Lekker late reactie, doet het al sinds gisteren.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:30 schreef Nober het volgende:
Hij doet het!!!!!
Weet niet of ik de enige ben maar ik had een bericht van ene cagema2009 met als onderwerp ''psn is back'' en er zit zelfs een bijlage bij...
Ik zag de e-mail net pas, dacht gelijk even dat paswoord aanpassen en dat is gebeurd.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:31 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lekker late reactie, doet het al sinds gisteren.
Ik heb alleen Ratchet & Clank. Maar ik denk dat ik voor LBP en inFamous ga.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef Solique het volgende:
Heb geen enkele games uit dat lijstje dus ga eens wat reviews en reacties lezen op de games.
Kan dus rustig kiezen.
Dat zijn ook de eerste 2 games die in mij op komen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Maar ik denk dat ik voor LBP en inFamous ga.
Nouja, ik moet eerlijk zeggen dat ik de hype rond het spel nooit echt begrepen hebquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:39 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat zijn ook de eerste 2 games die in mij op komen.
Vooral LBP in coop lijkt mij wel leuk.
Ik heb precies hetzelfdequote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:03 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nouja, ik moet eerlijk zeggen dat ik de hype rond het spel nooit echt begrepen heb. Maar als het nu dan toch gratis wordt aangeboden, gedraag ik me ook maar Hollands
.
Typisch geval van totaal niet weten dat er een must-have bij zit. (WipeOut)quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:49 schreef Moro het volgende:
Typisch geval van 2 spellen downloaden omdat het gratis is en *nooit spelen.
*M.U.V. 1x opstarten
uhm, is dit antwoord niet zo simpel dat je die zelf kan verzinnen. Natuurlijk kan dit nietquote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Slenger het volgende:
Ik had een vraagje,
Kan je games voor de PS3 ook op een PS2 afspelen?
Ik meende van niet maar kan op google alleen vinden als PS2 games op PS3 kunnen, niet andersom.
Zonequote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef delano.888 het volgende:
Als mensen wipeout nog niet hebben of kennen zou ik daar zeker voor kiezen, echt een klassieker die erg geniaal is, alleen niet nemen als je epileptisch bent
Kan wel, maar dan is de resolutie wat lager.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Slenger het volgende:
Ik had een vraagje,
Kan je games voor de PS3 ook op een
PS2 afspelen?
Ik meende van niet maar kan op google alleen vinden als PS2 games op PS3 kunnen, niet andersom.
Klopt, en gamecube spellen en dreamcast....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Slenger het volgende:
Ik had een vraagje,
Kan je games voor de PS3 ook op een PS2 afspelen?
Inktcartridges doen het ook goed!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, en gamecube spellen en dreamcast....
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:01 schreef Dopekoe het volgende:
Vraag me alleen af of je na 30 dagen nog steeds die gedownloade games mag spelen, gezien deze text:
* Specifieke details over deze aanbiedingen en de deelnamevereisten worden bekendgemaakt als de services weer online komen.
* Alle personen die momenteel bij PSN zijn ingeschreven, hebben vanaf het moment dat het 'Welcome Back'-programma wordt gelanceerd 30 dagen de tijd om hun content op te eisen.
* Toegang tot het gratis PS Plus-abonnement van 30 dagen is alleen beschikbaar binnen landen waarin PS Plus wordt aangeboden.
* Je krijgt dan gedurende 30 dagen toegang tot de voor mei 2011 geplande PS Plus-content. De toegang tot de gratis games en exclusieve features wordt aan het einde van het lidmaatschap van 30 dagen stopgezet. Alles wat je koopt met exclusieve kortingen, dynamische thema's en premium avatars mag je voor altijd houden.
* Killzone Liberation ondersteunt geen online gameplay functionaliteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |