omdat jij het benquote:Op zondag 15 mei 2011 22:34 schreef Dastan het volgende:
[..]
Die regel geldt al een tijdje niet meer, vriend.
Ik was serieus aan het wachten tot iemand 299ste postte, maar hij ververste maar niet... toen vertrouwde ik het niet, toen ging ik kijken, was het nieuwe topic al geopend.quote:
Faalquote:Op zondag 15 mei 2011 22:35 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik was serieus aan het wachten tot iemand 299ste postte, maar hij ververste maar niet... toen vertrouwde ik het niet, toen ging ik kijken, was het nieuwe topic al geopend.
kan niet slapen als ik niet gedoucht benquote:
wtf manquote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef leeell het volgende:
[..]
kan niet slapen als ik niet gedoucht ben
OCD
Wtf?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef leeell het volgende:
[..]
OCD
nee serious, gewoon de hele dag niet douchen en dan me heilige bedje inquote:
Autist.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef leeell het volgende:
[..]
OCD
he niet zo tegen mijquote:
hoe sneller hoe beterquote:Op zondag 15 mei 2011 22:38 schreef -tape- het volgende:
De topics gaan steeds sneller naarmate we dichterbij komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef leeell het volgende:
maar Dastan, jij woont toch in kolossale villaKut pauperSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'wat niet rekt, dat scheurt'
Krijg je als er alleen maar finnen zittenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:40 schreef Finland. het volgende:
Ik zag die slagingspercentages, maar onze school had vorig jaar maar 80% ofzo!
Blijf nog even aubquote:Op zondag 15 mei 2011 22:41 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga effe lekker deze uitzendinggemist kijken tot straks
Je wilt niet weten hoe vaak mijn Firefox al is vastgelopen. Die automatische ververser vreet geheugen.quote:
Natuulijkequote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
Whehe, van mij mogen jullie best komen, maar dat gaat niet passen. Heb maar een terras.
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak mijn Firefox al is vastgelopen. Die automatische ververser vreet geheugen.
Beter overleven we het allebei.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je moet het wel overleven hoor. Anders overleef ik het ook niet.
Bij mij 0x vastgelopen hoor.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoe vaak mijn Firefox al is vastgelopen. Die automatische ververser vreet geheugen.
Nee, om 13.00.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Beter overleven we het allebei.![]()
Ik lees nu dat ik om 13:15 aanwezig moet zijn morgen. Is dat bij jullie ook zo?
Ik dacht dat het aan mijn pc lagquote:Op zondag 15 mei 2011 22:42 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Ik lees nu dat ik om 13:15 aanwezig moet zijn morgen. Is dat bij jullie ook zo?
Je hebt gewoon teveel pr0n staan.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:43 schreef Dastan het volgende:
[..]
[..]
O.Ik dacht dat er meer waren met dat probleem.
quote:
Hm, zal dan wel iets van de school zijn, wat iedere school apart doetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |