quote:
Die vinden nog wel een plekje!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
South Park zou wel eens snel kunnen eindigen helaas. Dit seizoen is het laatste dat nog gecontracteerd is.
Genoeg zenders die de serie zouden willen binnen halen ja. Maar het probleem is meer dat de makers zelf het beu beginnen te worden.quote:
Kan ik me voorstellen, 15 seizoenen lang hetzelfdequote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Genoeg zenders die de serie zouden willen binnen halen ja. Maar het probleem is meer dat de makers zelf het beu beginnen te worden.
Ik kan bepaalde scenes van Family guy idd keer op keer zien maar alsjeblieft niet de hele e.p.quote:Op maandag 16 mei 2011 02:56 schreef Bematli het volgende:
Family Guy. Dat kan je ten minste keer op keer opnieuw kijken, maar bij South Park is dezelfde aflevering 2x zien niet leuk.
Toch vind ik The Simpsons het leukste.
Wat ben jij een baas! Helemaal mee eens!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:46 schreef Golden_Pauper het volgende:
1. South Park
2. Boondocks
3. Futurama
4. Simpsons
Cleveland Show
5. American Dad
6. Family Guy
Krek! American Dad is misschien nog wel beter dan Family Guy. Voor mij is het denk ik:quote:
Futurama en de Simpsons zijn echt ruk. Dat is geen mening, dat heb ik ooit objectief vastgesteld.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:46 schreef Golden_Pauper het volgende:
1. South Park
2. Boondocks
3. Futurama
4. Simpsons
5. Cleveland Show
6. American Dad
7. Family Guy
10 x beter dan die losershow van Family Guyquote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Futurama en de Simpsons zijn echt ruk. Dat is geen mening, dat heb ik ooit objectief vastgesteld.
Bazenseriequote:
pratende handdoeken wel erg realistischquote:Op maandag 16 mei 2011 18:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
famillyguy
218341204 flashbacks per aflevering die allemaal beginnen met 'you think thats bad, remember te time..." en dan willekeurige onzin, en mensen lachen er nog om ook
South Parkdoordachte humor met goed uitgewerkte characters ipv een hond die kan praten.
I Agreequote:Op zondag 15 mei 2011 20:12 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
I'd rather DIE!!! THAN CHOOSE!
Ja en daarom kies ik voor Family Guyquote:Op donderdag 26 mei 2011 11:23 schreef zoekeenleven het volgende:
1. South park
2. family guy
3. American dad
4. The simpsons
ik heb een Pf van Peter omdat hij gewoon baas is..
Imo, mensen die southpark kijken zijn nooit kind geweest of zijn het nogquote:
de king of the hill cameo in de simpsons was ook leuk.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:11 schreef monkyyy het volgende:
Southpark natuurlijk. Family guy is zo retarded dom.
Laf? Kijken of jij nog zo stoer praat als je bedreigd wordt door terroristen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:08 schreef essentieel het volgende:
South Park vind ik trouwens gay, met hun maatschappijkritische onzin... altijd hetzelfde gezeik van die stan of kyle. Ik vind alleen cartman grappig (soms). Tevens te laf zijn om die aflevering met de pedofiel mohammed nog te laten uitzenden.
Family Guy is 80% van de tijd lame, maar soms zitten er echt hilarische dingen in.
Nee jij kijkt kwaliteit shows zoals, Frasier.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:08 schreef essentieel het volgende:
South Park vind ik trouwens gay, met hun maatschappijkritische onzin... altijd hetzelfde gezeik van die stan of kyle. Ik vind alleen cartman grappig (soms). Tevens te laf zijn om die aflevering met de pedofiel mohammed nog te laten uitzenden.
Family Guy is 80% van de tijd lame, maar soms zitten er echt hilarische dingen in.
Als je zwicht voor dat soort mongolen ben je laf, ja. Als je van jezelf weet dat je een laffe flikker bent, maak dan uberhaupt niet zo'n aflevering.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:09 schreef Chowi het volgende:
[..]
Laf? Kijken of jij nog zo stoer praat als je bedreigd wordt door terroristen.
Die komma hoort daar niet, en als ik iets haat dan is het frasierquote:Op donderdag 26 mei 2011 13:10 schreef Unfabulouss het volgende:
[..]
Nee jij kijkt kwaliteit shows zoals, Frasier.![]()
Je moet niet zo zeiken.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:12 schreef essentieel het volgende:
[..]
Die komma hoort daar niet, en als ik iets haat dan is het frasier![]()
![]()
Ik kijk nog liever Cheers.
Eerder andersom. South Park gebruikt issues die recent spelen, Family guy is meer een aaneenvoeging van flauwe grappen.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:20 schreef 1299 het volgende:
Family guy is duidelijik beter dan South Park. South Park is voor een jonger publiek vind ik. Beetje puberaal.
De humor van Family Guy vind ik doorgaans van een stuk hoger niveau dan bij South Park. South Park vond ik vroeger wel heel leuk, maar tegenwoordig heb ik na 1 aflevering wel weer genoeg gezien.quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:41 schreef cerror het volgende:
[..]
Eerder andersom. South Park gebruikt issues die recent spelen, Family guy is meer een aaneenvoeging van flauwe grappen.
Beide erg grappig maar ik ga voor South Park.
huh?quote:Op donderdag 26 mei 2011 13:45 schreef 1299 het volgende:
[..]
De humor van Family Guy vind ik doorgaans van een stuk hoger niveau dan bij South Park.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:12 schreef X_FoutBijRegistratie het volgende:
I'd rather DIE!!! THAN CHOOSE!
Even de meest bekeken filmpjes van FG dan:quote:
Frasier was zoooo goed!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 26 mei 2011 23:35 schreef Adames het volgende:
[..]
Even de meest bekeken filmpjes van FG dan:
Niet dat ik er niet om kan lachen (als ik geen zin heb in nadenken), maar ga nou niet zeggen dat dit van hoger niveau is dan South Park of welke serie dan ook.
quote:Op zondag 15 mei 2011 20:14 schreef PsychoTheRapist het volgende:
Vroegere afleveringen van South Park > Family Guy > South Park van nu.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |