En ik heb ze daar net weer teruggeplaktquote:Op zondag 15 mei 2011 22:08 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Kopieer ze dan en plak ze in je sig (met spatie). Ik heb ze van Facebook geplukt.
ff serieus. PSV moet oppassen dat ze niet achter Feyenoord aangaan. De schulden worden steeds hoger.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef wolfrolf het volgende:
Volgend jaar degraderen lolzzz
Grapje
Leuk voor Frank de Boer!!!!
Dik showtje op Museumplein, kerel wil zich onsterfelijk maken in Amsterdamquote:Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef ajacied4lf het volgende:
Vertonghen, belangrijkste speler van de afgelopen 2 wedstrijden.
Deed rustig als ze rust nodig hadden. Gaf meer als het kon. Deed echt alles goed.
Echte mannen huilen inderdaad alleen van trotsquote:Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
Ik heb gejankt, prachtig in een woord prachtig.
En ontladingquote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Echte mannen huilen inderdaad alleen van trots
Ik bijna, het stond me op de ogen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:21 schreef heloef het volgende:
Ik heb gejankt, prachtig in een woord prachtig.
Hoop dat hij nog een paar jaar blijft. Maar zal niet gebeuren denk ik.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Dik showtje op Museumplein, kerel wil zich onsterfelijk maken in AmsterdamTjah, wie niet
Misschien beste comeback.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef Saekerhett het volgende:
Zou Ajax dit seizoen een record te pakken hebben van minste speelrondes bovenaan en toch kampioen? Volgens mij zijn het er maar 4
3, 4 als je de eindranglijst meeteltquote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef Saekerhett het volgende:
Zou Ajax dit seizoen een record te pakken hebben van minste speelrondes bovenaan en toch kampioen? Volgens mij zijn het er maar 4
Maar z'n vriendin wil niet weg héquote:Op zondag 15 mei 2011 22:26 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hoop dat hij nog een paar jaar blijft. Maar zal niet gebeuren denk ik.
In Engeland hebben ze genoeg leuke vrouwenquote:Op zondag 15 mei 2011 22:27 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
Maar z'n vriendin wil niet weg hé
Hij had een hamspring.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:30 schreef badboynova het volgende:
elhamdoei kon wel flink spring met een pijnlijke hamstring?
Asociaaltjesquote:Op zondag 15 mei 2011 22:31 schreef Ethanolic het volgende:
Ik zie studio sport, maar dit waren geen onschuldige vechtpartijtjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |