Ja, wel naar gekeken al. London of Barcelona bijvoorbeeld, maar ook daar zijn de verbindingen kut.quote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef Blue-eyes het volgende:
Een voor jullie beiden een goedkope vlucht naar een ander willekeurig oord binnen Europa, heb je daar al naar gekeken?
Wat is het budget per persoon?
Als het Frankfurt wordt, dan inderdaad de overnachtingen. Waar boek je goedkope hotels?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:53 schreef lezzer het volgende:
Volgens mij ging het nu om overnachten? Toch?
Neu, nog niet. Dat komt woensdag welquote:
10:45 moet ik er zijn, maar ik heb geen idee hoe lang de prep duurt en alles. Dus ik hoop dat je duimen een goed uithoudingsvermogen hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:01 schreef lezzer het volgende:
[..]
Hoe laat is het? Dat we kunnen duimen en zo?
Ja. Op zich ben ik het wel gewend van emigreren destijds, maar op zich is het wel erg raar ja. Niet dat ik het ga missen maar het is toch een bepaalde status waar je aan gewend bent en dat gaat veranderen.quote:Op maandag 16 mei 2011 09:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
raar he... dat je bij veel dingen nu denkt... de laatste keer dit.. de laatste keer dat.....
Op Keulen vliegen!quote:Op maandag 16 mei 2011 17:56 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Als het Frankfurt wordt, dan inderdaad de overnachtingen. Waar boek je goedkope hotels?
Wie we daar hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:08 schreef Nirak het volgende:
Spannend hoor Wonderer. Bijzonder veel succes! Ik zou m'n nagels er allang vanaf gebeten hebben van de zenuwen..
I'm stil alivequote:
En als je op 6 juni terugkomt, zou dat ook kunnen?quote:Op maandag 16 mei 2011 17:48 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
[..]
Jep, van 2 juni t/m 5 juni. (1 juni 's avonds kan ook)
Ja, ik zie je op Hyves steeds voorbij komenquote:Op maandag 16 mei 2011 18:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
I'm stil aliveWat meer thuis de laatste tijd, dus dan ga je weer eens oude gewoonten opzoeken
Liever niet... maar als het heel veel geld scheelt dan welquote:Op maandag 16 mei 2011 18:36 schreef Blue-eyes het volgende:
[..]
En als je op 6 juni terugkomt, zou dat ook kunnen?
Dat heb ik de vorige keer gedaan, alleen dan naar Montpellier... van 18:00 tot 12:30 de volgende dag. Ik was Kapot. Naar Parijs is nog wel te doen, maar zuid-Frankrijk in een bus...dat doe ik alleen als er echt geen andere mogelijkheid meer is. En ik wens het niemand anders toe...quote:Op maandag 16 mei 2011 18:47 schreef Blue-eyes het volgende:
Dan zou je de Eurolines kunnen pakken naar Marseille. Vertrek 1 juni om 18.15 uur vanuit Utrecht, aankomst Marseille 2 juni om 13.00 uur.
Vertrek zondag 5 juni om 15.15 uur, aankomst maandag 6 juni in de ochtend.
Kost je maar 119,- voor een retourtje.
Het is mij, Nirak, oud veelpleger in deze topic reeks. Niet vreemd dat je me niet kent, ik jou ook nietquote:Ik ken Nirak heel niet
Het kan toch niet zo zijn dat m'n buik zo dik is dat jij dat al gezien hebt?quote:Op maandag 16 mei 2011 19:47 schreef lezzer het volgende:
Zeg Nirak, zie ik het nou goed dat je zwanger bent?
Heuj. Da's heel geen slecht idee.quote:Op maandag 16 mei 2011 18:58 schreef Blue-eyes het volgende:
Dat kan ik me heel goed voorstellen, dat is inderdaad geen pretje. Maar als jullie allebei de Euroliner naar Parijs nemen is dat dan geen optie?
de melding dat je een wandelwagen zoekt voor een kleine lijkt het verraden te hebbenquote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat m'n buik zo dik is dat jij dat al gezien hebt?maar ja, ik hou het al een weekje of 17 vol. Dus bijna op de helft
![]()
Stukje stalking via posthistory, en ik wist wel dat je plannen hadquote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
Het kan toch niet zo zijn dat m'n buik zo dik is dat jij dat al gezien hebt?maar ja, ik hou het al een weekje of 17 vol. Dus bijna op de helft
![]()
Fiets wil vast wel au pair worden. Met Vanyel's dottir schiet het maar niet opquote:Op maandag 16 mei 2011 19:54 schreef Nirak het volgende:
[..]
![]()
quote:
fraai staaltje stalking idd, vooral dat je ook nog wist dat ik plannen had. Moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet, als vrouw wil ik dat ook kunnen natuurlijkquote:Op maandag 16 mei 2011 19:58 schreef lezzer het volgende:
[..]
Stukje stalking via posthistory, en ik wist wel dat je plannen had
Ja die nare fiets heeft nooit tijdquote:Op maandag 16 mei 2011 20:05 schreef wonderer het volgende:
[..]
Fiets wil vast wel au pair worden. Met Vanyel's dottir schiet het maar niet op
En zwanger. Hoe tofquote:
Ja, geen idee, ik wist het.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:06 schreef Nirak het volgende:
[..]
fraai staaltje stalking idd, vooral dat je ook nog wist dat ik plannen had. Moet je me toch eens vertellen hoe je dat doet, als vrouw wil ik dat ook kunnen natuurlijk
JIJ ZIT IN OUDquote:Op maandag 16 mei 2011 20:07 schreef Nirak het volgende:
[..]
Van mensen die ouder zijn dan ik kan ik dat heel goed hebben
En bovendien adopteer ik haar alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A dyke is in tha housequote:Op zaterdag 14 mei 2011 20:52 schreef Nirak het volgende:
We wandelen veel en dan al vlug 10 km, op alle denkbare terreinen. Iemand hier ervaring die ons kan vertellen waar we rekening mee moeten houden?
We waren in de winkel gecharmeerd van de maxi cosi Mura 3w. Stuurde handig, luchtbandjes en lijkt goed af te stellen..
41 weken en 5 dagen om precies te zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 20:14 schreef Nirak het volgende:
[..]
Goed werk heeft toch tijd nodig, een maand of 9 heb ik begrepen
pfff, das toch wel lang zeg..quote:Op maandag 16 mei 2011 20:15 schreef Vanyel het volgende:
[..]
41 weken en 5 dagen om precies te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |