quote:hij scheld me nu ook sinds een tijdje uit voor luie hond
quote:Soms eet ik dagen alleen maar simpel zoals brood met kaas of ei omdat hij vindt dat ik niet meer verdien.
quote:Straffen doet mijn man mij dus ook,
Hier stopte ik met lezen. Ga eens een tijdje uit elkaar. Als je dan echt bij elkaar hoort dan vind je elkaar wel terug, anders niet.quote:We zitten nu in een haat verhouding, ik kan niks meer goed doen en ik mag daar niks van zeggen.
Krijg overal de schuld van terwijl hij zo vrouw onvriendelijk is geworden in de loop van de laatste 2-3 jaar.
Zoek dan alsjeblieft een ander. Echt. Je hebt/had zelfs een kinderwens en dat mag er al niet van komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:13 schreef melati het volgende:
Hij heeft idd ook wel spannig op het werk en eerlijk gezegd heeft hij dat al zolang hij daar werkt zo'n 15 jaar dus ik hoor met regelmaat de verhalen. Weg gaan kan/wil hij daar niet, hij heeft daar een leiding gevende functie en zal bij een nieuwe werkgever niet zo gauw hetzelfde kunnen doen.
We hebben samen geen kinderen, hij heeft wel een dochter van 12 uit een eerdere relatie met de vrouw die zelfmoord heeft gepleegd.
Ik ben erg aan zijn dochter gehecht die bij oma woont, dus de moeder van mijn man.
Zijn dochtertje heeft nooit bij haar vader gewoond en oma wilde dat al nooit ivm claim gedrag en bovendien ziet zij haar zoon zo elke dag wat ze ook wil.
Hij eet ook vaker daar dan thuis.
Zijn dochter komt zo om het weekend en sommige vakantie's.
Ik had het heerlijk gevonden als zij hier bij ons kwam wonen maar ik vrees dat in ons huwelijk zij daar niet beter op zou zijn geworden gezien haar vader oa opelijk tegen me tekeer kan gaan waar zij bij is en zijn dochter dan ook eens gezegd heeft van papa hou ajb op.
Ik heb ook erg met haar te doen, zij moet ook vaak meemaken hoe haar vader zijn beloftes niet na komt en weinig tijd heeft om iets met haar te ondernemen.
In het begin vroeg ze ook of ze me mama mocht noemen en dat vond ik een hele eer,
Later heeft haar vader en zijn moeder er voor gezorgd dat zij mij geen mama meer noemde. Ze noemt haar oma namelijk mama.
Ik had heel graag kinderen gewild maar mijn man niet, eerst wilde hij wel maar stelde hij het steeds uit.
ik denk dat ze op zichzelf niet kan overleven (geen baan heeft etc)quote:Op maandag 16 mei 2011 14:18 schreef Ripley het volgende:
Mijn god, ik heb nog niet 1 positief ding gehoord. Waarom zou je zo'n relatie in godsnaam willen redden?
Melati: heb je vrienden/familie om op terug te vallen, mocht je besluiten de relatie te beëindigen?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik denk dat ze op zichzelf niet kan overleven (geen baan heeft etc)
Die relatie was al voorbij, dus logisch dat hij niet hielp.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef TripleS het volgende:
Waarom heeft zijn vorige vrouw zelfmoord gepleegd? Ik kan me haast niet voorstellen dat een moeder zelfmoord pleegt....dan moet de hel wel zijn losgebroken en schijnbaar heeft jouw man haar toen niet geholpen oid.
Zo'n instelling snap ik niet..... van hem dan he... Moet er niet aan denken dat mijn vriendin (ja niet eens getrouwd) zou moeten smeken om wat geld...quote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef melati het volgende:
Hij houdt niet van uitstapjes en vind het ook te duur.
Gezien ik geen geld heb behalve met heel af en toe wit wat bijverdienen, kan ik hem niet dwingen van zijn geld wat leuks te doen.
Ja idd maar geen enkele moeder zonder drugsprobleem of ernstige psychische problemen zal zelfmoord plegen en als dat wel het geval is zou de moeder het kind ook doden.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:32 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die relatie was al voorbij, dus logisch dat hij niet hielp.
waarom heb je geen werk en geen geld?quote:Op maandag 16 mei 2011 14:40 schreef melati het volgende:
Als ik bij hem weg ga dan zou ik bij mijn ouders moeten logeren.
Vriendinnen heb ik wel,niet veel meer maar zij wonen aan de andere kant van het land.
Ik ben dus hier naar toe verhuisd bij mijn man in zijn huis.
Nieuwe vriendinnen heb ik weinig gemaakt gezien mijn man mijn vriendinnen niet mocht en ik hen spijtig uit het oog ben veloren maar dat is ook mijn eigen schuld geweest als ik ze maar had blijven zien.
Daniel nog even antwoord op je vraag of we nog wat samen doen.
We hebben wel eens van die "goeie" momenten en dan gaan we heel soms ergens eten of wat drinken.
Hij houdt niet van uitstapjes en vind het ook te duur.
Gezien ik geen geld heb behalve met heel af en toe wit wat bijverdienen, kan ik hem niet dwingen van zijn geld wat leuks te doen.
Tja......een 'traditioneel' huwelijk bestaat nogquote:
Dat ben ik niet met je eens, het kan best zijn dat je moederschap je niet van zelfmoord weerhoudt, maar dat betekent niet dat je dan je kind ook zou willen doden, daartoe in staat zou zijn of het zelfs maar zou overwegen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:47 schreef TripleS het volgende:
[..]
Ja idd maar geen enkele moeder zonder drugsprobleem of ernstige psychische problemen zal zelfmoord plegen en als dat wel het geval is zou de moeder het kind ook doden.
Dat bestaat zeker nog, maar daar is geen sprake van want haar man vindt het wel een probleem dat ze geen werk meer heeft...quote:Op maandag 16 mei 2011 14:52 schreef TripleS het volgende:
[..]
Tja......een 'traditioneel' huwelijk bestaat nog
Ahh overheen gelezen en over de zelfdoding....ik blijf erbij dat een moeder zonder langdurige en zeer ernstige psychische problemen zoiets niet doet. Maarja.....uitzonderingen bestaan altijdquote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat bestaat zeker nog, maar daar is geen sprake van want haar man vindt het wel een probleem dat ze geen werk meer heeft...
dattumquote:Op maandag 16 mei 2011 14:15 schreef Copycat het volgende:
Je man is een eikel.
Heb je je koffers al gepakt?
Ik ontken ook niet dat een moeder dat niet zou doen, ik ontken alleen maar dat ze "dus" het kind ook ombrengt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:02 schreef TripleS het volgende:
[..]
Ahh overheen gelezen en over de zelfdoding....ik blijf erbij dat een moeder zonder langdurige en zeer ernstige psychische problemen zoiets niet doet. Maarja.....uitzonderingen bestaan altijd
Nee, omdat je bijvoorbeeld blijkbaar niet goed voor het huishouden zorgt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:07 schreef melati het volgende:
Sbabylon. Bedoel je dat ik mij niet correct gedraag omdat ik dit laat gebeuren?
je bent 40 jaar. Hoe kan he tdat je geen baan hebt!?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:07 schreef melati het volgende:
Sbabylon. Bedoel je dat ik mij niet correct gedraag omdat ik dit laat gebeuren?
De moeder van mijn man zijn dochter had borderline.
Zijn dochter is meteen na het overlijden bij mijn schoonmoeder in huis gekomen.
Ik kon mijn man nog niet( 4 jaar later).
Waarom ze niet bij de familie van haar moeder woont is eigenlijk omdat mijn man en zijn familie haar daar niet wilde hebben, daar zij tezamen oa geen goede band hadden/hebben.
Mijn man vindt mij geen geschikt moeder en waarom?
Omdat ik er op toezie dat zijn dochter op een kindvriendelijke manier wordt opgevoed als zij hier is en ik respect en normen en waarden toon die mijn man als vijandig beschouwd en hij een heel andere kijk op opvoeden heeft.
Ik heb het in het verleden eens voor zijn dochter opgenomen toen haar oma haar uitschold en toen had ik het gedaan.
Een jaar geen contact met haar en ook niet met mijn schoonmoeder die ik verafschuwde.
Ik had een heel goede, close bann met mijn stiefdochtertje, ze kwam met van alles bij me.
Nu nog wel maar ze durft niet goed meer gezellig tegen me te doen want haar vader en oma stoken haar op.
Vreselijk.
Ik werk niet omdat ik vooralsnog geen baan heb gevonden.
Dat klopt maar ik dacht dat als die vent toen ook zo'n gruwel was je als moeder je kind niet wil achterlaten bij zo iemand....quote:Op maandag 16 mei 2011 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat een moeder dat niet zou doen, ik ontken alleen maar dat ze "dus" het kind ook ombrengt.
Gast, rot op te trollen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, omdat je bijvoorbeeld blijkbaar niet goed voor het huishouden zorgt.
Ik snap je redenatie wel, maar ik denk niet dat iemand alleen maar zelfmoord pleegt omdat de partner naar tegen hem/haar doet.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef TripleS het volgende:
[..]
Dat klopt maar ik dacht dat als die vent toen ook zo'n gruwel was je als moeder je kind niet wil achterlaten bij zo iemand....
hoe kan het dan dat je toch al je geld kwijt bent? wat kun je, wat wil je?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:15 schreef melati het volgende:
Ik heb altijd keihard gewerkt en een baan gehad.
Sinds een jaar ben ik mijn baan kwijt geraakt.
En Sbabylon. je lijkt mijn man wel met je opmerking.
Als je 40 bent en altijd gewerkt hebt dan heb je ook onder de huidige WW-regels een hele tijd recht op WW, dus je "ik heb geen geld" is een beetje vreemd...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:15 schreef melati het volgende:
Het is waarschijnlijk meer koudwatervrees. Er komt best wat op je af als je het opeens in je eentje moet gaan regelen.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:18 schreef Leandra het volgende:
Als je 40 bent en altijd gewerkt hebt dan heb je ook onder de huidige WW-regels een hele tijd recht op WW, dus je "ik heb geen geld" is een beetje vreemd...
Kan kloppen, ik ben ook een man die begrijpt wat de verschillen zijn tussen mannen en vrouwen en hoe we daar gebruik van kunnen maken.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:15 schreef melati het volgende:
je bedoelt dat je verwijtbaar werkloos was omdat je vanuit een vaste baan een baan aannam die niet vast was en daar weg moest?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:31 schreef melati het volgende:
Geen recht op ww ivm laatste baan die na 5 maanden eindigde
Daarvoor vaste baan en een studie erbij gevolgd, verkeerde studie keuze, gevolg geen baan geen inkomen.
Bij het recht op WW gaat het om je werkverleden in de laatste 5 jaar, of je laatste baan minder dan 6 maanden was maakt niet uit als je daarvoor ook gewerkt hebt.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef melati het volgende:
Nee ik heb geen recht op ww omdat mijn laatste baan helaas net 5 maanden duurde en ik dus een maand tekort kwam om ww aan te vraagen.
Vaste baan daarvoor ben ik ontslagen ivm reorganisatie.
Bijstand dan (WWB), beter dan niks.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef melati het volgende:
Nee ik heb geen recht op ww omdat mijn laatste baan helaas net 5 maanden duurde en ik dus een maand tekort kwam om ww aan te vraagen.
Onzin. Je zegt dat je van een vaste baan naar die 5 maanden baan ging. Dus heb je wel recht op WW.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef melati het volgende:
Veel succes met aanvragen bijstand als je man gewoon werktquote:Op maandag 16 mei 2011 15:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Bijstand dan (WWB), beter dan niks.
Ja nu niet, maar als ze van hem gaat scheiden wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Veel succes met aanvragen bijstand als je man gewoon werkt.
Ok dat heb je dus nu geprobeert en mocht niet baten. . .quote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef melati het volgende:
Ik ben niet voor niets bij mijn man gebleven om ergens iets goeds in hem proberen te zien of terug te vinden.
Ik ken iig nog wel een paar van zulke situaties waar dat toch wel zo is, dus het zou mij niet verbazen als de man van TS ook psychisch niet helemaal lekker is, maar veel te trots is om daar zelf hulp voor te zoeken en zodoende alles op zijn vrouw afreageert.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:10 schreef AgLarrr het volgende:
Ben ik de enige die ook wel benieuwd is naar de andere kant van het verhaal? Achter zoveel ellende zit bijna nooit de vermoorde onschuld..
Heeft ts al op geantwoord:quote:Op maandag 16 mei 2011 16:10 schreef AgLarrr het volgende:
Ben ik de enige die ook wel benieuwd is naar de andere kant van het verhaal? Achter zoveel ellende zit bijna nooit de vermoorde onschuld..
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:26 schreef melati het volgende:
Haque toch is het waar.
Ik ben niet voor niets bij mijn man gebleven om ergens iets goeds in hem proberen te zien of terug te vinden.
Heb het ook bij mezelf gezocht en van alles geprobeerd.
Ben niet te beroerd mezelf ook onder de loep te nemen.
Bedankt Oksel, kon je het niet laten.
je hebt er wel recht op hoor. het gaat nie tover de laatste baan maar over alle banen bij elkaar.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef melati het volgende:
Over mijn arbeidsverleden en ww, ik voldeed niet aan het aantal gewerkte maanden (laatste baan) die je nodig hebt voorafgaand bij de aanvraag voor ww om deze aan te kunnen te kunnen vragen. Je mag hem wel aanvragen maar recht op ww heb ik niet.
26 van 39?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef melati het volgende:
Maanvis als ik me niet vergis voldoe ik niet aan Wekeneis voor een ww , zo ben ik afgewezen.
Ik ga dit nader onderzoeken bij de afd ww.
Je zei dat je van een vaste baan direct naar een baan van 5 maanden bent gegaan. Dus je voldoet wel aan de wekeneis.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:29 schreef melati het volgende:
Maanvis als ik me niet vergis voldoe ik niet aan Wekeneis voor een ww , zo ben ik afgewezen.
Ik ga dit nader onderzoeken bij de afd ww.
Dat geloof ik. En ik wil TS ook wel geloven, maar de verwijtende vinger gaat in de OP nu wel heel volledig en helemaal naar haar man zonder enige blijk van (kritische) zelfreflectie. Misschien is dat terecht, maar ervaring leert toch inmiddels dat een verhaal altijd twee kanten heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:15 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ken iig nog wel een paar van zulke situaties waar dat toch wel zo is, dus het zou mij niet verbazen als de man van TS ook psychisch niet helemaal lekker is, maar veel te trots is om daar zelf hulp voor te zoeken en zodoende alles op zijn vrouw afreageert.
3 weken ofzo.quote:Op maandag 16 mei 2011 16:45 schreef melati het volgende:
Toen ik mijn vaste baan nog had en wist dat ik er uit lag had ik al een andere baan welke niet aansloot op mijn vaste baan qua datum. In die weken heb ik geen uitkering aangevraagd (ik had toen voldoende salaris over).Ik wist niet dat mijn laatste baan maar 5 maanden zou duren, het was een baan met zicht op een vaste instelling. Dit gebeurde niet gezien zij kozen voor iemand anders. Dus in feite ben ik wel werkeloos geweest voor de laatste baan.
Niet erg overtuigend. "Ik heb er echt alles aan gedaan". Prima, hoe dan?quote:
kun je de afwijzingsbrief hier plaatsen?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef melati het volgende:
Dan weet ik niet waarom ik ben afgewezen??
En nu geen ww heb.
Als het zo is zoals jij zegt.
tieft eens op met je zaanse ondervragingen.... dankquote:Op maandag 16 mei 2011 16:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
kun je de afwijzingsbrief hier plaatsen?
volgens TS' verhaal heeft ze recht op WW maar is ze toch afgewezen, het lijkt me belangrijk voor haar om uit de situatie kan komen doordat ze toch weer WW krijgt, en om haar daarmee te helpen hebben we wel alle gegevens nodigquote:Op maandag 16 mei 2011 17:21 schreef Re het volgende:
[..]
tieft eens op met je zaanse ondervragingen.... dank
Dat klinkt niet als een afwijzing, maar als een medewerker die niet de juiste en niet voldoende gevraagd heeft en daardoor een fout antwoord gegeven heeft.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:16 schreef melati het volgende:
Ik ben bij de afd ww niet verder gekomen dan het eerste gespek daar op de vestiging met een medew.
En als ik de brief zou hebben dan zou ik hem niet kunnen plaatsen ivm ontbrekende middelen op de comp maar zou het ook niet doen eerljk gezegd.
Mizzpoezz, heb het gelezen bedankt, ik kan niet anders zeggen dan dat het heel herkenbaar is, hoewel ik niet met gedachtes als een gifdrankje oid loop.
Dat was ook de reden dat ik vroeg om een afwijzingsbrief, omdat ik al vermoedde dat ze helemaal niet afgewezen was maar gewoon nog geen WW had aangevraagd.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat klinkt niet als een afwijzing, maar als een medewerker die niet de juiste en niet voldoende gevraagd heeft en daardoor een fout antwoord gegeven heeft.
Je hebt dus geen WW aangevraagd... dan zou ik daar maar eens mee beginnen, ik neem aan dat je wel gewoon regelmatig gesolliciteerd hebt sinds je werkloos bent, want daar zullen ze vast bewijzen van willen zien.
Als je nog hulp nodig hebt over je WW kun je dat het beste hier vragen:quote:Op maandag 16 mei 2011 18:11 schreef melati het volgende:
Leandra, ik ga dit nader achterhalen hoe en wat in mijn geval met ww.
Waar dit topic al niet goed voor is, bedankt.
En ja gesloliciteerd heb ik genoeg dus over bewijzen hoef ik niet bang te zijn.
Ik las alles net een beetje terug en zie hier en daar hoe het kan dat zijn dochter bij oma woont.
Mijn man heeft wel de volledige voogdij maar heeft deze afspraak met zijn moeder.
Je verdient beter, veel beter.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef melati het volgende:
Strani, ik denk dat je daar idd helemaal gelijk in hebt.
Ik heb hem heel veel ruimte gegeven en veel gepikt.
Respect is bij hem nu op een nulpunt.
Ik, maar wie ben ik, ik ken je persoonlijke situatie tenslotte niet, maar ik denk dat je gevoel het wel degelijk juist heeft... maar goed, dat blijft gissen.quote:Op maandag 16 mei 2011 19:52 schreef melati het volgende:
Totebel, hij is wel eens nacht(en) onverklaarbaar weg geweest en heb hem ernaar gevraagd.
Het antwoord wat ik kreeg was gokken.
Dat vond ik nogal raar aangezien hij dat altijd een zwakte vond maar ik deed het met het antwoord, kon niet zonder bewijzen hem van vreemdgaan beschuldigen.
Soms voel je zeggen ze wel eens dat je partner vreemd gaat.
Ik heb ook met zulke gevoelens rond gelopen maar kon niks bewijzen.
En moest mijn muil maar houden met mijn jaloerse gedrag vond hij.
Als je wil dat het een kans maakt moet je heel erg duidelijk maken dat de treiterijen gewoon over zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:01 schreef melati het volgende:
Ik weet dus dat mijn man mij treiterd als hij in die flow zit en over die nachten weg daarvan bedacht ik me ook dat dit bij zijn treiteren zou kunnen horen.
Absoluut, door meer zelfrespect word je ook weerbaarder.. en dat heeft effect op je hele leven (en geloof me, dat is zeker te weten een positief effect).quote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef erodome het volgende:
Ja idd, werken aan jezelf opbouwen.
Zoek een baan, ga bezig met hobby's en/of sport, vindt daarin een vriendenkring, zorg dat je jezelf weer vindt.
Of hij nu veranderd of niet, of je nu kan blijven of niet, dat is heel belangerijk.
voelde je wel beter doen je financieel zelfstandig was?quote:Op maandag 16 mei 2011 21:23 schreef melati het volgende:
Totebel en Erodome jullie hebben gelijk,
Iets voor mezelf opbouwen en zelfstandig worden.
Hoewel ik dat voor dit jaar ook was, maakte dat voor mijn relatie geen verschil.
Ik kreeg toen weer andere rare opmerkingen.
Ik verdiende niet genoeg en had niet zo'n zware verantwoodelijke baan als hem enz.
Angst, voor dit jaar was ik finincieel ook zelfstandig en was het huwelijk ook al slecht.
Ik kon van alles ondernemen wat ik ook deed en dopte mijn eigen boontjes.
Dat was ook niet aantrekkelijk en goed genoeg voor hem.
Dat ik wel moet streven weer financiele onafhankelijkheid moet ik idd zeker.
Dat ben ik ten dele met je eens Erodome, als ik het allemaal goed gelezen heeft heeft melati echt wel meerdere pogingen ondernomen. De rek blijft niet eeuwig in een elastiekje zitten.quote:Op maandag 16 mei 2011 21:59 schreef erodome het volgende:
Daar hoort wel bij dat beide hun best doen er wat van te maken he?
Dat je niet zomaar wegloopt betekend dat vooral en ik denk niet dat je dat doet als je nu een einde aan de relatie zou maken, zeker niet als je eerst nog een poging doet om tot elkaar te komen.
Helaas bestaat er geen wondermiddel melati. Het enige wat ik kan zeggen is dat de liefde, wil en inzet van twee kanten moet komen. Een huwelijk heb je samen.. je houdt het ook samen. Als een van beide partijen langdurig geen inzet, wil en liefde meer toont, is er dan nog wel sprake van een huwelijk? Of meer van het delen van een huishouding?quote:Op maandag 16 mei 2011 22:03 schreef melati het volgende:
Ik ben er al die tijd van uitgegaan dat mijn man en ik werkelijk niet uit elkaar zouden gaan en vandaar er het beste van moest proberen te maken als je toch met elkaar getrouwd bent.
Ik sprak dus altijd daarvan uitgaande.
Als ik nu spreek van echt echt scheiden en het door laat dringen dan zou ik daar totaal anders mee kunnen omgaan.
Ik hoopte op een wonderbaarlijk antwoord die er niet is om het huwelijk toch te redden.
*hugs* daar kwam je toch ook voor, de steun? Met liefde gegeven hoor.. alleen de beslissing, die kunnen we niet voor je nemen.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef melati het volgende:
Beide dank jullie wel voor de lieve woorden en steun hier.
Weet even niet wat ik moet zeggen.
Goedzo.. en vanaf nu: elke morgen voor de spiegel gaan staan en jezelf de hemel in prijzenquote:
Melati is toch al een paar keer eeder weggegaan? Toen deed ie dat ook niet. Denk niet dat we haar nog meer problemen aan moeten gaan praten dan ze al heeft.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 02:00 schreef Daisy_N het volgende:
Zorg je er wel voor dat als je weg gaat het niet aankondigd doet? deze man klinkt niet helemaal honderd procent, misschien doet hij je wat aan... het beste is om, als hij je weer kleineert, zo snel mogelijk het huis uit te vluchten en dan zeggen dat je het niet meer pikt... pak alvast wat spullen in die je meteen kan meenemen als hij weer vervelend doet.
Sorry, maar dit moet toch de alarmbelletjes doen afgaan in je hoofd? Als hij vind dat als jij er bent, hij geen ruimte heeft, wordt het broodnodig tijd hem voor eeuwig ruimte te geven. Scheiden dus!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:06 schreef melati het volgende:
Weggaan voor een tijd heb ik ook gedaan, hem de ruimte geven doe ik al, al vind hij van niet want ik ben er toch dus geen ruimte.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |