Tenzij je hem heel slecht maakt.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:53 schreef Verras het volgende:
[..]
We zijn er tenminste meteen vanaf, dat is wel lekker voor de rest van het CE
Als je bij samenvatten al de 'vraag' overneemt en woorden als probleem, oplossing, gevolg noemt, scoor je iedere keer al punten. 4.2 moet echt wel lukken, ook zonder voorbereidingquote:Op maandag 16 mei 2011 10:03 schreef Flitskikker het volgende:
Ik moet een 4,2 halen, bij oefenen had ik voor 't laatst een 5,5, geloof ik.
Ja..quote:
Je bent dus gezakt?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tenzij je hem heel slecht maakt.
Vorig jaar was M&O ook mijn laatste examen, ik had hem zoo slecht gemaakt (had zelf nagekeken en kwam op een 3 uit etc.)Blijk ik toch een 6je te hebben gehaald. Zat ik in de vakantie te stressen of ik nou geslaagd of gezakt was.
Niet altijd hoor. Maar meestal wel.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:05 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Als je bij samenvatten al de 'vraag' overneemt en woorden als probleem, oplossing, gevolg noemt, scoor je iedere keer al punten. 4.2 moet echt wel lukken, ook zonder voorbereiding
Strak plan, heb ik ook maar ff gedaanquote:
quote:
Haha, ik deed dat ook.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:07 schreef Prulez het volgende:
[..]
Strak plan, heb ik ook maar ff gedaan"EXAMEN NEDERLANDS UITGELEKT: <rickroll hier>"
* Prulez wacht op boze reacties
Respect.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
4/5 havo ook in 1 jaar.
Heb eerst vmbo gedaan (deed er 5 jaar over (school deed niet aan 4, dus 5 jaar weggegooid)Om dat in te halen, heb ik 4/5 havo in 1 jaar gedaan. Toen dacht ik: ik kan dit wel, toen maar vwo achteraan geplakt.
Na 7 jaar middelbare ben je het zat hoor.
Doe die tweetlink hier es posten.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:07 schreef Prulez het volgende:
[..]
Strak plan, heb ik ook maar ff gedaan"EXAMEN NEDERLANDS UITGELEKT: <rickroll hier>"
* Prulez wacht op boze reacties
Die is ons van tevoren medegedeeld;)quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef Dastan het volgende:
Hoe weten jullie je kandidaatnummer al? Of zijn jullie al op school?
SE's?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef Dastan het volgende:
Knap.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
4/5 havo ook in 1 jaar.
Heb eerst vmbo gedaan (deed er 5 jaar over (school deed niet aan 4, dus 5 jaar weggegooid)Om dat in te halen, heb ik 4/5 havo in 1 jaar gedaan. Toen dacht ik: ik kan dit wel, toen maar vwo achteraan geplakt.
Weet ik al sinds een paar weken? Gewoon uitgedeeld.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef Dastan het volgende:
Roosterbord.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:09 schreef Dastan het volgende:
Heel veel respect hiervoor!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
![]()
4/5 havo ook in 1 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |