Nederlandsquote:
Oja, Nederlands.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Nederlandsals ik daar maar niet zo vaag aan het denken ben
Leren zal je.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:50 schreef leeell het volgende:
morgen lekker niksen, lekker hoor
u jelly vwo'ers
Hoe schiet je een ezel dood?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 10 juni 2011 02:55 schreef Ezell het volgende:
Onze pappie gaat mij zometeen weer melken. Dan krijgt Kaasrol een nieuwe broertje of zusje. :D
suuuurequote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:51 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Hoe schiet je een ezel dood?Met een dikke Mexicaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
Straks is leeell de enige gezakte op de meet en zit hij verdrietig in een hoekje aan zijn lauwe bier.
hahaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
Straks is leeell de enige gezakte op de meet en zit hij verdrietig in een hoekje aan zijn lauwe bier.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:52 schreef Dastan het volgende:
goedquote:
mn brommer is me veel meer waard dan welke studie dan ookquote:
Samequote:
Mooie prioriteiten.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
mn brommer is me veel meer waard dan welke studie dan ook
Ga je daarmee je brood verdienen?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:53 schreef leeell het volgende:
[..]
mn brommer is me veel meer waard dan welke studie dan ook
nee maar het is het enige* in me leven waar ik iets om geefquote:
Klinkt depressief.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
nee maar het is het enige* in me leven waar ik iets om geef
die studie komt wel
als ik niet elke dag een ritje kan maken had ik allang in alphen in een winkelcentrum gestaanquote:
Ik voorspel mbo autotechniekquote:Op zondag 15 mei 2011 23:55 schreef leeell het volgende:
[..]
nee maar het is het enige* in me leven waar ik iets om geef
die studie komt wel
het liefst welquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |