Ik gun het hem van harte, als hij daardoor oprot van de Nederlandse tv als 'analist'quote:Op zondag 29 mei 2011 22:08 schreef msnk het volgende:
Waarom wordt Ronald geen jeugdtrainer bij Barcelona of zo, zij mogen hem overduidelijk wel
Waarschijnlijk goed voor zn ego.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Vinifera het volgende:
ontzettend triest dat Koeman zich laten lenen voor zulke 'emo-tv'
zou me niks verbazen van zo'n 'toppresentator'quote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Noemde Van Gelder Koeman trouwens nou een troptrainer net?
Als het nou een belangrijk doelpunt was geweest.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:14 schreef Vinifera het volgende:
ontzettend triest dat Koeman zich laten lenen voor zulke 'emo-tv'
Ik zit naar Johan Derksen te kijken, laat 's weten als ze Theo aan het woord laten bittequote:Op zondag 29 mei 2011 22:15 schreef GGMM het volgende:
Noemde Van Gelder Koeman trouwens nou een troptrainer net?
laat dan gewoon die goal zien. ouwe mannen in lege stadions, zit toch niemand op te wachtenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Als het nou een belangrijk doelpunt was geweest.
hij mag praten nuquote:Op zondag 29 mei 2011 22:16 schreef msnk het volgende:
[..]
Ik zit naar Johan Derksen te kijken, laat 's weten als ze Theo aan het woord laten bitte
Belediging voor dat eerste duo inderdaad.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
janssen en eriksen vergelijken met iniesta en xavi
Inderdaad, alsof Iniesta of Xavi ooit de schoenen van Janssen en Eriksen mogen strikkenquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
iniestaquote:Op zondag 29 mei 2011 22:33 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef troje het volgende:
Nee, hebben ze niet gedaan. van gelder is weer eens heerlijk objectief... wat een rukker.
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef msnk het volgende:
Groningen was gewoon beter dan ADO vandaag, doe moeilijk, hij is je bitch niet
Het wordt 5-1 natuurlijk was Groningen beter, maar waarom gaan ze niet wat dieper in op zo'n mooie wedstrijd?. Ze hebben de rechten van de beelden en dan gebruiken ze deze niet.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:41 schreef msnk het volgende:
Groningen was gewoon beter dan ADO vandaag, doe moeilijk, hij is je bitch niet
Dit dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het wordt 5-1 natuurlijk was Groningen beter, maar waarom gaan ze niet wat dieper in op zo'n mooie wedstrijd?. Ze hebben de rechten van de beelden en dan gebruiken ze deze niet.
Niet de CLquote:Op zondag 29 mei 2011 22:45 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ajax wordt volgend jaar kampioen, pakt de beker en de JC schaal.
Ah Utrecht dus.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef Oidipous het volgende:
Erwin wordt trainer bij FCU, dat hing al langer in de lucht... Prima.
en lekker bijbruinen op de playa natuurlijk!quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef msnk het volgende:
Sjek heeft dus twee maanden vrij om even Barcelona rond te... 'trekken'...
quote:Op zondag 29 mei 2011 22:50 schreef msnk het volgende:
Sjek heeft dus twee maanden vrij om even Barcelona rond te... 'trekken'...
Hij is igg veel beter dan Ronaldoquote:Op zondag 29 mei 2011 22:52 schreef Doublepain het volgende:
omg wat slecht dit
Messi vergelijken met die 2
C.Ronaldo heeft andere kwaliteiten, kwaliteiten die Messi niet heeftquote:Op zondag 29 mei 2011 22:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Dat wil ik nog wel beamen ja. Beide Ronaldo's.
Net als Ronaldinho ja.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:53 schreef Oidipous het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Messi dit nog een jaar of 10 volhoudt... Wat een held!!
Spel de naam dan goed.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |