Het is toch nog maandag daar? Of maandag op dinsdag.quote:
ik ben het niet.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:26 schreef lezzer het volgende:
Woensdag 10.45, ik neem aan lokale tijd.
Ik krijg facebookverzoeken van mensen die ik niet ken
nope... ik ben Nizno!! duh!!!quote:
niet toevallig aan het boerderij spelen op FB ofzo? Of vrienden die dat doen?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:47 schreef lezzer het volgende:
Ik krijg wel vaker verzoeken van mensen die ik niet ken. Vind ik dan jammer dat ik geen begeleidend berichtje krijg of zo.
dat leer ik mijn neefje ookquote:Op dinsdag 17 mei 2011 09:54 schreef lezzer het volgende:
Zit ze waarschijnlijk zo van "pak maar bij tante Lezzer hoor, die geeft daar niks om". Wat een opvoeding ook
Maar goed, wel dusquote:Op dinsdag 17 mei 2011 11:32 schreef Vanyel het volgende:
Tegen de tijd dat Dottir dat doet, denk ik dat er andere spellen zijn waarmee ze haar tante kan dwarszitten.
Kan ik anders ook hoor, naast de fysio pitten.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:39 schreef lezzer het volgende:
Jij hebt eigenlijk best wel een ideale dochter.
Dat komt goed uitquote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:48 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Kan ik anders ook hoor, naast de fysio pitten.
Beter dan dat je ze achter het behang wilt plakkenquote:
Oh, ik ga morgen pas onder het mes hoorquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Slaap lekker en als ik je niet meer spreek, succes en we zien het resultaat wel.
lezzer wist nog wel wanneer het wasquote:Op dinsdag 17 mei 2011 18:13 schreef Nirak het volgende:
Denken we attent te zijn.. Gaat het nog niet gebeuren, belachelijk
Dat je dingen beter onthoudt doet niets af aan ons gebaar!quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:00 schreef Tha_Erik het volgende:
En van wie het meest?
Bakfiets telt even niet mee!
Dat is dan weer waar.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Iemand anders moet ook een kans krijgen om genoemd te worden.
Ha, subliminal message!quote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:07 schreef wonderer het volgende:
Ga ik niet zeggen, iedereen is lief op hun eigen manier, ik kan niet kiezen!
Ja, dat weet ik dus niet, daarom had ik die foto's gemaaktquote:Op dinsdag 17 mei 2011 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Nieuwe maken nu het nog kan. Of is het door de hormonen al enorm veranderd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |