Hoi.quote:
Motorbloempje komt misschien ook.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi.Ik ga denk niet dat ik me ga inschrijven. Al helemaal niet als er alleen jongens komen. Ik weet niet waarom, maar ik kan meestal niet met jongens mijn eigen leeftijd opschieten..
kijk je het serieus op TV?quote:
Wel met mij hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi.Ik ga denk niet dat ik me ga inschrijven. Al helemaal niet als er alleen jongens komen. Ik weet niet waarom, maar ik kan meestal niet met jongens mijn eigen leeftijd opschieten..
finland,motorbloempje,chai wellichtquote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef Ezell het volgende:
[..]
Jaquote:
pfff,quote:Op zondag 15 mei 2011 23:04 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
JaVeel gasten die ik ken kijken het als het op tv is, dan is het leuker. Kun je er ook met elkaar over praten.
not sure if troll...quote:
ja en dastan heeft gedragsproblemen , het maakt allemaal niet uit, jij ben ook welkomquote:Op zondag 15 mei 2011 23:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mja, om eerlijk te zijn heb ik ook gehoorproblemenDus straks zit ik daar maar.
quote:Op zondag 15 mei 2011 23:08 schreef leeell het volgende:
[..]
ja en dastan heeft gedragsproblemen , het maakt allemaal niet uit, jij ben ook welkom
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |