had je nu maar een brommerquote:Op zondag 15 mei 2011 22:46 schreef Dastan het volgende:
Ik ga gewoon tyfusvroeg al naar school. Ben veel te bang dat ik een lekke band krijg.
fappen dusquote:
Drie keer raden...quote:
niet goed bijgehouden!!!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:48 schreef yosander het volgende:
[..]
Ooh. Wel vaak genoeg gehad dat m'n ketting d'r afvloog (zelfs van m'n brommer een keer
!!), maar heb nu toch een robuuste Sparta.
neuckenquote:
Thanks, welterustenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef motorbloempje het volgende:
nou, succes dan maar aan hen die morgen beginnen!
fijne nachtrust en zulks!
heb er 3quote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Wel een droom van mij, ja. Maar ik heb nooit zoveel geld.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef leeell het volgende:
[..]
heb er 3
maar naast camel is dat ook mn grootste kostenpost (als in alles gaat eraan op)
Hij was zelfs gebroken om precies te zijnquote:
Brom : schakelquote:
Mijn ouders betalen de eerste 10 lessen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Als ik een scooter zou nemen, zouden mijn ouders niet betalen voor mijn autorijlessen. Voor mij was die keuze dus niet zo moeilijk (zeker omdat ik redelijk vlakbij school woon).Oh en ik mocht ook niet roken, maar dat was ik sowieso al niet van plan
regelmatig insmeren met vet en goed spannen, versleten tandwielen vervangenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef yosander het volgende:
[..]
Hij was zelfs gebroken om precies te zijn. Was wel aan vervanging toe, al helemaal omdat ik toen zo'n nieuwe uitlaat d'r onder had hangen. Toen had 'ie iets meer kracht
!
65quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef ThaTim het volgende:
wie heeft meeste notes hier?
ThaTim begint met 100.
Ik heb nooit een note gekregen. Maar ik ben dan ook braaf.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef ThaTim het volgende:
wie heeft meeste notes hier?
ThaTim begint met 100.
Ook chill toch? Die rijlessen zijn echt belachelijk duur, dus ieder beetje helpt... En zo onhandig dat ik pas vanaf begin augustus mag rijlessenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
Mijn ouders betalen de eerste 10 lessen.Voor mijn 18de verjaardag. De rest moet ik zelf dokken.
2 dagen na het laatste examen 1ste autorijles
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |