Waterbasketbalquote:
Moppen vertellen.quote:Op maandag 16 mei 2011 10:50 schreef lezzer het volgende:
Zo mijn taakjes aan de pc zijn af. Wat zal ik nu eens gaan doen?
Korfbalpolo?quote:Op maandag 16 mei 2011 10:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
Waterbasketbal
Gehandicapten sport. Een beetje korfbal maar dan in het water.
geen polo... want daarbij zitten doeltjes... en bij waterbasketbal drijvende baskets.quote:
ow nou wees welkom als organisator over een paar jaar!quote:Op maandag 16 mei 2011 11:08 schreef Vanyel het volgende:
Lijkt me juist leuk. De sport niet zo, maar het organiseren van zo'n evenement.
Ik moet er vandoor, de melk zit weer in de fles.
Gefeliciteerd. Je bent zwanger.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb al een aantal weken last van een tintelende pink en ringvinger aan een hand. Erg vervelend
.
Maar, maar maar.quote:Op maandag 16 mei 2011 03:44 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ja eerst lekker een uur over jullie Facebookfoto's lullen en dan kritiek leveren op een onschuldig verzoekje. Lekker zijn jullie.
Ja ook gij Fiets, ook gij!
Dat kan op zoveel manieren niet dat ik een Tina zou kunnen vullen met stomme vragenquote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan op zoveel manieren niet dat ik een Tina zou kunnen vullen met stomme vragen.
OMG, sig-waardigquote:Op maandag 16 mei 2011 13:30 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kan op zoveel manieren niet dat ik een Tina zou kunnen vullen met stomme vragen.
Denk je aan z'n hart?quote:Op maandag 16 mei 2011 13:34 schreef lezzer het volgende:
Maar effe serieus. Heb je last van een schouder?
Niet dat ik weet. Mijn moeder zei ook al dat het best kon dat er iets in mijn nek vast zit oid. Maar ik heb niet per se het idee dat mijn nek of schouders anders dan normaal zijn.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:34 schreef lezzer het volgende:
Maar effe serieus. Heb je last van een schouder?
Ik wil geen syndroomquote:Op maandag 16 mei 2011 13:45 schreef Bakfiets. het volgende:
Mja, kan carpale-tunnel syndroom zijn. Beknelde zenuw in de pols. Of je hebt E.T. te veel aangeraakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |