Misschien één seconde over PSVquote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Zullen ze nog één seconde over iets anders dan Ajax-Twente gaan praten?
Ja hoor denk het wel heel eventjes.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
En dat je als trainer en de A1 en het 1e kampioen maakt?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef Tornadovis het volgende:
Is dat niet een record, dat je al na 5,5 maand als hoofdcoach de titel pakt?
Ook een behoorlijk jonge coach.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef Tornadovis het volgende:
Is dat niet een record, dat je al na 5,5 maand als hoofdcoach de titel pakt?
hij stond in de ringquote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft ebicilio gedaan dan?
Zat toch gewoon in het publiek of niet?
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Specularium het volgende:
Wat heeft ebicilio gedaan dan?
Zat toch gewoon in het publiek of niet?
Eens. Een schande.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Konijnenjager het volgende:
Dat gelul over Ebicilio. Kerel zit om 2030 nog een bokswedstrijdje te kijken, schande!
Luister hier maar naar.. hij gaat nergens heenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:45 schreef HenkieVdV het volgende:
Denk dat PSV beter afscheid kan nemen van Rutten.
Wat heeft ie gedaan?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef HenkieVdV het volgende:
Mertens heeft erg sportief zijn respect gegeven aan Nesu, erg mooi.
valt wel mee volgens mij, ze moeten tijdens de kwalificatie onder de 17 zijn, maar ze kunnen dus op het toernooi zelf ook wel 17 zijn dacht ik...quote:
Oké..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Shirtje met vlag van zijn land showen na die goals.
Op de bank droegen ze sjaaltjes.
Na die 6/7 jaar geen kampioen te zijn geweest was everything is gonna be alright wel passend vind je niet?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef Evertjan het volgende:
waar komt die Bob Marley hype vandaan bij Ajax??
dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef Evertjan het volgende:
Ja, met de kwalificatie moeten de spelers in of voor 1994 geboren zijn, alleen één doelman mag in 1993 geboren zijn ter dispensatiequote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef alors het volgende:
[..]
valt wel mee volgens mij, ze moeten tijdens de kwalificatie onder de 17 zijn, maar ze kunnen dus op het toernooi zelf ook wel 17 zijn dacht ik...
Iets met coffeeshops denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef Evertjan het volgende:
Bob Marley was Ajaciedquote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef Evertjan het volgende:
Ja werkelijk maar 1 sec over die onfortuinlijke Utrechter.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef Ambrosius het volgende:
Komt pas morgenmiddag na de herhaling op internet. Als het mogelijk voor je is adviseer ik je gewoon die uitzending te kijken want op internet mis je wedstrijdbeelden.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:58 schreef Nimma024 het volgende:
Iemand een idee hoe lang het duurt tot ik de uitzending kan terugkijken op internet?
De link heb ik al, maar de uitzending van vandaag staat er nog niet bij.
Ohhhhhhhh AJAX!! Jaaaaaaaaaa, oh wat is dit lekker. JAaaaaaaaaaaa!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:42 schreef maril het volgende:
[..]
Ja werkelijk maar 1 sec over die onfortuinlijke Utrechter.
Heb het er dan niet over
Ook maar ff kijken dan normaal kan ik het niet aanzien, maar extra feestvierende Ajax beelden kan nooit kwijtquote:Op maandag 16 mei 2011 00:34 schreef Nimma024 het volgende:
Oke dankje. Even zoeken hoe laat die herhaling is en dan zorg ik dat ik het kan bekijken.
Edit: 13:20 uur op NED 2 zie ik.
Hier niet hoorquote:Op maandag 16 mei 2011 13:24 schreef Littlerabbit het volgende:
Die beelden van 4 jaar geleden op 1 doelpunt na doet nog steeds pijn
Welk gehuil, welke persoonlijkheid? (Ik vat het maar op als iets negatiefs)quote:Op maandag 16 mei 2011 13:32 schreef inZanity het volgende:
Hah Vertongen naar Barcelona.Los van dat hij er voetballend helemaal niets te zoeken heeft, zou hij er wel thuishoren met z'n persoonlijkheid en gehuil de hele wedstrijd.
Omdat ik er ook al jaren niks van snap zie ik het maar als jaloezie op de beste speler van de blijkbaar algemene vijand.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef Zolcon het volgende:
Dat gezeik op vertonghen altijd. Geheel onterecht. Goede speler met een mooie toekomst.
Ik heb toch ook nooit gezegd dat het een slechte speler is? Het is zeker een van de beste verdedigers in de eredivisie. Maar komop een ploeg als Barcelona is toch echt iets te hoog gegrepen hoor. En het is gewoon een heel vervelend mannetje, met stip de vervelendste van de Eredivisie.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef Zolcon het volgende:
Dat gezeik op vertonghen altijd. Geheel onterecht. Goede speler met een mooie toekomst.
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:06 schreef Littlerabbit het volgende:
Siem en Luuk zijn trouwens in wedstrijden en doelpunten gelijk geeindigd dit seizoen
Die vind ik minder irritant dan mensen als Youri Mulder, Jan Mulder, Ronald Waterzeik, Sjek van Gelder....quote:Op zondag 22 mei 2011 19:45 schreef Littlerabbit het volgende:
En dan vergeten jullie Tom van 't Hek?(
)
inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2011 22:23 schreef Zeroku het volgende:
Rutten over Toivonen. 'Hij zoekt de grens op.'
Alweerquote:Op zondag 22 mei 2011 22:25 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Gaan we het nog over de landskampioen hebben of wat?
Kan niet vaak genoeg herhaald wordenquote:
Inderdaadquote:Op zondag 22 mei 2011 22:28 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
We hebben geen ruk aan de fans, dus laten we het aan een kerkhofje vragen.
Nee Foppe is SCHquote:Op zondag 22 mei 2011 22:37 schreef zeeuws jongetje het volgende:
Toch zie ik Foppe nog steeds niet als een Ajacied.
Mwa. Neuh, dat denk ik niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De nieuwste miskoop van Ajaxdenk ik, zal niet passen bij ajax
Gaan we weerquote:
Dat rebels, ego, levensstijl gaan denk ik toch voor problemen zorgen bij ajax, daarnaast het nieuwe spel van de Boer heeft niks/weinig met lange ballen, Janssen is niet de meeste bewegelijkste speler en mee verdedigen doet hij niet veel..quote:
Denk het ook...een 30-jarige speler die het nooit in het buitenland heeft gemaakt. Wieleart ging ook de defensie van Ajax versterken...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:40 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
De nieuwste miskoop van Ajaxdenk ik, zal niet passen bij ajax
Alleen is Janssen de beste speler van de Eredivisie. Wielaert niet.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Denk het ook...een 30-jarige speler die het nooit in het buitenland heeft gemaakt. Wieleart ging ook de defensie van Ajax versterken...
Misschien zegt dat ook veel over de eredivisie...quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen is Janssen de beste speler van de Eredivisie. Wielaert niet.
Ajax heeft te weinig spelers met een goede crosspass/schot uit tweede lijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat rebels, ego, levensstijl gaan denk ik toch voor problemen zorgen bij ajax, daarnaast het nieuwe spel van de Boer heeft niks/weinig met lange ballen, Janssen is niet de meeste bewegelijkste speler en mee verdedigen doet hij niet veel..
Ben benieuwd.
Maar is dit niet gewoon zijn top jaar? Denk jij dat hij dit niveau nog 2 tot 5 jaar volhoudt?quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Alleen is Janssen de beste speler van de Eredivisie. Wielaert niet.
Vorig jaar was ook goed.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:45 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Maar is dit niet gewoon zijn top jaar? Denk jij dat hij dit niveau nog 2 tot 5 jaar volhoudt?
Zijn vrije trappen en corners kunnen van grote meerwaarde zijn.quote:Op zondag 22 mei 2011 22:42 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat rebels, ego, levensstijl gaan denk ik toch voor problemen zorgen bij ajax, daarnaast het nieuwe spel van de Boer heeft niks/weinig met lange ballen, Janssen is niet de meeste bewegelijkste speler en mee verdedigen doet hij niet veel..
Ben benieuwd.
jawel hoorquote:Op zondag 22 mei 2011 22:44 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Been was ook zo'n vent die tof met de jongens omging, toch wens je Ajax de plek die Feyenoord nu innemt niet toe.
Jahaa toen waren de rollen omgedraaidquote:Op zondag 22 mei 2011 22:51 schreef Type-R het volgende:
Absoluut Kah, misschien alleen al om dat juichen erna.
Tja Nederlanders die Engels spreken klinkt altijd slecht.. maar ik heb veel en veel slechter gehoord.quote:
Ik gun het hem van harte, als hij daardoor oprot van de Nederlandse tv als 'analist'quote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef msnk het volgende:
Waarom wordt Ronald geen jeugdtrainer bij Barcelona of zo, zij mogen hem overduidelijk wel
Waarschijnlijk goed voor zn ego.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Vinifera het volgende:
ontzettend triest dat Koeman zich laten lenen voor zulke 'emo-tv'
zou me niks verbazen van zo'n 'toppresentator'quote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Noemde Van Gelder Koeman trouwens nou een troptrainer net?
Als het nou een belangrijk doelpunt was geweest.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Vinifera het volgende:
ontzettend triest dat Koeman zich laten lenen voor zulke 'emo-tv'
Ik zit naar Johan Derksen te kijken, laat 's weten als ze Theo aan het woord laten bittequote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Noemde Van Gelder Koeman trouwens nou een troptrainer net?
laat dan gewoon die goal zien. ouwe mannen in lege stadions, zit toch niemand op te wachtenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het nou een belangrijk doelpunt was geweest.
hij mag praten nuquote:Op zondag 29 mei 2011 22:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zit naar Johan Derksen te kijken, laat 's weten als ze Theo aan het woord laten bitte
Belediging voor dat eerste duo inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
janssen en eriksen vergelijken met iniesta en xavi
Inderdaad, alsof Iniesta of Xavi ooit de schoenen van Janssen en Eriksen mogen strikkenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
iniestaquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef troje het volgende:
Nee, hebben ze niet gedaan. van gelder is weer eens heerlijk objectief... wat een rukker.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef msnk het volgende:
Groningen was gewoon beter dan ADO vandaag, doe moeilijk, hij is je bitch niet
Het wordt 5-1 natuurlijk was Groningen beter, maar waarom gaan ze niet wat dieper in op zo'n mooie wedstrijd?. Ze hebben de rechten van de beelden en dan gebruiken ze deze niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef msnk het volgende:
Groningen was gewoon beter dan ADO vandaag, doe moeilijk, hij is je bitch niet
Dit dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt 5-1 natuurlijk was Groningen beter, maar waarom gaan ze niet wat dieper in op zo'n mooie wedstrijd?. Ze hebben de rechten van de beelden en dan gebruiken ze deze niet.
Niet de CLquote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax wordt volgend jaar kampioen, pakt de beker en de JC schaal.
Ah Utrecht dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Oidipous het volgende:
Erwin wordt trainer bij FCU, dat hing al langer in de lucht... Prima.
en lekker bijbruinen op de playa natuurlijk!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef msnk het volgende:
Sjek heeft dus twee maanden vrij om even Barcelona rond te... 'trekken'...
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef msnk het volgende:
Sjek heeft dus twee maanden vrij om even Barcelona rond te... 'trekken'...
Hij is igg veel beter dan Ronaldoquote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
omg wat slecht dit
Messi vergelijken met die 2
C.Ronaldo heeft andere kwaliteiten, kwaliteiten die Messi niet heeftquote:Op zondag 29 mei 2011 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel beamen ja. Beide Ronaldo's.
Net als Ronaldinho ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:53 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Messi dit nog een jaar of 10 volhoudt... Wat een held!!
Spel de naam dan goed.quote:
Er komt wel een nieuw topic hoorquote:Op zondag 29 mei 2011 22:56 schreef bjanaan het volgende:
Nummertje gauw ff posten voor sluit; Graffiti 6 - Stare into the sun
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |