abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_96914068
quote:
ach ik had LBP nog niet dus dat vind ik prima :P

waneer gaat dat ding online ?
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_96914305
Eind mei waarschijnlijk.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:28:10 #103
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96914478
beetje jammer, heb alles al wat ze voor de PS3 aanbieden.
Overigens is de pagina nu niet meer op te vragen.

Eerlijk gezegd vind ik het ook wel een beetje zwak.

LBP
inFamous
WipeOut HD/Fury
Dead Nation

LBP kreeg je als je een jaarlang PSN+ nam, WipeOut HD zat al in de PSN+ update (maand 2 geloof ik), Dead Nation kon je via PSN+ met korting kopen (veel mensen dus al gedaan).

Echt als je PSN+ al had, dan heb je alleen inFamous als titel om te kiezen. Magertjes eigenlijk...

ow... en Ratchet & Clank: Quest for Booty (de kleinste variant van R&C)... die was ik vergeten.

[ Bericht 9% gewijzigd door Fallen op 16-05-2011 22:38:35 ]
He didn't set up the rhyme with meaningless words.
As you predicted or assumed everything was calculated
Every word had purpose just not always on the surface.
But you couldn't look below, life is fast when you're shallow.
pi_96915238
Infamous was er ook al als 1-uurs download, maar ziet er idd erg mager uit :)
pi_96915272
Waarom is het weg :o
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
pi_96915890
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef Fallen het volgende:
beetje jammer, heb alles al wat ze voor de PS3 aanbieden.
Overigens is de pagina nu niet meer op te vragen.

Eerlijk gezegd vind ik het ook wel een beetje zwak.

LBP
inFamous
WipeOut HD/Fury
Dead Nation

LBP kreeg je als je een jaarlang PSN+ nam, WipeOut HD zat al in de PSN+ update (maand 2 geloof ik), Dead Nation kon je via PSN+ met korting kopen (veel mensen dus al gedaan).

Echt als je PSN+ al had, dan heb je alleen inFamous als titel om te kiezen. Magertjes eigenlijk...

ow... en Ratchet & Clank: Quest for Booty (de kleinste variant van R&C)... die was ik vergeten.
4 van de 5 games heb ik al gekocht...alleen dead nation heb ik niet en tsja ik zal mn redenen wel hebben waarom ik die niet heb
pi_96916154
Terrorism is the poor mans war, war is the rich mans terrorism.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:50:31 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_96916326
Wat is dat voor compensatie man :') Ik vind dit misschien nog wel erger dan die enorme downtijd... Ze kunnen toch precies zien welke games iedereen speelt... Dit zijn games die alle PS3-gamers al hebben zowat...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_96916446
Pick 2 of 5 #ps3 games from infamous, LBP, dead nation, wipeout or ratchet and clank as apology from sony #psn
If not now, then when.
pi_96916596
Ik vind het met name matig voor de PS+ mensen. Ik mag hopen dat ze daar nog wel wat grotere compensatie voor hebben. Sowieso één gratis lidmaatschapsmaand die je kwijt bent geweest. Ik ben wel benieuwd wat ze voor de PSP hebben eigenlijk... Dat het voor de PS3 voor mij niet veel soeps zou zijn was ik al vanuit gegaan :@ Overigens is inFAMOUS wel een aanrader voor iedereen!

En Roy, jij moet blij zijn met LBP! Kunnen we eindelijk een keer LBP cooppen! Kun je zien hoe tof het is!

Ik wil met God of War 3 gaan beginnen en heb een code voor een of ander mooi pakje voor Kratos, maar die kan ik dus niet activeren. Moet ik starten met zo'n speciaal pakje of kan ik die ook tussendoor nog inwisselen en gebruiken in een savegame die al een tijdje loopt?
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
pi_96916777
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef koei het volgende:
Ik vind het met name matig voor de PS+ mensen. Ik mag hopen dat ze daar nog wel wat grotere compensatie voor hebben. Sowieso één gratis lidmaatschapsmaand die je kwijt bent geweest. Ik ben wel benieuwd wat ze voor de PSP hebben eigenlijk... Dat het voor de PS3 voor mij niet veel soeps zou zijn was ik al vanuit gegaan :@ Overigens is inFAMOUS wel een aanrader voor iedereen!

En Roy, jij moet blij zijn met LBP! Kunnen we eindelijk een keer LBP cooppen! Kun je zien hoe tof het is!

Ik wil met God of War 3 gaan beginnen en heb een code voor een of ander mooi pakje voor Kratos, maar die kan ik dus niet activeren. Moet ik starten met zo'n speciaal pakje of kan ik die ook tussendoor nog inwisselen en gebruiken in een savegame die al een tijdje loopt?
Als je niets wilt riskeren kun je beter wachten tot Store weer online is.
If not now, then when.
pi_96917027
Two PS3 games from the following list:

LittleBigPlanet
Infamous*
Wipeout HD/Fury
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation*

For those with PSP accounts, you will also be eligible to download two PSP games from the following list:

LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation*

- 30 days free PlayStation Plus membership for non PS Plus subscribers*

- Existing PlayStation Plus subscribers will be given 60 days free subscription.

- For existing Music Unlimited subscribers, you will be given 30 days free subscription.

- We are working on a Welcome Back offer in PlayStation Home and will share that when it is confirmed.

I would like to thank all of the developers and publishers involved in this programme for their support in making this happen. We certainly couldn’t have done it without you.

You will be able to access this content once PlayStation Store comes back online and we are doing everything we can to make that happen as soon as possible.

Thank you for your support and keep checking back on the blog for more information.

Had blijkbaar nog een tab openstaan.
  maandag 16 mei 2011 @ 22:59:36 #113
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_96917031
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef koei het volgende:

Ja, want na Leipzig en Sony-met-Gamedemon ga ik het nu WEL tof vinden :')

Die code, is dat die code van de PSP-game van mij? Dan moet je 'm ff op een UK account inwisselen. Game is import.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_96917288
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:59 schreef Geneziz het volgende:

LittleBigPlanet
Infamous*
Wipeout HD/Fury
Dead Nation*

For those with PSP accounts, you will also be eligible to download two PSP games from the following list:

LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation*

- Existing PlayStation Plus subscribers will be given 60 days free subscription.

- For existing Music Unlimited subscribers, you will be given 30 days free subscription.

- We are working on a Welcome Back offer in PlayStation Home and will share that when it is confirmed.

I would like to thank all of the developers and publishers involved in this programme for their support in making this happen. We certainly couldn’t have done it without you.

You will be able to access this content once PlayStation Store comes back online and we are doing everything we can to make that happen as soon as possible.

Thank you for your support and keep checking back on the blog for more information.

Had blijkbaar nog een tab openstaan.
De PSP heeft wel goede deals! LBP heb ik al, maar op disc. Killzone Liberation en Modnation Racers lijken me beide wel wat! Erg jammer dat ze voor de PS3 geen modnation racers erbij hebben gedaan als keuze -O-
pi_96917362
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ja, want na Leipzig en Sony-met-Gamedemon ga ik het nu WEL tof vinden :')

Die code, is dat die code van de PSP-game van mij? Dan moet je 'm ff op een UK account inwisselen. Game is import.
Je hebt het niet fullscreen met vrienden gespeeld, dat is echt tof! Je moet er gewoon even de tijd voor nemen om de besturing een beetje onder de knie te krijgen!

En de PSN-store UK is ook nog niet online :P
  maandag 16 mei 2011 @ 23:06:32 #116
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_96917588
Infamous gaat um dus worden hier! Die andere spellen heb ik al of boeien me niet.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_96917620
De oosterburen worden trouwens wel flink genaaid.

For eligibility for the welcome back programme consumers must be an account holder on 20 April 2011. Specific details about these offers and eligibility requirements will be posted as the services go live. All existing PSN registrants have 30 days from when the welcome back programme goes live to redeem their content.

For the German market, InFamous and Dead Nation will be replace with Super Stardust HD and Hustle Kings in the selection of PS3 games.

For the German market, Pursuit Force and Killzone Liberation will be replaced with Everybody’s Golf 2 and Buzz Junior Jungle Party in the selection of PSP games. Killzone Liberation will not offer online gameplay functionality.

Access to the 30 days free PS Plus subscription is only available for those countries where PS Plus is offered. You will have access to the PS Plus content planned for May for 30 days. Access to the free games and exclusive features finishes at the end of the 30-day subscription period. Anything you buy with exclusive discounts, dynamic themes and premium avatars are yours to keep forever.
  maandag 16 mei 2011 @ 23:08:02 #118
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_96917719
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:03 schreef koei het volgende:

[..]

Je hebt het niet fullscreen met vrienden gespeeld, dat is echt tof! Je moet er gewoon even de tijd voor nemen om de besturing een beetje onder de knie te krijgen!

En de PSN-store UK is ook nog niet online :P
Wel. UK Store is online.
pi_96917758
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:02 schreef koei het volgende:

[..]

De PSP heeft wel goede deals! LBP heb ik al, maar op disc. Killzone Liberation en Modnation Racers lijken me beide wel wat! Erg jammer dat ze voor de PS3 geen modnation racers erbij hebben gedaan als keuze -O-
modnation racers had ik liever op de PS3 accounts gezien :(
pi_96917973
quote:
Page not found. :')

Sony zag de bui al aankomen.
pi_96918462
quote:
Now that certain PSN services have been restored and you’re once again enjoying online gaming, it seems a good time to confirm what is being offered as part of the Welcome Back programme.

Once we restore PlayStation Store, which will be just a little while longer, you will have the opportunity to claim your Welcome Back gifts. Please note that the Welcome Back programme is only available for those countries with access to PlayStation Store*.

All existing PlayStation Network members will be able to access the following from PlayStation Store*:

LittleBigPlanet
Infamous*
Wipeout HD/Fury
Dead Nation*

LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation*

For eligibility for the welcome back programme consumers must be an account holder on 20 April 2011. Specific details about these offers and eligibility requirements will be posted as the services go live. All existing PSN registrants have 30 days from when the welcome back programme goes live to redeem their content.
For the German market, InFamous and Dead Nation will be replace with Super Stardust HD and Hustle Kings in the selection of PS3 games.
For the German market, Pursuit Force and Killzone Liberation will be replaced with Everybody’s Golf 2 and Buzz Junior Jungle Party in the selection of PSP games. Killzone Liberation will not offer online gameplay functionality.
Access to the 30 days free PS Plus subscription is only available for those countries where PS Plus is offered. You will have access to the PS Plus content planned for May for 30 days. Access to the free games and exclusive features finishes at the end of the 30-day subscription period. Anything you buy with exclusive discounts, dynamic themes and premium avatars are yours to keep forever.
Je zal maar in Duitsland wonen. :')
pi_96918501
Wel erg matig hoor. Vraagje, als ik Wipeout nog niet gespeeld heb, welke neem ik dan als eerst? HD of Fury?
pi_96918635
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef emokid het volgende:
Wel erg matig hoor. Vraagje, als ik Wipeout nog niet gespeeld heb, welke neem ik dan als eerst? HD of Fury?
Fury is de uitbreiding van Wipeout HD ;)
pi_96918706
Is het een standalone of heb ik HD dan nodig?
pi_96918737
HD heb je nodig, Fury wordt er bijgevoegd.
  maandag 16 mei 2011 @ 23:43:47 #126
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_96920358
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dat voor compensatie man :') Ik vind dit misschien nog wel erger dan die enorme downtijd... Ze kunnen toch precies zien welke games iedereen speelt... Dit zijn games die alle PS3-gamers al hebben zowat...
Dit dus.
pi_96920760
Hoe werkt het voor mijn net aangeschafte psp? Ik heb een ps3 (met account) maar als ik die op mijn psp wou activeren ging volgens mij op mijn ps3 wat dingen de-actief. En als ik nu dus een account op mijn psp aanmaak krijg ik dus niks.. Ik wil wel graag de gratis dingen op de psp. Heb ik een optie?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_96921109
Vraag me af wat de Nederlandse Welcome Back offer wordt

Die van Amerika is echt _O_ (oa gratis infamous)
pi_96921147
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:55 schreef Stuurver het volgende:
Vraag me af wat de Nederlandse Welcome Back offer wordt

Die van Amerika is echt _O_ (oa gratis infamous)
Hetzelfde
pi_96921614
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef delano.888 het volgende:
Hoe werkt het voor mijn net aangeschafte psp? Ik heb een ps3 (met account) maar als ik die op mijn psp wou activeren ging volgens mij op mijn ps3 wat dingen de-actief. En als ik nu dus een account op mijn psp aanmaak krijg ik dus niks.. Ik wil wel graag de gratis dingen op de psp. Heb ik een optie?
Je hebt geen PSP account van voor 20 april, dus dat gaat niet werken. Moet je een oud PSP-account van iemand kopen. Maar goed, ik neem aan dat je voor de PSP en PS3 hetzelfde account wil gebruiken, dus dat gaat dan ook niet werken. Overigens is er totaal geen probleem om je account op de psp te activeren. Sterker nog, je hoeft alleen in te loggen in de PSP-store en de boel is direct gelinkt! Werkt heerlijk met PS+
pi_96921783
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:02 schreef koei het volgende:

[..]

Je hebt geen PSP account van voor 20 april, dus dat gaat niet werken. Moet je een oud PSP-account van iemand kopen. Maar goed, ik neem aan dat je voor de PSP en PS3 hetzelfde account wil gebruiken, dus dat gaat dan ook niet werken. Overigens is er totaal geen probleem om je account op de psp te activeren. Sterker nog, je hoeft alleen in te loggen in de PSP-store en de boel is direct gelinkt! Werkt heerlijk met PS+
Dus ik kan gewoon mijn ps3 account (welke dus wel ouder is) en dan krijg ik op de PS3 EN op de PSP gratis content?

En wat word er op mijn ps3 ge de-activeert dan wat er stond als ik dat zou doen op de psp...
pi_96922273
quote:
Als PlayStation Store weer online is, hebben alle PlayStation Network-gebruikers in landen waarin toegang tot de PlayStation Store* mogelijk is en die voor 21 april 2011 over een geldige account beschikten, toegang tot het volgende:

1. Twee PlayStation 3-games uit de volgende lijst:

LittleBigPlanet
InFamous
WipEout HD/Fury
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Dead Nation
En de rest kan je hier lezen http://nl.playstation.com(...)L-link4-nl_NL-121204
rice rice baby tututututedudududum
pi_96922408
quote:
99s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:12 schreef Rijstkoker het volgende:

[..]

En de rest kan je hier lezen http://nl.playstation.com(...)L-link4-nl_NL-121204
Dat snap ik allemaal wel maar:

-geld mijn ps3 account op mijn psp als psp account?
-zoja, krijg ik dan dus op mijn ps3 EN op mijn psp gratis dlc?
-wat gebeurt er als ik mijn ps3 account op mijn psp activeer? Ik las dat ik op de ps3 dan iets kwijtraakte, wat is dat?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 00:16:42 #134
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_96922487
Nouja, ik hoopte op Infamous (en verwachtte het ook met het oog op deel twee) maar het is wel een beetje matig...

Ik vind het vooral jammer dat in mijn vijf jaar psp-bezit ik nooit heb ingelogd op dat netwerk :')
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
*O* Winnaar slechtste nieuwsposter FOK!games 2009 *O*
pi_96922519
quote:
0s.gif Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef JK het volgende:
Zag in mijn transactiegegevens dat mijn creditcard nr wel klopt, maar de geldigheidsdatum is nog van m'n oude kaart... dat geeft hopelijk al wat minder kans op misbruik.

Nu maar wachten tot de PS Store weer open is... en ben erg benieuwd naar wat we aangeboden krijgen. Ik verwacht ook baggerspul. Kan nu eindelijk Portal 2 multiplayer doen zonder irritant splitscreen.
Waar zie je dat? Ik kan mijn credit card gegevens helemaal niet zien, hij vraagt mij eerst een nieuwe credit card in te vullen?
pi_96922670
quote:
99s.gif Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ja dit doen ze expres natuurlijk. Deze games zijn zo oud, die koopt/speelt niemand meer, hierdoor kan Sony die games vrijwel gratis weggeven (en zelfs mensen interesseren voor het vervolg van InFamous 2, LBP 2 en Ratchet, waardoor deze gratis actie Sony zelfs geld oplevert).
pi_96922686
Hm van die gratis games heb ik alleen nog WipeOut en Dead Nation niet.

Welke game is toffer? :P
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_96922724
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Hm van die gratis games heb ik alleen nog WipeOut en Dead Nation niet.

Welke game is toffer? :P
Je mag er 2 kiezen.
pi_96922749
Ik ga denk ik voor LBP en Ratchet & Clank.
En als het kan download ik nog 2 anderen op mijn andere account.

SPOILER: TRAILERS VAN DE SPELLEN
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_96922753
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:21 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Je mag er 2 kiezen.
Oh inderdaad.

Nou dan free leech ik die 2 games maar eh :')
pi_96922835
quote:
Anything you buy with exclusive discounts, dynamic themes and premium avatars are yours to keep forever.
Welk spul van PlayStation Plus dat je voor eeuwig kan spelen is de moeite waard?

Ik ga trouwens voor R&C en InFamous. En als het kan download ik Dead Nation van een andere account :P
pi_96922956
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Welk spul van PlayStation Plus dat je voor eeuwig kan spelen is de moeite waard?

Ik ga trouwens voor R&C en InFamous.
Die R&C is tof. Ik heb die destijds op een discje bij mijn PS3 gekregen. Tezamen met 2 controllerssssss
  dinsdag 17 mei 2011 @ 00:28:08 #143
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_96923041
Oké als iemand weet waar mijn PSP ligt zou dat mooi zijn :')
Zie ondertitel ||| Developers, developers, developers, developers. ||| Usernotes van Gamer_V
pi_96923054
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:

[..]

Ik ga trouwens voor R&C en InFamous. En als het kan download ik Dead Nation van een andere account :P
Dat wisselt per maand. ik gok dat ze bij het online gaan de content van april en mei hebben, en dat zullen dan in totaal maximaal tien games zijn waarvoor je de hele game of DLC met korting kunt kopen. Het is niet zo dat je toegang hebt tot alle oude aanbiedingen.
pi_96923148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Dus ik kan gewoon mijn ps3 account (welke dus wel ouder is) en dan krijg ik op de PS3 EN op de PSP gratis content?

En wat word er op mijn ps3 ge de-activeert dan wat er stond als ik dat zou doen op de psp...
Nee, want je hebt geen PSP- PSN-account. Je kan het proberen, maar ik betwijfel of het je wat oplevert. En er wordt helemaal niks gedeactiveerd voor zover ik weet. Ik gebruik het al jaren beide zonder dat ik ergens iets mis. Het voegt juist alleen maar mogelijkheden toe.
pi_96923191
Gaat het per PSN-account of per PS3? Ik heb wel 5 PSN-accounts in verschillende regio's, dan zou ik dus alle 5 de games kunnen downloaden?
pi_96923235
Oh ook wel geinig die 30 dagen gratis PSN+

Als ze dat maar niet automatisch verlengen ofzo die tillers :P
pi_96923462
Juni wordt heet. :9~ inFamous 2, E3 (in dezelfde week) en U3 beta.
pi_96923496
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:30 schreef koei het volgende:

[..]

Nee, want je hebt geen PSP- PSN-account. Je kan het proberen, maar ik betwijfel of het je wat oplevert. En er wordt helemaal niks gedeactiveerd voor zover ik weet. Ik gebruik het al jaren beide zonder dat ik ergens iets mis. Het voegt juist alleen maar mogelijkheden toe.
Ik hoop het echt, anders had ik wel eerder een psp account gemaakt.. Wil killzone wel..
pi_96923554
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ook wel geinig die 30 dagen gratis PSN+

Als ze dat maar niet automatisch verlengen ofzo die tillers :P
Zolang je geen tegoed hebt gaat dat moeilijk hé (even ervan uitgaande dat je geen CC of niet meer gebruikt). ;) Tevens kun je de optie om automatisch te verlengen gewoon uitschakelen.
pi_96924487
Slim slim, meeste spellen zijn niet zoveel waard of leuk en als mensen Playstation Plus leuk vinden kopen ze het zelf wel weer. Let ook maar op datt er in die maand veel plus dinen gaan komen.
If not now, then when.
pi_96924646
Fuck, ik dacht:
Even het laatste van Heavy rain doen. Hoofd storyline had ik al op meerdere manieren uit, maar nu ff de Taxidermist.
Blijkt t een kerel met opgezette en kapot gesneden mensen enzo.
En nu kan ik niet slapen :P
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_96924655
Die gifts boeien me echt totaal niet, wil wel graag mn account terug :')

Naja, ze zeiden dat t 24 uur kon duren, ben benieuwd of ik morgen ochtend wat heb.
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_96924709
Hij doet het!!!!!

Weet niet of ik de enige ben maar ik had een bericht van ene cagema2009 met als onderwerp ''psn is back''.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 17-05-2011 01:32:07 ]
pi_96924735
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 01:30 schreef Nober het volgende:
Hij doet het!!!!!

Weet niet of ik de enige ben maar ik had een bericht van ene cagema2009 met als onderwerp ''psn is back'' en er zit zelfs een bijlage bij...
Lekker late reactie, doet het al sinds gisteren. :P
If not now, then when.
pi_96924749
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:

[..]

Lekker late reactie, doet het al sinds gisteren.
Ik zag de e-mail net pas, dacht gelijk even dat paswoord aanpassen en dat is gebeurd.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 01:53:33 #157
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_96925015
Qua 5 gratis games ziet het er wel goed uit. Uiteraard had ik ook liever Modnation Racers als keuze gezien, maar dit is op zich prima. LBP heb ik al, maar de rest nog niet.

Weet ook nog niet zeker welke games ik zal kiezen, en ben daarnaast ook benieuwd hoe ze dat doen met mensen die meerdere accounts hebben (Amerikaanse, Japanse, Europese).

Ik neig naar Infamous en Ratchet & Clank, aangezien dat toch wel SP games die redelijk goed ontvangen zijn, maar Dead Nation lijkt me ook tof. Zit daar online co-op in?

Ik heb sowieso al 2 Ratchet & Clank games, en Infamous heb ik ooit de demo van gespeeld en was wel aardig maar niet ECHT een 'must-have' wat mij betreft, maar als gratis game is het natuurlijk een leuke aanwinst.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 02:06:27 #158
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_96925186
gvd 3 x raden wie zijn Ps3 in moffenland gekocht heeft.
pi_96926174
Nou ja... ik heb alleen InFamous niet uit die lijst.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 07:24:54 #160
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96926412
Ik heb gewoon via de site ingelogd en dan krijg je een mail (duurt wel max. 24 uur), dus dan hoef je niet in te loggen via je PS3. Kan ik ook niet, want ik heb een nieuwe.

Maar als je inderdaad je mailadres niet goed hebt ingevuld, tja. I guess you're screwed.
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
  dinsdag 17 mei 2011 @ 08:18:45 #161
258885 Solique
I Kill You !
pi_96926903
Heb geen enkele games uit dat lijstje dus ga eens wat reviews en reacties lezen op de games.
Kan dus rustig kiezen. (8>
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_96926977
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef Solique het volgende:
Heb geen enkele games uit dat lijstje dus ga eens wat reviews en reacties lezen op de games.
Kan dus rustig kiezen. (8>
Ik heb alleen Ratchet & Clank. Maar ik denk dat ik voor LBP en inFamous ga.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
  dinsdag 17 mei 2011 @ 08:39:36 #163
258885 Solique
I Kill You !
pi_96927244
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 08:24 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Maar ik denk dat ik voor LBP en inFamous ga.
Dat zijn ook de eerste 2 games die in mij op komen.
Vooral LBP in coop lijkt mij wel leuk. :)
  dinsdag 17 mei 2011 @ 08:55:46 #164
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_96927569
Geen slechte lijst eigenlijk :)
Heb alleen LBP en WipeOut dus dat wordt voor mij in ieder geval Infamous en dan nog ff kiezen uit Ratchet & Clank en Dead Nation :)

* Dopekoe gaat eens wat reviews lezen :)
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:01:33 #165
32255 Dopekoe
Say no to drugs!
pi_96927678
Vraag me alleen af of je na 30 dagen nog steeds die gedownloade games mag spelen, gezien deze text:

* Specifieke details over deze aanbiedingen en de deelnamevereisten worden bekendgemaakt als de services weer online komen.
* Alle personen die momenteel bij PSN zijn ingeschreven, hebben vanaf het moment dat het 'Welcome Back'-programma wordt gelanceerd 30 dagen de tijd om hun content op te eisen.
* Toegang tot het gratis PS Plus-abonnement van 30 dagen is alleen beschikbaar binnen landen waarin PS Plus wordt aangeboden.
* Je krijgt dan gedurende 30 dagen toegang tot de voor mei 2011 geplande PS Plus-content. De toegang tot de gratis games en exclusieve features wordt aan het einde van het lidmaatschap van 30 dagen stopgezet. Alles wat je koopt met exclusieve kortingen, dynamische thema's en premium avatars mag je voor altijd houden.
* Killzone Liberation ondersteunt geen online gameplay functionaliteit.
The tiniest cough can be deadlier than the fiercest dragon
pi_96927726
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 08:39 schreef Solique het volgende:

[..]

Dat zijn ook de eerste 2 games die in mij op komen.
Vooral LBP in coop lijkt mij wel leuk. :)
Nouja, ik moet eerlijk zeggen dat ik de hype rond het spel nooit echt begrepen heb :'). Maar als het nu dan toch gratis wordt aangeboden, gedraag ik me ook maar Hollands :@.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:13:28 #167
258885 Solique
I Kill You !
pi_96927912
quote:
14s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:03 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Nouja, ik moet eerlijk zeggen dat ik de hype rond het spel nooit echt begrepen heb :'). Maar als het nu dan toch gratis wordt aangeboden, gedraag ik me ook maar Hollands :@.
Ik heb precies hetzelfde :P
Ben niet voor niets hollander w/
  dinsdag 17 mei 2011 @ 09:17:55 #168
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_96927992
LBP had ik al, voor mij wordt het Dead Nation en WipeOut. Geen slechte spellen op zich, ben vooral benieuwd naar de PSN+
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
pi_96928839
Typisch geval van 2 spellen downloaden omdat het gratis is en *nooit spelen.

*M.U.V. 1x opstarten
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_96928969
Als mensen wipeout nog niet hebben of kennen zou ik daar zeker voor kiezen, echt een klassieker die erg geniaal is, alleen niet nemen als je epileptisch bent :P
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:07:00 #171
25678 PBateman1978
Glow Sticks!
pi_96929439
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:49 schreef Moro het volgende:
Typisch geval van 2 spellen downloaden omdat het gratis is en *nooit spelen.

*M.U.V. 1x opstarten
Typisch geval van totaal niet weten dat er een must-have bij zit. (WipeOut)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:07:02 #172
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_96929442
Maar is het gift plan aan console gekoppeld of aan PSN members?

Ik bedoel, ik en mijn vriendin hebben natuurlijk beide een account, als ik nu 2 games download is dat dan ook voor haar of mag zij ook nog 2 games zoeken?
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_96930391
Ik had een vraagje,

Kan je games voor de PS3 ook op een PS2 afspelen?

Ik meende van niet maar kan op google alleen vinden als PS2 games op PS3 kunnen, niet andersom.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:33:21 #174
258885 Solique
I Kill You !
pi_96930435
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Slenger het volgende:
Ik had een vraagje,

Ik meende van niet maar kan op google alleen vinden als PS2 games op PS3 kunnen, niet andersom.
uhm, is dit antwoord niet zo simpel dat je die zelf kan verzinnen. Natuurlijk kan dit niet
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:39:32 #175
137377 Gamer_V
Zie signature
pi_96930656
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef delano.888 het volgende:
Als mensen wipeout nog niet hebben of kennen zou ik daar zeker voor kiezen, echt een klassieker die erg geniaal is, alleen niet nemen als je epileptisch bent :P
Zone _O_
pi_96930687
quote:
Ik had een vraagje,

Kan je games voor de PS3 ook op een

PS2 afspelen?

Kan wel, maar dan is de resolutie wat lager.

:')
  dinsdag 17 mei 2011 @ 10:40:36 #177
163996 KneusTeun
Kiss my airs!
pi_96930696
quote:
Ik had een vraagje,

Klopt, en gamecube spellen en dreamcast....
's avonds een reus, 'smorgens een kneus
Xbox: kneusteun
PSN: kneusteun
Steam:kneusteun
pi_96930749
Wipeout gaat er zeker komen bij mij. LBP niet, deel 2 heb ik al gehad en viel me nogal tegen. Infamous demo vond ik ook niet echt wat, dus twijffel nog even tussen Ratchet & Clank en Dead Nation.
pi_96931203
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef KneusTeun het volgende:

[..]

Klopt, en gamecube spellen en dreamcast....
Inktcartridges doen het ook goed!
pi_96931821
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 09:01 schreef Dopekoe het volgende:
Vraag me alleen af of je na 30 dagen nog steeds die gedownloade games mag spelen, gezien deze text:

* Specifieke details over deze aanbiedingen en de deelnamevereisten worden bekendgemaakt als de services weer online komen.
* Alle personen die momenteel bij PSN zijn ingeschreven, hebben vanaf het moment dat het 'Welcome Back'-programma wordt gelanceerd 30 dagen de tijd om hun content op te eisen.
* Toegang tot het gratis PS Plus-abonnement van 30 dagen is alleen beschikbaar binnen landen waarin PS Plus wordt aangeboden.
* Je krijgt dan gedurende 30 dagen toegang tot de voor mei 2011 geplande PS Plus-content. De toegang tot de gratis games en exclusieve features wordt aan het einde van het lidmaatschap van 30 dagen stopgezet. Alles wat je koopt met exclusieve kortingen, dynamische thema's en premium avatars mag je voor altijd houden.
* Killzone Liberation ondersteunt geen online gameplay functionaliteit.
Natuurlijk wel. :')

Deze compensatieregeling is beschikbaar voor iedereen (dus ook de niet PSN+ members) en staat volledig los van het PS+ beleid.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:41:15 #181
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_96932896
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 01:53 schreef Yi-Long het volgende:
Ik neig naar Infamous en Ratchet & Clank, aangezien dat toch wel SP games die redelijk goed ontvangen zijn, maar Dead Nation lijkt me ook tof. Zit daar online co-op in?
Yep Dead Nation heeft zowel online als offline co-op! Best vet spel imho.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
pi_96933278
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. :')

Deze compensatieregeling is beschikbaar voor iedereen (dus ook de niet PSN+ members) en staat volledig los van het PS+ beleid.
De games die je download tijdens je PSN+ periode, verdwijnen na afloop van de periode weer.

Alleen games die tijdelijk met korting gekocht kunnen worden mag je houden. Dus alle games waar heel mooi GRATIS bij staat, zijn tijdelijk.
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:55:12 #183
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96933430
De games die je krijgt tijdens PSN-plus zijn alleen te gebruiken zolang je PSN-plus abo nog geldig is.
Overigens verdwijnen ze niet, je kan ze alleen niet opstarten. Je kan ook een paar maanden later er voor kiezen om zelf een abo af te sluiten en dan zal de oude content het ook weer doen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 11:55:26 #184
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_96933435
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:51 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:

[..]

De games die je download tijdens je PSN+ periode, verdwijnen na afloop van de periode weer.

Alleen games die tijdelijk met korting gekocht kunnen worden mag je houden. Dus alle games waar heel mooi GRATIS bij staat, zijn tijdelijk.
De compensatie games mag je gewoon houden, ongeacht je PSN+ abo. Dat stond er duidelijk bij.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:00:33 #185
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_96933590
Mensen die overal iets negatiefs achter proberen te zoeken.. -O-
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:14:26 #186
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_96934103
Ik ga sowieso voor LBP, als ik die trailers zo zie. Die andere spreken me allemaal niet zo aan, dus wacht ik nog wel ff tot jullie met reviews komen :D
pi_96934451
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 11:55 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

De compensatie games mag je gewoon houden, ongeacht je PSN+ abo. Dat stond er duidelijk bij.
En daar doelde ik ook op.
pi_96935414
quote:
1. Twee PlayStation 3-games uit de volgende lijst:

LittleBigPlanet
InFamous
WipEout HD/Fury
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Dead Nation

2. Personen met een PSP-account mogen twee PSP-games uit de onderstaande lijst downloaden:

LittleBigPlanet PSP
ModNation Racers Mini PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation

3. 30 dagen gratis PlayStation Plus- abonnement voor personen die geen huidig abonnement hebben op PS Plus*

4. Bestaande PlayStation Plus-abonnees krijgen 60 dagen gratis abonnement.

5. Bovendien werken we momenteel aan een 'Welcome Back'-aanbieding binnen PlayStation Home. Details hierover volgen nog.
Dat word dus InFamous en WipEout HD/Fury voor mij denk ik :) Ratchet & Clank: Quest for Booty en Dead Nation lijkt me niks. LBP heb ik al.

[ Bericht 4% gewijzigd door mash_ op 17-05-2011 12:56:32 ]
  dinsdag 17 mei 2011 @ 12:52:56 #189
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_96935621
Weet iemand eigenlijk al wat we van Sony krijgen als goedmakertje?
pi_96935738
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Jij krijgt niks volgens mij |:(
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
pi_96935852
quote:
Een mooie button (excl. verzendkosten).
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:02:06 #192
138965 Kn0x
BLLAAARGH!
pi_96936007
quote:
o|O

Lezen Roy.
Tell me that football is not our common language when the whole planet stops breathing for 90 minutes to be witnessed in that one thing in which we all understand.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:02:31 #193
52811 DustPuppy
The North Remembers
pi_96936017
InFamous en Dead Nation. De rest heb ik al of boeit me niet.

Voor mijn PSP wordt het LBP en Kill Zone :Y
"The north remembers, Lord Davos. The north remembers, and the mummer’s farce is almost done.”
pi_96936084
quote:
als goedmakertje voor het belabberde welcome back programma?
pi_96936117
Dead Nation lijkt gewoon op Black Ops Arcade mode.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:13:59 #196
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_96936435
quote:
13s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:05 schreef Rijstkoker het volgende:
Dead Nation lijkt gewoon op Black Ops Arcade mode.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:20:03 #197
310008 The_Big_Lebowski
The Dude Abides
pi_96936700
Ik heb al die games al gespeeld, zucht. Muv Ratchet, is die leuk?
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:21:23 #198
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96936766
quote:
10s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:04 schreef Misan het volgende:

[..]

als goedmakertje voor het belabberde welcome back programma?
:Y
pi_96936788
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Kort, maar wel leuk.
  dinsdag 17 mei 2011 @ 13:22:15 #200
12648 Fallen
135335 and rising...
pi_96936802
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Met 2 uur spelen heb je die uit. Het was dan ook een tussendoortje van ¤ 15,- bij release.
Wel gewoon een aardige Ratchet & Clank game, maar niet super ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')