quote:
Die vinden nog wel een plekje!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:15 schreef __Saviour__ het volgende:
South Park zou wel eens snel kunnen eindigen helaas. Dit seizoen is het laatste dat nog gecontracteerd is.
Genoeg zenders die de serie zouden willen binnen halen ja. Maar het probleem is meer dat de makers zelf het beu beginnen te worden.quote:
Kan ik me voorstellen, 15 seizoenen lang hetzelfdequote:Op zondag 15 mei 2011 23:32 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Genoeg zenders die de serie zouden willen binnen halen ja. Maar het probleem is meer dat de makers zelf het beu beginnen te worden.
Ik kan bepaalde scenes van Family guy idd keer op keer zien maar alsjeblieft niet de hele e.p.quote:Op maandag 16 mei 2011 02:56 schreef Bematli het volgende:
Family Guy. Dat kan je ten minste keer op keer opnieuw kijken, maar bij South Park is dezelfde aflevering 2x zien niet leuk.
Toch vind ik The Simpsons het leukste.
Wat ben jij een baas! Helemaal mee eens!quote:
quote:Op maandag 16 mei 2011 13:46 schreef Golden_Pauper het volgende:
1. South Park
2. Boondocks
3. Futurama
4. Simpsons
Cleveland Show
5. American Dad
6. Family Guy
Krek! American Dad is misschien nog wel beter dan Family Guy. Voor mij is het denk ik:quote:
Futurama en de Simpsons zijn echt ruk. Dat is geen mening, dat heb ik ooit objectief vastgesteld.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:46 schreef Golden_Pauper het volgende:
1. South Park
2. Boondocks
3. Futurama
4. Simpsons
5. Cleveland Show
6. American Dad
7. Family Guy
10 x beter dan die losershow van Family Guyquote:Op maandag 16 mei 2011 14:57 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Futurama en de Simpsons zijn echt ruk. Dat is geen mening, dat heb ik ooit objectief vastgesteld.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |