Mooi toeval. Wat duurt het dan nog lang he!quote:Op maandag 16 mei 2011 20:19 schreef Nirak het volgende:
[..]
pfff, das toch wel lang zeg..
In het kader van goed speurwerk. Ik zie net dat op de dag dat jou kleine wondertje geboren is wij de zwangerschapstest hebben gedaan om te kijken of ik een parasietje in me had. Wat grappig
Veel te lang. Vooral die eerste weken gingen niet helemaal zoals het hoort te gaan. Dus na een poosje ziekenhuis en daarna thuis niks kunnen is het een verademing dat het nu weer gaat zoals "normaal" is. Vanaf nu gaat de tijd dus voorbij vliegen en ga ik genietenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:36 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mooi toeval. Wat duurt het dan nog lang he!
Er zit geen topic bij waar het in past, en het zou een te lang verhaal wordenquote:Op maandag 16 mei 2011 20:58 schreef Vanyel het volgende:
En dan Bones!
Maar wel over je eerste weken gaan vertellen in oud hoor
Is dat die politieserie? Toch eens gaan downloaden als je niet eens voor het verhaal hoeft te kijkenquote:Op maandag 16 mei 2011 21:27 schreef lezzer het volgende:
Rookie Blue!
Met de enige aflevering die ik al gezien heb
de verhaallijn doet het hem iddquote:Op maandag 16 mei 2011 21:44 schreef Nirak het volgende:
Oeh, ik begrijp helemaal waarom de verhaallijn zo pakkend is. Jummie
Nope. Wel op de rand van mijn bureau, maar ik heb niet het idee dat het daar aan ligt, want voordat ik het constant had, had ik dat ook wel eens van het op mijn bureaurand leunen, maar dat ging vrij snel weer voorbij bij het veranderen van positie.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:07 schreef wonderer het volgende:
Erik, leun je toevallig vaak met je arm (die tintelt) op de leuning van je stoel?
Ik heb het ook een poos gehad en dat kwam dus wel degelijk van het leunen. Elke keer een beetje meer, tot het niet echt meer wegging. Was het stukje in mijn elleboog, het "telefoonbotje" dat steeds in de knel zat. Nu probeer ik niet meer te leunen en nu is het weer goed, maar het duurde wel eventjes.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope. Wel op de rand van mijn bureau, maar ik heb niet het idee dat het daar aan ligt, want voordat ik het constant had, had ik dat ook wel eens van het op mijn bureaurand leunen, maar dat ging vrij snel weer voorbij bij het veranderen van positie.
Daarvoor loop ik nu bij de fysio. Het is maar dat je het weet...quote:Op dinsdag 17 mei 2011 00:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nope. Wel op de rand van mijn bureau, maar ik heb niet het idee dat het daar aan ligt, want voordat ik het constant had, had ik dat ook wel eens van het op mijn bureaurand leunen, maar dat ging vrij snel weer voorbij bij het veranderen van positie.
Dat jij dat nog eens zou zeggenquote:Op maandag 16 mei 2011 23:26 schreef wonderer het volgende:
Massage gehad. Ik blijf me verbazen over de mensen die op mijn pad komen.
Wheheh. Ja he... Gister (zondag dus) WEER mail uitgewisseld met iemand met wie ik een klik had. Ik moet echt mijn visitekaartjes eens opduiken.quote:
Ja, vind je het gek eigenlijk? Mijn Mrs en ik kijken ook altijd naar jonge ontluikende potjes van "oh zou ze het al weten?"quote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik werd aangestaard door een stuk of 6 pottenstellen.
Klinkt wat esoterisch misschien, maar je volgende hoofdstuk begint. Enjoyquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wheheh. Ja he... Gister (zondag dus) WEER mail uitgewisseld met iemand met wie ik een klik had. Ik moet echt mijn visitekaartjes eens opduiken.
Nog even kijken hoe het vorige hoofdstuk afloopt, maar ja. Misschien dat ik daarom niet zo'n moeite heb met mijn kapotte huwelijk. Ik wil een leven leven. Niet dat Brad me tegenhoudt of zo, en als ie zou willen blijven en alles zou ik het ook goed vinden, maar ik kijk wel uit naar dat nieuwe hoofdstuk, ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Klinkt wat esoterisch misschien, maar je volgende hoofdstuk begint. Enjoy
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nog even kijken hoe het vorige hoofdstuk afloopt, maar ja. Misschien dat ik daarom niet zo'n moeite heb met mijn kapotte huwelijk. Ik wil een leven leven. Niet dat Brad me tegenhoudt of zo, en als ie zou willen blijven en alles zou ik het ook goed vinden, maar ik kijk wel uit naar dat nieuwe hoofdstuk, ja.
Ik denk regelmatig nadat ik een boek uit heb "zal ik de eerste hoofdstukken nog eens lezen". Of eigenlijk heb ik dat meer met tv-series. Dat je op het einde de personages kent en ze in de eerste afleveringen dan ook een plaats kunt geven. Maar ik doe het nooit.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:29 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]. Nieuwe hoofdstukken
.
Misschien begin je niet eens aan een nieuw hoofdstuk maar gewoon aan een nieuw boek.
Doet me er aan denken dat ik vaak beginnen in een boek erg rot vind. Nog geen binding met het verhaal, alles moet nog ingeleid worden, onwenning met de stijl.
Eigenlijk is een boek/hoofdstuk-metafoor best passend voor het leven.
Als gescheiden vrouw (quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nog even kijken hoe het vorige hoofdstuk afloopt, maar ja. Misschien dat ik daarom niet zo'n moeite heb met mijn kapotte huwelijk. Ik wil een leven leven. Niet dat Brad me tegenhoudt of zo, en als ie zou willen blijven en alles zou ik het ook goed vinden, maar ik kijk wel uit naar dat nieuwe hoofdstuk, ja.
Ja, dat dus inderdaad. Twee boeken tegelijk lezen. Ben ik wel goed in (zie goodreadsquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als gescheiden vrouw (), kan ik wel zeggen hoe dat bij mij ging.
Ik zat namelijk al maanden met m'n hoofd in het nieuwe, maar fysiek nog in het oude. Daarom deed weggaan helemaal geen pijn, en het was helemaal niet onverwacht. Ik was eigenlijk al met het nieuwe begonnen.
Kwam het oude niet op een gegeven moment keihard terug? Omdat je eigenlijk niet met het afsluiten daarvan bezig was (als ik het zo lees)?quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:35 schreef lezzer het volgende:
[..]
Als gescheiden vrouw (), kan ik wel zeggen hoe dat bij mij ging.
Ik zat namelijk al maanden met m'n hoofd in het nieuwe, maar fysiek nog in het oude. Daarom deed weggaan helemaal geen pijn, en het was helemaal niet onverwacht. Ik was eigenlijk al met het nieuwe begonnen.
quote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:37 schreef lezzer het volgende:
Als ik dan nog een tip mag geven. Probeer wel dat oude goed af te sluiten, anders blijft het nog jaren rond spoken.
Lievekind, ik slaap op de tijden dat jij erover klaagt. De hele avond daarvoor was ik gewoon online hoor.quote:Op maandag 16 mei 2011 22:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ooooooooooooooooooh weten jullie nog wel? Vroeger? Toen V nog wel eens gewoon op MSN was? Mooie tijden waren dat he?
envoor alle andere lesbeaus!
Nou, niet keihard, maar ik ben er wel een tijd mee bezig geweest. Vandaar mijn tip aan Wondererquote:Op dinsdag 17 mei 2011 08:38 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kwam het oude niet op een gegeven moment keihard terug? Omdat je eigenlijk niet met het afsluiten daarvan bezig was (als ik het zo lees)?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |