mhmhmhmhmhmmmhmhmhmhmhmhmquote:Op maandag 16 mei 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kip met knof, paprika, pasta en kaas met roomsaus.
FOK!ken?quote:
Bewaar jij je chocoladesaus in de koelkast?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
Gevonden! Een of andere mongool heeft het achter de chocoladesaus verstopt
Wij ook. Ken je toch wel, chocoladesaus? Best lekker.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bewaar jij je chocoladesaus in de koelkast?
Die staat er al maandenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bewaar jij je chocoladesaus in de koelkast?
Ik dacht dat chocoladesaus buiten de koelkast kon worden bewaard.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij ook. Ken je toch, chocoladesaus? Best lekker.
Handschoenen + prullenbakquote:Op maandag 16 mei 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die staat er al maandendurf er ook niet meer in te kijken eigenlijk, straks valt het me aan
Moet nu gaan kutten met de saus, dus zo terug anders gaat het schiften. En dat moeten we toch niet willen met zijn allen
Zal vast wel kunnen jaquote:Op maandag 16 mei 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat chocoladesaus buiten de koelkast kon worden bewaard.
[..]
Handschoenen + prullenbak
Zit op mijn ipod, dan moet ik weer zo moeilijk doen met mijn pc. Ga zo slapenquote:
Haha, oké. Ik ga nu ook. Eet smakkelijk!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zit op mijn ipod, dan moet ik weer zo moeilijk doen met mijn pc. Ga zo slapen
Thanks, slaap zequote:Op maandag 16 mei 2011 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, oké. Ik ga nu ook. Eet smakkelijk!
We gaan lekker:7quote:Op maandag 16 mei 2011 08:03 schreef ThaTim het volgende:
Sup mensen, vandaag gaan we los!!
Verzonden vanaf mijn I-pod
Cafeïne is voor pussy's, pak speedquote:Op maandag 16 mei 2011 07:59 schreef Verras het volgende:
Ik ga me helemaal volgooien met cafeïne voor vanmiddag
verhoefsjquote:
8.30...kut..KUT KUT!!quote:Op maandag 16 mei 2011 08:25 schreef BaasD het volgende:
[..]
Hoelaat ga je dick G je.skills laten.zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:26 schreef ThaTim het volgende:
[..]
8.30...kut..KUT KUT!!Vorige week dick G nog zien fietsenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:7
'wat niet rekt, dat scheurt'
vraag ze of ze je willen ontdoen van je odolquote:Op maandag 16 mei 2011 08:38 schreef BaasD het volgende:
[..]
Fak zitten 2 chi meisjes voor,me in de trein en ik heb een odol
Nu 2 anderen die nog veel lekkerder zijnquote:Op maandag 16 mei 2011 08:41 schreef ThaTim het volgende:
[..]
vraag ze of ze je willen ontdoen van je odol
vraag diequote:Op maandag 16 mei 2011 08:50 schreef BaasD het volgende:
[..]
Nu 2 anderen die nog veel lekkerder zijn
Ik moest lachen. Goedemorgen trouwensquote:Op maandag 16 mei 2011 08:38 schreef BaasD het volgende:
[..]
Fak zitten 2 chi meisjes voor,me in de trein en ik heb een odol
Goedemorgen.quote:Op maandag 16 mei 2011 08:58 schreef Prulez het volgende:
[..]
Ik moest lachen. Goedemorgen trouwens![]()
Heeft iedereen er een beetje zin in?
je twijfelt zeker de hele tijd of het wel om 13.30 begintquote:
Dat had ik ineens gisteravond welquote:Op maandag 16 mei 2011 09:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
je twijfelt zeker de hele tijd of het wel om 13.30 begint
Haha nee hoor. Maar meer van: nu begint het echt.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:20 schreef ThaTim het volgende:
[..]
je twijfelt zeker de hele tijd of het wel om 13.30 begint
En dan begin je je af te vragen of je wel genoeg hebt gedaan voor het vak? Dat heb ik nu namelijk wel een beetjequote:Op maandag 16 mei 2011 09:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Haha nee hoor. Maar meer van: nu begint het echt.
Ik heb 6 oefenexamens gemaakt voor Nederlands, en iedere keer had ik boven een 4,9.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:24 schreef Prulez het volgende:
[..]
En dan begin je je af te vragen of je wel genoeg hebt gedaan voor het vak? Dat heb ik nu namelijk wel een beetje
Lager halen dan een 4,9 op Nederlands is dan ook gewoon bijna onmogelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb 6 oefenexamens gemaakt voor Nederlands, en iedere keer had ik boven een 4,9.Als ik nu lager haal, dan ben ik gewoon dom.
Maar het kán, theoretisch gezien.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:26 schreef Prulez het volgende:
[..]
Lager halen dan een 4,9 op Nederlands is dan ook gewoon bijna onmogelijk.
Staat op je eindlijst, ja.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:29 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Hoi.
Ik had een vraagje. Staat het cijfer dat je voor maatschappijleer haalt ook op je eindlijst, of staat alleen je combinatiecijfer er?
Havo, trouwens.
Komt goed, heb er vertrouwen in ieder geval.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:32 schreef Prulez het volgende:
[..]
Klopt... maar na 6 oefenexamens gemaakt te hebben...
Nice.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:33 schreef ViaRegnum2 het volgende:
HeeeNet oefenexamen gedaan, 7.1 gehaald... 2008-I.
Hoe gaat het bij jou? Zenuwen, of helemaal niet?quote:
Kut.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Staat op je eindlijst, ja.Net als je pws-cijfer. Maar dan afgerond.
Gaat wel. Redelijk geslapen, maar heb nu wel iets van: help.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:34 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Hoe gaat het bij jou? Zenuwen, of helemaal niet?
Ja ik herken het wel een beetjequote:Op maandag 16 mei 2011 09:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaat wel. Redelijk geslapen, maar heb nu wel iets van: help.
Wat dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ja ik herken het wel een beetjeIk ben er ook niet helemaal bij met m'n kop, denk de hele tijd aan andere dingen... heel lastig. Over vier uur zitten we examen te doen pff.
Deze keer wat langer, 40 minuten of zo... Ook stukken minder slordigheidsfoutjes gemaakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wat dan?
Trouwens, deed je 20 minuten over tekstverklaren, of toch langer?
'Exame Neejerlans! Hoop dat ik opstel met veel KK er in mag schrijfu!'quote:Op maandag 16 mei 2011 09:41 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Trouwens, wat een kortzichtig gehaat over die examens zeg. Al die mensen die voor de grap twitterberichten sturen met 'suces met exame neejerlans' erin, vergeten dat ze zelf ook gewoon ooit examen gedaan hebben. Het gros van de scholieren kan echt wel spellen en is niet achterlijk... Kan ik me echt aan ergeren
Daar doelde ik op jaquote:Op maandag 16 mei 2011 09:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
'Exame Neejerlans! Hoop dat ik opstel met veel KK er in mag schrijfu!'!!!
Gelukkig, ik moest 'm anders gokken.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat krijg je daar te horen hoor. Al weet ik mijn examennummer wel uit m'n hoofd1311321
Serieus?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat krijg je daar te horen hoor. Al weet ik mijn examennummer wel uit m'n hoofd1311321
Inderdaad, ik werd wel redelijk gefrustreerd bij het nakijken want het zijn soms echt flikkers met allemaal addertjes onder het gras :p Ik moet gewoon beter lezen en dat komt op het examen zelf vast wel goed!quote:
Iets wat ik niet kan: goed lezen.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:46 schreef Verras het volgende:
[..]
Inderdaad, ik werd wel redelijk gefrustreerd bij het nakijken want het zijn soms echt flikkers met allemaal addertjes onder het gras :p Ik moet gewoon beter lezen en dat komt op het examen zelf vast wel goed!
Je vroeg of het ook op je cijferlijst kwam te staan, en dat gebeurt wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:51 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
Etsu, bij ons staat het cijfer voor maatschappijleer niet afzonderlijk op je eindlijst. Alleen in combinatie met je profielwerkstuk, dus je combinatiecijfer.
Maar toch bedankt.
We zijn er tenminste meteen vanaf, dat is wel lekker voor de rest van het CEquote:Op maandag 16 mei 2011 09:47 schreef ViaRegnum2 het volgende:
M&O lijkt me zo rot om examen in te doen. Allemaal van die vervelende formules, dat rekenwerk... ik vond die toetsen ook nooit leuk.
Hoe krijg je het voor elkaar?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:54 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar geen samenvatting geoefend, nu toch wel spijt van...![]()
Hopelijk weet ik er toch nog wat van te maken, want tekstverklaring kan ik ook niet.
Geen zelf-discipline + geen motivatie...quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 09:54 schreef Flitskikker het volgende:
Ik heb het afgelopen jaar geen samenvatting geoefend, nu toch wel spijt van...![]()
Hopelijk weet ik er toch nog wat van te maken, want tekstverklaring kan ik ook niet.
Nou, we zien je volgend jaar weer terug denk ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:59 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Geen zelf-discipline + geen motivatie...
Achteraf toch wel weer schuldgevoelens dat ik niks gedaan heb..
Dat wel indeedquote:Op maandag 16 mei 2011 09:53 schreef Verras het volgende:
[..]
We zijn er tenminste meteen vanaf, dat is wel lekker voor de rest van het CE
Tenzij je hem heel slecht maakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:53 schreef Verras het volgende:
[..]
We zijn er tenminste meteen vanaf, dat is wel lekker voor de rest van het CE
Als je bij samenvatten al de 'vraag' overneemt en woorden als probleem, oplossing, gevolg noemt, scoor je iedere keer al punten. 4.2 moet echt wel lukken, ook zonder voorbereidingquote:Op maandag 16 mei 2011 10:03 schreef Flitskikker het volgende:
Ik moet een 4,2 halen, bij oefenen had ik voor 't laatst een 5,5, geloof ik.
Ja..quote:
Je bent dus gezakt?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tenzij je hem heel slecht maakt.
Vorig jaar was M&O ook mijn laatste examen, ik had hem zoo slecht gemaakt (had zelf nagekeken en kwam op een 3 uit etc.)Blijk ik toch een 6je te hebben gehaald. Zat ik in de vakantie te stressen of ik nou geslaagd of gezakt was.
Niet altijd hoor. Maar meestal wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als je bij samenvatten al de 'vraag' overneemt en woorden als probleem, oplossing, gevolg noemt, scoor je iedere keer al punten. 4.2 moet echt wel lukken, ook zonder voorbereiding
Strak plan, heb ik ook maar ff gedaanquote:
quote:
Haha, ik deed dat ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:07 schreef Prulez het volgende:
[..]
Strak plan, heb ik ook maar ff gedaan"EXAMEN NEDERLANDS UITGELEKT: <rickroll hier>"
* Prulez wacht op boze reacties
Respect.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
4/5 havo ook in 1 jaar.
Heb eerst vmbo gedaan (deed er 5 jaar over (school deed niet aan 4, dus 5 jaar weggegooid)Om dat in te halen, heb ik 4/5 havo in 1 jaar gedaan. Toen dacht ik: ik kan dit wel, toen maar vwo achteraan geplakt.
Na 7 jaar middelbare ben je het zat hoor.
Doe die tweetlink hier es posten.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:07 schreef Prulez het volgende:
[..]
Strak plan, heb ik ook maar ff gedaan"EXAMEN NEDERLANDS UITGELEKT: <rickroll hier>"
* Prulez wacht op boze reacties
Die is ons van tevoren medegedeeld;)quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef Dastan het volgende:
Hoe weten jullie je kandidaatnummer al? Of zijn jullie al op school?
SE's?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef Dastan het volgende:
Knap.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
4/5 havo ook in 1 jaar.
Heb eerst vmbo gedaan (deed er 5 jaar over (school deed niet aan 4, dus 5 jaar weggegooid)Om dat in te halen, heb ik 4/5 havo in 1 jaar gedaan. Toen dacht ik: ik kan dit wel, toen maar vwo achteraan geplakt.
Weet ik al sinds een paar weken? Gewoon uitgedeeld.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef Dastan het volgende:
Roosterbord.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef Dastan het volgende:
Heel veel respect hiervoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
4/5 havo ook in 1 jaar.
Dát weet ik wel, ik weet alleen niet welk nummer ik heb en of ik extra tijd krijg.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:16 schreef yosander het volgende:
Wij weten nog niet eens in welke zaal wij moeten zijn.
Wij ook sommige, alleen maar beter? minder mensen in een lokaal, meer ventileren dus frisser enzo gymzaal kunnen maar beperkt raampjes openquote:Op maandag 16 mei 2011 10:16 schreef Dastan het volgende:
Wij moeten het ce gewoon in een lokaal maken.
Waarom zou je extra tijd krijgen?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Dát weet ik wel, ik weet alleen niet welk nummer ik heb en of ik extra tijd krijg.
Ja, dat is inderdaad een voordeel. Hoop echter dat het niet rumoerig is, want de rest van de school heeft dus les om ons heen. De gymzalen mochten we niet gebruiken, omdat die eigendom zijn van een sportclub.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:17 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Wij ook sommige, alleen maar beter? minder mensen in een lokaal, meer ventileren dus frisser enzo gymzaal kunnen maar beperkt raampjes open
Ze willen niet dat mensen met hun schoenen overheen gaan lopen, stoelen enzo over heen schuiven etc. Dus ik snap het wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:19 schreef koekjestrommel1 het volgende:
... En die sportclub is niet zo sportief om jullie die zalen te lenen?
Soort van dyslectie. Heb bij SE wel altijd extra tijd gekregen, dus ik blijf gewoon lekker zitten.quote:
Ik ben ook slechthorend, heb ook halfuur verlenging. Maar gebruik hem nooit.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Soort van dyslectie. Heb bij SE wel altijd extra tijd gekregen, dus ik blijf gewoon lekker zitten.
Ik kan wel correct schrijven en horen (dat laatste wat minder door mijn muzieksmaakquote:Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ben ook slechthorend, heb ook halfuur verlenging. Maar gebruik hem nooit.Zie het verband waarom ik die verlenging nodig heb ook niet, maar heb er wel recht op.
Gewoon gehoorapparaat uit zetten, dan hoor ik niks meer. Top concentratie.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:22 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ziet de link ook niet met slechthorend :l. Dan raak je toch juist minder afgeleid?
Bij ons worden er zeilen oid in gymzaal daartegen gelegdquote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze willen niet dat mensen met hun schoenen overheen gaan lopen, stoelen enzo over heen schuiven etc. Dus ik snap het wel.
Slotjes op je Twitterquote:Op maandag 16 mei 2011 10:12 schreef Prulez het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/Prulez/status/70037452047392768
En als je overheen gaat lopen, dan kraakt het toch zo? Leuk, als die surveillanten hele tijd gaan lopen en vragen of je thee/koffie wil.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Bij ons worden er zeilen oid in gymzaal daartegen gelegd.
Ik draai me nog een keer om, tot zo.
Wij maken onze proefwerken ook in de gymzalen, en bij ons leggen ze altijd zeilen op de vloer.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef Etsu het volgende:
Wij moeten in een studiezaal maken trouwens. Past 50 man in. VWO Nederlands iets van 30 lln ofzo, en HAVO M&O 25. Dus past nét niet.
Psst, je pminbox is vol.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wij maken onze proefwerken ook in de gymzalen, en bij ons leggen ze altijd zijlen op de vloer.
Ohja, hoe werkt dat ook al weer? Bekertje met roerstaafje er in is koffie met suiker, bekertje op de kop is thee ofzo dacht ik bij onsquote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
En als je overheen gaat lopen, dan kraakt het toch zo? Leuk, als die surveillanten hele tijd gaan lopen en vragen of je thee/koffie wil.
Bij ons wordt er gewoon gevraagd.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, hoe werkt dat ook al weer? Bekertje met roerstaafje er in is koffie met suiker, bekertje op de kop is thee ofzo dacht ik bij ons!
luxe!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wij krijgen thee/koffie/cola/fanta/cassis volgens mij
Van water ga je niet dood hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wij krijgen thee/koffie/cola/fanta/cassis volgens mij
Ik ook niet, neem zelf water mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij ons wordt er gewoon gevraagd.Maar ik hoef het toch niet, smerig spul.
Ik heb het niet bedacht hoor.quote:
oh dat wil ik ook, die concentratiequote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon gehoorapparaat uit zetten, dan hoor ik niks meer. Top concentratie.
Deed ik altijd met de SE's.Maar nadeel is dan wel dat ik de tijd in de gaten moet houden.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:29 schreef Dastan het volgende:
Wij moeten een grote K of T op ons blaadje schrijven.
Maak dan op z'n minst briefjes.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:29 schreef Dastan het volgende:
ja!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:29 schreef ThaTim het volgende:
gaat dit topic nog vol voordat we naar sjoal gaan?
Doe allebei.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:29 schreef Dastan het volgende:
doe dan eens je bestquote:
zelfdequote:
Waarom reageer ik op al jouw posts metquote:
'quote:Op maandag 16 mei 2011 10:32 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Wij moeten er om 13:15 zijn, maar dat zal wel voor indeling en instructies zijn.
Valt best mee, is van dat katoenen spul.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
En als je overheen gaat lopen, dan kraakt het toch zo? Leuk, als die surveillanten hele tijd gaan lopen en vragen of je thee/koffie wil.
Oke voor jouw nog 1 keer dan.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:32 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Waarom reageer ik op al jouw posts met?
O, oeps. Nummer twee vergeten neer te zetten.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zag maar 1 aanhalingsteken.
#mierenneuken
quote:
Hier nog zo een.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:32 schreef Dastan het volgende:
Ik wilde niets meer doen vanochtend, maar nu zit ik maar te wachten en dat maakt me nogal zenuwachtig.
Staat gewoon op je tafeltje volgens mijquote:
Wat wil je op school doen dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:33 schreef Dastan het volgende:
Ik ga zo al, denk ik.Ik zit hier thuis maar te wachten. Heeft ook niet veel zin.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, weet ik ook niet eigenlijk.Maar dan ben ik er tenminste.
Blijf dan lekker thuis FOK!kenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:35 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, weet ik ook niet eigenlijk.Maar dan ben ik er tenminste.
Daarom uitslapenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:32 schreef Dastan het volgende:
Ik wilde niets meer doen vanochtend, maar nu zit ik maar te wachten en dat maakt me nogal zenuwachtig.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:36 schreef Dastan het volgende:
Of ziekmelden en lekker het derde tijdvak doen.[ afbeelding ] Lekker FOK!ken als enige in het examenforum.
Ik heb een bordje met mijn naam.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Moet je wel eerst je tafeltje zien te vinden
Bij ons staat je naam op het tafeltjequote:Op maandag 16 mei 2011 10:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Staat het niet op alfabetische volgorde?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Eerst gestresst 60 tafeltjes bij langsquote:Op maandag 16 mei 2011 10:36 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen, anders ben je helemaal op voor het echte examenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik zat om 7.45 al een oefenexamen te doen. Eigenlijk wilde ik er om 10.45 nog eentje doen, maar geen zin meer in
Hoop niet dat je die gedachten vanmiddag hebt, want dan haal je een 1.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:37 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ik zat om 7.45 al een oefenexamen te doen. Eigenlijk wilde ik er om 10.45 nog eentje doen, maar geen zin meer in
Examen Nederlands is overrated. Gewoon overslaan toch?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoop niet dat je die gedachten vanmiddag hebt, want dan haal je een 1.
4.7.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:38 schreef waj1 het volgende:
Wat mogen jullie allemaal voor Nederlands halen om nog een voldoende te staan?
4,2...quote:Op maandag 16 mei 2011 10:38 schreef waj1 het volgende:
3.1quote:Op maandag 16 mei 2011 10:38 schreef waj1 het volgende:
4,9.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:38 schreef waj1 het volgende:
Yes sir.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:39 schreef Dastan het volgende:
Kun je met een norm van bijvoorbeeld 0,5 lager dan een 1 halen?
3,2.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:38 schreef waj1 het volgende:
5.9quote:Op maandag 16 mei 2011 10:38 schreef waj1 het volgende:
3.7, niet zo hoog dus.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:38 schreef waj1 het volgende:
5.1quote:Op maandag 16 mei 2011 10:38 schreef waj1 het volgende:
Aight dan was je oude cijfer andersom!!!11!!!!!!1!!!!!!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aight dan was je oude cijfer andersom!!!11!!!!!!1!!!!!!
O, oké.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ow wacht, ik las het verkeerd.
Nee, dat niet. Als de norm 0 is, is je cijfer gewoon 1.
Niets om je voor je schamen. *boks*!quote:
Ik wil ook ergens een 6,9 halen voor een 7, maar met een 6 ben ik ook tevreden.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:40 schreef Prulez het volgende:
[..]
It has been done. Tevens: 4.3. Ik ga dus voor de 6,3 voor een 7
Ik ben tevreden zolang ik maar slaagquote:Op maandag 16 mei 2011 10:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wil ook ergens een 6,9 halen voor een 7, maar met een 6 ben ik ook tevreden.
Inderdaad. Jij bent al goed wakker zeker?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:40 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Aight dan was je oude cijfer andersom!!!11!!!!!!1!!!!!!
Hij is vast al helemaal klaar voor zijn wiskunde examenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij bent al goed wakker zeker?
Whehequote:Op maandag 16 mei 2011 10:42 schreef Ezell het volgende:
[..]
Inderdaad. Jij bent al goed wakker zeker?
Niemand anders hier heeft mijn wiskundequote:Op maandag 16 mei 2011 10:42 schreef waj1 het volgende:
[..]
Hij is vast al helemaal klaar voor zijn wiskunde examen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |