Jij dan met je kritiek.quote:
Nee, het is een muffin. Cupcake was een 'typfoutje'. Muffins zijn lekker.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Mijn brood lijkt anders niet zo op poep
Aaaand we have contact! This is chicken filet Alpha, we have landed on the surface of Koekepan. Temperature is increasing fast, please advice over?quote:
ja nou, het was opbouwende kritiekquote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jij dan met je kritiek.
[..]
Nee, het is een muffin. Cupcake was een 'typfoutje'. Muffins zijn lekker.
release the butter-flares and evasive maneuver overquote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Aaaand we have contact! This is chicken filet Alpha, we have landed on the surface of Koekepan. Temperature is increasing fast, please advice over?
contemplatiequote:
Oh god incoming garlic! They're EVERYWHERE! AAAAAHHHHHHquote:Op maandag 16 mei 2011 00:25 schreef leeell het volgende:
[..]
ja nou, het was opbouwende kritiek
[..]
release the butter-flares and evasive manouver over
quote:
niet een aardappelquote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Oh god incoming garlic! They're EVERYWHERE! AAAAAHHHHHH
*knoflook in de pan gooit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef leeell het volgende:
[..]
niet een aardappelJa maar aardappel smaakt niet bij kipSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be advised chicken filet, pepper and salt are moving in to supportOp vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
ben jij per ongeluk dikquote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef Ezell het volgende:
Hier krijg ik echt honger van. Stop eens met dat gedoe over eten.
200cm omtrekquote:
Jij helpt niet.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:32 schreef yosander het volgende:
Hmm...heb net een stroopwafel op en heb nu chocomel!
Ok, kip en knof in de oven flikkeren en nog even de paprika stoven in het vet.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:31 schreef Ezell het volgende:
Hier krijg ik echt honger van. Stop eens met dat gedoe over eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |