SPOILER: Ze hebben alleen maar troep op die site welke gek koopt daar nou iets?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Goed ik wil wat bestellen hoe doe ik dit?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ik heb wat besteld hoe lang duurt het nu voor het binnen komt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Waarom kan ik mijn pakketje niet tracken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oeps! Ik heb het verkeerde adres ingevuld of ik wil het ergens anders laten bezorgen! Moet ik nu met mijn webshop mailen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hoe kan ik nou vinden wat ik zoek in al die webshops?!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Points? Wat is dat nou weer?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Free shipping? (Gratis bezorgen) hoe kan dat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wat is illegaal in Nederland?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wordt mijn bestelling niet door de douane gepakt?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oh nee ik heb de laatste post in dit topic gemaakt wat nu!?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Wie is die Jack waar jullie het soms over hebben?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mocht je nog vragen hebben, lees eerst deze pagina met vragen die we niet meer willen horen. Als je vraag daar niet tussen staat, kun je hem altijd hier stellen.
Korting speciaal voor de Fok members die dit topic bezoeken is een feit! De eerste shops hebben inmiddels al aangegeven kortingen te willen geven en hier maken we natuurlijk gebruik van!SPOILER: Buyincoins geeft 7% korting speciaal voor Fok members, deze coupon is maximaal twee keer te gebruiken per account.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MP4Nation geeft 5% korting het minimumbedrag is 1$, en de kortingscoupon verloopt op 02/09/2012.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Lightake's Jack geeft voor Fokmembers 6% korting! (geldig tot 01-06-2011)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Budgetgadgets geeft 5% korting op het hele assortiment! (Onbeperkt geldig)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 15% off Brainwavz:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $5 off Brainwavz M2 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: $10 off Brainwavz M3 Preorder:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Pandawill geeft 5% korting op het hele assortimentOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hopelijk zullen meer shops aangeven een korting te willen geven speciaal voor Fok!, zodra dit gebeurt zal dit natuurlijk toegevoegd worden aan de OP.
Tussen de chinese webshop sites staan ook een aantal sites die volledig in het chinees zijn en een paar wholesale sites. Heb je geen idee hoe je hier mee om moet gaan, en wil je dit toch wel heel graag dan moet je even hieronder kijken. Staat de site die je wilt hier niet tussen, probeer met deze twee spoilers te bekijken er toch uit te komen!SPOILER: TradeTangOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TaoBaoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb je nog meer vragen over Wholesale sites? Wees niet bang, en post je vraag in 't topic!PayPal verandert één keer per dag zijn wisselkoers, dus het zal altijd iets anders zijn dan de huidige koers zoals hierboven te zien. Ook zit er een klein percentage onkosten in voor PayPal, ongeveer 3.2%. Dit scheelt ongeveer 3-4 cent met de huidige koers. Houd er dus rekening mee dat bovenstaande grafiek niet precies overeenkomt met de PayPal wisselkoers.
Voor overige vragen kun je terecht in dit topic. Aanvullingen voor de openingspost zijn zeer welkom. Heb je aanvullingen, PM mij (RacerDKB), de huidige TS, verander het in de Wiki, of post het in dit topic.
Veel plezier met bestellen!
Hou verder de volgende regels in de gaten:
- Niet bitchen naar elkaar
- Geen handeltjes.
- Geen illegale meuk zoals wapens, nepkleding.
- En er bestaan geen domme vragen, alleen maar domme mensen die zich te goed voelen om vragen te beantwoorden.
- En het belangrijkste: verkloot deze nieuwe kans niet en laat deze reeks vooral niet op z´n voorganger lijken.
- Geen pm kliekjes gedrag, we kunnen niemand verbieden PM´s te sturen maar ga er niet om zitten bedelen, we zijn een openbaar forum.
Heb je iets tofs gekocht en heb je zin om er een kleine review over te schrijven in? Daar is een speciaal topic voor! In [GADGETS] DealExtreme reviewtopic kun je uitgebreid je nieuwe aanwinst ophemelen, of afkraken natuurlijk
Link naar deze openingspost
Met dank aan RacerDKB (tekst), Jopiede (Track 'n trace pakketjes), joepie91 (tekst), Mstr (plaatjes OP) en Tokko1 (plaatjes en aanpassen OP naar V2 en Bugfixes).![]()
![]()
![]()
bestellingen tot vrijdag worden nog verzonden.. Daarna... Probeer eens een paypal claim..
Maar je komt achteraan de lijst te staan..
Heb gelukkig net me bestelling ge annuleerd. nu hopen op me 24,50 dollar terug, maar vrees het ergste...Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
WAAAT! ik heb 3 orders!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/![]()
Grapje zeker? Heb 2 orders....Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
Ik ga die multi-coloured douchekop bestellen
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Nooo, niet wéér.
Komen er weer allemaal noobs die gaan vragen of het écht zo is.. tuurlijk is het écht zo! Anders zouden we het toch niet zeggen..
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Niet doen, butt-kwaliteit.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik ga die multi-coloured douchekop bestellen
![]()
![]()
Wanneer gedaan? Hoop voor je voor vrijdag...quote:Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Heb er 1 van eBay.. ( voor 5dollar) werkt al 3 maanden!quote:Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Ik vraag me af wie er nu in welke grap traptquote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef revpolen het volgende:
[..]
Wanneer gedaan? Hoop voor je voor vrijdag...
Mijn excuses voor bovenstaande post, ik ben namelijk emotioneel autistisch :')![]()
Had er 6 besteld ook die kraandoppen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef revpolen het volgende:
[..]
Heb er 1 van eBay.. ( voor 5dollar) werkt al 3 maanden!
Uiteindelijk werkte er maar 2![]()
![]()
Heb nu een vrij grote order op packaging staan, zal wel goed komen.
Maar wtf, een heel tijdperk ten einde!![]()
oh shit ja! Ah nee hequote:Op zondag 15 mei 2011 23:29 schreef RacerDKB het volgende:
WTF ik had nog 70 DX points.
Zijn die nu allemaal weg ? :S :S![]()
![]()
We hebben nog 20 shops ánders dan DealExtreme joh,quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef tuut-chips het volgende:
Maar wtf, een heel tijdperk ten einde!![]()
Dealextreme is sowiso crap
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Heb mijn aandelen China al verkocht en snel nieuwen gekocht in Griekenland!, niemand koopt nu meer wat in China nadat DX failliet is!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:34 schreef tuut-chips het volgende:
Maar wtf, een heel tijdperk ten einde!MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Griekenland.. hmm tactisch!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:38 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Heb mijn aandelen China al verkocht en snel nieuwen gekocht in Griekenland!, niemand koopt nu meer wat in China nadat DX failliet is!
Ik heb net een lading aandelen van Indiase shops gekocht... 'opkomende markt' enzoo![]()
(zijn daar eigenlijk shops, en weinig shipping?)Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
jamaar dx was de eerste en grotendeels verantwoordelijk voor de chinese wholesale gekte.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
We hebben nog 20 shops ánders dan DealExtreme joh,![]()
Dealextreme is sowiso crap![]()
Jij weet DUIDELIJK niet WAAROM DX weg is...quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef tokko1 het volgende:
[..]
We hebben nog 20 shops ánders dan DealExtreme joh,![]()
Dealextreme is sowiso crap
Ze moeten sluiten van de overheid ( lang leven China...)
Dus de rest zal spoedig volgen..
Bron:
DX forumSkysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"![]()
Ik zal even een liedje voor jullie zingen:
TROLOLOOLOOLLOOLOLO TROLOLOLOOLOOLOHOHOOHOHTROLOLOLOLOLOLOOOOOO![]()
Ja, maar wat is geen butt-kwaliteit.quote:Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.![]()
Leuk... heb mijn 1e order met paypal/chinese webwinkels gedaan vorige week.. gelukkig maar 2 dollar... bij wijze van test. Merk vanzelf of het troll is of niet.
[ Bericht 8% gewijzigd door leetzors op 16-05-2011 00:15:49 ]Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
Het is best vies eigenlijk :@ Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van :D![]()
niet te geloven dat DX falliet is
[b]Op <ahref="http://forum.fok.nl/topic/1286014/2/50#68576888" target="_blank" >vrijdag 1 mei 2009 23:32</a> schreef swarmahoer het volgende:[/b]
neem een voorbeeld aan de kwaliteitsposts van gers :P![]()
Altijd leuk, een half topic volplempen met gezeur over failliete dit, failliete dat...![]()
![]()
Nog een vraagje van mij uit vorige topic; als iemand zo'n time lapse camera voor weinig vind; ik houd me aanbevolen!![]()
![]()
Tehfuck.. je kan nog steeds bestellen bij DX.. en gezien deze topics hebben ze toch heel wat omzet gedraaid.There are only 151 Pokémon.![]()
Ja, maar het probleem ligt dus niet bij Dx zoals je al kan lezen eerder in dit topic. Ze hebben problemen met de chinese overheid en daarom zijn ze "failliet".quote:Op maandag 16 mei 2011 00:32 schreef Eenskijken het volgende:
Tehfuck.. je kan nog steeds bestellen bij DX.. en gezien deze topics hebben ze toch heel wat omzet gedraaid.![]()
(sprak jack trouwens gister, de overheid was bij hem ook langsgeweest maar hij was 'nog' goedgekeurd..)
Ik dacht alquote:Op maandag 16 mei 2011 00:38 schreef tuut-chips het volgende:
Hahahahaha jullie zijn allemaal zo kankerhard getrolldopeens zie ik iemand 'dx is falliet' posten zonder ook maar iets van een bron, en iedereen schreeuwt elkaar meteen na..
There are only 151 Pokémon.![]()
De eerste keer was die grap al niet leuk, dus nu ook niet.Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!![]()
Ik kende 'em nog niet, maar het helpt niet als ze het in het vorige topic al aankondigen.quote:Op maandag 16 mei 2011 01:48 schreef classpc het volgende:
De eerste keer was die grap al niet leuk, dus nu ook niet.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Daarom is de Website van DX op het moment ook zo traag.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:48 schreef ErkendFokker het volgende:
Wat? Is DX echt failliet?
Ik vond het al zo lang duren laatste dagen :s![]()
Is die key cain cam bij BIC nu iets of niet?
De komende 10 uur is't ie maar $6.99...
Klik ik op die banner, kom ik op een pagina met scheermesjes? pfffjaja, en azo...![]()
Eerste keer hebben we 3 topic lang vragen gehad in de trant van: "Maaaruh.. Zijn ze nu echt failliet dan?"quote:Op maandag 16 mei 2011 01:51 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Ik kende 'em nog niet, maar het helpt niet als ze het in het vorige topic al aankondigen.Ah, het vorige topic werd weer een voetbalshirtjes topic, dus dit is beter.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:28 schreef Iemand91 het volgende:
Altijd leuk, een half topic volplempen met gezeur over failliete dit, failliete dat...![]()
![]()
Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
Ja het is inderdaad een kwestie van elkaar naschreeuwen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:39 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Ik dacht alopeens zie ik iemand 'dx is falliet' posten zonder ook maar iets van een bron, en iedereen schreeuwt elkaar meteen na..
![]()
![]()
De 10%-coupon op Buyincoins werkt niet meer![]()
Die site is ook om te huilen, ben ik klaar met bestellen, ga ik naar de shopping cart, ligt de site plat![]()
![]()
Er zijn wel meer sites erg traag atm, kut 13 jarige nerds die zijn pakje niet hebben ontvangenquote:Op maandag 16 mei 2011 10:18 schreef Michael-H het volgende:
De 10%-coupon op Buyincoins werkt niet meer![]()
Die site is ook om te huilen, ben ik klaar met bestellen, ga ik naar de shopping cart, ligt de site plat
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Denk eerder dat het de chinezen met hun webshops zijn die de concurrent aanvallen...quote:Op maandag 16 mei 2011 10:23 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Er zijn wel meer sites erg traag atm, kut 13 jarige nerds die zijn pakje niet hebben ontvangen![]()
Weet iemand hoe je die 1-cent veilingen op eBay makkelijk kan vinden?
Dus allemaal dingetjes voor 1 cent![]()
Uhm.. Zo?Common sense is my super power. What's yours?
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?![]()
leuke garp![]()
net wat besteld. schrok me de typhus
| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Mijn horloge binnen
Deze dus:
http://www.dealextreme.co(...)h-black-silver-59057
Maar hoe kan ik het bandje kleiner maken?![]()
Bij de pennetjes aan de rechterkant van de open/dicht sluiting, daar kun je a de schakeltjes verschuiven, of je kunt er een schakel uithalen, dmv die kleine rondjes die je per schakel ziet, die kun je er uit tikken. Anders ga naar de v&d Daar doen ze het zo voor jequote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn horloge binnen
Deze dus:
Maar hoe kan ik het bandje kleiner maken?“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
http://desc.shop.ebay.com(...)dmd=1&_ipg=50&_rdc=1
Dit is ook een leuke ebay-search. Alle dingen waar nog niet op geboden is, en je dus echt voor 1 cent kunt winnen. Vaak zoekt een volgende bieder een andere uit als er al op geboden is.quote:This seller does not ship to Netherlands.Expres available to: netherlands aangevinkt.
![]()
Is al gelukt met wat ondersteuningquote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn horloge binnen
Deze dus:
Maar hoe kan ik het bandje kleiner maken?![]()
![]()
BEdankt voor je antwoord!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Bij de pennetjes aan de rechterkant van de open/dicht sluiting, daar kun je a de schakeltjes verschuiven, of je kunt er een schakel uithalen, dmv die kleine rondjes die je per schakel ziet, die kun je er uit tikken. Anders ga naar de v&d Daar doen ze het zo voor je![]()
Weer meteen wat besteld.
1x iPhone oortjes
https://www.dealextreme.c(...)ck-110cm-cable-42004
2X Opplak snorren voor mij en een vriend, voor een feestje in juni. Heb ik ze (hopelijk) optijd.![]()
Eindelijk, na mijn $9-coupon nu ook mijn 2 gratis zonnebrillen kunnen bestellen bij Pandawill (Pasenactie). Moest ik wel eerst langs twee personen die er geen bal van begrepen. Maar Chloe is mijn reddende engel gebleken.
En *zucht*, ik heb nu wel twee class 10 8GB MicroSD-kaartjes, maar nog niet mijn twee 1280x720p HD spycams. Come on guys!The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
k zie hier vaak oordopjes voorbijkomen.
Iemand geïnteresseerd in de Sony ex35LP, nieuw in doos.
15 euro ex. verz.
(scheelt 10 euro met de winkelprijs)
Waren die niet op iBood afgelopen week of zo, twee keer voor ultracheap?
-edit: http://nl-nl.forum.ibood.(...)ance_with_deep_bass/ ja dus (2 voor ¤ 16,95 zonder verzenden) -The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ah, ik heb zwarte, gekregen maar ik kan niks met in-ears![]()
nah k kijk wel wat k er mee doe.| Wordfeud: marcel-o |plug.dj/uptempo |<-- draai zelf je platen![]()
Scheelt trouwens niks met een normale winkelprijs:
http://www.redcoon.nl/ind(...)ny_MDR_EX35LP_zwart/
Wil je losjes vermelden dat je van iets af moet prima, maar wees eerlijk en/of doe het dan eerder in vraag & antwoord.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
ah. k kon niks lager vinden dan zo'n 22 euro.
beter zoeken dus
Wat was nu de truc? Hoe moest je de code invoeren of hebben ze handmatig een order gemaakt?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef shiznuts het volgende:
Eindelijk, na mijn $9-coupon nu ook mijn 2 gratis zonnebrillen kunnen bestellen bij Pandawill (Pasenactie). Moest ik wel eerst langs twee personen die er geen bal van begrepen. Maar Chloe is mijn reddende engel gebleken.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
Nee, ik heb gevraagd of ze de coupons wilden scheiden voor me, zodat ze niet hetzelfde waren. Dus toen kreeg ik een andere invoercode voor die zonnebrillen. Had wel ff benadrukt dat 'ie dan twee keer geldig moest zijn omdat ik met mijn letters twee keer p-a-n-d-a-w-i-l-l gespeld had.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat was nu de truc? Hoe moest je de code invoeren of hebben ze handmatig een order gemaakt?Wel leuk om bij betaalopties te kiezen voor 'No payment information required' en dat 'ie vervolgens als 'Paid' wordt bestempeld.
Verder hebben ze ook een nieuwe coupon gegeven voor de $9,-, al heb ik die vorige dus twee dagen geleden al gebruikt. Maar ik vind dat niet netjes om die dan maar te gaan gebruiken, buiten het feit dat ik nu ook niet meer kon bedenken dan een horloge, stroomadapter, usb-lader en een soldeerbout.En dat allemaal vanwege een gratis actie met pasen, nèt schlechte.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
He, je kan altijd proberen je iBood troep met winst op Fok! te verkopen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef marcel-o het volgende:
ah. k kon niks lager vinden dan zo'n 22 euro.
beter zoeken dus
Propps voor je poging.![]()
JEEHHH, ik heb vandaag mn schilderij binnen gekregen Deze dus
Jeetje man, was 20 minuten bezig de verpakking los te maken, wat een enorme hoeveelheid tape.
Ik ging er van uit dat het tegen zou gaan vallen, maar het valt me reuze mee, het is een echt olieverfschilderij, hij voelde nog wel een beetje klam aan, das wel apart, maar goed, het is geen hele beste replica, maar ik ben uitermate tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Zal deze week nog even wat foto's online knallen“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Die wil ik ook nog een keer gaan kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef RanTheMan het volgende:
Jeetje man, was 20 minuten bezig de verpakking los te maken, wat een enorme hoeveelheid tape.
Ik ging er van uit dat het tegen zou gaan vallen, maar het valt me reuze mee, het is een echt olieverfschilderij, hij voelde nog wel een beetje klam aan, das wel apart, maar goed, het is geen hele beste replica, maar ik ben uitermate tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Zal deze week nog even wat foto's online knallen![]()
![]()
Laten we het er op houden dat deze versie een stuk kleurrijker is geworden, het origineel is wat donkerder van kleur, maar ik zou niet zo goed kunnen naschilderen..quote:Op maandag 16 mei 2011 15:58 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog een keer gaan kopen
Vervelende is wel dat er iets van stukjes opzitten, maar dat zie je alleen van heel dicht bij.. Maar goed, ik zal daar ook wel een foto van maken!“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Ik ga binnenkort naar een kpop concert en nou wilde ik van die lightsticks meenemen. Weet iemand waar je die kan kopen?![]()
Het origineel is op een stuk karton getekend, daarna door dieven met een stanleymes uit het frame gesneden. Wilde je het zo origineel ontvangen?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef RanTheMan het volgende:
Ik ging er van uit dat het tegen zou gaan vallen, maar het valt me reuze mee, het is een echt olieverfschilderij, hij voelde nog wel een beetje klam aan, das wel apart, maar goed, het is geen hele beste replica, maar ik ben uitermate tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Zal deze week nog even wat foto's online knallen![]()
![]()
Feestwinkel... De Action...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef colorito86 het volgende:
Ik ga binnenkort naar een kpop concert en nou wilde ik van die lightsticks meenemen. Weet iemand waar je die kan kopen?Als jij dat met een zwarte hoed op en een koffer in de hand gaat regelen...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het origineel is op een stuk karton getekend, daarna door dieven met een stanleymes uit het frame gesneden. Wilde je het zo origineel ontvangen?
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg eigenlijk dat ik had verwacht dat het echt dramatische kwaliteit zou zijn, maar ik ben stiekem best blijquote:Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het origineel is op een stuk karton getekend, daarna door dieven met een stanleymes uit het frame gesneden. Wilde je het zo origineel ontvangen?“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”![]()
Ter bescherming aan de onder en bovenkant (erop klikken zeg maar). Of echt syntetisch materiaal als hoes over het hele apparaat trekken?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:43 schreef Sushimonster het volgende:
Iemand nog een mooie macbook air-hoes gezien die níet uitverkocht is?
Hoe dan ook. Gewoon ff zoeken denk ik met een van deze op 'macbook air':
› http://chinaprices.us/
› http://chinacheep.com/The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
werkt hier gewoonquote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Syphixx het volgende:
www.buyincoins.com down?
heb mn zaklamp ontvangen maar geen idee waar de batterijen in moeten![]()
bic heeft weer last van ddos aanvallen. nog ff uit het vorige topic: toen vroeg ik of jack ook fc zwolle shirts had dat ga ik nou vragen maar wat is nu zijn mail adres want die is altijd anders bijna.BAM dit is 3KB![]()
DealExtreme wordt wel binnenkort gesloten
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/![]()
Ik kan niet/nauwelijks quoten (mobiel fokken in de trein), dus dan maar zo.
Ja, die keychain van BIC is wel wat, ik heb hem getest vanuit de losse hand: veel bewogen maar dat is logisch. Licht naar donker en terug kan misschien wat minder zijn (alle camera's kennen dat probleem).
En dat bandje korter maken doe je met een dunne pin (naald o.i.d.) en dan druk je de pin die de schakels verbindt er zo uit.![]()
Weet iemand bij welke verzendmethode je de minste kans op douane/inklaringskosten hebt?
Heb de keus uit;
TNT
UPS
DHL
FEDEX
Gaat om een pakketje uit China...![]()
quote:Dan gaat hij met TNT express, ik gok dat je dan 100% kans op invoerrechten hebt.
Ik zou gokken op een FEDEX of UPS, maar zeker weten doe ik het niet!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Schild het volgende:
Weet iemand bij welke verzendmethode je de minste kans op douane/inklaringskosten hebt?
Heb de keus uit;
TNT
UPS
DHL
FEDEX
Gaat om een pakketje uit China...MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Linkquote:Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
UPSquote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Schild het volgende:
Heb de keus uit;
TNT
UPS
DHL
FEDEX
Gaat om een pakketje uit China...
maar let wel: zelfs met UPS heb je nog kans om gepakt te worden, maar opzich is de kans niet zo heel erg groot..There are only 151 Pokémon.![]()
Check die OP dan swa, weetje.The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz![]()
Ga is google gebruiken gast, kijk op z'n site. Probeer is zélf te zoeken voor metteen te vragen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Loll het volgende:
maar uhh wat is het actuele mail adres van jack
De OPENINGSPOST van dit topic is speciaal voor noobs zoals jij gemaakt (die blijkbaar nog niets weten over china shopping). Daar staat álle informatie in die je nodig hebt, deze wordt tevens gewoon up to date gehouden dus kijk daar maar lekker.Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>![]()
ik ben al sinds topic 95 hier aanwezig hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ga is google gebruiken gast, kijk op z'n site. Probeer is zélf te zoeken voor metteen te vragen.
De OPENINGSPOST van dit topic is speciaal voor noobs zoals jij gemaakt (die blijkbaar nog niets weten over china shopping). Daar staat álle informatie in die je nodig hebt, deze wordt tevens gewoon up to date gehouden dus kijk daar maar lekker.![]()
maar je hebt gewoon gelijk en bij deze schaam ik me heel diep![]()
BAM dit is 3KB![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Loll het volgende:
bic heeft weer last van ddos aanvallen. nog ff uit het vorige topic: toen vroeg ik of jack ook fc zwolle shirts had dat ga ik nou vragen maar wat is nu zijn mail adres want die is altijd anders bijna.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef Loll het volgende:
[..]
is goed! is het mail adres in de op nog goed?quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Loll het volgende:
maar uhh wat is het actuele mail adres van jackquote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef Loll het volgende:
[..]
ik ben al sinds topic 95 hier aanwezig hoor![]()
maar je hebt gewoon gelijk en bij deze schaam ik me heel diep![]()
![]()
![]()
quote:Na dat video'tje voor de tigmiljardste keer voorbij hebben zien komen... niet echt meer
Haha, ik moest lachenquote:
Forum Opties Forumhop: Hop naar: