Vrijwel mijn hele familie is anti-Ajaxquote:Op zondag 15 mei 2011 21:52 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Boeit mij nou waar het dichterbij ligt. Het ligt nergens in. Trouwens, ik ben zo opgevoed door mijn vader (die overigens wel een echte successupporter is). Maar ik heb al sinds ik 2 was (93') een Ajaxsjaal
.
Ik was er volgens mij rond 6 uur.. Stond al helemaal vol.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef msnk het volgende:
[..]
Wanneer ongeveer tijdens de wedstrijd vertrok jij naar het Museumplein dan? Ik was er rond 5 uur nog best vroeg, maar de eerste paar rijen waren helemaal vol. Daarachter nog helemaal leeg.
Viel wel mee volgens mij, klonk niet zo hard op de TVquote:
Mijn neefjes voetballen/voetbalde allemaal bij Ado of Feyenoordquote:Op zondag 15 mei 2011 21:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrijwel mijn hele familie is anti-Ajax
Het Zuiderpark lag op 7+- km van mijn huis, maar als niemand in je omgeving voor Ado is en ze onderaan bungelen in de Eerste Divisie dan word je gek genoeg geen fanquote:Op zondag 15 mei 2011 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Delft ligt dichter bij Den Haag of Rotterdam
Kies maar uit.
Wel iets verder. Het is al 11km naar rijswijk vanaf mijn huis. Dan nog met de tram naar zuiderpark. Toch zo'n anderhalf uur+ op de fiets/met OV.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Zuiderpark lag op 7+- km van mijn huis, maar als niemand in je omgeving voor Ado is en ze onderaan bungelen in de Eerste Divisie dan word je gek genoeg geen fan
Nou, gelukkig klonk het daar heel anders! Meer namelijk. En ook die burgemeester pannenkoekquote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Viel wel mee volgens mij, klonk niet zo hard op de TV. Op zo'n moment moet je hem ook niet uitfluiten.
Trouwens, zit jij nou te zeuren, je woont vlakbij me man!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het Zuiderpark lag op 7+- km van mijn huis, maar als niemand in je omgeving voor Ado is en ze onderaan bungelen in de Eerste Divisie dan word je gek genoeg geen fan
Tja, ik heb een oom die bij Ajax speelde, en ben een geboren en getogen Amsterdammer. Raar als ik dan voor een andere club zal zijn héquote:Op zondag 15 mei 2011 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was wel terecht jaquote:Op zondag 15 mei 2011 21:55 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou, gelukkig klonk het daar heel anders! Meer namelijk. En ook die burgemeester pannenkoek
Leuk dat dat van jou komtquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Tja, ik heb een oom die bij Ajax speelde, en ben een geboren en getogen Amsterdammer. Raar als ik dan voor een andere club zal zijn hé
Die zag ik nietquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Dat was wel terecht ja. Mooi spandoek ook "eberhart laat je jodenhart zien".
Ik wilde me vandaag inhouden, maar damn gastquote:Op zondag 15 mei 2011 21:56 schreef FireFox1 het volgende:
en ben een geboren en getogen Amsterdammer. Raar als ik dan voor een andere club zal zijn hé
quote:Op woensdag 20 april 2011 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
Ik ben meer fan van Barcelona dan van Ajax
Altijd al geweest
Jaquote:Op zondag 15 mei 2011 21:58 schreef Smoofie het volgende:
Mijn oom doet de D2. Als ik terugkijk naar de sfeer, damn, wat een sfeer in de Arena was er
![]()
. Eneh, msnk had je mijn post gelezen hoe laat ik er was?
Nou, die kwamen nog best laat hoor. Vanwege afgesloten wegen of zo volgens mijquote:Op zondag 15 mei 2011 21:59 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja, het hele leidse liep er meteen naar toe
nee joh, het Leidse liep er meteen naar toe, ze liepen allemaal achter mequote:Op zondag 15 mei 2011 22:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Nou, die kwamen nog best laat hoor. Vanwege afgesloten wegen of zo volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |