Ja zolang ze d'r mond houdt, is het prima te doenquote:Op zondag 15 mei 2011 18:56 schreef sararaats het volgende:
Ik heb het liedje van Azerbeidzjan gezien op YouTube.
Wat een sexy madam die Nikki
We gaan er voorquote:
Neequote:
Ja, hij deed niet hard zijn best om zich in te likken bij de TROS. Ook nog kort commentaar op het commentaar, in een slinkse "ik vind het leuker als het met wat humor gebeurt"-manier.quote:Op zondag 15 mei 2011 18:53 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zei ie dat?
Nou, die is weer voor jaren in de ban.
Nou ja in een notendop: het zit allemaal een beetje tegen enzo, dus het duurt wat langerquote:
je bent GE-WEL-DIGquote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben wel verhuisd vandaag! Zonder kleerscheuren!
Je bent naakt overgegaan?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, hehe, 1 verdiepingquote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Tot mijn ouders kwamen. Die begonnen hun kleren uit te trekken, en toen dacht ik "Dit gaat fout..." dus even iets aangetrokken.quote:
Ah, typische verhuizing dus.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja in een notendop: het zit allemaal een beetje tegen enzo, dus het duurt wat langer
Dat is wel verstandig ja.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Tot mijn ouders kwamen. Die begonnen hun kleren uit te trekken, en toen dacht ik "Dit gaat fout..." dus even iets aangetrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:06 schreef Cat22 het volgende:
Ik las "overgang"SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Komt goed,quote:Op zondag 15 mei 2011 19:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja in een notendop: het zit allemaal een beetje tegen enzo, dus het duurt wat langer
Nou ja, in zoverre dat ik vandaag nog niet in mn nieuwe huis ga slapen maar morgenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, typische verhuizing dus.![]()
Maarre.... het-zit-even-tegen-maar-is-gauw-rechtgetrokken of AAAARRRGGHHHditkomtvandaagnietmeergoedenwemoetenmorgenverder!
Eckte homo.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:08 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Komt goed,. Doorbikkelen. Het is nou eenmaal kut, en we houden niet van kut.
En ja, ik vergelijk mijn eenverdieping-één-kamer-verhuizing met jouw echt verhuizing.
Bed paste niet?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:09 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, in zoverre dat ik vandaag nog niet in mn nieuwe huis ga slapen maar morgen
Het is wel een beetje rechtgetrokken al, maar niet helemaal af dus van de week nog even doorbikkelen
Bed paste welquote:Op zondag 15 mei 2011 19:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bed paste niet?Heb je wat daagjes vrij? Want dat is altijd wel fijn, ook als je over bent. Lekker trutten en Sjefke knuffen en huis inrichten.
AHshushiquote:Op zondag 15 mei 2011 19:12 schreef Cat22 het volgende:
Ow, en ík heb pas problemen.![]()
Teveel sushi gekocht.Bij de Appie (want provincie) dus megalekker is hij ook nog niet.
Stress! Hopelijk niet iets al te ernstigs met je oom?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bed paste welStaat er ook al, matras nog niet
Maar mn moeder zou op neefje passen en mn stiefvader helpen, maar die moesten plotseling met mn oom naar het ziekenhuis dus stress, nu pas ik op neefje
En dan zou Sjefke "alleen" moeten verhuizen naar een onaf huis en dat wil ik niet
Ik denk er altijd weer aan als ik zo'n bak opentrek. Maar ik had er zoooo'n zin in.quote:
Homo es tu.quote:
Nou ja, het is een hartoperatie en ze zouden hem eigenlijk morgen wegbrengen maar dat moest ineens vandaagquote:Op zondag 15 mei 2011 19:16 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Stress! Hopelijk niet iets al te ernstigs met je oom?![]()
En ik zou Sjefke idd niet alleen laten verhuizen. Als alles vreemd is dan is je vrouwtje in de buurt erg fijn, hoe stoer je als kat ook bent.
In Eindhoven in de stad zit ook een goede. Voor 22 euries onbeperkt sushiquote:Op zondag 15 mei 2011 19:17 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik denk er altijd weer aan als ik zo'n bak opentrek. Maar ik had er zoooo'n zin in.![]()
Nu ben ik weer voor een half jaar klaar ermee, bij gebrek aan beter. Tenzij ik via Utrecht trein en dan snel op het station wat haal. Die is best te pruimen vind ik.
Daar zeg je het al.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:18 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
In Eindhoven in de stad zit ook een goede. Voor 22 euries onbeperkt sushi.
En waarom typte ik shushi?
Ze bezorgen volgens mij ook, maar ik weet niet of ze naar Weird willenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zeg je het al.![]()
Jammer dat ik zaterdag vroeg thuis moet zijn Tombo, anders hadden we nog een happie sushi kunnen doen.![]()
![]()
Verandering van plan dus. Maar evengoed spannend.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:18 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Nou ja, het is een hartoperatie en ze zouden hem eigenlijk morgen wegbrengen maar dat moest ineens vandaagDus wel beetje ernstig maar niet "ineens ernstig" zeg maar
En idd, ik wil er zelf bij zijn als Sjef over gaat, dat ga ik hem niet alleen laten doorstaan
Willen ze vast wel. Tegen bezorgkosten. En dan wordt de vis wel erg duur betaald.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:21 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze bezorgen volgens mij ook, maar ik weet niet of ze naar Weird willen.
Lunch?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:20 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar zeg je het al.![]()
Jammer dat ik zaterdag vroeg thuis moet zijn Tombo, anders hadden we nog een happie sushi kunnen doen.![]()
![]()
Ja, ik had gister even een mega dip, maar nu zie ik het weer redelijk zonnigquote:
Bij mn neefje ja, en ik ga zo hier douchenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Verandering van plan dus. Maar evengoed spannend.
En ach, nu kun je Sjef op tijd meenemen en hem rustig laten wennen aan alles.
Zit je nu te laptoppen op een kratje bier?![]()
Ow nee, bij je neefje he?
Hmmmm... hoe zie je dat?quote:
Je zegt het zelf.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:26 schreef tombolafan het volgende:
Lunch kan natuurlijk ook helemaal niet, what was I thinking
Waar laten we Sawyer dan
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:27 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Hmmmm... hoe zie je dat?Het lijkt me namelijk niet handig om uitgebreid te gaan lunchen terwijl Sawyer zielig in zijn mandje in de auto zit te wachten terwijl moeder Libby intussen de andere reismand afbreekt.
Als we eerst asiel doen zit je nog altijd met zielige Sawyer (en kat in restaurant lijkt me geen strakke planning
) .En op en neer rijden voor lunch en dan katten halen gaat me erg veel tijd kosten gezien mijn avondplannen.
![]()
We gaan wel weer eens Shabu-en als ik Sawyer kom opzoeken.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:26 schreef tombolafan het volgende:
Lunch kan natuurlijk ook helemaal niet, what was I thinking
Waar laten we Sawyer dan
Kamperen.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:23 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bij mn neefje ja, en ik ga zo hier douchen
En dan op mn matras op de grond slapen
Action.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom verdienen je avondplannen een, Cat? You gettin' some?
OEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOEOHquote:Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Waarom verdienen je avondplannen een, Cat? You gettin' some?
Ja, als je met meerdere bent ja, maar niet in je eentjequote:Op zondag 15 mei 2011 19:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind op de grond (met matras) slapen altijd iets speciaals hebben
. Net als op de grond zitten
.
Ow god, ik realiseer me nu dat ik me met de diner-optie ook niet bedacht had dat we dan ook met Sawyer zitten.quote:
Nou ja, in mijn eentje is het wel een prima manier om mezelf een melancholische schrijver te vindenquote:Op zondag 15 mei 2011 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, als je met meerdere bent ja, maar niet in je eentje
Meerdere wat?quote:Op zondag 15 mei 2011 19:29 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, als je met meerdere bent ja, maar niet in je eentje
quote:
Met 'r baasquote:
Neuh, ze zijn niet speciaal leuk om aan te zien.quote:
En er zit publiek bij.quote:Op zondag 15 mei 2011 19:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ze? Daar zou ik ook stress van krijgen ja, zo'n groepsding.
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ow god, ik realiseer me nu dat ik me met de diner-optie ook niet bedacht had dat we dan ook met Sawyer zitten.![]()
Zal me leren om overdag Ingetjes te doen.quote:
quote:Op zondag 15 mei 2011 19:35 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zal me leren om overdag Ingetjes te doen.![]()
Ik ben daar niet goed in en word helemaal wazig.
Douchen!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
WTF, ik ga douchen en in de tussentijd is er niet eens gepost?Waar is iedereen!
Wat doe jij hier nog dan?quote:
Wachten tot er iemand kwam posten.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:12 schreef tombolafan het volgende:
WTF, ik ga douchen en in de tussentijd is er niet eens gepost?Waar is iedereen!
Dat kan helemaal niet hoor.quote:
Ik heb een doos Merci die op moet.quote:
Noes!quote:Op zondag 15 mei 2011 21:39 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik moest trouwens de handdoek zelf pakken
Lekkerrrrquote:Op zondag 15 mei 2011 21:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb een doos Merci die op moet.En kittens die spelen.
Herkenbaar.quote:[b]Op zondag 15 mei 2011 21:40 sijd e man met de Spekken.
Lekkerrrr![]()
Da's het leuke van een dorpsbraderie; je kunt met alleen vreetdingen thuis
Wat doettie?quote:
Hij wil de kamer in, maar ik heb nog geen zin om Oepsie te verhuizenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Wat doettie?![]()
Kate komt af en toe de bank opgestoven, bijt in een vinger en rent dan weer verder.
Tommie blér.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:45 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hij wil de kamer in, maar ik heb nog geen zin om Oepsie te verhuizen![]()
Dus hij doet: gillen, dramatisch omvallen, het raam uit de deur proberen te krabben en nog meer gillen
Dat zal ook wel een keer ja...quote:Op zondag 15 mei 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
Hier zit mijn volk ook achter slot en grendel zodat Libby wat kan rondkuieren. Want die wordt het steeds meer zat op haar kamer merk ik.
Japs, morgen even vragen of er plek is (zal wel) en dan gaat ze zaterdag ook verhuizen. Ze kan beter bij andere katten in de losloopruimte zitten dan bij mij, want de komende tijd ben ik weer veel weg. En dan is het zielig in haar eentje.quote:Op zondag 15 mei 2011 21:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zal ook wel een keer ja...
Zaterdag gaat zij ook naar het asiel?
Ik ga taart pakken en die zeikkat naar binnen laten
Jaquote:Op zondag 15 mei 2011 21:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet hoor.Die zijn al ingepakt.
Ik heb eens taart in bad geserveerd gekregenquote:
Kwa(r)ktaart?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:06 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb eens taart in bad geserveerd gekregen
Ieuw nee!quote:
Feestje!quote:
Jaquote:Op zondag 15 mei 2011 22:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feestje!![]()
Heb je het![]()
![]()
filmpje in mijn topic al bekeken?
![]()
Nee, was zelfgebakken taart, was geen vlaaiquote:
Zolang Ierland geen U2 stuurt, overtreft niemand hem..quote:Op zondag 15 mei 2011 22:17 schreef totebel het volgende:
t wordt nu toch wel een lastige keuze hoor.. Franklin, of Angus Young zoals in een ander topic geopperd werd.. Ik voel wel voor Angus.. als er iemand is die in NL woont en internationale bekendheid heeft is hij t wel
Bastion hotel?quote:
Daarom plaatje:quote:
Nou dat lijkt me wel, dat dat wat isquote:Op zondag 15 mei 2011 22:37 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
http://www.happyinn.az/ [ afbeelding ]
Nu hopen dat het wat is
Neh, maar hij zit in een 'groepje' wat wel wat 'vuurwerk' kan bezorgen.quote:
Ja maar ff serieus, die gaan daar echt niet namens Nederland staanquote:Op zondag 15 mei 2011 22:50 schreef Knarf het volgende:
[..]
Neh, maar hij zit in een 'groepje' wat wel wat 'vuurwerk' kan bezorgen.
We moeten nog wat mensen muziekaal opvoedenquote:
Waarom?quote:
Nee, maar het is de meest bekende artiest die iets met Nederland heeft.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ff serieus, die gaan daar echt niet namens Nederland staan![]()
Elk hotel in Turkije heeft ook 5 sterren, dus dat zegt niksquote:Op zondag 15 mei 2011 22:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou dat lijkt me wel, dat dat wat is
Hoe lang heb je geboekt dan?
Ja hoi, als je door Eindhoven rijdt mag je me ook gewoon bij mijn naam noemenquote:Op zondag 15 mei 2011 21:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Herkenbaar.Ik moet altijd langs bij De Man Met De Spekken.
Iets te zien heb je altijd, ongeacht of je vaderland in de finale zitquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Elk hotel in Turkije heeft ook 5 sterren, dus dat zegt niks
20 mei t/m 28, kan ik ook nog met vriendin de stad/het land bezoeken. Sowieso heb ik Frans bloed dus heb ik sowieso wat te zien in de finale.
Geweldig joh, dat je al geboekt hebtquote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
20 mei t/m 28, kan ik ook nog met vriendin de stad/het land bezoeken. Sowieso heb ik Frans bloed dus heb ik sowieso wat te zien in de finale.
True, thatquote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef totebel het volgende:
[..]
Hey, dat kon de winnares van dit jaar in elk geval niet, dus een lost case is t zeker niet
Verplicht stellen aan m ipv een inburgeringscursus?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ff serieus, die gaan daar echt niet namens Nederland staan![]()
Gaaf man.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Hij woont hier al vanaf 1980 of zoquote:Op zondag 15 mei 2011 22:54 schreef totebel het volgende:
[..]
Verplicht stellen aan m ipv een inburgeringscursus?
Opfriscursus dusquote:Op zondag 15 mei 2011 22:55 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Hij woont hier al vanaf 1980 of zo
Idd.. een financiele prikkel voor een goed geschreven liedjequote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Maar ik blijf er bij dat we dan Boris ofzo maar moeten sturen. Of Berget Lewis. Of Do desnoods wat Ll al zei. Of Glennis weer.
En dan moet de TROS een singer songwriter competitie uitschrijven en de winnende schrijver van het winnende lied krijgt 10.000 euro. Dus dat mensen (onbekend maakt niet uit) een lied voor het Songfestival mogen schrijven voor *een bepaalde artiest*. Lijkt me tof.
Uhh, 169 dollar per nacht, maar krijg de definitieve offerte voor het einde van de week nog ( waarschijnlijk gaan ze nog naaien omdat songfestival, maar we zullen zienquote:Op zondag 15 mei 2011 22:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Geweldig joh, dat je al geboekt hebt
Was het een beetje te betalen?
Wat als het nou niet gaat plaatsvinden in Azerbeidzjan?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:52 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Maar de TROS kiest dan het liedje uit en dan hebben we weer een of andere palingsound song. Het probleem is gewoon dat de TROS niet moet kiezen.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Maar ik blijf er bij dat we dan Boris ofzo maar moeten sturen. Of Berget Lewis. Of Do desnoods wat Ll al zei. Of Glennis weer.
En dan moet de TROS een singer songwriter competitie uitschrijven en de winnende schrijver van het winnende lied krijgt 10.000 euro. Dus dat mensen (onbekend maakt niet uit) een lied voor het Songfestival mogen schrijven voor *een bepaalde artiest*. Lijkt me tof.
Helaas hoeft niet alleen het liedje goed te zijn, het moet goed gebracht worden.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:56 schreef Greys het volgende:
Ik ook, lijkt me mooie stad, Stockholm.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Uhh, 169 dollar per nacht, maar krijg de definitieve offerte voor het einde van de week nog ( waarschijnlijk gaan ze nog naaien omdat songfestival, maar we zullen zien) Komt alleen nog de vlucht bij want volgens mij kan dat niet een jaar van te voren dacht ik ?
Wilde het liefst naar zweden eigenlijk
Dan gaan ze gezellig op rondreis in Azerbeidzjan.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat als het nou niet gaat plaatsvinden in Azerbeidzjan?
Azerbeidzjan heeft een rijke culturele historie stond op internetquote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wat als het nou niet gaat plaatsvinden in Azerbeidzjan?
Als onbekende songwriters mee mogen doen krijg je niet perse palingsound hoorquote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Maar de TROS kiest dan het liedje uit en dan hebben we weer een of andere palingsound song. Het probleem is gewoon dat de TROS niet moet kiezen.
Je woont in Zweden en je bent nog nooit in je eigen hoofdstad geweest?quote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me mooie stad, Stockholm.
Genoeg mensen in Nederland die nooit in Amsterdam komen en dat is maximaal 3 uur reizen vanuit een uithoekquote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je woont in Zweden en je bent nog nooit in je eigen hoofdstad geweest?
Vet! Ik help wel met de vlucht uitzoeken, daar ben ik goed in!quote:Op zondag 15 mei 2011 22:57 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Uhh, 169 dollar per nacht, maar krijg de definitieve offerte voor het einde van de week nog ( waarschijnlijk gaan ze nog naaien omdat songfestival, maar we zullen zien) Komt alleen nog de vlucht bij want volgens mij kan dat niet een jaar van te voren dacht ik ?
Wilde het liefst naar zweden eigenlijk
Tja, met shalallieeee waren er ook betere acts, maar de TROS koos.quote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Als onbekende songwriters mee mogen doen krijg je niet perse palingsound hoor
En het publiek moet mee mogen kiezen.
Niet ideaal, maar beter dan Vader Abraham die weer iets gaat schrijven.
Nee, een seniele oude vent koos.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Tja, met shalallieeee waren er ook betere acts, maar de TROS koos.
Maar een jaar van te voren kan toch niet ? Dacht dat het 9 maanden van te voren was ( weet ook niet meer waarom ik dat denk eigenlijkquote:Op zondag 15 mei 2011 23:01 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Vet! Ik help wel met de vlucht uitzoeken, daar ben ik goed in!
Ik zit buiten ESF ook veel in TRV en ik heb veel verstand van luchtvaart/reizen en het is mijn hobby/passie enzo...
quote:Op zondag 15 mei 2011 22:59 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Azerbeidzjan heeft een rijke culturele historie stond op internetTja dan balen maar een leuke zonvakantie dan maar.
Ik had er tot uhh 5 dagen gelden nauwelijks van gehoordquote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]Nou, leuk, lijkt me niet het eerste land om op vakantie te gaan
.
Ik had best naar Rome of Kopenhagen gewildquote:Op zondag 15 mei 2011 22:58 schreef Knutknuttsson het volgende:
[..]
Ik ook, lijkt me mooie stad, Stockholm.
Voor vluchten is er geen officiële periode, maar vaak is het zo'n 9 maanden ja. Azerbeidzjan is overigens wel duur om aan te vliegen, dus ik zou er dan wel vroeg bij zijn. Maar ik kan je daarbij wel helpen!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:02 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Maar een jaar van te voren kan toch niet ? Dacht dat het 9 maanden van te voren was ( weet ook niet meer waarom ik dat denk eigenlijk)
quote:nickensimontwit Nick & Simon
Dame in restaurant:"Top hoor!" Ik: "euh dank u..?" Dame: "trek je maar niets aan van dat al die rare landen door zijn!" Ik:"euh.. Ok.." SK
Zelfde titels?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:19 schreef Greys het volgende:
Oh fuck ik zette hem in het verkeerde topic net (handig die twee dezelfde titels)
Op twitter door Simon (van Nick)
[..]![]()
Thanks voor je hulp sowiesoquote:Op zondag 15 mei 2011 23:09 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Voor vluchten is er geen officiële periode, maar vaak is het zo'n 9 maanden ja. Azerbeidzjan is overigens wel duur om aan te vliegen, dus ik zou er dan wel vroeg bij zijn. Maar ik kan je daarbij wel helpen!
Waarom trek je eigenlijk niet wat langer van tevoren uit? Als je op Azerbeidzjan vliegt kom je daar vaak 's avonds laat aan om vanwege het tijdsverschil, en 21, 23, 25 en 27 mei om Azerbeidzjan te bezoeken is misschien wat onhandig.
En misschien is er ook nog wel een goedkoper hotel te vinden, ook al heb je in dit soort landen vaak veel prijs voor weinig kwaliteit.
Kan je niet rechtstreeks ?quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Minimaal 550 euro, heb ik vandaag ergens opgezocht. Vliegen via Moskou.
met Airbaltic, kan je rechtstreeks voor 1211.33 business ( wel oktober omdat mei er nog niet op staat )quote:Op zondag 15 mei 2011 23:26 schreef Pino112 het volgende:
Minimaal 550 euro, heb ik vandaag ergens opgezocht. Vliegen via Moskou.
Azerbeidzjan is duur om op te vliegen, maar hopelijk verbeteren ze de infrastructuur en wordt het goedkoperquote:Op zondag 15 mei 2011 23:25 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Thanks voor je hulp sowieso
Ik kan evt nog wel meer dagen uittrekken maar ik wist niet of er uberhaupt wat te doen was in Az. Ook hoef ik alleen maar de voorronde van NL te zien en de finale, 3 dagen is too much. De prijzen maken niet zo heel veel uit, zolang er maar een goed bed + wat luxe is ook wel lekker haha.
Hoezo is Az duur om aan te vliegen ? Is een vlucht van 5 uur ? Dus zal wel rond de 400 normaal/ 2000 business zitten de man denk ik ?
Dat zal niet rechtstreeks zijn, AirBaltic vliegt via Riga.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:30 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
met Airbaltic, kan je rechtstreeks voor 1211.33 business ( wel oktober omdat mei er nog niet op staat )
Edit : economy is 381 , volgens hun site. Maar net het ESF worden de prijzen toch wel duurder.
Er zijn nog wel wat andere opties!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Je kan ook naar Frankfurt gaan, en dan wel rechtstreeks, of anders een tussenstop in Istanbul, Wenen, of dus Moskou.
Oke is goed, stuur je morgen een PM, nu het bedje in. Bedankt in ieder gevalquote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef Maarten-Pieter het volgende:
Okeokeokeoke: PM me maar met je volledige vragen/eisen/voorkeuren. Ik zoek het beste voor je uit, 80% van de mensen zou een goedkoper ticket kunnen krijgen dan dat ze hadden gekocht.
Frankfurt is ver met de auto, eigenlijk zou ik ook wel een echte tussenstop van een paar dagen willen hebben in Moskou of Wenen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef Pino112 het volgende:
Je kan ook naar Frankfurt gaan, en dan wel rechtstreeks, of anders een tussenstop in Istanbul, Wenen, of dus Moskou.
Is niet hetzelfdequote:Op zondag 15 mei 2011 23:33 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Franklin Brown met Nathalie naar ESF 2012
[SC] #76 Franklin Brown met Nathalie naar ESF 2012
Je hebt de ICE, en je kan ook een ticket via Frankfurt boeken. Als je een stopover wilt maken moet je er echt meer tijd voor uittrekken, en dat is wellicht ook wat lastiger met boeken. Maar PM me als je een vliegticket wilt boeken, en dan kan ik je helpen in het doolhof van ticketaanbieders.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:36 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Frankfurt is ver met de auto, eigenlijk zou ik ook wel een echte tussenstop van een paar dagen willen hebben in Moskou of Wenen bijvoorbeeld.
Ik heb zo'n zwaar vermoeden dat de aanbiedingen en vluchten volgend jaar totaal anders zijn. Net als de hotel opties.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt de ICE, en je kan ook een ticket via Frankfurt boeken. Als je een stopover wilt maken moet je er echt meer tijd voor uittrekken, en dat is wellicht ook wat lastiger met boeken. Maar PM me als je een vliegticket wilt boeken, en dan kan ik je helpen in het doolhof van ticketaanbieders.
Jep, ik stuur je morgen een bericht. Dankje in ieder geval.quote:Op zondag 15 mei 2011 23:37 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Je hebt de ICE, en je kan ook een ticket via Frankfurt boeken. Als je een stopover wilt maken moet je er echt meer tijd voor uittrekken, en dat is wellicht ook wat lastiger met boeken. Maar PM me als je een vliegticket wilt boeken, en dan kan ik je helpen in het doolhof van ticketaanbieders.
Nee maar voor een niet oplettend type als ik is een foutje snel gemaakt zoquote:
Trusten!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:41 schreef okeokeokeoke het volgende:
[..]
Jep, ik stuur je morgen een bericht. Dankje in ieder geval.
Pitseee
Trusten en succes!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben ook pitten, morgen Nederlands examen.
![]()
.
Succes!quote:Op zondag 15 mei 2011 23:47 schreef Pino112 het volgende:
Ik ben ook pitten, morgen Nederlands examen.
![]()
.
Wat zaligquote:
Nope...ik wil thuis de kasten e.d. es ff bij langs, want daar heb ik normaal gesproken geen zin/tijd voor.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
Lekker! Bubbelen, badderen, uitslapen, lummelen.
Laat je niet verleiden tot het vol plannen van je andere dagen he
Mwah, ik moet nog steeds heel erg wennen en in het ritme komen.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:04 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nope...ik wil thuis de kasten e.d. es ff bij langs, want daar heb ik normaal gesproken geen zin/tijd voor.
En nu kan dat lekker in je eigen tempo![]()
Bevalt het "werkeloze" jou al wat?
huh? Werkloos? Jij? Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwah, ik moet nog steeds heel erg wennen en in het ritme komen.
Ik sta gewoon elke ochtend even vroeg op als anders, omdat ik anders inkak en chagrijnig wordt van het gehang. Verder heb ik nog steeds elke keer iets, afspraken voor Maes d'r bruiloft, dinsdag en donderdag gewoon werken, vacatures in de gaten houden, FOK!, Dusseldorf, heb me nog geen dag verveeld. Geen uur, eigenlijk
Ik denk dat dat na Maes haar bruiloft komt, tenminste... niet vervelen, maar dat ik dan eens toe ga komen aan dingen voor mezelf waar het voor bedoeld was. De tuin, de kledingkasten eens uitzoeken etc.
Mijn werk is verhuisd.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:18 schreef nokwanda het volgende:
[..]
huh? Werkloos? Jij? Wat heb ik gemist?
Ja, dat had ik begrepen. Toen vroeg ik nog hoe je dat ging doen. En ik wist ook nog dat ze gingen verhuizenquote:Op maandag 16 mei 2011 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Mijn werk is verhuisd.
Van Rotterdam naar Brabant
Dus dan red ik het niet meer om elke dag heen en weer te gaan rijden met de beesten qua uitlaten enzo.
Gelukkig heb ik gewoon nog een inkomen(tje), waar ik het wel even mee red. Zo met die 2x4 uur (2x5 betaald wegens reistijd) per week. En als ik niet elke dag op en neer hoef te rijden is het te doen en Bink kan prima die uren alleen blijven.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ja, dat had ik begrepen. Toen vroeg ik nog hoe je dat ging doen. En ik wist ook nog dat ze gingen verhuizen
Maar nu ben je dus zoekende. Hmm, nou, vervelend. Maar je hebt veel ervaring en organisatorisch talent, dus je hebt genoeg pre's. Komt vast goed.
Zou me niet vervelen als ik jou wasquote:Op maandag 16 mei 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik gewoon nog een inkomen(tje), waar ik het wel even mee red. Zo met die 2x4 uur (2x5 betaald wegens reistijd) per week. En als ik niet elke dag op en neer hoef te rijden is het te doen en Bink kan prima die uren alleen blijven.
En dan hoop ik idd dat ik hier in de buurt iets voor nog een paar uur er bij kan vindenIk heb ook wel goede hoop dat het goed gaat komen. Alleen het is even wennen nog
Had jij in het begin ook niet dat je het idee had dat je geen uur extra over had?quote:Op maandag 16 mei 2011 00:29 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zou me niet vervelen als ik jou was
Hier nu 3 dagen per week en ik vind het qua tijd hemels. Qua geld dan weer wat minder.
In het begin wel. Ik heb in het begin absoluut niet zitten luieren. Maar NokManda en ik hebben gewoon een jaar geleefd als pensionarissen. Maar goed... in dat jaar zijn we getrouwd en verhuisd, dus dat was gelijk intensief genoeg.quote:Op maandag 16 mei 2011 00:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij in het begin ook niet dat je het idee had dat je geen uur extra over had?
Dat heb ik dus nu, ik heb niet het idee dat ik nou zoveel meer tijd over heb, door allerlei dingen. Maar dat komt vast nog.
quote:Op maandag 16 mei 2011 08:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vind dat mijn tag of Homoderator moet zijn, of Modulator.
Kunnen (durven) ze nu toch niks meer aan (te) doenquote:
Whut!quote:
Nee! Juliet is een man!quote:
Dat meen je nietquote:
Ik heb ze gebeld en de voicemail ingesproken. We shall see, ik denk dat het geen probleem is, ze gingen niet specifiek voor een poesje en er zijn geen andere katten in huis daar. Maar als ik hem anders op de site laat zetten is er vast snel weer belangstelling.quote:Op maandag 16 mei 2011 11:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat meen je niet![]()
![]()
![]()
Oh shit, willen ze HEM nu nog wel?
Franklin Brown met Nathalie naar ESF 2012quote:Op maandag 16 mei 2011 10:47 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
Kunnen (durven) ze nu toch niks meer aan (te) doen
Maaruh, wie zijn franklin brown en nathalie in godesnaam?
Cat, onze ballenexpertquote:Op maandag 16 mei 2011 12:38 schreef Greys het volgende:
Cat
Jullie hebben nog zo goed lopen inspecteren
Ik heb dat hééél soms en een keer F5en lost dat altijd wel op.quote:Op maandag 16 mei 2011 12:42 schreef Cat22 het volgende:
En weet iemand hoe ik van dit scherm af kan komen?
Af en toe slaat fok op hol en dat leest en post niet prettig, kan ik jullie zeggen.![]()
[ afbeelding ]
De Eerste Keer, dat werd 6e op het Eurovisiequote:Op maandag 16 mei 2011 12:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
farmville![]()
Is het trouwens héél erg als ik liever mijn gehoorgang bewerk met een
vieze roestige visnaald dan dat ik die franklin en nathalie hoor zingen?
[ afbeelding ]
Ik dacht in het begin dat wij het heel vaak oneens zouden zijn, maar eigenlijk zijn we het heeeeel vaak eensquote:Op maandag 16 mei 2011 12:52 schreef Opa_vertelt het volgende:
farmville![]()
Is het trouwens héél erg als ik liever mijn gehoorgang bewerk met een
vieze roestige visnaald dan dat ik die franklin en nathalie hoor zingen?
[ afbeelding ]
Brainpower, met Cor Bakker achter de piano.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef Greys het volgende:
Wie zouden jullie dan liever (van de TROS!!!!) sturen?
Dus niet met Adlicious oid komen - want die mogen van mij ook nog morgen er heen - maar van de TROS artiesten?
En de Deurzakkers als backing.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Brainpower, met Cor Bakker achter de piano.
Ik zie het bij de TROS eigenlijk als een verloren zaakquote:Op maandag 16 mei 2011 13:09 schreef Greys het volgende:
Wie zouden jullie dan liever (van de TROS!!!!) sturen?
Dus niet met Adlicious oid komen - want die mogen van mij ook nog morgen er heen - maar van de TROS artiesten?
Nou ja dat dusquote:Op maandag 16 mei 2011 13:15 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik zie het bij de TROS eigenlijk als een verloren zaak
Nou ja, lager dan allerlaatste kan niet, maar we hebben nog 13 punten te verliezen hequote:Op maandag 16 mei 2011 13:30 schreef MissBliss het volgende:
Joling
Echt lager zakken dan dit jaar kan niet natuurlijk, maar een herhaling lijkt me onvermijdelijk als je Joling stuurt
Als hij nog 5 relnichten (mooie!) weet te strikken die met een vreselijk over the top act daar heen willen hebben ze mijn zegen. Hij zingt falset, dat valt op. Plus dat het wel een entertainer is.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Een ding mag gezegd worden voor Gerard Joling, die maakt er wel een hele show van, denk ik. Alleen jammer dat ie dan ook op dat podium staat en te horen is.
Hehequote:Op maandag 16 mei 2011 13:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou ja, lager dan allerlaatste kan niet, maar we hebben nog 13 punten te verliezen he.
Dát dan weer wel, want die Voices nemen zichzelf veel te serieusquote:Op maandag 16 mei 2011 13:38 schreef Muis006 het volgende:
Nou goed, stel dat ik moest kiezen tussen la Joling en The Voices, dan kies ik toch onze Remiarakker hoor.
Ja maar da's de enige reden dat de TROS er geld in steekt...quote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef lezzer het volgende:
Misschien moet de TROS wel overtuigd worden van het feit dat ze niet uit eigen stal moeten putten
En daarbij zijn ze lelijk.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Dát dan weer wel, want die Voices nemen zichzelf veel te serieus
Ja. Finland heeft dat bijvoorbeeld al 3 keer gehadquote:Op maandag 16 mei 2011 13:37 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Hehe
Is het eigenlijk wel eens gebeurd dat een land 0 punten kreeg?
Als Sinatra-fan rijzen me de haren ten berge.. (hij kan zingen, that's imho it.)quote:Op maandag 16 mei 2011 12:58 schreef Greys het volgende:
[..]
De Eerste Keer, dat werd 6e op het Eurovisie
Maar zonder gekheid en hysterie, van mij mag elk ander hoor, als het maar geen Gerard Joling of Thomas Berge of Monique Smit wordt. Maar vind je dit echt een rotstem? Echt?
Viel mij ook al op.quote:Op maandag 16 mei 2011 13:04 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik dacht in het begin dat wij het heel vaak oneens zouden zijn, maar eigenlijk zijn we het heeeeel vaak eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zonder dollen.. Als ik nú iemand zou moeten aanwijzen voor het ESF in 2012 zou dat wel Ben Saunders zijn.
Lekker een Jazzy (of Funky) nummer erbij en klaar. Instant win.![]()
Geen instant win? Kan hij altijd nog een paar rake klappen uitdelen.
(niet met dit nummer natuurlijk, is puur ter voorbeeld)Nee.
Oooh haha, wat ergquote:Op maandag 16 mei 2011 13:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja. Finland heeft dat bijvoorbeeld al 3 keer gehad. ('63, '65, '82)
Eens, sad but true. Joling isquote:Op maandag 16 mei 2011 13:38 schreef Muis006 het volgende:
Nou goed, stel dat ik moest kiezen tussen la Joling en The Voices, dan kies ik toch onze Remiarakker hoor.
Ik hoop wel dat 'ie begrijpt dat 'ie niet net zoals de vorige keer op het laatste moment af kan haken uit angst voor een afgangquote:Op maandag 16 mei 2011 13:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja dat dus
Wij kwamen dan met Nathalie of Berget Lewis en/of Franklin puur omdat we ECHT geen Thomas Berge, Monique Smit of Gerard Joling willen. Joling staat al in de Telegraaf, die wil al. Die wil er eigen geld in steken e.d. NEEEEEEEEEEEE
quote:Ik hield mijn haar omhoog en vroeg op wie ik leek en niemand zei 'Jedward'![]()
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
Ja Ben Saunders is ook een prima keuze, sterker nog, Franklin Brown twitterde zelf dat hij hem zou sturen
Maar ik kreeg net een hilarische sms van Tombolafan vanaf haar werk.
[..]![]()
Cultuurbarbaren daarquote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
Ja Ben Saunders is ook een prima keuze, sterker nog, Franklin Brown twitterde zelf dat hij hem zou sturen
[..]![]()
Hoi Ingquote:
Hoest met de voorbereidingen?quote:
Nou, we hebben gisteren een lijstje gemaakt met alles wat nog moet en dat is eigenlijk best nog veelquote:
Spannend he!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:00 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nou, we hebben gisteren een lijstje gemaakt met alles wat nog moet en dat is eigenlijk best nog veel[ afbeelding ] Dus we moeten er even aan gaan trekken, maar dat komt vast goed nu het mooi op een rijtje staat
![]()
Hoe is het met jou?
Oh leuk ben je er ook!quote:Op maandag 16 mei 2011 15:03 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Spannend he!![]()
Hier alles oke, lekker weekje vrij.
En volgende week vrijdag ga ik je zien.
Neem maar ff wat foto's mee van jezelf in de jurk
Ja, ik kom samen met Goodbyequote:Op maandag 16 mei 2011 15:05 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Oh leuk ben je er ook!
Ja, die foto's heb ik op mn telefoon hoor, die laat ik wel zien
Mn jurk komt pas de tweede week van juni
De jurk die ik gepast heb (en dus op de foto staat) was 4 maten te grootquote:Op maandag 16 mei 2011 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, ik kom samen met Goodbye![]()
Ben echt heel benieuwd hoe de jurk jou staat.
Ongetwijfeld prachtig, met zo'n figuur![]()
Ik kon de jurk pas 1 dag voor de bruiloft ophalen
Oh bah. Hebben ze er nog van die zenuwlij muziek ook in de wachtkamer?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:11 schreef APK het volgende:
Ik zit al een half uur op de tandarts te wachten
K wilde niet te laat komen, dus te vroeg en de tandarts loopt uit
4 matenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:09 schreef MissBliss het volgende:
[..]
De jurk die ik gepast heb (en dus op de foto staat) was 4 maten te groot
1 dagWas je niet gestresst?
Mijne komt dus in juni, maar daarna moeten er nog 3!! pasafspraken gemaakt worden dus ik ben benieuwd wanneer ik hem echt heb.
Ja, ik dacht al niet dat ze hem meegaven met de spelden er nog inquote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
4 maten![]()
Mijne was toen wel volledig afgepast hoor
Dat zorgt wel voor een spannende huwelijksnacht.quote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al niet dat ze hem meegaven met de spelden er nog in
Niet echt de soort spanning waar je op hoopt die nacht...quote:Op maandag 16 mei 2011 15:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat zorgt wel voor een spannende huwelijksnacht.
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, ik dacht al niet dat ze hem meegaven met de spelden er nog in
Wel als je gewoon rustig wil slapen na zo'n intensieve en vooral vermoeiende dagquote:Op maandag 16 mei 2011 15:24 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Niet echt de soort spanning waar je op hoopt die nacht...
quote:Op maandag 16 mei 2011 14:31 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ja, dan moet je jezelf eerst nog bevrijden uit je cactusjurkquote:Op maandag 16 mei 2011 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel als je gewoon rustig wil slapen na zo'n intensieve en vooral vermoeiende dag
quote:Op maandag 16 mei 2011 15:27 schreef Opa_vertelt het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik weet niet of ik hierom moet lachen of huilen!
Wat denken jullie?quote:Op maandag 16 mei 2011 15:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wel als je gewoon rustig wil slapen na zo'n intensieve en vooral vermoeiende dag
Volgens mij een heel hoog percentage gaat gewoon slapen jaquote:Op maandag 16 mei 2011 15:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat denken jullie?
Hoeveel bruidsparen zouden na de trouwdag brute seks hebben tijdens de huwelijksnacht?
Of zou minstens 75% ronkend in slaap vallen, nog aangekleed en wel?
Ik las serieus heel even 'gerustgesteld'quote:Op maandag 16 mei 2011 15:38 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Volgens mij een heel hoog percentage gaat gewoon slapen jaOf geld tellen.
Ik zei gisteren toevallig zoiets tegen Re en hij was helemaal teleurgesteld
Whehequote:Op maandag 16 mei 2011 15:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik las serieus heel even 'gerustgesteld'![]()
Ja laat ie hem in godsnaam voorzichtig uit trekkenquote:Op maandag 16 mei 2011 15:41 schreef Maes het volgende:
Meneer Maes en mijn jurkik ben bang dat ie em kapot trekt
Het is al bijna zoverquote:
Ehm, ik denk wel 4m2. En een hoger plafond (scheelt veel met hoe het oogt). En ik hoef nu geen extra trap meer op/af om naar de keuken te gaanquote:
Heerlijk! En het verhuizen is ook weer achter de rugquote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ehm, ik denk wel 4m2. En een hoger plafond (scheelt veel met hoe het oogt). En ik hoef nu geen extra trap meer op/af om naar de keuken te gaan. En maar één andere huisgenoot op deze verdieping.
Heb je nooit van die filmpjes gezien dat mensen in een sauna liggen en dan gemept worden met een bosje takken? Denk dat het dat isquote:
Moet het nog aanvragen, maar de oude bewoner reageert niet op de vraag welk pakket we hadden/hoe het afgehandeld isquote:Op maandag 16 mei 2011 15:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Heerlijk! En het verhuizen is ook weer achter de rug
Is het opgelost met internet al enzo?
Leuk, verlaat je de sauna met allemaal striemen op je blote bipsebapsquote:Op maandag 16 mei 2011 15:55 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Heb je nooit van die filmpjes gezien dat mensen in een sauna liggen en dan gemept worden met een bosje takken? Denk dat het dat is.
quote:
OHOOOOOOOOOOHWOOOOOHquote:Op maandag 16 mei 2011 15:56 schreef Tha_Erik het volgende:
In ieder geval is het gas en de stroom (OOOHWOOOHHH!!!) niet afgesloten
.
Die heb ik gister nog heel hard gedraaid, ik vind het zo'n écht songfestival liedje.quote:
Nee, geen zenuwenmuziekquote:Op maandag 16 mei 2011 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh bah. Hebben ze er nog van die zenuwlij muziek ook in de wachtkamer?
Alleen controle of allerhande enge toestanden?
Dat lijkt me ook wel jaquote:Op maandag 16 mei 2011 16:05 schreef Knutknuttsson het volgende:
Die takken voor in de sauna ruiken wel hartstikke lekker
quote:Op maandag 16 mei 2011 16:11 schreef APK het volgende:
[..]
Nee, geen zenuwenmuziek
Weer stukjes glazuur van mijn tanden, vind je het gek na die reprise van Azerbeidzjan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |