mhmhmhmhmhmmmhmhmhmhmhmhmquote:Op maandag 16 mei 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kip met knof, paprika, pasta en kaas met roomsaus.
FOK!ken?quote:
Bewaar jij je chocoladesaus in de koelkast?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:44 schreef Kaasrol het volgende:
Gevonden! Een of andere mongool heeft het achter de chocoladesaus verstopt
Wij ook. Ken je toch wel, chocoladesaus? Best lekker.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bewaar jij je chocoladesaus in de koelkast?
Die staat er al maandenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:45 schreef Ezell het volgende:
[..]
Bewaar jij je chocoladesaus in de koelkast?
Ik dacht dat chocoladesaus buiten de koelkast kon worden bewaard.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:47 schreef yosander het volgende:
[..]
Wij ook. Ken je toch, chocoladesaus? Best lekker.
Handschoenen + prullenbakquote:Op maandag 16 mei 2011 00:48 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Die staat er al maandendurf er ook niet meer in te kijken eigenlijk, straks valt het me aan
Moet nu gaan kutten met de saus, dus zo terug anders gaat het schiften. En dat moeten we toch niet willen met zijn allen
Zal vast wel kunnen jaquote:Op maandag 16 mei 2011 00:49 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik dacht dat chocoladesaus buiten de koelkast kon worden bewaard.
[..]
Handschoenen + prullenbak
Zit op mijn ipod, dan moet ik weer zo moeilijk doen met mijn pc. Ga zo slapenquote:
Haha, oké. Ik ga nu ook. Eet smakkelijk!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:54 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Zit op mijn ipod, dan moet ik weer zo moeilijk doen met mijn pc. Ga zo slapen
Thanks, slaap zequote:Op maandag 16 mei 2011 00:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Haha, oké. Ik ga nu ook. Eet smakkelijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |