ach ik had LBP nog niet dus dat vind ik primaquote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef Geneziz het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)me-for-scee-users-2/ beetje matig.
4 van de 5 games heb ik al gekocht...alleen dead nation heb ik niet en tsja ik zal mn redenen wel hebben waarom ik die niet hebquote:Op maandag 16 mei 2011 22:28 schreef Fallen het volgende:
beetje jammer, heb alles al wat ze voor de PS3 aanbieden.
Overigens is de pagina nu niet meer op te vragen.
Eerlijk gezegd vind ik het ook wel een beetje zwak.
LBP
inFamous
WipeOut HD/Fury
Dead Nation
LBP kreeg je als je een jaarlang PSN+ nam, WipeOut HD zat al in de PSN+ update (maand 2 geloof ik), Dead Nation kon je via PSN+ met korting kopen (veel mensen dus al gedaan).
Echt als je PSN+ al had, dan heb je alleen inFamous als titel om te kiezen. Magertjes eigenlijk...
ow... en Ratchet & Clank: Quest for Booty (de kleinste variant van R&C)... die was ik vergeten.
Als je niets wilt riskeren kun je beter wachten tot Store weer online is.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef koei het volgende:
Ik vind het met name matig voor de PS+ mensen. Ik mag hopen dat ze daar nog wel wat grotere compensatie voor hebben. Sowieso één gratis lidmaatschapsmaand die je kwijt bent geweest. Ik ben wel benieuwd wat ze voor de PSP hebben eigenlijk... Dat het voor de PS3 voor mij niet veel soeps zou zijn was ik al vanuit gegaanOverigens is inFAMOUS wel een aanrader voor iedereen!
En Roy, jij moet blij zijn met LBP! Kunnen we eindelijk een keer LBP cooppen! Kun je zien hoe tof het is!
Ik wil met God of War 3 gaan beginnen en heb een code voor een of ander mooi pakje voor Kratos, maar die kan ik dus niet activeren. Moet ik starten met zo'n speciaal pakje of kan ik die ook tussendoor nog inwisselen en gebruiken in een savegame die al een tijdje loopt?
Ja, want na Leipzig en Sony-met-Gamedemon ga ik het nu WEL tof vindenquote:Op maandag 16 mei 2011 22:53 schreef koei het volgende:
Ik vind het met name matig voor de PS+ mensen. Ik mag hopen dat ze daar nog wel wat grotere compensatie voor hebben. Sowieso één gratis lidmaatschapsmaand die je kwijt bent geweest. Ik ben wel benieuwd wat ze voor de PSP hebben eigenlijk... Dat het voor de PS3 voor mij niet veel soeps zou zijn was ik al vanuit gegaanOverigens is inFAMOUS wel een aanrader voor iedereen!
En Roy, jij moet blij zijn met LBP! Kunnen we eindelijk een keer LBP cooppen! Kun je zien hoe tof het is!
Ik wil met God of War 3 gaan beginnen en heb een code voor een of ander mooi pakje voor Kratos, maar die kan ik dus niet activeren. Moet ik starten met zo'n speciaal pakje of kan ik die ook tussendoor nog inwisselen en gebruiken in een savegame die al een tijdje loopt?
De PSP heeft wel goede deals! LBP heb ik al, maar op disc. Killzone Liberation en Modnation Racers lijken me beide wel wat! Erg jammer dat ze voor de PS3 geen modnation racers erbij hebben gedaan als keuzequote:Op maandag 16 mei 2011 22:59 schreef Geneziz het volgende:
Two PS3 games from the following list:
LittleBigPlanet
Infamous*
Wipeout HD/Fury
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation*
For those with PSP accounts, you will also be eligible to download two PSP games from the following list:
LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation*
- 30 days free PlayStation Plus membership for non PS Plus subscribers*
- Existing PlayStation Plus subscribers will be given 60 days free subscription.
- For existing Music Unlimited subscribers, you will be given 30 days free subscription.
- We are working on a Welcome Back offer in PlayStation Home and will share that when it is confirmed.
I would like to thank all of the developers and publishers involved in this programme for their support in making this happen. We certainly couldn’t have done it without you.
You will be able to access this content once PlayStation Store comes back online and we are doing everything we can to make that happen as soon as possible.
Thank you for your support and keep checking back on the blog for more information.
Had blijkbaar nog een tab openstaan.
Je hebt het niet fullscreen met vrienden gespeeld, dat is echt tof! Je moet er gewoon even de tijd voor nemen om de besturing een beetje onder de knie te krijgen!quote:Op maandag 16 mei 2011 22:59 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, want na Leipzig en Sony-met-Gamedemon ga ik het nu WEL tof vinden
Die code, is dat die code van de PSP-game van mij? Dan moet je 'm ff op een UK account inwisselen. Game is import.
Wel. UK Store is online.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:03 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt het niet fullscreen met vrienden gespeeld, dat is echt tof! Je moet er gewoon even de tijd voor nemen om de besturing een beetje onder de knie te krijgen!
En de PSN-store UK is ook nog niet online
modnation racers had ik liever op de PS3 accounts gezienquote:Op maandag 16 mei 2011 23:02 schreef koei het volgende:
[..]
De PSP heeft wel goede deals! LBP heb ik al, maar op disc. Killzone Liberation en Modnation Racers lijken me beide wel wat! Erg jammer dat ze voor de PS3 geen modnation racers erbij hebben gedaan als keuze
Page not found.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:08 schreef Geneziz het volgende:
http://blog.eu.playstatio(...)me-for-scee-users-2/ beetje matig.
Je zal maar in Duitsland wonen.quote:Now that certain PSN services have been restored and you’re once again enjoying online gaming, it seems a good time to confirm what is being offered as part of the Welcome Back programme.
Once we restore PlayStation Store, which will be just a little while longer, you will have the opportunity to claim your Welcome Back gifts. Please note that the Welcome Back programme is only available for those countries with access to PlayStation Store*.
All existing PlayStation Network members will be able to access the following from PlayStation Store*:
Two PS3 games from the following list:
LittleBigPlanet
Infamous*
Wipeout HD/Fury
Ratchet and Clank: Quest for Booty
Dead Nation*
For those with PSP accounts, you will also be eligible to download two PSP games from the following list:
LittleBigPlanet PSP
ModNation PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation*
- 30 days free PlayStation Plus membership for non PS Plus subscribers*
- Existing PlayStation Plus subscribers will be given 60 days free subscription.
- For existing Music Unlimited subscribers, you will be given 30 days free subscription.
- We are working on a Welcome Back offer in PlayStation Home and will share that when it is confirmed.
I would like to thank all of the developers and publishers involved in this programme for their support in making this happen. We certainly couldn’t have done it without you.
You will be able to access this content once PlayStation Store comes back online and we are doing everything we can to make that happen as soon as possible.
Thank you for your support and keep checking back on the blog for more information.
For eligibility for the welcome back programme consumers must be an account holder on 20 April 2011. Specific details about these offers and eligibility requirements will be posted as the services go live. All existing PSN registrants have 30 days from when the welcome back programme goes live to redeem their content.
For the German market, InFamous and Dead Nation will be replace with Super Stardust HD and Hustle Kings in the selection of PS3 games.
For the German market, Pursuit Force and Killzone Liberation will be replaced with Everybody’s Golf 2 and Buzz Junior Jungle Party in the selection of PSP games. Killzone Liberation will not offer online gameplay functionality.
Access to the 30 days free PS Plus subscription is only available for those countries where PS Plus is offered. You will have access to the PS Plus content planned for May for 30 days. Access to the free games and exclusive features finishes at the end of the 30-day subscription period. Anything you buy with exclusive discounts, dynamic themes and premium avatars are yours to keep forever.
Fury is de uitbreiding van Wipeout HDquote:Op maandag 16 mei 2011 23:18 schreef emokid het volgende:
Wel erg matig hoor. Vraagje, als ik Wipeout nog niet gespeeld heb, welke neem ik dan als eerst? HD of Fury?
Dit dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dat voor compensatie manIk vind dit misschien nog wel erger dan die enorme downtijd... Ze kunnen toch precies zien welke games iedereen speelt... Dit zijn games die alle PS3-gamers al hebben zowat...
Hetzelfdequote:Op maandag 16 mei 2011 23:55 schreef Stuurver het volgende:
Vraag me af wat de Nederlandse Welcome Back offer wordt
Die van Amerika is echt(oa gratis infamous)
Je hebt geen PSP account van voor 20 april, dus dat gaat niet werken. Moet je een oud PSP-account van iemand kopen. Maar goed, ik neem aan dat je voor de PSP en PS3 hetzelfde account wil gebruiken, dus dat gaat dan ook niet werken. Overigens is er totaal geen probleem om je account op de psp te activeren. Sterker nog, je hoeft alleen in te loggen in de PSP-store en de boel is direct gelinkt! Werkt heerlijk met PS+quote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef delano.888 het volgende:
Hoe werkt het voor mijn net aangeschafte psp? Ik heb een ps3 (met account) maar als ik die op mijn psp wou activeren ging volgens mij op mijn ps3 wat dingen de-actief. En als ik nu dus een account op mijn psp aanmaak krijg ik dus niks.. Ik wil wel graag de gratis dingen op de psp. Heb ik een optie?
Dus ik kan gewoon mijn ps3 account (welke dus wel ouder is) en dan krijg ik op de PS3 EN op de PSP gratis content?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:02 schreef koei het volgende:
[..]
Je hebt geen PSP account van voor 20 april, dus dat gaat niet werken. Moet je een oud PSP-account van iemand kopen. Maar goed, ik neem aan dat je voor de PSP en PS3 hetzelfde account wil gebruiken, dus dat gaat dan ook niet werken. Overigens is er totaal geen probleem om je account op de psp te activeren. Sterker nog, je hoeft alleen in te loggen in de PSP-store en de boel is direct gelinkt! Werkt heerlijk met PS+
En de rest kan je hier lezen http://nl.playstation.com(...)L-link4-nl_NL-121204quote:Als PlayStation Store weer online is, hebben alle PlayStation Network-gebruikers in landen waarin toegang tot de PlayStation Store* mogelijk is en die voor 21 april 2011 over een geldige account beschikten, toegang tot het volgende:
1. Twee PlayStation 3-games uit de volgende lijst:
LittleBigPlanet
InFamous
WipEout HD/Fury
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Dead Nation
Dat snap ik allemaal wel maar:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:12 schreef Rijstkoker het volgende:
[..]
En de rest kan je hier lezen http://nl.playstation.com(...)L-link4-nl_NL-121204
Waar zie je dat? Ik kan mijn credit card gegevens helemaal niet zien, hij vraagt mij eerst een nieuwe credit card in te vullen?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:22 schreef JK het volgende:
Zag in mijn transactiegegevens dat mijn creditcard nr wel klopt, maar de geldigheidsdatum is nog van m'n oude kaart... dat geeft hopelijk al wat minder kans op misbruik.
Nu maar wachten tot de PS Store weer open is... en ben erg benieuwd naar wat we aangeboden krijgen. Ik verwacht ook baggerspul. Kan nu eindelijk Portal 2 multiplayer doen zonder irritant splitscreen.
Ja dit doen ze expres natuurlijk. Deze games zijn zo oud, die koopt/speelt niemand meer, hierdoor kan Sony die games vrijwel gratis weggeven (en zelfs mensen interesseren voor het vervolg van InFamous 2, LBP 2 en Ratchet, waardoor deze gratis actie Sony zelfs geld oplevert).quote:Op maandag 16 mei 2011 22:50 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dat voor compensatie manIk vind dit misschien nog wel erger dan die enorme downtijd... Ze kunnen toch precies zien welke games iedereen speelt... Dit zijn games die alle PS3-gamers al hebben zowat...
Je mag er 2 kiezen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:20 schreef wolfrolf het volgende:
Hm van die gratis games heb ik alleen nog WipeOut en Dead Nation niet.
Welke game is toffer?
SPOILER: TRAILERS VAN DE SPELLENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.rice rice baby tututututedudududum
Welk spul van PlayStation Plus dat je voor eeuwig kan spelen is de moeite waard?quote:Anything you buy with exclusive discounts, dynamic themes and premium avatars are yours to keep forever.
Die R&C is tof. Ik heb die destijds op een discje bij mijn PS3 gekregen. Tezamen met 2 controllerssssssquote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Welk spul van PlayStation Plus dat je voor eeuwig kan spelen is de moeite waard?
Ik ga trouwens voor R&C en InFamous.
Dat wisselt per maand. ik gok dat ze bij het online gaan de content van april en mei hebben, en dat zullen dan in totaal maximaal tien games zijn waarvoor je de hele game of DLC met korting kunt kopen. Het is niet zo dat je toegang hebt tot alle oude aanbiedingen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:24 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Welk spul van PlayStation Plus dat je voor eeuwig kan spelen is de moeite waard?
Ik ga trouwens voor R&C en InFamous. En als het kan download ik Dead Nation van een andere account
Nee, want je hebt geen PSP- PSN-account. Je kan het proberen, maar ik betwijfel of het je wat oplevert. En er wordt helemaal niks gedeactiveerd voor zover ik weet. Ik gebruik het al jaren beide zonder dat ik ergens iets mis. Het voegt juist alleen maar mogelijkheden toe.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:04 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus ik kan gewoon mijn ps3 account (welke dus wel ouder is) en dan krijg ik op de PS3 EN op de PSP gratis content?
En wat word er op mijn ps3 ge de-activeert dan wat er stond als ik dat zou doen op de psp...
Ik hoop het echt, anders had ik wel eerder een psp account gemaakt.. Wil killzone wel..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:30 schreef koei het volgende:
[..]
Nee, want je hebt geen PSP- PSN-account. Je kan het proberen, maar ik betwijfel of het je wat oplevert. En er wordt helemaal niks gedeactiveerd voor zover ik weet. Ik gebruik het al jaren beide zonder dat ik ergens iets mis. Het voegt juist alleen maar mogelijkheden toe.
Zolang je geen tegoed hebt gaat dat moeilijk hé (even ervan uitgaande dat je geen CC of niet meer gebruikt).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
Oh ook wel geinig die 30 dagen gratis PSN+
Als ze dat maar niet automatisch verlengen ofzo die tillers
Lekker late reactie, doet het al sinds gisteren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:30 schreef Nober het volgende:
Hij doet het!!!!!
Weet niet of ik de enige ben maar ik had een bericht van ene cagema2009 met als onderwerp ''psn is back'' en er zit zelfs een bijlage bij...
Ik zag de e-mail net pas, dacht gelijk even dat paswoord aanpassen en dat is gebeurd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker late reactie, doet het al sinds gisteren.
Ik heb alleen Ratchet & Clank. Maar ik denk dat ik voor LBP en inFamous ga.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef Solique het volgende:
Heb geen enkele games uit dat lijstje dus ga eens wat reviews en reacties lezen op de games.
Kan dus rustig kiezen.
Dat zijn ook de eerste 2 games die in mij op komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik voor LBP en inFamous ga.
Nouja, ik moet eerlijk zeggen dat ik de hype rond het spel nooit echt begrepen hebquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zijn ook de eerste 2 games die in mij op komen.
Vooral LBP in coop lijkt mij wel leuk.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik moet eerlijk zeggen dat ik de hype rond het spel nooit echt begrepen heb. Maar als het nu dan toch gratis wordt aangeboden, gedraag ik me ook maar Hollands
.
Typisch geval van totaal niet weten dat er een must-have bij zit. (WipeOut)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:49 schreef Moro het volgende:
Typisch geval van 2 spellen downloaden omdat het gratis is en *nooit spelen.
*M.U.V. 1x opstarten
uhm, is dit antwoord niet zo simpel dat je die zelf kan verzinnen. Natuurlijk kan dit nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Slenger het volgende:
Ik had een vraagje,
Kan je games voor de PS3 ook op een PS2 afspelen?
Ik meende van niet maar kan op google alleen vinden als PS2 games op PS3 kunnen, niet andersom.
Zonequote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef delano.888 het volgende:
Als mensen wipeout nog niet hebben of kennen zou ik daar zeker voor kiezen, echt een klassieker die erg geniaal is, alleen niet nemen als je epileptisch bent
Kan wel, maar dan is de resolutie wat lager.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Slenger het volgende:
Ik had een vraagje,
Kan je games voor de PS3 ook op een
PS2 afspelen?
Ik meende van niet maar kan op google alleen vinden als PS2 games op PS3 kunnen, niet andersom.
Klopt, en gamecube spellen en dreamcast....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Slenger het volgende:
Ik had een vraagje,
Kan je games voor de PS3 ook op een PS2 afspelen?
Inktcartridges doen het ook goed!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, en gamecube spellen en dreamcast....
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:01 schreef Dopekoe het volgende:
Vraag me alleen af of je na 30 dagen nog steeds die gedownloade games mag spelen, gezien deze text:
* Specifieke details over deze aanbiedingen en de deelnamevereisten worden bekendgemaakt als de services weer online komen.
* Alle personen die momenteel bij PSN zijn ingeschreven, hebben vanaf het moment dat het 'Welcome Back'-programma wordt gelanceerd 30 dagen de tijd om hun content op te eisen.
* Toegang tot het gratis PS Plus-abonnement van 30 dagen is alleen beschikbaar binnen landen waarin PS Plus wordt aangeboden.
* Je krijgt dan gedurende 30 dagen toegang tot de voor mei 2011 geplande PS Plus-content. De toegang tot de gratis games en exclusieve features wordt aan het einde van het lidmaatschap van 30 dagen stopgezet. Alles wat je koopt met exclusieve kortingen, dynamische thema's en premium avatars mag je voor altijd houden.
* Killzone Liberation ondersteunt geen online gameplay functionaliteit.
Yep Dead Nation heeft zowel online als offline co-op! Best vet spel imho.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:53 schreef Yi-Long het volgende:
Ik neig naar Infamous en Ratchet & Clank, aangezien dat toch wel SP games die redelijk goed ontvangen zijn, maar Dead Nation lijkt me ook tof. Zit daar online co-op in?
De games die je download tijdens je PSN+ periode, verdwijnen na afloop van de periode weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Deze compensatieregeling is beschikbaar voor iedereen (dus ook de niet PSN+ members) en staat volledig los van het PS+ beleid.
De compensatie games mag je gewoon houden, ongeacht je PSN+ abo. Dat stond er duidelijk bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:51 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
De games die je download tijdens je PSN+ periode, verdwijnen na afloop van de periode weer.
Alleen games die tijdelijk met korting gekocht kunnen worden mag je houden. Dus alle games waar heel mooi GRATIS bij staat, zijn tijdelijk.
En daar doelde ik ook op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De compensatie games mag je gewoon houden, ongeacht je PSN+ abo. Dat stond er duidelijk bij.
Dat word dus InFamous en WipEout HD/Fury voor mij denk ikquote:1. Twee PlayStation 3-games uit de volgende lijst:
LittleBigPlanet
InFamous
WipEout HD/Fury
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Dead Nation
2. Personen met een PSP-account mogen twee PSP-games uit de onderstaande lijst downloaden:
LittleBigPlanet PSP
ModNation Racers Mini PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation
3. 30 dagen gratis PlayStation Plus- abonnement voor personen die geen huidig abonnement hebben op PS Plus*
4. Bestaande PlayStation Plus-abonnees krijgen 60 dagen gratis abonnement.
5. Bovendien werken we momenteel aan een 'Welcome Back'-aanbieding binnen PlayStation Home. Details hierover volgen nog.
Jij krijgt niks volgens mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand eigenlijk al wat we van Sony krijgen als goedmakertje?
Een mooie button (excl. verzendkosten).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
als goedmakertje voor het belabberde welcome back programma?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:05 schreef Rijstkoker het volgende:
Dead Nation lijkt gewoon op Black Ops Arcade mode.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:04 schreef Misan het volgende:
[..]
als goedmakertje voor het belabberde welcome back programma?
Kort, maar wel leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb al die games al gespeeld, zucht. Muv Ratchet, is die leuk?
Met 2 uur spelen heb je die uit. Het was dan ook een tussendoortje van ¤ 15,- bij release.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb al die games al gespeeld, zucht. Muv Ratchet, is die leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |