NEEEEE GEEEN BETTEEEEEquote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef Vanyel het volgende:
Waarom staan topic 1, 2 en 3 nog in de OP?
Beter een geil plaatje zoeken. Ik weet wel van wie
Omdat ik ze er niet uit durfde te gooienquote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef Vanyel het volgende:
Waarom staan topic 1, 2 en 3 nog in de OP?
Beter een geil plaatje zoeken. Ik weet wel van wie
Ik heb ook per ongeluk een keer naar Vans gezocht bij Zalando....quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb laatst hele toffe Adidasjes online gekocht en nu word ik overal waar ik me online vertoon gespamd met Zalandoreclames voor allerlei soorten Adidas. Irritant en toch best verleidelijk.
Ik ookquote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb ook per ongeluk een keer naar Vans gezocht bij Zalando....
Jij zag die scene en dacht die kan wel weer?quote:
Is het nou cheque of check? Ik zie allerlei varianten. Dit is gewoon een copy paste hoorquote:What part of "no" don't you understand, Mr Green? I am not going to write you a blank check
just because you yell like a f*****g banshee. I need an estimate. The insurance company needs an estimate, do you see a pattern here, it's the way things are done. Listen, you asshole, if you keep pushing me, you're gonna end up with a lawsuit on your hands, you got it?! Bring it on, you f*****g dwarf.
Weer zo'n nieuw tooltjequote:
Dat zijn er minder dan 25...quote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij zijn er al heel veel standaard posters die hier nog niet gepost hebben. Dus die gaan ws nog wel posten
Mag ik dan op schoot?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik overweeg toch om jou te adopteren
Maar, ik ga eerst slapen
Ja eerst lekker een uur over jullie Facebookfoto's lullen en dan kritiek leveren op een onschuldig verzoekje. Lekker zijn jullie.quote:
quote:
Ja, ik blijf een nacht in het ziekenhuisquote:Op zondag 15 mei 2011 17:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is er wel iemand die voor je zorgt woensdag?
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef lezzer het volgende:
@DP, gooi er eerst een paar borrels in voor je die tekst gaat schrijven op de muur -> K&W
Now you go girl!quote:Op maandag 16 mei 2011 03:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja eerst lekker een uur over jullie Facebookfoto's lullen en dan kritiek leveren op een onschuldig verzoekje. Lekker zijn jullie.
Ja ook gij Fiets, ook gij!
Ben je nerveus?quote:Op maandag 16 mei 2011 04:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik blijf een nacht in het ziekenhuisEn Donderdag is het al weer goed genoeg om zelf rond te lopen en drinken te pakken en alles.
Zo. Vandaag was de laatste dag dat ik mijn binder aan hadBen blij dat ik DAAR vanaf ben!
raar he... dat je bij veel dingen nu denkt... de laatste keer dit.. de laatste keer dat.....quote:Op maandag 16 mei 2011 04:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik blijf een nacht in het ziekenhuisEn Donderdag is het al weer goed genoeg om zelf rond te lopen en drinken te pakken en alles.
Zo. Vandaag was de laatste dag dat ik mijn binder aan hadBen blij dat ik DAAR vanaf ben!
wel... ik durfde niets meer te zeggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:31 schreef lezzer het volgende:
Nou, zó lelijk deed ik nou ook weer niet toch?
NK wat?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:13 schreef Nizno het volgende:
zo dan... een zeer goede morgen
Ik bevind mij weer definitief in het land der levenden. Alle stress van afgelopen tijd overleefd.. En een geweldig NK in elkaar gezet.
* Nizno is trots
Waterbasketbalquote:
Moppen vertellen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:50 schreef lezzer het volgende:
Zo mijn taakjes aan de pc zijn af. Wat zal ik nu eens gaan doen?
Korfbalpolo?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Waterbasketbal
Gehandicapten sport. Een beetje korfbal maar dan in het water.
geen polo... want daarbij zitten doeltjes... en bij waterbasketbal drijvende baskets.quote:
ow nou wees welkom als organisator over een paar jaar!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:08 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me juist leuk. De sport niet zo, maar het organiseren van zo'n evenement.
Ik moet er vandoor, de melk zit weer in de fles.
Gefeliciteerd. Je bent zwanger.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al een aantal weken last van een tintelende pink en ringvinger aan een hand. Erg vervelend
.
Maar, maar maar.quote:Op maandag 16 mei 2011 03:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja eerst lekker een uur over jullie Facebookfoto's lullen en dan kritiek leveren op een onschuldig verzoekje. Lekker zijn jullie.
Ja ook gij Fiets, ook gij!
Dat kan op zoveel manieren niet dat ik een Tina zou kunnen vullen met stomme vragenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan op zoveel manieren niet dat ik een Tina zou kunnen vullen met stomme vragen.
OMG, sig-waardigquote:Op maandag 16 mei 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan op zoveel manieren niet dat ik een Tina zou kunnen vullen met stomme vragen.
Denk je aan z'n hart?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:34 schreef lezzer het volgende:
Maar effe serieus. Heb je last van een schouder?
Niet dat ik weet. Mijn moeder zei ook al dat het best kon dat er iets in mijn nek vast zit oid. Maar ik heb niet per se het idee dat mijn nek of schouders anders dan normaal zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:34 schreef lezzer het volgende:
Maar effe serieus. Heb je last van een schouder?
Ik wil geen syndroomquote:Op maandag 16 mei 2011 13:45 schreef Bakfiets. het volgende:
Mja, kan carpale-tunnel syndroom zijn. Beknelde zenuw in de pols. Of je hebt E.T. te veel aangeraakt.
ahhh how cutequote:Op maandag 16 mei 2011 15:06 schreef lezzer het volgende:
Hier.
Nou ben ik eigenlijk net zo'n blingblingneger op Tenerife, maar so be it.
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:06 schreef lezzer het volgende:
Hier.
Nou ben ik eigenlijk net zo'n blingblingneger op Tenerife, maar so be it.
Serieus, ik zat vanmiddag gewoon nog te denken hoe jij budgetvriendelijk naar Z-Frankrijk zou kunnen...quote:Op maandag 16 mei 2011 17:22 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Verdorie ik hoor blij voor je te zijn.
Mja. Dat zijn ook de enige weekenden dat ik vrij ben...quote:Op maandag 16 mei 2011 17:24 schreef lezzer het volgende:
[..]
Serieus, ik zat vanmiddag gewoon nog te denken hoe jij budgetvriendelijk naar Z-Frankrijk zou kunnen...
Als ik nog ietsje rijker zou zijn, zou ik het ticket gewoon voor je kopen denk ik.
Weet je wat het beroerde is? Dat je elke keer tijdens weekenden wilt vliegen dat iedereen wel wil vliegen.
Waarom Frankfurt?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:30 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Mja. Dat zijn ook de enige weekenden dat ik vrij ben...
Er is nu een plan om naar Frankfurt te gaanFrankfurt. Maar dan gaat mijn lief met het vliegtuig en ik met de auto. Maar dan moeten we wel kamperen want een hotel/hostel is te duur
Nouja.
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:42 schreef lezzer het volgende:
Nou ja, in Zuid-Nederland zou je waarschijnlijk gratis logeeradressen hebben
Er vliegt tegenwoordig best wel wat op MAA
quote:Op maandag 16 mei 2011 17:47 schreef lezzer het volgende:
Wanneer wil je nou? In het Hemelvaartsweekeinde toch?
Jep, van 2 juni t/m 5 juni. (1 juni 's avonds kan ook)quote:
Ja, wel naar gekeken al. London of Barcelona bijvoorbeeld, maar ook daar zijn de verbindingen kut.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef Blue-eyes het volgende:
Een voor jullie beiden een goedkope vlucht naar een ander willekeurig oord binnen Europa, heb je daar al naar gekeken?
Wat is het budget per persoon?
Als het Frankfurt wordt, dan inderdaad de overnachtingen. Waar boek je goedkope hotels?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij ging het nu om overnachten? Toch?
Neu, nog niet. Dat komt woensdag welquote:
10:45 moet ik er zijn, maar ik heb geen idee hoe lang de prep duurt en alles. Dus ik hoop dat je duimen een goed uithoudingsvermogen hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe laat is het? Dat we kunnen duimen en zo?
Ja. Op zich ben ik het wel gewend van emigreren destijds, maar op zich is het wel erg raar ja. Niet dat ik het ga missen maar het is toch een bepaalde status waar je aan gewend bent en dat gaat veranderen.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
raar he... dat je bij veel dingen nu denkt... de laatste keer dit.. de laatste keer dat.....
Op Keulen vliegen!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Als het Frankfurt wordt, dan inderdaad de overnachtingen. Waar boek je goedkope hotels?
Wie we daar hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Nirak het volgende:
Spannend hoor Wonderer. Bijzonder veel succes! Ik zou m'n nagels er allang vanaf gebeten hebben van de zenuwen..
I'm stil alivequote:
En als je op 6 juni terugkomt, zou dat ook kunnen?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:48 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
[..]
Jep, van 2 juni t/m 5 juni. (1 juni 's avonds kan ook)
Ja, ik zie je op Hyves steeds voorbij komenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
I'm stil aliveWat meer thuis de laatste tijd, dus dan ga je weer eens oude gewoonten opzoeken
Liever niet... maar als het heel veel geld scheelt dan welquote:Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
En als je op 6 juni terugkomt, zou dat ook kunnen?
Dat heb ik de vorige keer gedaan, alleen dan naar Montpellier... van 18:00 tot 12:30 de volgende dag. Ik was Kapot. Naar Parijs is nog wel te doen, maar zuid-Frankrijk in een bus...dat doe ik alleen als er echt geen andere mogelijkheid meer is. En ik wens het niemand anders toe...quote:Op maandag 16 mei 2011 18:47 schreef Blue-eyes het volgende:
Dan zou je de Eurolines kunnen pakken naar Marseille. Vertrek 1 juni om 18.15 uur vanuit Utrecht, aankomst Marseille 2 juni om 13.00 uur.
Vertrek zondag 5 juni om 15.15 uur, aankomst maandag 6 juni in de ochtend.
Kost je maar 119,- voor een retourtje.
Het is mij, Nirak, oud veelpleger in deze topic reeks. Niet vreemd dat je me niet kent, ik jou ook nietquote:Ik ken Nirak heel niet
Het kan toch niet zo zijn dat m'n buik zo dik is dat jij dat al gezien hebt?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef lezzer het volgende:
Zeg Nirak, zie ik het nou goed dat je zwanger bent?
Heuj. Da's heel geen slecht idee.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:58 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat kan ik me heel goed voorstellen, dat is inderdaad geen pretje. Maar als jullie allebei de Euroliner naar Parijs nemen is dat dan geen optie?
de melding dat je een wandelwagen zoekt voor een kleine lijkt het verraden te hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat m'n buik zo dik is dat jij dat al gezien hebt?maar ja, ik hou het al een weekje of 17 vol. Dus bijna op de helft
![]()
Stukje stalking via posthistory, en ik wist wel dat je plannen hadquote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat m'n buik zo dik is dat jij dat al gezien hebt?maar ja, ik hou het al een weekje of 17 vol. Dus bijna op de helft
![]()
Fiets wil vast wel au pair worden. Met Vanyel's dottir schiet het maar niet opquote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
![]()
quote:
fraai staaltje stalking idd, vooral dat je ook nog wist dat ik plannen had. Moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet, als vrouw wil ik dat ook kunnen natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Stukje stalking via posthistory, en ik wist wel dat je plannen had
Ja die nare fiets heeft nooit tijdquote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fiets wil vast wel au pair worden. Met Vanyel's dottir schiet het maar niet op
En zwanger. Hoe tofquote:
Ja, geen idee, ik wist het.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Nirak het volgende:
[..]
fraai staaltje stalking idd, vooral dat je ook nog wist dat ik plannen had. Moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet, als vrouw wil ik dat ook kunnen natuurlijk
JIJ ZIT IN OUDquote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Van mensen die ouder zijn dan ik kan ik dat heel goed hebben
En bovendien adopteer ik haar alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A dyke is in tha housequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:52 schreef Nirak het volgende:
We wandelen veel en dan al vlug 10 km, op alle denkbare terreinen. Iemand hier ervaring die ons kan vertellen waar we rekening mee moeten houden?
We waren in de winkel gecharmeerd van de maxi cosi Mura 3w. Stuurde handig, luchtbandjes en lijkt goed af te stellen..
41 weken en 5 dagen om precies te zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed werk heeft toch tijd nodig, een maand of 9 heb ik begrepen
pfff, das toch wel lang zeg..quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
41 weken en 5 dagen om precies te zijn.
Mooi toeval. Wat duurt het dan nog lang he!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
pfff, das toch wel lang zeg..
In het kader van goed speurwerk. Ik zie net dat op de dag dat jou kleine wondertje geboren is wij de zwangerschapstest hebben gedaan om te kijken of ik een parasietje in me had. Wat grappig
Veel te lang. Vooral die eerste weken gingen niet helemaal zoals het hoort te gaan. Dus na een poosje ziekenhuis en daarna thuis niks kunnen is het een verademing dat het nu weer gaat zoals "normaal" is. Vanaf nu gaat de tijd dus voorbij vliegen en ga ik genietenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooi toeval. Wat duurt het dan nog lang he!
Er zit geen topic bij waar het in past, en het zou een te lang verhaal wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Vanyel het volgende:
En dan Bones!
Maar wel over je eerste weken gaan vertellen in oud hoor
Is dat die politieserie? Toch eens gaan downloaden als je niet eens voor het verhaal hoeft te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef lezzer het volgende:
Rookie Blue!
Met de enige aflevering die ik al gezien heb
de verhaallijn doet het hem iddquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef Nirak het volgende:
Oeh, ik begrijp helemaal waarom de verhaallijn zo pakkend is. Jummie
Nope. Wel op de rand van mijn bureau, maar ik heb niet het idee dat het daar aan ligt, want voordat ik het constant had, had ik dat ook wel eens van het op mijn bureaurand leunen, maar dat ging vrij snel weer voorbij bij het veranderen van positie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef wonderer het volgende:
Erik, leun je toevallig vaak met je arm (die tintelt) op de leuning van je stoel?
Ik heb het ook een poos gehad en dat kwam dus wel degelijk van het leunen. Elke keer een beetje meer, tot het niet echt meer wegging. Was het stukje in mijn elleboog, het "telefoonbotje" dat steeds in de knel zat. Nu probeer ik niet meer te leunen en nu is het weer goed, maar het duurde wel eventjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope. Wel op de rand van mijn bureau, maar ik heb niet het idee dat het daar aan ligt, want voordat ik het constant had, had ik dat ook wel eens van het op mijn bureaurand leunen, maar dat ging vrij snel weer voorbij bij het veranderen van positie.
Daarvoor loop ik nu bij de fysio. Het is maar dat je het weet...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope. Wel op de rand van mijn bureau, maar ik heb niet het idee dat het daar aan ligt, want voordat ik het constant had, had ik dat ook wel eens van het op mijn bureaurand leunen, maar dat ging vrij snel weer voorbij bij het veranderen van positie.
Dat jij dat nog eens zou zeggenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:26 schreef wonderer het volgende:
Massage gehad. Ik blijf me verbazen over de mensen die op mijn pad komen.
Wheheh. Ja he... Gister (zondag dus) WEER mail uitgewisseld met iemand met wie ik een klik had. Ik moet echt mijn visitekaartjes eens opduiken.quote:
Ja, vind je het gek eigenlijk? Mijn Mrs en ik kijken ook altijd naar jonge ontluikende potjes van "oh zou ze het al weten?"quote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik werd aangestaard door een stuk of 6 pottenstellen.
Klinkt wat esoterisch misschien, maar je volgende hoofdstuk begint. Enjoyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Ja he... Gister (zondag dus) WEER mail uitgewisseld met iemand met wie ik een klik had. Ik moet echt mijn visitekaartjes eens opduiken.
Nog even kijken hoe het vorige hoofdstuk afloopt, maar ja. Misschien dat ik daarom niet zo'n moeite heb met mijn kapotte huwelijk. Ik wil een leven leven. Niet dat Brad me tegenhoudt of zo, en als ie zou willen blijven en alles zou ik het ook goed vinden, maar ik kijk wel uit naar dat nieuwe hoofdstuk, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Klinkt wat esoterisch misschien, maar je volgende hoofdstuk begint. Enjoy
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nog even kijken hoe het vorige hoofdstuk afloopt, maar ja. Misschien dat ik daarom niet zo'n moeite heb met mijn kapotte huwelijk. Ik wil een leven leven. Niet dat Brad me tegenhoudt of zo, en als ie zou willen blijven en alles zou ik het ook goed vinden, maar ik kijk wel uit naar dat nieuwe hoofdstuk, ja.
Ik denk regelmatig nadat ik een boek uit heb "zal ik de eerste hoofdstukken nog eens lezen". Of eigenlijk heb ik dat meer met tv-series. Dat je op het einde de personages kent en ze in de eerste afleveringen dan ook een plaats kunt geven. Maar ik doe het nooit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nieuwe hoofdstukken
.
Misschien begin je niet eens aan een nieuw hoofdstuk maar gewoon aan een nieuw boek.
Doet me er aan denken dat ik vaak beginnen in een boek erg rot vind. Nog geen binding met het verhaal, alles moet nog ingeleid worden, onwenning met de stijl.
Eigenlijk is een boek/hoofdstuk-metafoor best passend voor het leven.
Als gescheiden vrouw (quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nog even kijken hoe het vorige hoofdstuk afloopt, maar ja. Misschien dat ik daarom niet zo'n moeite heb met mijn kapotte huwelijk. Ik wil een leven leven. Niet dat Brad me tegenhoudt of zo, en als ie zou willen blijven en alles zou ik het ook goed vinden, maar ik kijk wel uit naar dat nieuwe hoofdstuk, ja.
Ja, dat dus inderdaad. Twee boeken tegelijk lezen. Ben ik wel goed in (zie goodreadsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als gescheiden vrouw (), kan ik wel zeggen hoe dat bij mij ging.
Ik zat namelijk al maanden met m'n hoofd in het nieuwe, maar fysiek nog in het oude. Daarom deed weggaan helemaal geen pijn, en het was helemaal niet onverwacht. Ik was eigenlijk al met het nieuwe begonnen.
Kwam het oude niet op een gegeven moment keihard terug? Omdat je eigenlijk niet met het afsluiten daarvan bezig was (als ik het zo lees)?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als gescheiden vrouw (), kan ik wel zeggen hoe dat bij mij ging.
Ik zat namelijk al maanden met m'n hoofd in het nieuwe, maar fysiek nog in het oude. Daarom deed weggaan helemaal geen pijn, en het was helemaal niet onverwacht. Ik was eigenlijk al met het nieuwe begonnen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:37 schreef lezzer het volgende:
Als ik dan nog een tip mag geven. Probeer wel dat oude goed af te sluiten, anders blijft het nog jaren rond spoken.
Lievekind, ik slaap op de tijden dat jij erover klaagt. De hele avond daarvoor was ik gewoon online hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooooooooooooooooh weten jullie nog wel? Vroeger? Toen V nog wel eens gewoon op MSN was? Mooie tijden waren dat he?
envoor alle andere lesbeaus!
Nou, niet keihard, maar ik ben er wel een tijd mee bezig geweest. Vandaar mijn tip aan Wondererquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kwam het oude niet op een gegeven moment keihard terug? Omdat je eigenlijk niet met het afsluiten daarvan bezig was (als ik het zo lees)?
Het is toch nog maandag daar? Of maandag op dinsdag.quote:
ik ben het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:26 schreef lezzer het volgende:
Woensdag 10.45, ik neem aan lokale tijd.
Ik krijg facebookverzoeken van mensen die ik niet ken
nope... ik ben Nizno!! duh!!!quote:
niet toevallig aan het boerderij spelen op FB ofzo? Of vrienden die dat doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:47 schreef lezzer het volgende:
Ik krijg wel vaker verzoeken van mensen die ik niet ken. Vind ik dan jammer dat ik geen begeleidend berichtje krijg of zo.
dat leer ik mijn neefje ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef lezzer het volgende:
Zit ze waarschijnlijk zo van "pak maar bij tante Lezzer hoor, die geeft daar niks om". Wat een opvoeding ook
Maar goed, wel dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:32 schreef Vanyel het volgende:
Tegen de tijd dat Dottir dat doet, denk ik dat er andere spellen zijn waarmee ze haar tante kan dwarszitten.
Kan ik anders ook hoor, naast de fysio pitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef lezzer het volgende:
Jij hebt eigenlijk best wel een ideale dochter.
Dat komt goed uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Kan ik anders ook hoor, naast de fysio pitten.
Beter dan dat je ze achter het behang wilt plakkenquote:
Oh, ik ga morgen pas onder het mes hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaap lekker en als ik je niet meer spreek, succes en we zien het resultaat wel.
lezzer wist nog wel wanneer het wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef Nirak het volgende:
Denken we attent te zijn.. Gaat het nog niet gebeuren, belachelijk
Dat je dingen beter onthoudt doet niets af aan ons gebaar!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
En van wie het meest?
Bakfiets telt even niet mee!
Dat is dan weer waar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand anders moet ook een kans krijgen om genoemd te worden.
Ha, subliminal message!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef wonderer het volgende:
Ga ik niet zeggen, iedereen is lief op hun eigen manier, ik kan niet kiezen!
Ja, dat weet ik dus niet, daarom had ik die foto's gemaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuwe maken nu het nog kan. Of is het door de hormonen al enorm veranderd?
Yah.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:21 schreef skunkasaur het volgende:
Het is nog iets van 20 uur in de toekomst, no?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.h̏ͮ̓́ę̏̋̃ ͩ͒̏̾̈̚̕c̉͆̄̏̅͛̾́o͛͜m̷ͣĕ̚sͦ̑ͪ̔ͦͥ.̌̾̏
Jij zei iets Zweeds.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:30 schreef lezzer het volgende:
En Wonderer, ken je eigenlijk de film "Mitt liv som hund"?
Twee jeugdfilms die me altijd bij gebleven zijn. Die, en De Gebroeders Leeuwenhart.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Zweeds.
Huilen. Vooral met de film eromheen.
Het boek kan ik me nog heel vaag herinnerenquote:
Wat is het? D:quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:39 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 'm op DVD. Ik jank altijd keihard.
Oh echt wel!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:40 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het boek kan ik me nog heel vaag herinneren![]()
. Wist niet dat er een film van was
.
Op DVD hier.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:42 schreef Bakfiets. het volgende:
Så som i himmelen.Of 'As it is in heaven'.
Dat heb ik met de Zevensprong. Die MOEST ik ook hebben toen ie ineens bij de Bart Smit lag.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:42 schreef lezzer het volgende:
[..]
Oh echt wel!
Ik was iets van 10 en toen was die op tv. Gezeten bij mijn oma op de grond op zaterdagochtend keken mij zus en ik die film. Vergeet ik nooit meer. Ik heb die film wel 7 keer gezien denk ik.
O, is die goed ja? Ik vind Michael Nyqvist altijd fantastisch.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:43 schreef lezzer het volgende:
En als we het er dan toch over hebben...
Mother of mine...
Brullen. En dan bedoel ik écht brullen.
Echt, Geen plannen maken voor de rest van de dag als je die film kijkt.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:44 schreef Bakfiets. het volgende:
De Zevensprong.
[..]
O, is die goed ja? Ik vind Michael Nyqvist altijd fantastisch.Hij is ook goed in de Millenium triologie.
Heerlijk tochquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ook, maar ik huil wel vaak en snel om films hoor.
Ik weet nog dat Bridges of Madison County in de bioscoop was.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:54 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik ook, maar ik huil wel vaak en snel om films hoor.
Damn, het land van de kersenbloesems. Huuuuquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:59 schreef lezzer het volgende:
http://weblogs.nrc.nl/fil(...)middeleeuwse-wereld/
Met voor Bakfiets een fragment, want de rest verstaat het toch niet
Ik moest er alweer van huilen ook
Je hebt vast meer armspieren gekregen, maar omdat je jezelf iedere dag ziet valt het niet op nee..quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:11 schreef wonderer het volgende:
Thanks
Ik had vorig jaar foto's gemaakt van mijn naakte lijf om te vergelijken met nu zeg maar, en ik wil ze opzoeken zodat ik dezelfde houding kan doen voor updates, maar ik kan ze niet vinden
Ik wil wel wat sturen hoor, als je graag wilquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:28 schreef lezzer het volgende:
Krijgen we eigenlijk nog boob-foto's?
Het is niet dat je er een band mee hebt ofzo
Ze worden zachter (atrofie). De positie verandert niet verder. Ik denk dat ik in totaal twee cupmaten ben kwijtgeraakt, maar da's ook door de testosteron, waardoor de melkklieren afsterven, zeg maar (ik heb overgangsboobiesquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:29 schreef Bakfiets. het volgende:
Klopt het eigenlijk dat je tieten veranderen als je binders draagt, als in vervormen(of schuin gaan staan)?
Schouders zijn breder geworden zonder trainen, da's wel grappig, en mijn benen zijn steviger en gespierder. Verder valt het wel mee, ik heb ook meer vet dus je ziet het niet zo goedquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:09 schreef Nirak het volgende:
[..]
Je hebt vast meer armspieren gekregen, maar omdat je jezelf iedere dag ziet valt het niet op nee..
Is je karakter veranderd? Dat hoor je ook wel eens toch?
Jij sneuneusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:22 schreef wonderer het volgende:
Ik heb zo lang mijn fototoestel niet meer gebruikt dat ik even niet meer wist hoe ik de foto's op mijn computer kreeg
Ik vond het wel meevallen, eigenlijk. Misschien ben ik daar te nuchter voor. Ik laat nu mijn sik staan (of nou ja, ik trim het) en mijn bakkenbaarden, die zijn al echt stug, maar de rest is nog zacht en spaarzaam (en blondquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:41 schreef Nirak het volgende:
[..]
Jij sneuneus![]()
Wat me een heel stoer moment lijkt bij een transformatie als deze is de eerste keer moeten scheren.
Baard erop of eraf? Of stoppels (vind ik bij sommige mannen wel sexy)
Ik heb nog geen fatsoenlijk internet dus ik kan 'm niet eens binnenhalenquote:Op dinsdag 17 mei 2011 20:47 schreef skunkasaur het volgende:
Vannacht komt de nieuwste aflevering uit in de VS. En ik wil hem eigenlijk niet zien.
mee eensquote:Op dinsdag 17 mei 2011 21:05 schreef lezzer het volgende:
Ik heb een TT trouwens![]()
Of ja, eigenlijk moet Wonderer een naamtopic. Toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |