zullen beschouwen. Het is nog ernstiger dan ik dacht.
Aan de winkelmedewerker:
Stel. Er komt een persoon met een redelijk gehaaste pas de winkel in, checkt één vitrine ( bijvoorbeeld met shampoo), keert binnen 10 seconden om ( zonder iets te nemen) en loopt met dezelfde gehaaste pas naar buiten. Zie je zo iemand ook aan voor dief?
( dat doe ik namelijk zelden)
Geef het maar toe, elke keer als je in een winkel komt heb je de neiging om iets te jatten, lekkere kleptomaan die je er bent!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
WAT moet je met die smiley
serieuss
Neenee ik geef nu juist niet meer om materiële zaken.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geef het maar toe, elke keer als je in een winkel komt heb je de neiging om iets te jatten, lekkere kleptomaan die je er bent!
Ja dat met de politie heb ik ook! Ik heb ook echt het idee dat ze mij dan eigenlijk willen pakken, terwijl ik niets 'doe'.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:38 schreef Golden_Pauper het volgende:
haha ik heb dat ook. maar dat komt door de algehele paranoia, als ik popo zie rijden bedenk ik ook meteen of ik niet iets illegaals aan t doen ben.
Ben altijd bang dat ze mijn gestolen fiets herkennenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dat met de politie heb ik ook! Ik heb ook echt het idee dat ze mij dan eigenlijk willen pakken, terwijl ik niets 'doe'.
Klopt klopt.. Maar ik krijg ook echt de neiging om te roepen: KIJK DAN, IK HEB NIKS!!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:40 schreef Golden_Pauper het volgende:
Maar je kan beter zo denken: Als ze jouw verdacht vinden fijn voor hun, ze mogen je fouilleren en dan blijkt toch dat je niks hebt.
nee dat maakt je niet verdachtquote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klopt klopt.. Maar ik krijg ook echt de neiging om te roepen: KIJK DAN, IK HEB NIKS!!
Of al gelijk bij het binnenstappen: IK BEN GEEN DIEF!!
Dan is het klaar met al dat gezeik.
Ik denk dat ze je dan juist extra in de gaten zullen houden.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Klopt klopt.. Maar ik krijg ook echt de neiging om te roepen: KIJK DAN, IK HEB NIKS!!
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Mannen willen jou altijd wel pakkenquote:Op maandag 16 mei 2011 16:39 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja dat met de politie heb ik ook! Ik heb ook echt het idee dat ze mij dan eigenlijk willen pakken, terwijl ik niets 'doe'.
Hahahaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Weet je, ik heb ook echt zo van die blonde haren en blauwe ogen, zo zogenaamd "Onschuldig". En ik draag rokjes. Dan heb ik het idee dat ze denken: "Kijk, dat meisje doet expres zo onschuldig met dat stomme engelenhoofd en dat kutrokje, maar wij weten wel beter!!"
Als ik een broek draag, voel ik me al wat meer berustend in de situatie. Een broek staat crimineler dan een rok, dan ziet het er tenminste uit alsof ik geen dingen loop te camoufleren of te verbergen.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Weet je, ik heb ook echt zo van die blonde haren en blauwe ogen, zo zogenaamd "Onschuldig". En ik draag rokjes. Dan heb ik het idee dat ze denken: "Kijk, dat meisje doet expres zo onschuldig met dat stomme engelenhoofd en dat kutrokje, maar wij weten wel beter!!"
Als ik een broek draag, voel ik me al wat meer berustend in de situatie. Een broek staat crimineler dan een rok, dan ziet het er tenminste uit alsof ik geen dingen loop te camoufleren of te verbergen.
Ik doe meestal effe m'n bivak af voordat ik een winkel inloop. Ziet er weer wat minder verdacht uit enzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ja ja, jij hebt duidelijk ervaring met deze situatie. Bedankt voor jouw oplossingen.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef Golden_Pauper het volgende:
Of denk zo, dat ze blij mogen zijn dat jij die pauperzaak van ze inloopt en wat aandacht aan hun textiel besteedt.
graag gedaan, ik hoop dat je voortaan naar hartelust kunt shoppen zonder het gevoel te hebben vuig aangekeken te worden.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:52 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ja, jij hebt duidelijk ervaring met deze situatie. Bedankt voor jouw oplossingen.
wanneer het echt zo ver is ( als in: je slaat me)quote:
ja dat had ik ook al getypt. maar wel onschuldig hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:54 schreef Golden_Pauper het volgende:
Heb je in het verleden winkeldiefstal gepleegd? Dan komt daar de angst vandaan
TS is crimineel. Geef jezelf aan TS, je bent een kleptomaan zonder dat je het weet!quote:Op maandag 16 mei 2011 16:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wanneer het echt zo ver is ( als in: je slaat me)
dan durf ik je wel heel hard terug te slaan en uit te schelden hoor.
lol neequote:Op maandag 16 mei 2011 17:00 schreef LompeHork het volgende:
[..]
TS is crimineel. Geef jezelf aan TS, je bent een kleptomaan zonder dat je het weet!
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |