Kan wel, maar dan is de resolutie wat lager.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Slenger het volgende:
Ik had een vraagje,
Kan je games voor de PS3 ook op een
PS2 afspelen?
Ik meende van niet maar kan op google alleen vinden als PS2 games op PS3 kunnen, niet andersom.
Klopt, en gamecube spellen en dreamcast....quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:32 schreef Slenger het volgende:
Ik had een vraagje,
Kan je games voor de PS3 ook op een PS2 afspelen?
Ik meende van niet maar kan op google alleen vinden als PS2 games op PS3 kunnen, niet andersom.
Inktcartridges doen het ook goed!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:40 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Klopt, en gamecube spellen en dreamcast....
Natuurlijk wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:01 schreef Dopekoe het volgende:
Vraag me alleen af of je na 30 dagen nog steeds die gedownloade games mag spelen, gezien deze text:
* Specifieke details over deze aanbiedingen en de deelnamevereisten worden bekendgemaakt als de services weer online komen.
* Alle personen die momenteel bij PSN zijn ingeschreven, hebben vanaf het moment dat het 'Welcome Back'-programma wordt gelanceerd 30 dagen de tijd om hun content op te eisen.
* Toegang tot het gratis PS Plus-abonnement van 30 dagen is alleen beschikbaar binnen landen waarin PS Plus wordt aangeboden.
* Je krijgt dan gedurende 30 dagen toegang tot de voor mei 2011 geplande PS Plus-content. De toegang tot de gratis games en exclusieve features wordt aan het einde van het lidmaatschap van 30 dagen stopgezet. Alles wat je koopt met exclusieve kortingen, dynamische thema's en premium avatars mag je voor altijd houden.
* Killzone Liberation ondersteunt geen online gameplay functionaliteit.
Yep Dead Nation heeft zowel online als offline co-op! Best vet spel imho.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 01:53 schreef Yi-Long het volgende:
Ik neig naar Infamous en Ratchet & Clank, aangezien dat toch wel SP games die redelijk goed ontvangen zijn, maar Dead Nation lijkt me ook tof. Zit daar online co-op in?
De games die je download tijdens je PSN+ periode, verdwijnen na afloop van de periode weer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:12 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel.
Deze compensatieregeling is beschikbaar voor iedereen (dus ook de niet PSN+ members) en staat volledig los van het PS+ beleid.
De compensatie games mag je gewoon houden, ongeacht je PSN+ abo. Dat stond er duidelijk bij.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:51 schreef Bunta-Fujiwara het volgende:
[..]
De games die je download tijdens je PSN+ periode, verdwijnen na afloop van de periode weer.
Alleen games die tijdelijk met korting gekocht kunnen worden mag je houden. Dus alle games waar heel mooi GRATIS bij staat, zijn tijdelijk.
En daar doelde ik ook op.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:55 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
De compensatie games mag je gewoon houden, ongeacht je PSN+ abo. Dat stond er duidelijk bij.
Dat word dus InFamous en WipEout HD/Fury voor mij denk ikquote:1. Twee PlayStation 3-games uit de volgende lijst:
LittleBigPlanet
InFamous
WipEout HD/Fury
Ratchet & Clank: Quest for Booty
Dead Nation
2. Personen met een PSP-account mogen twee PSP-games uit de onderstaande lijst downloaden:
LittleBigPlanet PSP
ModNation Racers Mini PSP
Pursuit Force
Killzone Liberation
3. 30 dagen gratis PlayStation Plus- abonnement voor personen die geen huidig abonnement hebben op PS Plus*
4. Bestaande PlayStation Plus-abonnees krijgen 60 dagen gratis abonnement.
5. Bovendien werken we momenteel aan een 'Welcome Back'-aanbieding binnen PlayStation Home. Details hierover volgen nog.
Jij krijgt niks volgens mijquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
Weet iemand eigenlijk al wat we van Sony krijgen als goedmakertje?
Een mooie button (excl. verzendkosten).quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
als goedmakertje voor het belabberde welcome back programma?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:05 schreef Rijstkoker het volgende:
Dead Nation lijkt gewoon op Black Ops Arcade mode.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:04 schreef Misan het volgende:
[..]
als goedmakertje voor het belabberde welcome back programma?
Kort, maar wel leuk.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb al die games al gespeeld, zucht. Muv Ratchet, is die leuk?
Met 2 uur spelen heb je die uit. Het was dan ook een tussendoortje van ¤ 15,- bij release.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:20 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
Ik heb al die games al gespeeld, zucht. Muv Ratchet, is die leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |