Denken dat november in de zomer is.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Elke nieuwe iPhone kwam in de zomer.
Dus ik denk 18 november
quote:
Gast, november is eigenlijk juni. Illuminati allesquote:
Dankjequote:
Doeiquote:Op zondag 15 mei 2011 23:28 schreef Internepper het volgende:
Ik ben weg. Allemaal succes, not dat hebben fok!kers niet nodig.
Gegroetquote:Op zondag 15 mei 2011 23:28 schreef Internepper het volgende:
Ik ben weg. Allemaal succes, not dat hebben fok!kers niet nodig.
Ik voel me vandaag wel een beetje down jaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef leeell het volgende:
Snuf is degene in het gezelschap die gezegend is met een extra chromosoom
HAHA dat hebben mongooltjes ook!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef leeell het volgende:
Snuf is degene in het gezelschap die gezegend is met een extra chromosoom
LOLOLOLOL XD xd jy bent eckt grapp1g XD xd Xd xDquote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik voel me vandaag wel een beetje down ja
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
LOLOLOLOL XD xd jy bent eckt grapp1g XD xd Xd xD
Ziek.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef Snuf. het volgende:
EPISCHE SHIT IK KEEK HET PROGRAMMA HOW TO STAY ALIVE ALS EERSTE OP UITZENDINGGEMISTEEN SOORT FIPO
Same.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
Ik ga zo ook maar offline. Vroeg opstaan om Nederlands voor te bereiden. Heb zowat niks voorbereid voor mijn CE's..
zo kom je natuurlijk nooit uit die keukenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef Ezell het volgende:
Ik ga zo ook maar offline. Vroeg opstaan om Nederlands voor te bereiden. Heb zowat niks voorbereid voor mijn CE's..
Ik ben een zwerver. Ik heb geen keuken.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef leeell het volgende:
[..]
zo kom je natuurlijk nooit uit die keuken
haahh XD wet iCk toch alt1jd Xd ^^quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
LOLOLOLOL XD xd jy bent eckt grapp1g XD xd Xd xD
doos met computer?quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef Snuf. het volgende:
EPISCHE SHIT IK KEEK HET PROGRAMMA HOW TO STAY ALIVE ALS EERSTE OP UITZENDINGGEMISTEEN SOORT FIPO
Nee.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef Snuf. het volgende:
Zoals mijn grootmoeder altijd zei: Liever je lul in de kaas dan kaas in je lul
stylishquote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, overnachten in de Bijenkorf met een MacBook op loopafstand.
Niet hier dus he slimmerdquote:
zegt de Kaasrolquote:
Je kan beter roken, dan je ballen kokenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Even roken, rustig.
~~~~~~~~~~~~||________________||____||
Dat lijkt op een zwembad.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Even roken, rustig.
~~~~~~~~~~~~||________________||____||
fixedquote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Even roken, rustig.
~~~~~~~~~~~~||___________CAMEL_____||____||
quote:
Hoi.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:35 schreef iwannabehigh het volgende:
Wie hebben er morgen examens en zijn nu nog online?
Ben je dronken?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga even wat kijken op uitzneidngemist dus doein
ik ook, maar de snacks liggen 1 verdieping lager en heb geen zin om te lopenquote:
Hier ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ook, maar de snacks liggen 1 verdieping lager en heb geen zin om te lopen
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel deze hé:
[ afbeelding ]
Lekker oldskool.
Heb morgenmiddag pas, en ja hoor. Daar?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef iwannabehigh het volgende:
[..]
Wat doe je nog online? Heb je je wel goed voorbereid?
laten we eens steungroep oprichtenquote:
Zeik niet, ik heb sowiezo niks hierquote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef leeell het volgende:
[..]
ik ook, maar de snacks liggen 1 verdieping lager en heb geen zin om te lopen
derpquote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Dastan het volgende:
[..]
~~~~~~~~~~~~||_______________[ afbeelding ]__||_____||
Moet je ze ook niet doorslikkenquote:
quote:
op zn tijd en onder invloed, anders nietquote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef yosander het volgende:
[..]
Moet je ze ook niet doorslikken!
Sigaren zijn baas.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, ik dacht dat in de keuken zat te computeren.
Dan vooral zijn ze fijn inderdaad.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:39 schreef leeell het volgende:
[..]
op zn tijd en onder invloed, anders niet
Klinkt als een gezellige meetplek, wat jij leeell?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]Whehe, nee. We hebben een kamer te weinig, dus de eetkamer is mijn kamer. Schuifdeur open, en ik sta in de huiskamer, en ietsje naar rechts, dan sta ik in de keuken.
Eens !quote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef Dastan het volgende:
[..]
Klinkt als een gezellige meetplek, wat jij leeell?
Sigarenquote:
Met de keuken is het wel handig.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:40 schreef Etsu het volgende:
[..]Whehe, nee. We hebben een kamer te weinig, dus de eetkamer is mijn kamer. Schuifdeur open, en ik sta in de huiskamer, en ietsje naar rechts, dan sta ik in de keuken.
we zijn met niet zoveel, het is het overleggen waard toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Van mij mag het, maar mijn ma is geen fan van onbekenden denk ik.
keuken > wcquote:Op zondag 15 mei 2011 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
De wc is wel een stukje lopen, dat is wel een nadeel.
maar als het kanquote:
je riep?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Dastan het volgende:
Zie die rokende brommerzwerver een slaapplaats bij Etsu hosselen dan.
nee gekquote:Op zondag 15 mei 2011 23:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jullie hier zijn, dan in de keuken pissen, bedoel je?
Schijten in de gootsteenquote:
je waagt het niet om weg te gaanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
Uiteraard stop ik om 00.00 uur. Het gaat mij hier immers enkel om de dagcijfers.
Niet om mij? Loveyoutoo.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
Uiteraard stop ik om 00.00 uur. Het gaat mij hier immers enkel om de dagcijfers.
O wacht op zo'n manierquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, dat stinkt. Daarom zeg ik juist keuken > wc.
vroeg opquote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
[..]
Morgen vroeg op, toch. 's Avonds een man, 's ochtonds een man.
Ik stop ook op dezelfde tijdstip.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:46 schreef Dastan het volgende:
sucks negerquote:Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik moet vroeg op in verband met dat kapotte orgaan.![]()
Zoiets. Wat is er dinsdag?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
O wacht op zo'n manier
Hoe moet dat nou dinsdag?!
Tja, regelmaat siert de straat.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nederlandsquote:
Oja, Nederlands.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nederlandsals ik daar maar niet zo vaag aan het denken ben
Leren zal je.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef leeell het volgende:
morgen lekker niksen, lekker hoor
u jelly vwo'ers
Hoe schiet je een ezel dood?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
suuuurequote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe schiet je een ezel dood?Met een dikke Mexicaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
Straks is leeell de enige gezakte op de meet en zit hij verdrietig in een hoekje aan zijn lauwe bier.
hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
Straks is leeell de enige gezakte op de meet en zit hij verdrietig in een hoekje aan zijn lauwe bier.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
goedquote:
mn brommer is me veel meer waard dan welke studie dan ookquote:
Samequote:
Mooie prioriteiten.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
mn brommer is me veel meer waard dan welke studie dan ook
Ga je daarmee je brood verdienen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
mn brommer is me veel meer waard dan welke studie dan ook
nee maar het is het enige* in me leven waar ik iets om geefquote:
Klinkt depressief.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
nee maar het is het enige* in me leven waar ik iets om geef
die studie komt wel
als ik niet elke dag een ritje kan maken had ik allang in alphen in een winkelcentrum gestaanquote:
Ik voorspel mbo autotechniekquote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
nee maar het is het enige* in me leven waar ik iets om geef
die studie komt wel
het liefst welquote:
mbo en je zit op havo?quote:
als mn brommertjes er maar bij zittenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:57 schreef Ezell het volgende:
Ieeell zit bij Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band.
ga het ook niet doen tjapquote:
Er is geen havo variant oid?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef leeell het volgende:
[..]
ga het ook niet doen tjap
maar het leukste
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef iwannabehigh het volgende:
Overigens heb ik een vraag; wie heeft een goede, heldere samenvatting van MAW?
nee, dat is allemaal te theoretischquote:
omdat MBO niet echt garantie is voor een goede baanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:59 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Waarom zou je niet gaan doen wat je het leukst vind...
Wat is dat?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef iwannabehigh het volgende:
Overigens heb ik een vraag; wie heeft een goede, heldere samenvatting van MAW?
Denken dat het makkelijk is.quote:
Niet makkelijk, wel een vak zonder inhoudquote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Denken dat het makkelijk is.
Ga een eindje fietsen.
kan gebeuren martijnquote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef Flitskikker het volgende:
Omg, ik ga zo týfushard falen de komende twee weken.
Zoals vroeger, op papier, neem ik aan.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Bedankt.
Jezelf quoten helpt áltijd..
[..]
Hoe dan wel?
Handgeschreven?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:00 schreef iwannabehigh het volgende:
Bedankt.
Jezelf quoten helpt áltijd..
[..]
Hoe dan wel?
Hebben de andere vakken wel inhoud dan?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:01 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Niet makkelijk, wel een vak zonder inhoud
beetje als de SC hèquote:
jaja, aantrekkingskracht negerquote:
Ik kan hier iets heel goedkoops zeggen maar ik doe het nietquote:
Waar kan je dat zien?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ugh in de top 100 posters vandaag... Dat is niet bepaald positief
Is die al bekend?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Je gaat slapen? Waarom dat?quote:
hun, kijk eens een paar posts terugquote:
Die is voor het laatst bijgewerkt om half tien.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Kun je zelf toch uitzoeken?
Ojaquote:
oudquote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef koekjestrommel1 het volgende:
http://www.thuisserver.ne(...)um=115&tab=tab_table
Kun je zelf toch uitzoeken?
thanks, succes met je examen broquote:Op maandag 16 mei 2011 00:06 schreef Dastan het volgende:
Nou, welterusten dan. Veel plezier, leeell, op je vrije dag.
die arre mensen, ik nietquote:
Oooh okequote:
Beter. Dan hebben we eerder vakantie.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Bwuh. Best ziek dat we morgen gewoon eindexamen doen
kleine meisjes met examens moeten naar bed toequote:Op maandag 16 mei 2011 00:08 schreef Ezell het volgende:
[..]
O, je hebt morgen al een examen. Veel succes dan maar!
Ik heb in ieder geval niet de derde week ook examens. Dat dan weer nietquote:
Thanks, welterusten!quote:Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Iedereen heel veel succes gewenst morgen!
waar om sta jij niet in het meeting topic?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik ga ook naar bed, lekker nog een uur wakkerliggen :l
Wie zeg dat ik klein ben? Trouwens.. zo praat je niet tegen iemand die ouder is.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:09 schreef leeell het volgende:
[..]
kleine meisjes met examens moeten naar bed toe
jaja, wat is je geb-datum danquote:Op maandag 16 mei 2011 00:10 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wie zeg dat ik klein ben? Trouwens.. zo praat je niet tegen iemand die ouder is.
ach ik nog half jaartjequote:
Ja, ik weet het. Ik had eerst alleen de datum geschreven, maar dat vond ik een beetje te onduidelijk.quote:
Ms.Paranoidquote:Op maandag 16 mei 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik had eerst alleen de datum geschreven, maar dat vond ik een beetje te onduidelijk.
Turken zijn altijd wel tot half 3 open hier in Alkmoar.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:13 schreef Kaasrol het volgende:
Zouden er winkels open zijn, ik ga dood van de honger
Heheh okequote:Op maandag 16 mei 2011 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ja, ik weet het. Ik had eerst alleen de datum geschreven, maar dat vond ik een beetje te onduidelijk.
quote:
Dan ben jij ook jonger dan ik.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Heheh oke
Ik ben ook binnenkort 18. Wel binnen een half jaar, maar ook nog niet bijna.
Dat doet me niks, want ik ben een koud persoon.quote:
pas op he, ik weet je te vindenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:15 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dan jij ook jonger dan ik.
[..]
Dat doet me niks, want ik ben een koud persoon.
Overdie...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
Turken zijn altijd wel tot half 3 open hier in Alkmoar.
Daar kom ik nooit. Teveel geld voor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
zoveel fouten, zo weinig woordenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:16 schreef -tape- het volgende:
Daar kom ik nooit. Teveel geld voor.WheheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 28 mei 2011 19:26 schreef Ezell het volgende:
EXA NTB. :@
arm schaapquote:
Al die turkenwinkels zijn zo verquote:Op maandag 16 mei 2011 00:14 schreef -tape- het volgende:
[..]
Turken zijn altijd wel tot half 3 open hier in Alkmoar.
Niks mis mee toch? Lekker met knoflook, paprika, creme fraiche en roomquote:
hipsterquote:
true, CULquote:Op maandag 16 mei 2011 00:21 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Niks mis mee toch? Lekker met knoflook, paprika, creme fraiche en room![]()
je hoeft niet zo te snauwenquote:
Mijn brood lijkt anders niet zo op poepquote:
Jij dan met je kritiek.quote:
Nee, het is een muffin. Cupcake was een 'typfoutje'. Muffins zijn lekker.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn brood lijkt anders niet zo op poep
Aaaand we have contact! This is chicken filet Alpha, we have landed on the surface of Koekepan. Temperature is increasing fast, please advice over?quote:
ja nou, het was opbouwende kritiekquote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij dan met je kritiek.
[..]
Nee, het is een muffin. Cupcake was een 'typfoutje'. Muffins zijn lekker.
release the butter-flares and evasive maneuver overquote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aaaand we have contact! This is chicken filet Alpha, we have landed on the surface of Koekepan. Temperature is increasing fast, please advice over?
contemplatiequote:
Oh god incoming garlic! They're EVERYWHERE! AAAAAHHHHHHquote:Op maandag 16 mei 2011 00:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ja nou, het was opbouwende kritiek
[..]
release the butter-flares and evasive manouver over
quote:
niet een aardappelquote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh god incoming garlic! They're EVERYWHERE! AAAAAHHHHHH
*knoflook in de pan gooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef leeell het volgende:
[..]
niet een aardappelJa maar aardappel smaakt niet bij kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be advised chicken filet, pepper and salt are moving in to supportOp vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
ben jij per ongeluk dikquote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef Ezell het volgende:
Hier krijg ik echt honger van. Stop eens met dat gedoe over eten.
200cm omtrekquote:
Jij helpt niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:32 schreef yosander het volgende:
Hmm...heb net een stroopwafel op en heb nu chocomel!
Ok, kip en knof in de oven flikkeren en nog even de paprika stoven in het vet.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef Ezell het volgende:
Hier krijg ik echt honger van. Stop eens met dat gedoe over eten.
Sta sinds JAREN volgens mij weer eens in de top 100quote:Op maandag 16 mei 2011 00:02 schreef koekjestrommel1 het volgende:
liegen ook nogquote:
Flinke jetsers moeten dat zijn.quote:
mn limonade, wat doe jequote:
Ik weet wel wat...quote:Op maandag 16 mei 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Kut kan iemand snel zeggen hoe ik creme fraiche improviseer? Kan het niet vinden
Slagroom, yoghurt en vanille?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:37 schreef Kaasrol het volgende:
Kut kan iemand snel zeggen hoe ik creme fraiche improviseer? Kan het niet vinden
GMTAquote:
beetje zout, beetje peper, eitje er doorheen loskloppenquote:
Wat ben je aan het maken eigenlijkquote:
Kip met knof, paprika, pasta en kaas met roomsaus.quote:
Pastaaaa.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:41 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kip met knof, paprika, pasta en kaas met roomsaus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |