omdat jij het benquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die regel geldt al een tijdje niet meer, vriend.
Ik was serieus aan het wachten tot iemand 299ste postte, maar hij ververste maar niet... toen vertrouwde ik het niet, toen ging ik kijken, was het nieuwe topic al geopend.quote:
Faalquote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was serieus aan het wachten tot iemand 299ste postte, maar hij ververste maar niet... toen vertrouwde ik het niet, toen ging ik kijken, was het nieuwe topic al geopend.
kan niet slapen als ik niet gedoucht benquote:
wtf manquote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef leeell het volgende:
[..]
kan niet slapen als ik niet gedoucht ben
OCD
Wtf?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef leeell het volgende:
[..]
OCD
nee serious, gewoon de hele dag niet douchen en dan me heilige bedje inquote:
Autist.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef leeell het volgende:
[..]
OCD
he niet zo tegen mijquote:
hoe sneller hoe beterquote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef -tape- het volgende:
De topics gaan steeds sneller naarmate we dichterbij komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef leeell het volgende:
maar Dastan, jij woont toch in kolossale villaKut pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'wat niet rekt, dat scheurt'
Krijg je als er alleen maar finnen zittenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef Finland. het volgende:
Ik zag die slagingspercentages, maar onze school had vorig jaar maar 80% ofzo!
Blijf nog even aubquote:Op zondag 15 mei 2011 22:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga effe lekker deze uitzendinggemist kijken tot straks
Je wilt niet weten hoe vaak mijn Firefox al is vastgelopen. Die automatische ververser vreet geheugen.quote:
Natuulijkequote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
Whehe, van mij mogen jullie best komen, maar dat gaat niet passen. Heb maar een terras.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak mijn Firefox al is vastgelopen. Die automatische ververser vreet geheugen.
Beter overleven we het allebei.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet het wel overleven hoor. Anders overleef ik het ook niet.
Bij mij 0x vastgelopen hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak mijn Firefox al is vastgelopen. Die automatische ververser vreet geheugen.
Nee, om 13.00.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Beter overleven we het allebei.![]()
Ik lees nu dat ik om 13:15 aanwezig moet zijn morgen. Is dat bij jullie ook zo?
Ik dacht dat het aan mijn pc lagquote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik lees nu dat ik om 13:15 aanwezig moet zijn morgen. Is dat bij jullie ook zo?
Je hebt gewoon teveel pr0n staan.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
O.Ik dacht dat er meer waren met dat probleem.
quote:
Hm, zal dan wel iets van de school zijn, wat iedere school apart doetquote:
Is vast ook zo vaak gebeurd de afgelopen zes jaar.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
Ik ga gewoon tyfusvroeg al naar school. Ben veel te bang dat ik een lekke band krijg.
Ik ga eerst nog een examen op school doen denk ikquote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
Ik ga gewoon tyfusvroeg al naar school. Ben veel te bang dat ik een lekke band krijg.
Ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef yosander het volgende:
[..]
Is vast ook zo vaak gebeurd de afgelopen zes jaar.
Ik ga met de metro en tramquote:Op zondag 15 mei 2011 22:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Wat als de bus/trein een lekke band heeft
Ik fiets het binnen 7 minuten. Maar ik ga dus mooi niet om 13:23 weg morgenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:47 schreef Etsu het volgende:
Hoelang doen jullie erover om op school te komen dan?
Ik 50 minuten. Dus 12.00 weg ongeveer.
Oohquote:Op zondag 15 mei 2011 22:47 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja.En kettingen die breken. Ik wil dat nu echt niet hebben.
Ooh nee...die was toen gebrokenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Wel vaak genoeg gehad dat m'n ketting d'r afvloog (zelfs van m'n brommer een keer
!!), maar heb nu toch een robuuste Sparta.
had je nu maar een brommerquote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
fappen dusquote:
Drie keer raden...quote:
niet goed bijgehouden!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Wel vaak genoeg gehad dat m'n ketting d'r afvloog (zelfs van m'n brommer een keer
!!), maar heb nu toch een robuuste Sparta.
neuckenquote:
Thanks, welterustenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
nou, succes dan maar aan hen die morgen beginnen!
fijne nachtrust en zulks!
heb er 3quote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel een droom van mij, ja. Maar ik heb nooit zoveel geld.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef leeell het volgende:
[..]
heb er 3
maar naast camel is dat ook mn grootste kostenpost (als in alles gaat eraan op)
Hij was zelfs gebroken om precies te zijnquote:
Brom : schakelquote:
Mijn ouders betalen de eerste 10 lessen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Als ik een scooter zou nemen, zouden mijn ouders niet betalen voor mijn autorijlessen. Voor mij was die keuze dus niet zo moeilijk (zeker omdat ik redelijk vlakbij school woon).Oh en ik mocht ook niet roken, maar dat was ik sowieso al niet van plan
regelmatig insmeren met vet en goed spannen, versleten tandwielen vervangenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij was zelfs gebroken om precies te zijn. Was wel aan vervanging toe, al helemaal omdat ik toen zo'n nieuwe uitlaat d'r onder had hangen. Toen had 'ie iets meer kracht
!
65quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef ThaTim het volgende:
wie heeft meeste notes hier?
ThaTim begint met 100.
Ik heb nooit een note gekregen. Maar ik ben dan ook braaf.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef ThaTim het volgende:
wie heeft meeste notes hier?
ThaTim begint met 100.
Ook chill toch? Die rijlessen zijn echt belachelijk duur, dus ieder beetje helpt... En zo onhandig dat ik pas vanaf begin augustus mag rijlessenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen de eerste 10 lessen.Voor mijn 18de verjaardag. De rest moet ik zelf dokken.
2 dagen na het laatste examen 1ste autorijles
Ken 't jaquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef leeell het volgende:
[..]
regelmatig insmeren met vet en goed spannen, versleten tandwielen vervangen
wooeeeeeeiquote:
Jij wil je rijbewijs in 1 maand halen?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ook chill toch? Die rijlessen zijn echt belachelijk duur, dus ieder beetje helpt... En zo onhandig dat ik pas vanaf begin augustus mag rijlessenIk wil wel m'n rijbewijs hebben voordat ik ga studeren.
arm beestjequote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef yosander het volgende:
[..]
Ken 't ja.
Na de examens ga ik 'm opknappen. Want nu staat die al een tijdje stil.
Op mijn eerste account had ik er 2 of zo... maar daarvan ben ik dus alles kwijtquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb nooit een note gekregen. Maar ik ben dan ook braaf.
Wat was je eerste acc dan?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Op mijn eerste account had ik er 2 of zo... maar daarvan ben ik dus alles kwijt
serieus?quote:
liegenaarquote:
Dat kan heul niet,quote:
Jij had een PI, ik niet. Dus niet helemaal hetzelfde.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef Dastan het volgende:
Wow, Etsu, precies hetzelfde bericht op precies hetzelfde moment.
Want bij elkaar 22.quote:
Jij wint.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij had een PI, ik niet. Dus niet helemaal hetzelfde.
quote:
quote:
Genoeg = genoeg!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef Internepper het volgende:
Net M&O 2010-II gemaakt, had een 5.1 met 4 doorlopende fouten.. genoeg
magertjesquote:Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef Internepper het volgende:
Gehaald is gehaald denk ik dan maar. Zesjescultuur the best.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef Internepper het volgende:
Dat kan beter. Terug in de boeken, jij!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef Internepper het volgende:
Te veel informatie.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
eww, teennagel te groote van een vliegtuigdekschip viel er net af
gastquote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb het laten vallen na de vierde en daar heb ik geen spijt vanquote:
quote:
quote:
Hoi.quote:
Motorbloempje komt misschien ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi.Ik ga denk niet dat ik me ga inschrijven. Al helemaal niet als er alleen jongens komen. Ik weet niet waarom, maar ik kan meestal niet met jongens mijn eigen leeftijd opschieten..
kijk je het serieus op TV?quote:
Wel met mij hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi.Ik ga denk niet dat ik me ga inschrijven. Al helemaal niet als er alleen jongens komen. Ik weet niet waarom, maar ik kan meestal niet met jongens mijn eigen leeftijd opschieten..
finland,motorbloempje,chai wellichtquote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaquote:
pfff,quote:Op zondag 15 mei 2011 23:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
JaVeel gasten die ik ken kijken het als het op tv is, dan is het leuker. Kun je er ook met elkaar over praten.
not sure if troll...quote:
ja en dastan heeft gedragsproblemen , het maakt allemaal niet uit, jij ben ook welkomquote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, om eerlijk te zijn heb ik ook gehoorproblemenDus straks zit ik daar maar.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ja en dastan heeft gedragsproblemen , het maakt allemaal niet uit, jij ben ook welkom
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ja en dastan heeft gedragsproblemen , het maakt allemaal niet uit, jij ben ook welkom
We zijn heel aardig in het echt.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Gaan we gezamelijk FOK!ken. jwz.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kunnen we gewoon rekening mee houden toch?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
En wat heb jij?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
aandachtsoverschotquote:
*proest*quote:
quote:
quote:
Helpt het als ik erover nadenk?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Kunnen we gewoon rekening mee houden toch?Je bent iig welkom, zou leuk zijn als je kwam
nog niet gedaanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
Jezus watgisteren nog pagina 13 hoe kan dat? Moeten jullie niet leren ofzo?
neequote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
Om kwart over 11 nog leren.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
Leren?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
zolang je maar komtquote:
Natuurlijkquote:
Daar verbaas ik me ook over. Ik wil wel leren, maar ik kan me vandaag gewoon echt niet concentreren. Lettertjes..quote:Op zondag 15 mei 2011 23:10 schreef Kaasrol het volgende:
Ezelquote:Op zondag 15 mei 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook over. Ik wil wel leren, maar ik kan me vandaag gewoon echt niet concentreren. Lettertjes..
In SE-weken begon ik vaak om kwart over 11 als ik 2 toetsen heb.quote:
Hé, sowieso leren in de nacht.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In SE-weken begon ik vaak om kwart over 11 als ik 2 toetsen heb.In de nacht lukt het altijd wel goed...
Bij mij is het duidelijk: 's middags/ 's avonds leren, maar 's nachts is het bedtijd. Ik hou van slapen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:12 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
In SE-weken begon ik vaak om kwart over 11 als ik 2 toetsen heb.In de nacht lukt het altijd wel goed...
Ik de hele dag wel, maar dat is ook niet goed. Overal vliegen cijfers en worteltekens voor mijn ogen langsquote:Op zondag 15 mei 2011 23:11 schreef Ezell het volgende:
[..]
Daar verbaas ik me ook over. Ik wil wel leren, maar ik kan me vandaag gewoon echt niet concentreren. Lettertjes..
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Ik de hele dag wel, maar dat is ook niet goed. Overal vliegen cijfers en worteltekens voor mijn ogen langs
quote:
Ik houd van slapen, maar niet van gaan slapenquote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bij mij is het duidelijk: 's middags/ 's avonds leren, maar 's nachts is het bedtijd. Ik hou van slapen.
watquote:
Trouwens, dit ook voor SE's. Maar nu durf ik het risico niet te nemenquote:
Ik moet wel, want ik ben altijd dom bezig met toetsen.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:14 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Trouwens, dit ook voor SE's. Maar nu durf ik het risico niet te nemen
Dit. Naar bed gaanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:13 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
[..]
Ik houd van slapen, maar niet van gaan slapenEn heel stom, maar in de nacht heb ik niet het gevoel van 'ik had nu iets leukers kunnen doen'.
Ik wilde gisteren en vandaag aan beginnen, maar is niet gelukt. Zal wel weer volgend weekend worden, met geschiedenis.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Maatschappijwetenschappen zal wel nachtwerk worden, daar zal ik de dag van tevoren wel aan beginnen...
Was dat maar waarquote:Op zondag 15 mei 2011 23:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga bij de AH werken man, krijg je het dubbele voor minder werk.
Count alle vwo'ers out.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, wie heeft er nog meer morgen vrij en slaapt dan tot 1 uur uit?
Ik moet dan aan geschiedenis en Grieks (dinsdag), en dan verklaar ik wiskunde maar gelijk tot hopeloos... en dan heb ik vast geen tijd meer voor maw. En als ik nog wel tijd heb, heb ik er geen zin meer in, vermoed ikquote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik wilde gisteren en vandaag aan beginnen, maar is niet gelukt. Zal wel weer volgend weekend worden, met geschiedenis.
Krijg je 5,48 euro p/u?quote:
tik 'em aanquote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Kaasrol het volgende:
Trouwens, wie heeft er nog meer morgen vrij en slaapt dan tot 1 uur uit?
Hoeveel uur werk je in de week?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
Krijg je 5,48 euro p/u?
Krijg je 75 euro personeelsuitkering per kwartaal?
Krijg je all inclusief?
Nah, weinig kans. ;')
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:16 schreef Ezell het volgende:
Slaap hoort thuis in het rijtje met muziek, eten en brommers
Houdoequote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ok ik ga Dexter kijken. Tot over een uurtje, ciao!
01-04-1935quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef Internepper het volgende:
Omgerekend verdien ik gemiddeld tussen de 6 en 7 euro per uur..
kssshtquote:
Kijkze.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Ok ik ga Dexter kijken. Tot over een uurtje, ciao!
Muhahahaquote:Op zondag 15 mei 2011 23:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
01-04-1935
Da's wel heel weinig voor zo'n leeftijd.
Proefkonijn zijn.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
Werken
Als ik 18 ben ga ik gewoon medicijnen testen. Eens in de 4 maanden een weekje in een kliniek zijn, en 1500 per keer.
jij verdient hetquote:
Serieus?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
Werken
Als ik 18 ben ga ik gewoon medicijnen testen. Eens in de 4 maanden een weekje in een kliniek zijn, en 1500 per keer.
quote:
Als ik ga studeren teer ik op geld van de overheidquote:Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
Werken
Helaas mag ik dat niet vanwege van allerlei lichamelijke gebreken.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
Werken
Misschien dat wij elkaar dan ooit nog eens ontmoeten, over een tig aantal jaarquote:Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef Kaasrol het volgende:
Werken
Arbeid verrichtenquote:
hahahaha,quote:Op zondag 15 mei 2011 23:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Helaas mag ik dat niet vanwege van allerlei lichamelijke gebreken.
EN NEE leeell, IK ZIT NIET IN EEN ROLSTOEL.
Jij:quote:Op zondag 15 mei 2011 23:20 schreef Dastan het volgende:
[..]
Helaas mag ik dat niet vanwege van allerlei lichamelijke gebreken.
EN NEE leeell, IK ZIT NIET IN EEN ROLSTOEL.
Kut idd, het zal dan wel tellen als meer dan 800/maandquote:Op zondag 15 mei 2011 23:20 schreef Internepper het volgende:
[..]
Als ik ga studeren teer ik op geld van de overheid
glee maakt mij furieus van binnenquote:
maandagavond doe ik vermicelli in m'n bierquote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef leeell het volgende:
[..]
glee maakt mij furieus van binnen
[..]
maandagavond doe ik vermicelli in m'n bier
Kankerquote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
Zoek zelf maar uit wat voor ziekte daarbij hoort.
Wie heeft er zin in galgje?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef Kaasrol het volgende:
[..]
Kut idd, het zal dan wel tellen als meer dan 800/maand. Doei stufi
Kom je nu pas achter?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Lol ik wistniet dat fokmobiel het ook voot het forum deed
Bioquote:Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, man. Kom op, wie heeft hier biologie?
PPPD, chronische ziektes (gen kaduuk)quote:Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nee, man. Kom op, wie heeft hier biologie?
Gokje: congenitale defecten?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:23 schreef Dastan het volgende:
[..]
hey hey , dat is privè-DM-informatiequote:Op zondag 15 mei 2011 23:24 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dat had ik eigenlijk wel van jou kunnen verwachten met je haat voor sarcasme.
das een gevolg van kaduuk alvleesklierquote:
Nee, gewoon ordinaire diabetes jongens.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef yosander het volgende:
Dan blijft er alleen nog alvleesklierkanker over volgens deze site:
http://www.medicinfo.nl/%(...)80eb-372bf8d5af5e%7D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |