quote:This seller does not ship to Netherlands.
Is al gelukt met wat ondersteuningquote:Op maandag 16 mei 2011 12:41 schreef larry_flynt het volgende:
Mijn horloge binnen
Deze dus:
http://www.dealextreme.co(...)h-black-silver-59057
Maar hoe kan ik het bandje kleiner maken?
BEdankt voor je antwoord!quote:Op maandag 16 mei 2011 12:43 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Bij de pennetjes aan de rechterkant van de open/dicht sluiting, daar kun je a de schakeltjes verschuiven, of je kunt er een schakel uithalen, dmv die kleine rondjes die je per schakel ziet, die kun je er uit tikken. Anders ga naar de v&d Daar doen ze het zo voor je
Wat was nu de truc? Hoe moest je de code invoeren of hebben ze handmatig een order gemaakt?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:47 schreef shiznuts het volgende:
Eindelijk, na mijn $9-coupon nu ook mijn 2 gratis zonnebrillen kunnen bestellen bij Pandawill (Pasenactie). Moest ik wel eerst langs twee personen die er geen bal van begrepen. Maar Chloe is mijn reddende engel gebleken.
Nee, ik heb gevraagd of ze de coupons wilden scheiden voor me, zodat ze niet hetzelfde waren. Dus toen kreeg ik een andere invoercode voor die zonnebrillen. Had wel ff benadrukt dat 'ie dan twee keer geldig moest zijn omdat ik met mijn letters twee keer p-a-n-d-a-w-i-l-l gespeld had.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:12 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Wat was nu de truc? Hoe moest je de code invoeren of hebben ze handmatig een order gemaakt?
He, je kan altijd proberen je iBood troep met winst op Fok! te verkopen.quote:Op maandag 16 mei 2011 14:07 schreef marcel-o het volgende:
ah. k kon niks lager vinden dan zo'n 22 euro.
beter zoeken dus
Die wil ik ook nog een keer gaan kopenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef RanTheMan het volgende:
JEEHHH, ik heb vandaag mn schilderij binnen gekregen Deze dus
Jeetje man, was 20 minuten bezig de verpakking los te maken, wat een enorme hoeveelheid tape.
Ik ging er van uit dat het tegen zou gaan vallen, maar het valt me reuze mee, het is een echt olieverfschilderij, hij voelde nog wel een beetje klam aan, das wel apart, maar goed, het is geen hele beste replica, maar ik ben uitermate tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Zal deze week nog even wat foto's online knallen
Laten we het er op houden dat deze versie een stuk kleurrijker is geworden, het origineel is wat donkerder van kleur, maar ik zou niet zo goed kunnen naschilderen..quote:Op maandag 16 mei 2011 15:58 schreef larry_flynt het volgende:
[..]
Die wil ik ook nog een keer gaan kopen
Het origineel is op een stuk karton getekend, daarna door dieven met een stanleymes uit het frame gesneden. Wilde je het zo origineel ontvangen?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:53 schreef RanTheMan het volgende:
JEEHHH, ik heb vandaag mn schilderij binnen gekregen Deze dus
Jeetje man, was 20 minuten bezig de verpakking los te maken, wat een enorme hoeveelheid tape.
Ik ging er van uit dat het tegen zou gaan vallen, maar het valt me reuze mee, het is een echt olieverfschilderij, hij voelde nog wel een beetje klam aan, das wel apart, maar goed, het is geen hele beste replica, maar ik ben uitermate tevreden over de prijs/kwaliteit verhouding. Zal deze week nog even wat foto's online knallen
Feestwinkel... De Action...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:27 schreef colorito86 het volgende:
Ik ga binnenkort naar een kpop concert en nou wilde ik van die lightsticks meenemen. Weet iemand waar je die kan kopen?
Als jij dat met een zwarte hoed op en een koffer in de hand gaat regelen...quote:Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het origineel is op een stuk karton getekend, daarna door dieven met een stanleymes uit het frame gesneden. Wilde je het zo origineel ontvangen?
Dat zeg ik toch helemaal niet? Ik zeg eigenlijk dat ik had verwacht dat het echt dramatische kwaliteit zou zijn, maar ik ben stiekem best blijquote:Op maandag 16 mei 2011 16:32 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Het origineel is op een stuk karton getekend, daarna door dieven met een stanleymes uit het frame gesneden. Wilde je het zo origineel ontvangen?
Ter bescherming aan de onder en bovenkant (erop klikken zeg maar). Of echt syntetisch materiaal als hoes over het hele apparaat trekken?quote:Op maandag 16 mei 2011 16:43 schreef Sushimonster het volgende:
Iemand nog een mooie macbook air-hoes gezien die níet uitverkocht is?
werkt hier gewoonquote:Op maandag 16 mei 2011 16:50 schreef Syphixx het volgende:
www.buyincoins.com down?
heb mn zaklamp ontvangen maar geen idee waar de batterijen in moeten
quote:
Ik zou gokken op een FEDEX of UPS, maar zeker weten doe ik het niet!quote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Schild het volgende:
Weet iemand bij welke verzendmethode je de minste kans op douane/inklaringskosten hebt?
Heb de keus uit;
TNT
UPS
DHL
FEDEX
Gaat om een pakketje uit China...
Linkquote:
UPSquote:Op maandag 16 mei 2011 18:56 schreef Schild het volgende:
Weet iemand bij welke verzendmethode je de minste kans op douane/inklaringskosten hebt?
Heb de keus uit;
TNT
UPS
DHL
FEDEX
Gaat om een pakketje uit China...
Ga is google gebruiken gast, kijk op z'n site. Probeer is zélf te zoeken voor metteen te vragen.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Loll het volgende:
maar uhh wat is het actuele mail adres van jack
ik ben al sinds topic 95 hier aanwezig hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef tokko1 het volgende:
[..]
Ga is google gebruiken gast, kijk op z'n site. Probeer is zélf te zoeken voor metteen te vragen.
De OPENINGSPOST van dit topic is speciaal voor noobs zoals jij gemaakt (die blijkbaar nog niets weten over china shopping). Daar staat álle informatie in die je nodig hebt, deze wordt tevens gewoon up to date gehouden dus kijk daar maar lekker.
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:55 schreef Loll het volgende:
bic heeft weer last van ddos aanvallen. nog ff uit het vorige topic: toen vroeg ik of jack ook fc zwolle shirts had dat ga ik nou vragen maar wat is nu zijn mail adres want die is altijd anders bijna.
quote:Op zondag 15 mei 2011 21:01 schreef Loll het volgende:
[..]
is goed! is het mail adres in de op nog goed?
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Loll het volgende:
maar uhh wat is het actuele mail adres van jack
quote:Op maandag 16 mei 2011 20:11 schreef Loll het volgende:
[..]
ik ben al sinds topic 95 hier aanwezig hoor![]()
maar je hebt gewoon gelijk en bij deze schaam ik me heel diep![]()
quote:
Haha, ik moest lachenquote:
Dit.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:29 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Na dat video'tje voor de tigmiljardste keer voorbij hebben zien komen... niet echt meer [ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |