Bij ons worden er zeilen oid in gymzaal daartegen gelegdquote:Op maandag 16 mei 2011 10:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ze willen niet dat mensen met hun schoenen overheen gaan lopen, stoelen enzo over heen schuiven etc. Dus ik snap het wel.
Slotjes op je Twitterquote:Op maandag 16 mei 2011 10:12 schreef Prulez het volgende:
[..]
https://twitter.com/#!/Prulez/status/70037452047392768
En als je overheen gaat lopen, dan kraakt het toch zo? Leuk, als die surveillanten hele tijd gaan lopen en vragen of je thee/koffie wil.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef yosander het volgende:
[..]
Bij ons worden er zeilen oid in gymzaal daartegen gelegd.
Ik draai me nog een keer om, tot zo.
Wij maken onze proefwerken ook in de gymzalen, en bij ons leggen ze altijd zeilen op de vloer.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:21 schreef Etsu het volgende:
Wij moeten in een studiezaal maken trouwens. Past 50 man in. VWO Nederlands iets van 30 lln ofzo, en HAVO M&O 25. Dus past nét niet.
Psst, je pminbox is vol.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:26 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Wij maken onze proefwerken ook in de gymzalen, en bij ons leggen ze altijd zijlen op de vloer.
Ohja, hoe werkt dat ook al weer? Bekertje met roerstaafje er in is koffie met suiker, bekertje op de kop is thee ofzo dacht ik bij onsquote:Op maandag 16 mei 2011 10:24 schreef Etsu het volgende:
[..]
En als je overheen gaat lopen, dan kraakt het toch zo? Leuk, als die surveillanten hele tijd gaan lopen en vragen of je thee/koffie wil.
Bij ons wordt er gewoon gevraagd.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:27 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ohja, hoe werkt dat ook al weer? Bekertje met roerstaafje er in is koffie met suiker, bekertje op de kop is thee ofzo dacht ik bij ons!
luxe!quote:Op maandag 16 mei 2011 10:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wij krijgen thee/koffie/cola/fanta/cassis volgens mij
Van water ga je niet dood hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:28 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Wij krijgen thee/koffie/cola/fanta/cassis volgens mij
Ik ook niet, neem zelf water mee.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij ons wordt er gewoon gevraagd.Maar ik hoef het toch niet, smerig spul.
Ik heb het niet bedacht hoor.quote:
oh dat wil ik ook, die concentratiequote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gewoon gehoorapparaat uit zetten, dan hoor ik niks meer. Top concentratie.
Deed ik altijd met de SE's.Maar nadeel is dan wel dat ik de tijd in de gaten moet houden.
quote:Op maandag 16 mei 2011 10:29 schreef Dastan het volgende:
Wij moeten een grote K of T op ons blaadje schrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |