NEEEEE GEEEN BETTEEEEEquote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef Vanyel het volgende:
Waarom staan topic 1, 2 en 3 nog in de OP?
Beter een geil plaatje zoeken. Ik weet wel van wie
Omdat ik ze er niet uit durfde te gooienquote:Op zondag 15 mei 2011 21:44 schreef Vanyel het volgende:
Waarom staan topic 1, 2 en 3 nog in de OP?
Beter een geil plaatje zoeken. Ik weet wel van wie
Ik heb ook per ongeluk een keer naar Vans gezocht bij Zalando....quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Vanyel het volgende:
Ik heb laatst hele toffe Adidasjes online gekocht en nu word ik overal waar ik me online vertoon gespamd met Zalandoreclames voor allerlei soorten Adidas. Irritant en toch best verleidelijk.
Ik ookquote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik heb ook per ongeluk een keer naar Vans gezocht bij Zalando....
Jij zag die scene en dacht die kan wel weer?quote:
Is het nou cheque of check? Ik zie allerlei varianten. Dit is gewoon een copy paste hoorquote:What part of "no" don't you understand, Mr Green? I am not going to write you a blank check
just because you yell like a f*****g banshee. I need an estimate. The insurance company needs an estimate, do you see a pattern here, it's the way things are done. Listen, you asshole, if you keep pushing me, you're gonna end up with a lawsuit on your hands, you got it?! Bring it on, you f*****g dwarf.
Weer zo'n nieuw tooltjequote:
Dat zijn er minder dan 25...quote:Op zondag 15 mei 2011 22:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Volgens mij zijn er al heel veel standaard posters die hier nog niet gepost hebben. Dus die gaan ws nog wel posten
Mag ik dan op schoot?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik overweeg toch om jou te adopteren
Maar, ik ga eerst slapen
Ja eerst lekker een uur over jullie Facebookfoto's lullen en dan kritiek leveren op een onschuldig verzoekje. Lekker zijn jullie.quote:
quote:
Ja, ik blijf een nacht in het ziekenhuisquote:Op zondag 15 mei 2011 17:14 schreef lezzer het volgende:
[..]
Is er wel iemand die voor je zorgt woensdag?
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef lezzer het volgende:
@DP, gooi er eerst een paar borrels in voor je die tekst gaat schrijven op de muur -> K&W
Now you go girl!quote:Op maandag 16 mei 2011 03:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja eerst lekker een uur over jullie Facebookfoto's lullen en dan kritiek leveren op een onschuldig verzoekje. Lekker zijn jullie.
Ja ook gij Fiets, ook gij!
Ben je nerveus?quote:Op maandag 16 mei 2011 04:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik blijf een nacht in het ziekenhuisEn Donderdag is het al weer goed genoeg om zelf rond te lopen en drinken te pakken en alles.
Zo. Vandaag was de laatste dag dat ik mijn binder aan hadBen blij dat ik DAAR vanaf ben!
raar he... dat je bij veel dingen nu denkt... de laatste keer dit.. de laatste keer dat.....quote:Op maandag 16 mei 2011 04:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, ik blijf een nacht in het ziekenhuisEn Donderdag is het al weer goed genoeg om zelf rond te lopen en drinken te pakken en alles.
Zo. Vandaag was de laatste dag dat ik mijn binder aan hadBen blij dat ik DAAR vanaf ben!
wel... ik durfde niets meer te zeggen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:31 schreef lezzer het volgende:
Nou, zó lelijk deed ik nou ook weer niet toch?
NK wat?quote:Op maandag 16 mei 2011 09:13 schreef Nizno het volgende:
zo dan... een zeer goede morgen
Ik bevind mij weer definitief in het land der levenden. Alle stress van afgelopen tijd overleefd.. En een geweldig NK in elkaar gezet.
* Nizno is trots
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |